K'vind "sowieso" Massa overgewaardeerd,al jaren lang..quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:10 schreef bodylotion het volgende:
Hoe zuur en onsportief het ook moge zijn, zonder teamorders zou Ferrari zichzelf in de vingers snijden en niet zijn waar ze nu staan.
Ik had Massa ook graag zien winnen in Hockenheim, ik was er nota bene bij! Maar wees eerlijk, Massa heeft 't dit jaar gewoon niet.
Tja, ga jij maar eens opnieuw i n een supersnelle wagen stappen nadat je een veer van 350 gram met een kracht van tig G (uiteindelijk) op je koppie hebt gehad...quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:10 schreef bodylotion het volgende:
Hoe zuur en onsportief het ook moge zijn, zonder teamorders zou Ferrari zichzelf in de vingers snijden en niet zijn waar ze nu staan.
Ik had Massa ook graag zien winnen in Hockenheim, ik was er nota bene bij! Maar wees eerlijk, Massa heeft 't dit jaar gewoon niet.
Ik mag leien dat Massa Ferrari een fikse poot uitdraaitquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:17 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
K'vind "sowieso" Massa overgewaardeerd,al jaren lang..
Ik vrees ook dat hij zijn langste tijd bij Ferrari heeft gehad.
net alsof hij dat nodig heeft. Hij heeft al bakken met geld heur.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik mag leien dat Massa Ferrari een fikse poot uitdraaitAl was het alleen maar dat hij een gigantische oprotpremie gouden handdruk meekrijgt
![]()
En dan mag hij daarna heerlijk op zijn lauweren rustend genieten van vrouw en kind in het verre Brazilie![]()
Mwa, je maakt het wel heel dramatisch Sally. Ik vind teamorders oké, zolang de beste mag winnen. Ik zie het net zoals bij wielrennen waar je ook knechten hebt die het 'vuile werk' moeten doen. Of bij voetbal waar men alleen maar over de spitsen praat. Ach, het is een teamsport en dat moet het ook blijven. Ik vind dat vechten onderling maar niets eigenlijk..quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja, ga jij maar eens opnieuw i n een supersnelle wagen stappen nadat je een veer van 350 gram met een kracht van tig G (uiteindelijk) op je koppie hebt gehad...
Ik gun(de) Massa altijd al een 'beter leven' bij de teams waar hij zat. Hij is namelijk altijd en eeuwig 'tweede viool', om maar eens een uitdrukking te gebruiken. Altijd en eeuwig de tweede coureur, nooit voorgetrokken tenzij hij liet zien dat hij het waard was.
En Fellali? Die heb ik nooit gemogen.![]()
![]()
*iets met een pestverleden![]()
*
Tuurlijk heeft Het Grote Ferrari-team het goed aangepakt: strategisch gezien een sublieme zet, ui-ter-aard! Maar de missers die ze hebben gemaakt aan het begin van het seizoen... Daar moest ik hartelijk om lachen hoor, als 'men hier' het niet erg vindt
Het is alleen zo godvergeten lullig dat nou juist Massa te horen krijgt dat HIJ maar moet gaan helpen om Alonso zijn derde wereldtitel te bezorgen.
Mr. Arrogantie zelf geeft Meneer de Eeuwige Underdog Het Bevel om Mr. Opperarrogantie voor de derde keer de Matador uit te kunnen laten hangen...<<< Mijn algemeen gevoel bij 'deze kwestie'.
Hij heeft ook nooit in die positie gezeten..quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:54 schreef Googolplexian het volgende:
Waar het wellicht meer om gaat is dat Alonso dit nooit zou doen in die positie.
Ik denk zelfs dat het een reden was waarom hij met ruzie bij McLaren weg is gegaan.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:59 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hij heeft ook nooit in die positie gezeten..
Dus Massa had het kunnen weten toen hij bij hem in het team ging.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat het een reden was waarom hij met ruzie bij McLaren weg is gegaan.
Het is natuurlijk goed dom van McLaren om een wereldkampioen in dienst van een rookie te laten rijden....quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat het een reden was waarom hij met ruzie bij McLaren weg is gegaan.
Dat weet hij ook wel. Hij is de vervanger van Barrichello en dat is ook een 2e coureur. Het zijn bijde goede coureurs maar geen toppers.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:00 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dus Massa had het kunnen weten toen hij bij hem in het team ging.
Uiteindelijk mocht Badoer toch wel een paar races rijden na een millenium testenquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:16 schreef Googolplexian het volgende:
Massa's grootste fout is dat hij denkt dat loyaliteit beloond wordt bij Ferrari.
Helaas is dat niet alleen bij Ferrari een zeldzaamheidquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:16 schreef Googolplexian het volgende:
Massa's grootste fout is dat hij denkt dat loyaliteit beloond wordt bij Ferrari.
Als het ergens anders ook een zeldzaamheid was dan was het geen zeldzaamheid meerquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:55 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Helaas is dat niet alleen bij Ferrari een zeldzaamheid
Massa is bij ferrari juist een 2e rijder.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:16 schreef Googolplexian het volgende:
ART wil(de) de Formule 1 in, maar had het geld niet. Nu hebben ze een partnership met Lotus Motorsports (van de Lotus Groep / Proton) in de GP2 en GP3. De Lotus Groep heeft voor volgend jaar alle banden met het F1 team Lotus Racing verbroken, waardoor die sowieso een andere naam nodig hebben. Dat wordt dus Team Lotus, die ze hebben overgenomen van de vorige eigenaar van Team Lotus, David Hunt. Iets waar de Lotus Groep dus op tegen is. IMHO omdat ze dan die naam niet meer kunnen gebruiken om de F1 in te gaan als 13de team in 2012 of bij een eventuele overname van een ander team (STR, Sauber?).quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:25 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Oke, ik ken het verhaal niet. Ik heb het nog nergens gelezen.
quote:Sauber signs Perez for 2011 season
The Sauber team has announced that Mexican Sergio Perez will race alongside Kamui Kobayashi in the 2011 season.
The 20-year-old, who is currently in second place in this year's GP2 championship, will become the first Mexican Formula 1 driver since Hector Alonso Rebaque, who competed in grand prix racing from 1977 to 1981.
Perez, who is yet to drive Formula 1 machinery, has raced in GP2 and GP2 Asia since late-2008, having won the British Formula 3 national class championship in 2007.
"Formula 1 is the dream of every young racing driver," said Perez. "And now this dream is about to come true for me.
"Although I'm very much aware that this is also a big challenge and responsibility, I'm happy to accept that and am proud to be representing my country in the highest category of motor racing.
"I would like to thank Peter Sauber for the faith he's shown in me and I'll do everything I can to make the most of this wonderful opportunity."
Peter Sauber added: "Sergio has been on a continuous upward curve over the past few years. He demonstrated his fighting spirit in races over the course of last season and proved that he's ready to take the step up into Formula 1.
"I look forward to working with him and am in no doubt that, in Sergio Perez and Kamui Kobayashi, we will have a strong driver pairing."
The Swiss squad also announced a partnership with Telmex, the Mexican telecommunications giant owned by Carlos Slim.
The company's logos will appear on the Swiss car starting from next year.
"Sauber has been not only a very successful racing team but also a strong talent developer of some of the most recognised names in racing since their early stages as well as one of the most respected people in the sport," said Telmex chairman Carlos Slim Domit, the eldest son of Slim.
"Their decision of having Sergio with them is very significant on his career to become a top driver representing Mexico. For Telmex and our racing project Escuderia Telmex it's a great step forward, and we feel very proud to be able to consolidate these years of work for having a Mexican driver in F1 with Sauber Motorsport."
Sauber continued: "Telmex has been involved in motor sport for a number of years already and supports drivers in various race series. Now they are making the key step up into the top category of motor racing, and we are happy and proud that they are taking this step with us.
"Telmex is an outstanding company and represents a strong partner for our team. We are looking forward to a fruitful partnership."
Wil je even inhoudelijk reageren op mijn postquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als het ergens anders ook een zeldzaamheid was dan was het geen zeldzaamheid meer
De meeste berichten worden in het Engels geschreven. Dan is het maar te hopen dat de vertaler het een beetje correct heeft gehouden, al kom je soms compleet verdraaide verhalen tegen.. Ben persoonlijk liever niet afhankelijk en vertaal t zelf welquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:28 schreef ColtZ40 het volgende:
Leuk die engelse berichten. Ze staan er ook in het nederlands.
Je mist het punt in mijn postquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
net alsof hij dat nodig heeft. Hij heeft al bakken met geld heur.
Niets meer aan toe te voegenquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:47 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Mwa, je maakt het wel heel dramatisch Sally. Ik vind teamorders oké, zolang de beste mag winnen. Ik zie het net zoals bij wielrennen waar je ook knechten hebt die het 'vuile werk' moeten doen. Of bij voetbal waar men alleen maar over de spitsen praat. Ach, het is een teamsport en dat moet het ook blijven. Ik vind dat vechten onderling maar niets eigenlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |