Misschien nog eens wat voor maken, de info heb ik wel liggen namelijk (sterker nog, het zit gewoon in de database, er wordt alleen nog niet meer mee gedaan dat de materieelsoorten per serie opzoeken).quote:Op maandag 6 september 2010 12:35 schreef jappas het volgende:
[..]
Is er naast deze lijst ook iets om te zien wanneer (ongeveer) welk materieel waar rijdt? Bijvoorbeeld in de 3600, die ik regelmatig neem, staan VIRM, ICRm en ICM. Daarbij hebben ICRm en ICM toch mijn voorkeur (ze zitten gewoon fijner). Ik kan er alleen nooit iets wijs uit worden of iets op een bepaalde tijd rijdt ofzo. Daar moet toch enig systeem inzitten?
Het lijkt alsof hier wel een tussenbak bij zit. Die zonder de tussenbak staat toch bij Stator?quote:Op maandag 6 september 2010 13:24 schreef dennistd het volgende:
Als ik me niet vergis is dat Arnhem met een ICM-0 (zonder tussenbak) als oefenobject. Ik meen de 4005 maar zeker weet ik het zo niet.
Een gedetailleerde lijst (indien je het treinnummer weet): Waarisdetreinquote:Op maandag 6 september 2010 12:35 schreef jappas het volgende:
[..]
Is er naast deze lijst ook iets om te zien wanneer (ongeveer) welk materieel waar rijdt? Bijvoorbeeld in de 3600, die ik regelmatig neem, staan VIRM, ICRm en ICM. Daarbij hebben ICRm en ICM toch mijn voorkeur (ze zitten gewoon fijner). Ik kan er alleen nooit iets wijs uit worden of iets op een bepaalde tijd rijdt ofzo. Daar moet toch enig systeem inzitten?
Ik had liever iets meer DDM op de foto gehad, maar hij vertrok voordat ik een goede plek kon vinden. Tevens tegen de zon in, maar dat ging ff niet anders.quote:Op maandag 6 september 2010 16:37 schreef greavy het volgende:
Hmm. DDM-1 is nog hyper actief in Nederland. Rijden nog een paar setjes rond. Zal me benieuwen hoelang de bijsturing dit vol gaat houden..
Verder wel aardige pics hoor Duvel!
Ik kwam ze vanavond in Heerlen ook nog even tegenquote:Op maandag 6 september 2010 14:50 schreef Treces het volgende:
Heeft iemand een idee wat deze jongen vanmiddag in mijn dorp deed?
[ afbeelding ]
xD!quote:Op maandag 6 september 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
GREAVY WAAR WAS JE??!!
[ afbeelding ]foei stout nietmeerdoen
Wat was er in Boxtel?quote:Op maandag 6 september 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
GREAVY WAAR WAS JE??!!
[ afbeelding ]foei stout nietmeerdoen
We moesten een kwartiertje wachten omdat er een defecte trein voor ons zou zitten. Heel Btl - Ht linkerspoor gereden, inclusief extra stop te Vught waar niet de hele trein langs het perron kon. Geen enkele defecte trein op het rechterspoor zien staan thoughquote:
Tof.quote:Op maandag 6 september 2010 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik had +30:13 trouwens. NET genoeg om een GtbV voor te schrijven
Ik heb een weekje vakantie.quote:Op zondag 5 september 2010 22:28 schreef dennistd het volgende:
Heb je aan de verkeerde knopjes gezeten ziggy?
[..]
Star Guitar zeker? Dies tof!quote:Op maandag 6 september 2010 22:03 schreef Watertornado het volgende:
Enneuh, Dr_Flash, óf ik heb niet op zitten letten, óf jij hebt na herhaaldelijke hints vanuit mijn richting nogsteeds niet een of andere clip van The Chemical Brothers gepost. Zou je wel doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |