Star Guitar zeker? Dies tof!quote:Op maandag 6 september 2010 22:03 schreef Watertornado het volgende:
Enneuh, Dr_Flash, óf ik heb niet op zitten letten, óf jij hebt na herhaaldelijke hints vanuit mijn richting nogsteeds niet een of andere clip van The Chemical Brothers gepost. Zou je wel doen.
OF ik was vandaag een echt leven aan het hebben, what you never thought possiblequote:Op maandag 6 september 2010 22:03 schreef Watertornado het volgende:
Enneuh, Dr_Flash, óf ik heb niet op zitten letten, óf jij hebt na herhaaldelijke hints vanuit mijn richting nogsteeds niet een of andere clip van The Chemical Brothers gepost. Zou je wel doen.
spijker, kopquote:Op maandag 6 september 2010 22:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Star Guitar zeker? Dies tof!
Ja nu verpest je 't weer.quote:Op maandag 6 september 2010 22:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Star Guitar zeker? Dies tof!
WaTootje moet nog een hoop lerenquote:Op maandag 6 september 2010 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja nu verpest je 't weer.Had 't dan tussen spoiler tags geplaatst.
Weer verbaasd van de snelheid hier.
Avignon Centrequote:Op maandag 6 september 2010 22:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Iemand die weet langs welk station ´ie gaat halverwege het nummer?
Wanneer gaat -1 eruit?quote:Op maandag 6 september 2010 22:33 schreef Duvel het volgende:
Nog meer DDM1: verdwaald in de stopper Den Haag C - Gouda Goverwelle.
[ link | afbeelding ]
P1030918 by Duvel78, on Flickr
[ link | afbeelding ]
P1030919 by Duvel78, on Flickr
[ link | afbeelding ]
P1030920 by Duvel78, on Flickr
[ link | afbeelding ]
P1030921 by Duvel78, on Flickr
Met ingang van vandaag.quote:
Valt nog mee, ik zag laatst een van de oudste VIRMs...quote:Op maandag 6 september 2010 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed onder de postzegels die laatste zeg, potverjoppie
Er wordt voorlopig niets gesloopt, dus veel plaatjes krijg je er dan ook niet vanquote:
Vanwege asbest geloof ik. Net als bij de oudere V's.quote:Op maandag 6 september 2010 22:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er wordt voorlopig niets gesloopt, dus veel plaatjes krijg je er dan ook niet van
Alleen deze foto gevonden...quote:Op maandag 6 september 2010 22:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er wordt voorlopig niets gesloopt, dus veel plaatjes krijg je er dan ook niet van
Wil je DDM1 niet met DD-AR verwarren?quote:Op maandag 6 september 2010 22:41 schreef Watertornado het volgende:
Duvel: gaat 't jou nu specifiek om DDM1's waar dus zo'n blokkerige afbeelding van een of ander stom dier die je nooit ziet buiten de dierentuin op staat? Of is elke DD-AR voor jou speciaal?
Al het IRM materieel mag van mij linea recta naar Hoebenquote:Op maandag 6 september 2010 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Elke DDAR, DDM, DD IRM whatever mag van mij linea recta de plomp in. En ik heb zo, vaag, het idee dat Duvel daar vergelijkbare ideeën over koestert.
In DDM1 zitten nog licht gewijzigde Sprinterbanken, een verademing vergeleken met DD-AR.quote:Op maandag 6 september 2010 22:43 schreef Socios het volgende:
Als ik op houte planken wil zitten, zoek ik wel een bankje in het bos.
Ik werd laatst letterlijk zeeziek in zo'n ding, was iets niet goed met de vering.quote:Op maandag 6 september 2010 22:44 schreef trolololo het volgende:
[..]
Al het IRM materieel mag van mij linea recta naar Hoeben![]()
Dat noem je toch geen treinenprutsmaterieel..
Wat dacht je van SM'90... over kapitaalvernietiging gesprokenquote:Op maandag 6 september 2010 22:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
En ik vind het debiel dat treinen die 25 jaar oud zijn aan de kant gepleurd worden. Terwijl een paar weken geleden een loc van bijna 60 liet zien dat ie nog prima mee kon. Kapitaalvernietiging. Het comfort zou niet goed genoeg meer zijn. Maar ik geloof dat je met een redelijke revisie dat spul nog makkelijk tien jaar kunt inzetten.
Ik heb vanmiddag trouwens 114 km overleefd in Stadlers RegioSprinter. Geloof het of niet, maar dat is het snelst accelererende railvoertuig ter wereld. En een paar machinisten wilden die titel ook voor het afremmen veiligstellenquote:Op maandag 6 september 2010 22:44 schreef trolololo het volgende:
[..]
Al het IRM materieel mag van mij linea recta naar Hoeben![]()
Dat noem je toch geen treinenprutsmaterieel..
En ze kunnen nu zonder moeite de 1800'en buiten dienst stellen.quote:Op maandag 6 september 2010 22:47 schreef James1988 het volgende:
Het comfort niet goed genoeg is een reden om het naar de buitenwereld te vertellen. De echte reden zal waarschijnlijk eerder in de hoek liggen dat DDM-1 anders is dan de latere series, en daardoor duurder is in het onderhoud in vergelijking met de andere series.
quote:Op maandag 6 september 2010 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor de beeldvorming, dit is de madderfakker waar we het over hebben![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |