Ik vrees/hoop het laatste.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Daarom vraag ik me ook af of hij nu binnen een paar jaar tot een geheel ander inzicht is gekomen, of dat hij genoodzaakt is zich zo op te stellen door andere krachten binnen (en buiten) de partij.
GL is ook niet bepaald serieus, met Creatief boekhouden zijn we er nog nooit uitgekomen, waarom nu dan wel? En de overheidsfinanciën door een stel kunstenaars laten beherenlijkt me ook geen goed idee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zowel de linkse als rechtse partijen willen vrij stevig bezuinigen. Alleen op de flanken met de SP en PVV zitten partijen die niet serieus zijn op dit gebied. Verder is het verschil pak 'm beet 3 miljard meer of minder bezuinigen...
je maakt een grap?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:52 schreef IHVK het volgende:
Klink is naar buiten, vergadering geschorst tot morgen.
Ga maar lekker slapen, want ze gaan morgen weer verder.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:49 schreef StephanL het volgende:
Ik ben ook in afwachting van wat er komen gaat. Wacht nog tot 00:30, dan mijn bed in.
Ja begrepen net ja. Van Politiek24 word je ook niet veel wijzer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ga maar lekker slapen, want ze gaan morgen weer verder.
Dan heb je een afsplitsing denk ik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:55 schreef TomLievense het volgende:
Stel nou dat Ab Klink uit de fractie stap, dan komt de nr. 22 van het CDA in de kamer. En als die voor is gaat het kabinet alsnog door. Zal het verzet binnen de partij dan niet enorm toenemen?
Bron?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ga maar lekker slapen, want ze gaan morgen weer verder.
Nee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:58 schreef TomLievense het volgende:
Maakt politiek 24 bij jullie ook een irritante pieptoon?
Nederland 1 kijken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:58 schreef TomLievense het volgende:
Was maar kort alweer voorbijquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:58 schreef TomLievense het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:58 schreef TomLievense het volgende:
quote:CDA-fractieoverleg morgen verder
` Het overleg van de CDA-fractie is
geschorst.Fractieleider Verhagen heeft
dat gezegd.De CDA-fractie heeft de hele
avond overlegd over de voortgang in de
formatie en praat morgen verder.
Volgens Verhagen was het een indringend
gesprek en is het goed om er nog eens
een nachtje over te slapen.De discussie
spitste zich toe op een meningsverschil
tussen de onderhandelaars Verhagen en
Klink.Klink wilde zich terugtrekken als
onderhandelaar vanwege inhoudelijke
bezwaren.Verhagen wilde doorgaan.
In het CDA heerst al weken onrust over
de onderhandelingen met de PVV.
Dat klopt. Gefeliciteerd iedereen!quote:Op woensdag 1 september 2010 00:25 schreef Boldface het volgende:
Morgen praten ze verder bij het CDA. Het lijkt me sterk dat ze eruit komen. Als ze dat na 7 uur praten al niet lukt, lukt dat morgen ook niet.
September had niet beter kunnen beginnen.
Als het CDA en de VVD de PVV niet nodig hadden was er geen vuiltje aan de lucht. Maar ja, Wilders, hè.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik hoop dat ze bij het CDA het zich realiseren dat hiermee de kans om fors te bezuinigen over boord gezet wordt. Ik dacht altijd dat het CDA een betrouwbare partner was voor VVD maar het tegendeel blijkt nu.
Ik neem er nog een biertje op, proost iedereen, dat we extreemrechts buiten de regering houdenquote:Op woensdag 1 september 2010 00:28 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dat klopt. Gefeliciteerd iedereen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |