Ja begrepen net ja. Van Politiek24 word je ook niet veel wijzer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ga maar lekker slapen, want ze gaan morgen weer verder.
Dan heb je een afsplitsing denk ik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:55 schreef TomLievense het volgende:
Stel nou dat Ab Klink uit de fractie stap, dan komt de nr. 22 van het CDA in de kamer. En als die voor is gaat het kabinet alsnog door. Zal het verzet binnen de partij dan niet enorm toenemen?
Bron?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ga maar lekker slapen, want ze gaan morgen weer verder.
Nee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:58 schreef TomLievense het volgende:
Maakt politiek 24 bij jullie ook een irritante pieptoon?
Nederland 1 kijken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:58 schreef TomLievense het volgende:
Was maar kort alweer voorbijquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:58 schreef TomLievense het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:58 schreef TomLievense het volgende:
quote:CDA-fractieoverleg morgen verder
` Het overleg van de CDA-fractie is
geschorst.Fractieleider Verhagen heeft
dat gezegd.De CDA-fractie heeft de hele
avond overlegd over de voortgang in de
formatie en praat morgen verder.
Volgens Verhagen was het een indringend
gesprek en is het goed om er nog eens
een nachtje over te slapen.De discussie
spitste zich toe op een meningsverschil
tussen de onderhandelaars Verhagen en
Klink.Klink wilde zich terugtrekken als
onderhandelaar vanwege inhoudelijke
bezwaren.Verhagen wilde doorgaan.
In het CDA heerst al weken onrust over
de onderhandelingen met de PVV.
Dat klopt. Gefeliciteerd iedereen!quote:Op woensdag 1 september 2010 00:25 schreef Boldface het volgende:
Morgen praten ze verder bij het CDA. Het lijkt me sterk dat ze eruit komen. Als ze dat na 7 uur praten al niet lukt, lukt dat morgen ook niet.
September had niet beter kunnen beginnen.
Als het CDA en de VVD de PVV niet nodig hadden was er geen vuiltje aan de lucht. Maar ja, Wilders, hè.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik hoop dat ze bij het CDA het zich realiseren dat hiermee de kans om fors te bezuinigen over boord gezet wordt. Ik dacht altijd dat het CDA een betrouwbare partner was voor VVD maar het tegendeel blijkt nu.
Ik neem er nog een biertje op, proost iedereen, dat we extreemrechts buiten de regering houdenquote:Op woensdag 1 september 2010 00:28 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dat klopt. Gefeliciteerd iedereen!
quote:Op woensdag 1 september 2010 00:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik hoop dat ze bij het CDA het zich realiseren dat hiermee de kans om fors te bezuinigen over boord gezet wordt. Ik dacht altijd dat het CDA een betrouwbare partner was voor VVD maar het tegendeel blijkt nu.
Zou je niet nog een uurtje of 12 a 24 wachten met feesten?? Het is wel het CDA hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 00:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik neem er nog een biertje op, proost iedereen, dat we extreemrechts buiten de regering houden [ afbeelding ]
Het is zuiver sentiment van al die CDA-leden die nu beginnen te flippen. Racistische plannen van Wilders en plannen tegen de vrijheid van godsdienst zullen zowel niet in het regeerakkoord voor komen als op een meerderheid in de Kamer kunnen rekenen. Rationeel gezien is er geen enkele reden voor het CDA om zich zo zorgen te maken. Het zijn een stel labiele prutsers.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:30 schreef Arcee het volgende:
Als het CDA en de VVD de PVV niet nodig had was er geen vuiltje aan de lucht. Maar ja, Wilders, hè.
Alhoewel ik nooit op ze zou stemmen als fundamenteel atheïst zijnde, vertrouw ik er toch op dat ze het beste voor hebben met ons land.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou je niet nog een uurtje of 12 a 24 wachten met feesten?? Het is wel het CDA hoor
Ja, daarom heb ik VVD gestemd he, dus ik zie het liefst een kabinet waarin er zoveel mogelijk bezuinigd kan worden.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Want dat moet het zwaarste wegen??? Zucht..
Ze "moeten" samenwerken met een partij die 180 graden afwijkt van hun eigen beginselen.. En dan vind jij het raar dat er CDA-ers zijn die daar enig bezwaar tegen hebben???quote:Op woensdag 1 september 2010 00:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is zuiver sentiment van al die CDA-leden die nu beginnen te flippen. Racistische plannen van Wilders en plannen tegen de vrijheid van godsdienst zullen zowel niet in het regeerakkoord voor komen als op een meerderheid in de Kamer kunnen rekenen. Rationeel gezien is er geen enkele reden voor het CDA om zich zo zorgen te maken. Het zijn een stel labiele prutsers.
Nee, maar een partij met zulke ideeën moet je sowieso helemaal geen invloed geven op het beleid.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is zuiver sentiment van al die CDA-leden die nu beginnen te flippen. Racistische plannen van Wilders en plannen tegen de vrijheid van godsdienst zullen zowel niet in het regeerakkoord voor komen als op een meerderheid in de Kamer kunnen rekenen. Rationeel gezien is er geen enkele reden voor het CDA om zich zo zorgen te maken. Het zijn een stel labiele prutsers.
Ok, laat ik het anders stellen: Je kent Verhagen???quote:Op woensdag 1 september 2010 00:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Alhoewel ik nooit op ze zou stemmen als fundamenteel atheïst zijnde, vertrouw ik er toch op dat ze het beste voor hebben met ons land.
Ja, want rationeel gezien zal de PVV nooit steun kunnen vinden voor de beginselen die 180 graden af wijken van de beginselen van het CDA. PVV is zetelvulling en dat moet het CDA zich eens realiseren. Verder vind ik dat het CDA dan sowieso nooit in had moeten stemmen met onderhandelingen, dan hadden Rutte en Opstelten de afgelopen vier weken een stuk nuttiger kunnen besteden.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze "moeten" samenwerken met een partij die 180 graden afwijkt van hun eigen beginselen.. En dan vind jij het raar dat er CDA-ers zijn die daar enig bezwaar tegen hebben???
Ja, het is een rat. Dus misschien scheurt ie het CDA, maar dit gedrocht van een minderheidskabinet met gedoogsteun van extreemrechts gaat er niet komen.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, laat ik het anders stellen: Je kent Verhagen???
Het is zuiver sentiment, je weet niet eens hoe een akkoord er uit zou zien.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar een partij met zulke ideeën moet je sowieso helemaal geen invloed geven op het beleid.
Zeker niet hoor, ik ben de VVD zeer dankbaar dat Paars + onmogelijk gemaakt is.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:34 schreef Boldface het volgende:
* Boldface mompelt alvast iets over zure druiven.
De VVD had ook niet moeten instemmen..quote:Op woensdag 1 september 2010 00:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, want rationeel gezien zal de PVV nooit steun kunnen vinden voor de beginselen die 180 graden af wijken van de beginselen van het CDA. PVV is zetelvulling en dat moet het CDA zich eens realiseren. Verder vind ik dat het CDA dan sowieso nooit in had moeten stemmen met onderhandelingen, dan hadden Rutte en Opstelten de afgelopen vier weken een stuk nuttiger kunnen besteden.
Onzin, in dit kabinet hadden veel VVD standpunten gerealiseerd kunnen worden.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De VVD had ook niet moeten instemmen..
Ik help het je hopen...quote:Op woensdag 1 september 2010 00:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, het is een rat. Dus misschien scheurt ie het CDA, maar dit gedrocht van een minderheidskabinet met gedoogsteun van extreemrechts gaat er niet komen.
Wat vond je van de vorige Paarse regeringen Bolk?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zeker niet hoor, ik ben de VVD zeer dankbaar dat Paars + onmogelijk gemaakt is.
Je mist het punt...quote:Op woensdag 1 september 2010 00:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Onzin, in dit kabinet hadden veel VVD standpunten gerealiseerd kunnen worden.
Je vergeet het "landsbelang"... Altijd HEEL handigquote:Op woensdag 1 september 2010 00:43 schreef Zak het volgende:
Ben echt benieuwd wat er gaat komen. PVV aan een andere club gedoogstuen geven zie ik niet vlug gebeuren. PVV zelf bewindspersonen leveren kan niet aangezien het een lege huls is. Kabinet over links... Laen we hopen van niet. VVD kan dan sowieso niet meedoen ivm het bezuinigingsstandpunt.
Dat landsbelang zal dan van vrij korte duur zijn.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je vergeet het "landsbelang"... Altijd HEEL handig
Maar landsbelang (zoals ik het bedoel in mijn vorige post) is altijd een fanatastisch excuus om de sprongen die je maakt als kat in het nauw gloedvol te verdedigenquote:Op woensdag 1 september 2010 00:52 schreef remlof het volgende:
VVD en landsbelang?
Bij de meeste van die VVD rakkers gaat het alleen om eigenbelang.
Je bedoelt zoals de Telegraaf in de tweede wereldoorlog?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar landsbelang (zoals ik het bedoel in mijn vorige post) is altijd een fanatastisch excuus om de sprongen die je maakt las kat in het nauw gloedvol te verdedigen
Zie aanvulling voor wat ik bedoel.quote:Op woensdag 1 september 2010 01:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals de Telegraaf in de tweede wereldoorlog?
Dat laten vallen van het AOW standpunt door Wilders noem ik puur opportunisme.quote:Op woensdag 1 september 2010 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zie aanvulling voor wat ik bedoel.
Laten we hopen dat ze dat niet doen. Zijn ze een sympathisant kwijt. Beetje het probleem groter maken door de linkse rakkers vrij spel te geven.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je vergeet het "landsbelang"... Altijd HEEL handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |