Ik zie hem, maar ik ken hem niet (ik denk dat ik onder een steen heb gelegen). Komt me wel bekend voor.quote:
Done.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
doe even hoofdletters en NL erbij
Van de 3J's is ie.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie hem, maar ik ken hem niet (ik denk dat ik onder een steen heb gelegen). Komt me wel bekend voor.
Victor presenteert. De rest zingt. En Jeroen vd Boom is een lompe klootzak iedere aflevering.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:43 schreef Karina het volgende:
En ik zag Jamai en Victor Reinier (zingt die laatste dan?).
Godverquote:
Jeroen vd B vind ik zo een lul. En Victor Reinier lijkt wel een zwerver of een oude hippie.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Victor presenteert. De rest zingt. En Jeroen vd Boom is een lompe klootzak iedere aflevering.
Pheen heb je nog meegekregen dat we hier op Fok inspraak hebben gehad in 't USA programma? Sort of dan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:44 schreef Pheno het volgende:
Helaas halen we hier het niveau van US niet. Want die liveshows zijn echt geweldig. Ik hoop dat ze iig dit jaar in NL ook toffe choreografen hebben, ipv dat veilige choreo gedoe.
Ik kan ook op mijn hoofd dansen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:44 schreef iBenny het volgende:
Ik wist niet dat jij dat ook kon veranderen Pheno?
Nee, ik volg het topic niet, ik kijk op vreemde tijden, dus weinig nut om er in te postenquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Pheen heb je nog meegekregen dat we hier op Fok inspraak hebben gehad in 't USA programma? Sort of dan.[SYTYCD USA]#7: waar een Tweet naar Adam toe kan leiden
jeroen staat zowat elke week onderaan en dat doet em pijnquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Victor presenteert. De rest zingt. En Jeroen vd Boom is een lompe klootzak iedere aflevering.
Ja daarbij is het altijd heel rustigquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:45 schreef Funkel het volgende:
Kan dit niet apart een subforum krijgen.. Is hier veel drukker dan bijv bij HGT
Dat hebben we achter besproken. Dit zou later nog kunnen gebeuren, maar voor nu is het nog fftjes een 'nee'. Misschien als er buiten dit topic nog andere topics worden geopend over bijv. kandidatenquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:45 schreef Funkel het volgende:
Kan dit niet apart een subforum krijgen.. Is hier veel drukker dan bijv bij HGT
En wat is dat? Ken ik ook al niet.quote:
Maar nu durf ik geen Boezemtopique te openen...quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat hebben we achter besproken. Dit zou later nog kunnen gebeuren, maar voor nu is het nog fftjes een 'nee'. Misschien als er buiten dit topic nog andere topics worden geopend over bijv. kandidaten
Ja briljant!quote:
En die platvloerse kut.quote:
Haagse sletjjes en Haagse sjonnies op vakantie in Cherchonisos (ofzoiets) , zuipen en seksquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
En wat is dat? Ken ik ook al niet.
En het stortregent nu echt hier, die mensen op het Museumplein worden echt kleddernat.
Markie bij GaGa?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:44 schreef Cee het volgende:
[..]
GodverMarkie.
Ik hoop dat hij straks weer bij GaGa gaat dansen, heb 'm in mei moeten missen vanwege het hele Allstars gedoe.
Waarom niet?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar nu durf ik geen Boezemtopique te openen...
de nlse jersey shore met haase/scheveningse jongerenquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
En het stortregent nu echt hier, die mensen op het Museumplein worden echt kleddernat.
Dat is ook wel weer zo, zal eens een OP in elkaar draaien morgenvroegquote:
2 septquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik niet wachten
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Staat een filmpje op dumpert vanquote:
quote:
Topic in ONZ en TVR.quote:
Koel!quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij is een van de dansers bij haar Monster Ball tour en regelmatig ook bij tv-optredens. Genoeg clippies op youtube dat ie tegen haar en tegen mede-dansers (man en vrouw) aan het kronkelen is.
Audities zijn echt heel snel ja. Live shows >> audities.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:50 schreef Karina het volgende:
Hier laten ze dus ook de hele goeden maar heel kort zien?
quote:
Overigens, bij bootcamp wordt het pas afzien, want dan moeten ze buiten hun specialiteit gaan dansen. Dan kun je pas zien wie goed is.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:50 schreef Karina het volgende:
Hier laten ze dus ook de hele goeden maar heel kort zien?
Owquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo, zal eens een OP in elkaar draaien morgenvroeg
tenzij er een nieuwe virgil opstaat natuurlijk.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
Lorenzo vs die gast wordt epic dance battle
Dat was ook zo'n epic battle.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
Lorenzo vs die gast wordt epic dance battle
Virgil was tof. Maar echt alleen hiphop.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
tenzij er een nieuwe virgil opstaat natuurlijk..
Prima.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:56 schreef Pheno het volgende:
Cee, zullen we die choreografen twitteren dat ze net als in de US moeten gaan choreo'en?
Ik doe wel meequote:Op zondag 29 augustus 2010 20:56 schreef Pheno het volgende:
Cee, zullen we die choreografen twitteren dat ze net als in de US moeten gaan choreo'en?
Dancing like a Virgil. HEY! Gut, die shout-out bij z'n exit. "Check virgiliseendikkevettebaas@hotmail.com" of zoiets. Ik had 't niet meer.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Virgil was tof. Maar echt alleen hiphop.
Whehehehehe.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Dancing like a Virgil. HEY! Gut, die shout-out bij z'n exit. "Check virgiliseendikkevettebaas@hotmail.com" of zoiets. Ik had 't niet meer.
ooo jaaaaa, bolle virgil!quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Dancing like a Virgil. HEY! Gut, die shout-out bij z'n exit. "Check virgiliseendikkevettebaas@hotmail.com" of zoiets. Ik had 't niet meer.
Dat denk ik ook niet. Maar misschien gaan ze bij seizoen 4 er wat aan doen.quote:
Nou dat dusquote:
Mja, ik ook niet, maar ik heb weinig met balletlike shizzle.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:59 schreef Cee het volgende:
Ik houd niet van dit soort rol-wrijf-rol-wrijf-reik met je hand naar de jury-dansen.
en de blik van een stonede koe.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Virgil was tof. Maar echt alleen hiphop.
Die moderne dans van hem met Marleenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
en de blik van een stonede koe..
Zo heet mijn street fighter 4 personage...quote:
Heiden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:03 schreef iBenny het volgende:
Bij zoiets heb ik dan weer een WTFmomentje
Ik vond het best leuk eigenlijk.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:04 schreef megamandy het volgende:
Het was ook inderdaad echt een stomme dansWist even niet wat ik ervan moest vinden
Ik weet niet wat hij weghaalt bij Yev als hij onder het buro zit.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Jan spreekt Choreo op zo'n manier uit dat ik elke keer denk dat er een haarbal in zijn keel zit
Dat viel mij ook al opquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:07 schreef megamandy het volgende:
Ik hoop dat het unieke en Jelle samengevoegd is in de montagekamerwant Dan zei het toch wel heel positief
Twee keer in een uur, valt wel mee toch?quote:
Kwartier geleden toch nog?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Twee keer in een uur, valt wel mee toch?
Neuh, ik heb speciaal even op de klok gekeken, 20:32 ofzo was het.quote:
Die worden vanzelf wel kleinerquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:15 schreef TheVulture het volgende:
In Exp. Robinson zit er ook wel een met ontzettend dikke jetsers
We zaten naar het zelfde te kijken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:13 schreef megamandy het volgende:
Haha, "..als je denkt goh wat knap dat die mensen dat kunnen, dan is de choreografie bijna niet meer interessant."
![]()
![]()
Ja en ik waai hier weg pfff wat een stormquote:
Hier hebben wequote:Op zondag 29 augustus 2010 21:15 schreef TheVulture het volgende:
In Exp. Robinson zit er ook wel een met ontzettend dikke jetsers
Ann Memmensquote:
Ik loog.quote:
quote:
owquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Dennis Weening. De presentator van SYTYCD.
Vooral tetten.quote:
Jawel, Dennis is een kandidaat. (toch?)quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:18 schreef Karina het volgende:
Oh geen Eddy Zoey dus bij Robinson bedenk ik me opeens.
Daarom is dit ook een test om te kijken of ze het kunnen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:18 schreef Karina het volgende:
Dat lijkt me zo lastig, zo een dans onthouden.
Oh ik dacht de presentator, ik heb Eddy volgens mij niet gezien, maar het was ook maar een klein stukje.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Jawel, Dennis is een kandidaat. (toch?)
En wat een talentloze dozen zitter er bij.quote:
Jij noemt het nog dansenquote:
Werkelijk waar nog nooit zo'n belabberde choreo voor de eh...choreo gezien. Paar keer ronddraaien en jazz hands en klaar.quote:
quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:23 schreef TheVulture het volgende:
"ik zou ervan verschieten als ik door ben"
Ik zou je neerschieten als je door bent
*slikt inkopper inquote:
Nu welquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:25 schreef Karina het volgende:
Was er nou iemand wel door? Geloof het niet toch?
En dan dansen op 'They don't really care about us'quote:
Oh ja niet vergeten!quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:27 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wat is daar?
oo ik hoor al mon amour!![]()
which reminds me dat ik morgen naar fans! moet kijken
Voorstukje gezien, inderdaad.quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ga jullie missen, tot volgende week
is het live?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:30 schreef Karina het volgende:
Shit toch een klein beetje spijt dat ik niet ben gegaan. Maar ja, als ik daar had gestaan was ik nu kledder geweest.
KOMT DAT MORGEN ALquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
![]()
of tot morgen in t fans!-topic (is dat er?!)
ja!!! om 20.30 op sbs dusquote:
Mee eens! Lorenzo en Chico sprongen eruit. Ooh en die laatste gast waarvan iedereen dacht dat wordt hem niet. En dan steelt tie gewoon de showquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:45 schreef Aarti het volgende:
Ik vond het zwaar tegenvallen, qua kwaliteit. Zaten maar een paar goeie bij, en ook nog eens een paar op herhaling
Die was vet goed in wat hij deed, maar stijldansen etc. wou hij nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:38 schreef Noek het volgende:
Martin von Manchester was opeens weg toch? Auditie gedaan, dik door en toen nooit meer gezien?
Die glinsteroogjes inderdaad.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
Bij Hollands Got Talent (kijk het nooit, gister toevallig een herhaling) zie je z'n ogen ook helemaal glinsteren als er een dansact komt, zo leuk
quote:
Hij moest gewoon auditie doen, ik dacht ook dat hij door zou mogen naar de liveshow maar het lijkt er niet op. Tenminste, niet dat hij een directe toegang naar de liveshow krijgt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:06 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hee btw, lorenzo van vorig jaar, die mag toch meteen door naar de liveshows of wat? Dat zeiden ze vorig jaar. Komt ie ook echt nog of niet?
Een nieuwe toch maar? Marco Gerris, een theater maker.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
Wie zijn trouwens de 2 nieuwe jury's? Ik ben blij dat Dan er nog is, ik vind hem zo leuk.
Bij Hollands Got Talent (kijk het nooit, gister toevallig een herhaling) zie je z'n ogen ook helemaal glinsteren als er een dansact komt, zo leuk
Echt? Er zit toch ook zo'n vrouw, die kan ik me serieus niet herinnerenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:11 schreef maok het volgende:
[..]
Een nieuwe toch maar? Marco Gerris, een theater maker.
Die vrouw die je bedoeld is Euvgenia.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:37 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Echt? Er zit toch ook zo'n vrouw, die kan ik me serieus niet herinneren
Oh, nooit goed opgelet dan, ik let teveel op Dan en Jan denk ik :")quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:42 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Die vrouw die je bedoeld is Euvgenia.
Zij zat vorig seizoen ook al in de jury.
http://www.rtl.nl/shows/soyouthinkyoucandance/jury/
Haha, kan ik me wel voorstellen. Heb Jan een keer in Rdam gezien hij is in het echt nog beterquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:54 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Oh, nooit goed opgelet dan, ik let teveel op Dan en Jan denk ik :")
Oeeehquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:04 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Haha, kan ik me wel voorstellen. Heb Jan een keer in Rdam gezien hij is in het echt nog beter
Volgens mij zat Euvgenia in het tweede seizoen ook tijdens de theaterronde in de jury, daarna inderdaad alleen als choreografe.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:48 schreef Noek het volgende:
Euvgenia zat in seizoen I, Nicky Vernieuwe was jurylid in seizoen II:
[ afbeelding ]
Euvgenia was in seizoen II alleen te zien als choreografe.
Die Nicky was me toch een schaapquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:48 schreef Noek het volgende:
Euvgenia zat in seizoen I, Nicky Vernieuwe was jurylid in seizoen II:
[ afbeelding ]
Euvgenia was in seizoen II alleen te zien als choreografe.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Nicky was me toch een schaap
Je kan 'm ook neerladen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:48 schreef Ang3l het volgende:
Godver. Kijk je USA, Canada, Australie en UK... vergeet je gewoon de 1e aflevering van NL
En Programma gemist wil niet.... de reclame speelt af maar dan kapt ie.
Klopt, ik was er bijquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:03 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
![]()
nicky heette vorig jaar op fok vlamoes
quote:Op zondag 5 september 2010 18:58 schreef megamandy het volgende:
Whoehoe Jan gaat live dansen in de finale van So You Think You Can Dance![]()
quote:Op zondag 5 september 2010 19:57 schreef Cee het volgende:
Ik zit er weer klaar voor, helaas voor slechts 20 minuten. Ik moet van mezelf Boer Zoekt Vrouw kijken.
Ik denk ook niet dat ik dit ga afkijken, de volgende ronde is volgens mij leuker. Boer zoekt Vrouw vind ik echt helemaal niet leuk, nog nooit gekeken ook.quote:Op zondag 5 september 2010 19:57 schreef Cee het volgende:
Ik zit er weer klaar voor, helaas voor slechts 20 minuten. Ik moet van mezelf Boer Zoekt Vrouw kijken.
quote:Op zondag 5 september 2010 19:57 schreef Cee het volgende:
Ik wacht op de dag dat er een boer wordt voorgesteld dat een polder-versie van Dan Karaty is zodat ik ook een brief kan gaan schrijven.quote:Op zondag 5 september 2010 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik dit ga afkijken, de volgende ronde is volgens mij leuker. Boer zoekt Vrouw vind ik echt helemaal niet leuk, nog nooit gekeken ook.
Dat is een van de redenen dat ik deze rondes niet zo leuk vind: ik snap dit bijvoorbeeld niet, dat die Jelle zo goed is, dat is voor mij echt een raadsel.quote:
We kunnen wel twitteren dat ze hier mee kunnen pratenquote:Op zondag 5 september 2010 20:04 schreef megamandy het volgende:
Ik wil niet meetwitteren, ik fok wel
Haha inderdaad. Hij was wel goed, maar zo uniek als hij zei dat het zou worden vond ik het ook weer niet,quote:
en een bilnaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |