Ik zie hem, maar ik ken hem niet (ik denk dat ik onder een steen heb gelegen). Komt me wel bekend voor.quote:
Done.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
doe even hoofdletters en NL erbij
Van de 3J's is ie.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie hem, maar ik ken hem niet (ik denk dat ik onder een steen heb gelegen). Komt me wel bekend voor.
Victor presenteert. De rest zingt. En Jeroen vd Boom is een lompe klootzak iedere aflevering.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:43 schreef Karina het volgende:
En ik zag Jamai en Victor Reinier (zingt die laatste dan?).
Godverquote:
Jeroen vd B vind ik zo een lul. En Victor Reinier lijkt wel een zwerver of een oude hippie.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Victor presenteert. De rest zingt. En Jeroen vd Boom is een lompe klootzak iedere aflevering.
Pheen heb je nog meegekregen dat we hier op Fok inspraak hebben gehad in 't USA programma? Sort of dan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:44 schreef Pheno het volgende:
Helaas halen we hier het niveau van US niet. Want die liveshows zijn echt geweldig. Ik hoop dat ze iig dit jaar in NL ook toffe choreografen hebben, ipv dat veilige choreo gedoe.
Ik kan ook op mijn hoofd dansen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:44 schreef iBenny het volgende:
Ik wist niet dat jij dat ook kon veranderen Pheno?
Nee, ik volg het topic niet, ik kijk op vreemde tijden, dus weinig nut om er in te postenquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Pheen heb je nog meegekregen dat we hier op Fok inspraak hebben gehad in 't USA programma? Sort of dan.[SYTYCD USA]#7: waar een Tweet naar Adam toe kan leiden
jeroen staat zowat elke week onderaan en dat doet em pijnquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Victor presenteert. De rest zingt. En Jeroen vd Boom is een lompe klootzak iedere aflevering.
Ja daarbij is het altijd heel rustigquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:45 schreef Funkel het volgende:
Kan dit niet apart een subforum krijgen.. Is hier veel drukker dan bijv bij HGT
Dat hebben we achter besproken. Dit zou later nog kunnen gebeuren, maar voor nu is het nog fftjes een 'nee'. Misschien als er buiten dit topic nog andere topics worden geopend over bijv. kandidatenquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:45 schreef Funkel het volgende:
Kan dit niet apart een subforum krijgen.. Is hier veel drukker dan bijv bij HGT
En wat is dat? Ken ik ook al niet.quote:
Maar nu durf ik geen Boezemtopique te openen...quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat hebben we achter besproken. Dit zou later nog kunnen gebeuren, maar voor nu is het nog fftjes een 'nee'. Misschien als er buiten dit topic nog andere topics worden geopend over bijv. kandidaten
Ja briljant!quote:
En die platvloerse kut.quote:
Haagse sletjjes en Haagse sjonnies op vakantie in Cherchonisos (ofzoiets) , zuipen en seksquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
En wat is dat? Ken ik ook al niet.
En het stortregent nu echt hier, die mensen op het Museumplein worden echt kleddernat.
Markie bij GaGa?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:44 schreef Cee het volgende:
[..]
GodverMarkie.
Ik hoop dat hij straks weer bij GaGa gaat dansen, heb 'm in mei moeten missen vanwege het hele Allstars gedoe.
Waarom niet?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar nu durf ik geen Boezemtopique te openen...
de nlse jersey shore met haase/scheveningse jongerenquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
En wat is dat? Ken ik ook al niet.
En het stortregent nu echt hier, die mensen op het Museumplein worden echt kleddernat.
Dat is ook wel weer zo, zal eens een OP in elkaar draaien morgenvroegquote:
2 septquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik niet wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |