abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85963162
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:03 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Maar met de inzichten van nu moet Wilders dan 76 zetels scoren met zijn partij.
Of samen met de VVD meer dan 76.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 1 september 2010 @ 21:04:12 #202
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_85963171
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:03 schreef Jud1th het volgende:

[..]

Alleen door het CDA zo kapot te maken heeft Wilders nu Links een heel sterke onderhandelingspositie gegeven. Zie dat maar eens te verkopen aan je achterban :)
Kan Cohen "Geert bedankt" twitteren
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 1 september 2010 @ 21:04:42 #203
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_85963187
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:59 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Of Wilders ziet zichzelf als premier Wilders... En eerlijk gezegd, al hangend in de oppositiebankjes zonder ergens verantwoording over te hoeven afleggen, is de kans dat de Henk en Ingrids in Nederland inderdaad en masse op hem zullen stemmen uit pure onvrede over de gigantische bezuinigingen die eraan komen natuurlijk bijzonder groot.
Hij stuurt er al de hele informatie op aan om verselijk verongelijkt te kunnen blijven doen over wat hem, de PVV en zijn aanhanger zogenaamd wordt aangedaan...

Kijk naar die smoes over anderhalf miljoen kiezers in de kou. Als bijv. de PvdA niet mee onderhaldeld staan er nog veel meer kiezers in de kou. Maar maalt meneer Wilders daarom?
En de smoes van de grootste winnaar. Het gaat helemaal niet om de grootste winnaar, maar om het vinden van een meerderheid (bestaande uit welke partijen dan ook) die denken dat ze samen tot een consensus en een beleid kunnen komen waar ze allemaal acter staan..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_85963208
quote:
DominiqueHeyde Vanuit VVD en PVV komt het geluid dat het beeld dat Klink schets van de onderhandelingen in brief http://tinyurl.com/37stywz niet klopt.
http://twitter.com/DominiqueHeyde/status/22732691595
pi_85963245
Tsja.
  woensdag 1 september 2010 @ 21:05:57 #206
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_85963247
Speciaal voor Holograph:

DominiqueHeyde Vanuit VVD en PVV komt het geluid dat het beeld dat Klink schets van de onderhandelingen in brief http://tinyurl.com/37stywz niet klopt.
pi_85963260
quote:
Vanuit de PVV snap ik het, die zullen wel gek zijn ( ;') ) dit te bevestigen, maar de VVD is kennelijk wel érg verliefd op de PVV?
  woensdag 1 september 2010 @ 21:06:27 #208
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_85963265
Hoe onverwacht. De VVD maakt het allemaal vast geen fuck uit wat Wilders wilt, als ze maar kunnen regeren.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_85963296
VVD wil nog steeds een PVV light zijn
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_85963317
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:06 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Vanuit de PVV snap ik het, die zullen wel gek zijn ( ;') ) dit te bevestigen, maar de VVD is kennelijk wel érg verliefd op de PVV?
Dat Rutte hierin meegaat, verbaast me overigens echt mateloos. Er valt toch voor hem niets te winnen als de PVV aanhaakt met gedoogsteun, maar zich ondertussen in de bankjes zich als een oppositiepartij gedraagt en alle plannen aanvalt?
pi_85963335
Nu heeft Klink er natuurlijk eerder blijk van gegeven (paddo's, met name?) weinig waarde te hechten aan de dingen zoals ze reëel zijn.
  woensdag 1 september 2010 @ 21:08:16 #212
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_85963354
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:07 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Dat Rutte hierin meegaat, verbaast me overigens echt mateloos. Er valt toch voor hem niets te winnen als de PVV aanhaakt met gedoogsteun, maar zich ondertussen in de bankjes zich als een oppositiepartij gedraagt en alle plannen aanvalt?
Kennelijk missen we iets...
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 september 2010 @ 21:08:45 #213
862 Arcee
Look closer
pi_85963376
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Speciaal voor Holograph:

Ja, logisch dat ze dat zeggen, want dit staat er o.a. in:

Zeer opmerkelijk dit stuk uit de brief van Klink, vind ik. Over Wilders dus. Zo kan het toch niet anders dan dat het CDA nooit met Wilders wil samenwerken.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_85963405
quote:
Misschien eerst de reactie van VVD afwachten. :)
pi_85963420
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Te laat, jongens, dat gelooft nu toch geen hond meer, ook al is het misschien waar.
pi_85963425
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:08 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Kennelijk missen we iets...
http://www.volkskrant.nl/(...)_weer_naar_VVD_halen
pi_85963469
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:09 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Misschien eerst de reactie van VVD afwachten. :)
Dat sowieso. Wordt erg spannend, de aanloop naar het weekend!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 1 september 2010 @ 21:11:31 #218
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_85963489
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:08 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, logisch dat ze dat zeggen, want dit staat er o.a. in:

[ afbeelding ]

Zeer opmerkelijk dit stuk uit de brief van Klink, vind ik. Over Wilders dus. Zo kan het toch niet anders dan dat het CDA nooit met Wilders wil samenwerken.
Ik vind het bijzonder raar dat 18 van de 21 na zo'n passage nog door willen met onderhandelen :{
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_85963491
quote:
Heel simpel: als dit niet doorgaat kan Rutte zijn aspirant-premierschap vergeten.
pi_85963505
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:11 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Dat sowieso. Wordt erg spannend, de aanloop naar het weekend!
En het mooie is dat ik nog vakantie heb. :s)
pi_85963513
Als die brief van Klink weergeeft wat er gebeurt is, dan is het einde formatie en waarschijnlijk ook exit Verhagen.
pi_85963529
quote:
Zou dat werkelijk nog steeds doorwerken tijdens de huidige onderhandelingen? Als Wilders blijkbaar tijdens gesprekken zegt: Let maar even niet op mij als ik tekeer ga tegen jullie plannen? Over jullie ruggen de nodige stemmen naar mij toe probeer te trekken?

Ik vind het werkelijk heel apart dat Rutte (die ook aan rechtse kant zit en in dezelfde vijver probeert te vissen) dit zomaar accepteert.
pi_85963543
Wordt misschien wel nog een dagje wachten. De nieuwe situatie moet ook weer geëvalueerd worden.
pi_85963546
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:11 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind het bijzonder raar dat 18 van de 21 na zo'n passage nog door willen met onderhandelen :{
Misschien dat de weergave van Klink toch vooral zijn eigen interpretatie is. Oorzaak en gevolg blijft altijd lastig bij dit soort zaken.
  woensdag 1 september 2010 @ 21:12:37 #225
8783 gbm
Estd. 2001
pi_85963548
quote:

[..]

Mja, Verhagen werd toch ook verweten 'te solistisch' te handelen? Zal ie dan wel zijn 'vergeten' te melden... ;)
  woensdag 1 september 2010 @ 21:13:05 #226
104871 remlof
Europees federalist
pi_85963561
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:11 schreef Wombcat het volgende:
Als die brief van Klink weergeeft wat er gebeurt is, dan is het einde formatie en waarschijnlijk ook exit Verhagen.
Zondermeer. En ik zie geen reden om aan de inhoud van die brief te twijfelen.
pi_85963621
quote:

[..]

Misschien was het serieuze van Wilders' uitspraken en Klinks problemen daarmee nog niet helemaal bekend of doorgedrongen. Immers, niet alle 21 CDA'ers onderhandelen mee.
pi_85963624
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:53 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Mijn idee. Ik ben - zoals de Engelsen zeggen - flabbergasted.
Toch verbaas ik me wel een beetje over jullie naïviteit. Wilders heeft zich in het verleden nooit erg tactvol getoond en afspraken maken was ook nooit zijn sterkste punt. Zou hij dan plots over nacht geheel veranderd zijn omdat regeringsdeelname lonkt?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_85963634
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:12 schreef gbm het volgende:

[..]

Mja, Verhagen werd toch ook verweten 'te solistisch' te handelen? Zal ie dan wel zijn 'vergeten' te melden... ;)
Als hij dat echt 'vergeten' is te melden, dan is zijn positie nu natuurlijk compleet onhoudbaar geworden.
pi_85963682
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:12 schreef gbm het volgende:

[..]

Sommige mensen horen alleen wat ze willen horen. Ik denk dat Verhagen in dit informatieproces wel onder die categorie valt.
pi_85963720
Maar is de PvdA dan echt zo een grote integratie boeman als sommigen hier denken ?

Het was toch Cohen die een enorm streng immigratiebeleid doorvoerde ?

Overigens licht offtopic.
pi_85963727
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:14 schreef du_ke het volgende:

[..]

Toch verbaas ik me wel een beetje over jullie naïviteit. Wilders heeft zich in het verleden nooit erg tactvol getoond en afspraken maken was ook nooit zijn sterkste punt. Zou hij dan plots over nacht geheel veranderd zijn omdat regeringsdeelname lonkt?
Het verbaast mij niet zo heel erg. Dat met Wilders geen afspraken te maken zijn, is al jaren duidelijk. Dat had de VVD ook al door toen 'ie nog voor hen in de Kamer zat.
  woensdag 1 september 2010 @ 21:17:54 #233
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_85963783
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:14 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat was m.i. vooral effectief politiek bedrijven (op de Amerikaanse manier). Maar op het moment dat je een regering moet vormen, moet je wel iets meer tact aan de dag leggen. Het leek mij zo dat Wilders vooral resultaten wilde bereiken, en gezien zijn goede politieke instinct had ik verwacht dat hij zou weten wanneer in te houden.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_85963791
Wat gebeurt er eigenlijk als Klink zich nu wil afscheiden van de CDA-fractie, gaat hij dan verder als 'groep klink' of vervalt zijn zetel aan de volgende van de kieslijst (voor zover ze niet ook weglopen...)? Is de installatie van de nieuwe leden al geweest?
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  woensdag 1 september 2010 @ 21:18:04 #235
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_85963793
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:16 schreef IHVK het volgende:
Maar is de PvdA dan echt zo een grote integratie boeman als sommigen hier denken ?

Overigens licht offtopic.
Ja, en Verdonk kreeg de credits voor het uitvoeren ervan..

Ook enigszins offtopic
  woensdag 1 september 2010 @ 21:19:11 #236
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_85963829
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:18 schreef hooibaal het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als Klink zich nu wil afscheiden van de CDA-fractie, gaat hij dan verder als 'groep klink' of vervalt zijn zetel aan de volgende van de kieslijst (voor zover ze niet ook weglopen...)? Is de installatie van de nieuwe leden al geweest?
TK zetels zijn persoonsgebonden....
pi_85963831
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:11 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

En het mooie is dat ik nog vakantie heb. :s)
Ik ook, kom maar met die politieke soap ^O^
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_85963842
Nou ja Verdonk kwestie is wel vergelijkbaar.
pi_85963856
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:16 schreef IHVK het volgende:

Ach dat zijn nuances die Henk en Ingrid helemaal niet kunnen bevatten.
pi_85963906
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:17 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Dat was m.i. vooral effectief politiek bedrijven (op de Amerikaanse manier). Maar op het moment dat je een regering moet vormen, moet je wel iets meer tact aan de dag leggen. Het leek mij zo dat Wilders vooral resultaten wilde bereiken, en gezien zijn goede politieke instinct had ik verwacht dat hij zou weten wanneer in te houden.
Volgens mij wil Wilders helemaal geen resultaten bereiken. Met de voorstellen waar hij mee komt, bereik je namelijk geen resultaten en dat weet hij ook wel.
pi_85963916
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:19 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Ach dat zijn nuances die Henk en Ingrid helemaal niet kunnen bevatten.
Nou ik hoor het anders ook van mensen die ik best intelligent acht.
pi_85963929
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:18 schreef hooibaal het volgende:
Gaat niet gebeuren. Klink is een CDA'er. Blijft een CDA'er.
pi_85963954
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:19 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

TK zetels zijn persoonsgebonden....
Wat niet wegneemt dat ze wel druk kunnen uitoefenen om die zetel af te staan.
Maar gezien zijn brief is dat nu niet echt waarschijnlijk, tenzij hij gelogen blijkt te hebben (of als iedereen beweert dat hij liegt).
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 september 2010 @ 21:22:25 #244
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_85963984
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:16 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Het verbaast mij niet zo heel erg. Dat met Wilders geen afspraken te maken zijn, is al jaren duidelijk. Dat had de VVD ook al door toen 'ie nog voor hen in de Kamer zat.
toch gek dat diezelfde vvd dan nu verklaard dat de brief van klink Wilders geen recht doet.
pi_85963985
quote:
Het leek mij zo dat Wilders vooral resultaten wilde bereiken, en gezien zijn goede politieke instinct had ik verwacht dat hij zou weten wanneer in te houden.
Dat beeld had ik ook inderdaad. Overigens is de inhoud geen juist weergave volgens VVD, ben benieuwd wat er over te zeggen hebben.
pi_85964010
quote:

[..]

Dan kijken we dus blijkbaar anders tegen een figuur als Wilders aan. Maar goed ik heb toch al niet zo op populisten, dat helpt ook al niet bij mijn beeld van hem natuurlijk :+
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_85964047
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

toch gek dat diezelfde vvd dan nu verklaard dat de brief van klink Wilders geen recht doet.
en hoe zit het dan wel?
pi_85964049
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Die moeten zich ook indekken natuurlijk.
pi_85964076
waar valt die info te vinden?
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_85964082
Misschien liegt Klink, misschien heeft die isolatie en zijn Messias-missie Geert Wilders geestelijk niet zo goed gedaan. Zoals het staat in Klinks brief, lijkt het erg stom van Wilders. Hij kan veel halen uit zo'n kabinet, als hij zich daarvoor inzet. Met gemak. Maarja....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')