OF ik was vandaag een echt leven aan het hebben, what you never thought possiblequote:Op maandag 6 september 2010 22:03 schreef Watertornado het volgende:
Enneuh, Dr_Flash, ķf ik heb niet op zitten letten, ķf jij hebt na herhaaldelijke hints vanuit mijn richting nogsteeds niet een of andere clip van The Chemical Brothers gepost. Zou je wel doen.
spijker, kopquote:Op maandag 6 september 2010 22:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Star Guitar zeker? Dies tof!
Ja nu verpest je 't weer.quote:Op maandag 6 september 2010 22:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Star Guitar zeker? Dies tof!
WaTootje moet nog een hoop lerenquote:Op maandag 6 september 2010 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja nu verpest je 't weer.Had 't dan tussen spoiler tags geplaatst.
Weer verbaasd van de snelheid hier.
Avignon Centrequote:Op maandag 6 september 2010 22:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Iemand die weet langs welk station ´ie gaat halverwege het nummer?
Wanneer gaat -1 eruit?quote:Op maandag 6 september 2010 22:33 schreef Duvel het volgende:
Nog meer DDM1: verdwaald in de stopper Den Haag C - Gouda Goverwelle.
[ link | afbeelding ]
P1030918 by Duvel78, on Flickr
[ link | afbeelding ]
P1030919 by Duvel78, on Flickr
[ link | afbeelding ]
P1030920 by Duvel78, on Flickr
[ link | afbeelding ]
P1030921 by Duvel78, on Flickr
Met ingang van vandaag.quote:
Valt nog mee, ik zag laatst een van de oudste VIRMs...quote:Op maandag 6 september 2010 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed onder de postzegels die laatste zeg, potverjoppie
Er wordt voorlopig niets gesloopt, dus veel plaatjes krijg je er dan ook niet vanquote:
Vanwege asbest geloof ik. Net als bij de oudere V's.quote:Op maandag 6 september 2010 22:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er wordt voorlopig niets gesloopt, dus veel plaatjes krijg je er dan ook niet van
Alleen deze foto gevonden...quote:Op maandag 6 september 2010 22:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er wordt voorlopig niets gesloopt, dus veel plaatjes krijg je er dan ook niet van
Wil je DDM1 niet met DD-AR verwarren?quote:Op maandag 6 september 2010 22:41 schreef Watertornado het volgende:
Duvel: gaat 't jou nu specifiek om DDM1's waar dus zo'n blokkerige afbeelding van een of ander stom dier die je nooit ziet buiten de dierentuin op staat? Of is elke DD-AR voor jou speciaal?
Al het IRM materieel mag van mij linea recta naar Hoebenquote:Op maandag 6 september 2010 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Elke DDAR, DDM, DD IRM whatever mag van mij linea recta de plomp in. En ik heb zo, vaag, het idee dat Duvel daar vergelijkbare ideeën over koestert.
In DDM1 zitten nog licht gewijzigde Sprinterbanken, een verademing vergeleken met DD-AR.quote:Op maandag 6 september 2010 22:43 schreef Socios het volgende:
Als ik op houte planken wil zitten, zoek ik wel een bankje in het bos.
Ik werd laatst letterlijk zeeziek in zo'n ding, was iets niet goed met de vering.quote:Op maandag 6 september 2010 22:44 schreef trolololo het volgende:
[..]
Al het IRM materieel mag van mij linea recta naar Hoeben![]()
Dat noem je toch geen treinenprutsmaterieel..
Wat dacht je van SM'90... over kapitaalvernietiging gesprokenquote:Op maandag 6 september 2010 22:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
En ik vind het debiel dat treinen die 25 jaar oud zijn aan de kant gepleurd worden. Terwijl een paar weken geleden een loc van bijna 60 liet zien dat ie nog prima mee kon. Kapitaalvernietiging. Het comfort zou niet goed genoeg meer zijn. Maar ik geloof dat je met een redelijke revisie dat spul nog makkelijk tien jaar kunt inzetten.
Ik heb vanmiddag trouwens 114 km overleefd in Stadlers RegioSprinter. Geloof het of niet, maar dat is het snelst accelererende railvoertuig ter wereld. En een paar machinisten wilden die titel ook voor het afremmen veiligstellenquote:Op maandag 6 september 2010 22:44 schreef trolololo het volgende:
[..]
Al het IRM materieel mag van mij linea recta naar Hoeben![]()
Dat noem je toch geen treinenprutsmaterieel..
En ze kunnen nu zonder moeite de 1800'en buiten dienst stellen.quote:Op maandag 6 september 2010 22:47 schreef James1988 het volgende:
Het comfort niet goed genoeg is een reden om het naar de buitenwereld te vertellen. De echte reden zal waarschijnlijk eerder in de hoek liggen dat DDM-1 anders is dan de latere series, en daardoor duurder is in het onderhoud in vergelijking met de andere series.
quote:Op maandag 6 september 2010 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor de beeldvorming, dit is de madderfakker waar we het over hebben![]()
[ afbeelding ]
Duits materieelquote:Op maandag 6 september 2010 22:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Eén van de redenen waarom ik zelden met stoptreinen reis in Duitsland.
Wel leuk om te zien, hoor. Maar ik hoef er geen (lange) reizen in te maken.
Dikke motor in keiklein treintje. Racebak.quote:Op maandag 6 september 2010 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag trouwens 114 km overleefd in Stadlers RegioSprinter. Geloof het of niet, maar dat is het snelst accelererende railvoertuig ter wereld. En een paar machinisten wilden die titel ook voor het afremmen veiligstellenEn het spoor ligt daar al niet zo superduper
![]()
Voor de beeldvorming, dit is de madderfakker waar we het over hebben![]()
[ afbeelding ]
Sowieso... Dat ´wiebelen´... Af en toe merk ik er wat van op een emplacement op een station. Maar verder nooit... Ook niet in V-IRM.quote:Op maandag 6 september 2010 22:47 schreef James1988 het volgende:
VIRM is in principe prima materieel, al wiebelen sommige VIRMs inderdaad behoorlijk. Al had ik vorige week een wiebelende ICMm, ook geen pretje.
De RegioSprinter is niet van Stadler, dat is de RegioShuttle. En die laatste heeft Stadler ook alleen gekregen omdat Bombardier ervan af moest bij de overname van ADtranz. De RegioSprinter is van Duewag.quote:Op maandag 6 september 2010 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag trouwens 114 km overleefd in Stadlers RegioSprinter.
Dat is ook zo, er zijn meer dan genoeg 1700's over om de diensten met ICRm te verzekeren, daarnaast gaan er nog ICRm-rijtuigen naar Hispeed waardoor er ook nog wat 1700's aan de kant gaan.quote:Op maandag 6 september 2010 22:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
En ze kunnen nu zonder moeite de 1800'en buiten dienst stellen.
Dat waren 18 bakken, en dat spul was vanaf het begin brakjes...quote:Op maandag 6 september 2010 22:45 schreef trolololo het volgende:
[..]
Wat dacht je van SM'90... over kapitaalvernietiging gesproken
Ja deze kant gaat het op. Het onhandige was ook dat de 1800 niet met die BDs'en kan praten, waardoor ICRm trek-duwstammen alleen met een 1700 kunnen rijdenquote:Op maandag 6 september 2010 22:51 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat is ook zo, er zijn meer dan genoeg 1700's over om de diensten met ICRm te verzekeren, daarnaast gaan er nog ICRm-rijtuigen naar Hispeed waardoor er ook nog wat 1700's aan de kant gaan.
Reken er maar op dat wanneer het ICRm aan de kant gaat (verdrongen door een 5e lichting VIRM?) er helemaal geen getrokken treinen meer in de binnenlandse dienst rijden. En als DB en HSA hun zin krijgen worden ook de internationale getrokken treinen vervangen door treinstellen (meer specifiek: V250 voor Fyra, en ICE's ipv de pimpel).
Ik ben benieuwd wat er met de 1800's (en later 1700's) gaat gebeuren... er zijn destijds wat 1600's naar ACTS en Railion gegaan, maar volgens mij is de kwaliteit van de reeks 1800 niet meer wat het geweest is. Bovendien, welke vervoerder heeft tegenwoordig nog interesse in een loc die uitsluitend binnen Nederland te gebruiken is terwijl je multicourante locs kunt krijgen?
Fijn, maar tegenwoordig staat er Stadler op. Ik zal donderdag nog wel even wat foto's voor je makenquote:Op maandag 6 september 2010 22:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De RegioSprinter is niet van Stadler, dat is de RegioShuttle. En die laatste heeft Stadler ook alleen gekregen omdat Bombardier ervan af moest bij de overname van ADtranz. De RegioSprinter is van Duewag.
Er zijn leuke trajecten bij die eigenlijk niet geschikt zijn voor dat mat, zoals Leiden - Alphen a/d Rijn.quote:Op maandag 6 september 2010 22:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Sowieso... Dat ´wiebelen´... Af en toe merk ik er wat van op een emplacement op een station. Maar verder nooit... Ook niet in V-IRM.
Ja en nee. SM'90 heeft wel de basis gevormd voor het DM'90 en het VIRM, dus het is toch nog ergens goed voor geweest.quote:Op maandag 6 september 2010 22:45 schreef trolololo het volgende:
[..]
Wat dacht je van SM'90... over kapitaalvernietiging gesproken
Je 15 seconds of fame!quote:Op maandag 6 september 2010 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Mij zien? hier klikken en door scrollen naar 0:55
ALS je durft.
Hahaha. Professioneel gesproken hoor.quote:Op maandag 6 september 2010 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Mij zien? hier klikken en door scrollen naar 0:55
ALS je durft.
Heb je gelijk in; was kleine serie maar om zo maar even naar Hoeben te sturen vind ik dom; ze reden prima; alleen onderhoud was duur...quote:Op maandag 6 september 2010 22:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat waren 18 bakken, en dat spul was vanaf het begin brakjes...
Die sprinters van tegenwoordig komen anders ook akelig dicht in de buurt hoor. Is gewoon een stuk plastic met een lapje stof eroverheen. Hoogstens een lapje gebonden acrylaatvezel ertussen ofzo. :\quote:Op maandag 6 september 2010 22:43 schreef Socios het volgende:
Als ik op houte planken wil zitten, zoek ik wel een bankje in het bos.
Is niks van bewaard geblevenquote:Op maandag 6 september 2010 22:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja en nee. SM'90 heeft wel de basis gevormd voor het DM'90 en het VIRM, dus het is toch nog ergens goed voor geweest.
Je wordt nog beroemdquote:Op maandag 6 september 2010 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Mij zien? hier klikken en door scrollen naar 0:55
ALS je durft.
Ach ja, in GTW precies hetzelfde verhaal.quote:Op maandag 6 september 2010 22:59 schreef Watertornado het volgende:
Die sprinters van tegenwoordig komen anders ook akelig dicht in de buurt hoor.
Mja, daar heb ik ook wel wat over gezegd, maar dat heeft de uitzending dus niet gehaaldquote:Op maandag 6 september 2010 22:57 schreef Socios het volgende:
Ik gruwel trouwens wel van die superlatieven als "het spoorboekje definitief het raam uit kan" enzo.
Socios gelooft ook niet in de OV-chipkaart.quote:Op maandag 6 september 2010 22:57 schreef Socios het volgende:
Ik gruwel trouwens wel van die superlatieven als "het spoorboekje definitief het raam uit kan" enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |