Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
het is maar hoe je het bekijkt, als het droog is valt het toch wel meequote:Op zondag 29 augustus 2010 16:05 schreef suikertaartje het volgende:
Op mijn verjaardag is het eigenlijk altijd kutweer
Dat wist ik toen nog nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:15 schreef DaMart het volgende:
Sluit hem dan ook niet, als je geen TT kunt bedenken.
Zo moeilijk is dat niet hoor:quote:
Ik kan op mobiel wel openen maar geen OP plaatsenquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:17 schreef Ladylike het volgende:
ik KAN nieteens een nieuwe openen mobiel...
En niet qouten uit een gesloten topic
Gister kaapte hij gewoon de lapo voor me weg, de schurkquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet hoor:
Handleiding voor het bedenken van een KSC-TT
• Kijk wat op de laatste pagina een leuk onderwerp is om op in te haken;
• Gooi er wat koffie of thee in;
• Zet dat in de TT
Hm, ik heb er wel een. Zou je het kunne veranderen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
• Zet dat in de TT
Wat heb je bedacht dan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:19 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hm, ik heb er wel een. Zou je het kunne veranderen?
het is herfstquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:19 schreef DaMart het volgende:
En ineens is de zon weg en lijkt het wel nacht buiten.
Hier schijnt de hele tijd nauwelijks de zon maar nacht is het nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:19 schreef DaMart het volgende:
lekker tochquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:19 schreef DaMart het volgende:
Ja preciesquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
• Zet dat in de TT
dat is mijn zon, ik vroeg me al af waar ie heen wasquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:23 schreef naatje_1 het volgende:
En ineens houdt het op met regenen en schijnt de zon fel in mijn ogen
Lol, inderdaad.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:23 schreef naatje_1 het volgende:
En ineens houdt het op met regenen en schijnt de zon fel in mijn ogen
Herhaling versterkt de boodschap, natuurlijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:21 schreef Ferb het volgende:
[..]
''What else?''
Waarschijnlijk al vaker langs gekomen
Maar dus niet altijd, dus er zijn er wel een paar geweest waarbij het niet het geval is geweestquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
@ Enfermerel: 16 november.
@ Trev: maar dat is het nou juist, het regent bijna altijd
Zeg, als jij en LovelyLady hier zijn, welke afkorting moet ik dan bij wie gebruiken, want ik kan dan moeilijk LL gebruiken oidquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is mijn zon, ik vroeg me al af waar ie heen was
Dat klopt. En dan is het nog koud en guur en winderig. (het weer hequote:Op zondag 29 augustus 2010 16:25 schreef Trevland het volgende:
Maar dus niet altijd, dus er zijn er wel een paar geweest waarbij het niet het geval is geweest
Ll en LLquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeg, als jij en LovelyLady hier zijn, welke afkorting moet ik dan bij wie gebruiken, want ik kan dan moeilijk LL gebruiken oid
Ah, oké, Nouja, dan kan het ook nog wel oké weer zijn toch, koud & zonnig of sneeuw ofzo?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
@ Enfermerel: 16 november.
@ Trev: maar dat is het nou juist, het regent bijna altijd
Het kan wel, maar meestal is dat niet zoquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:27 schreef Enfermera het volgende:
Ah, oké, Nouja, dan kan het ook nog wel oké weer zijn toch, koud & zonnig of sneeuw ofzo?
ik zeg altijd lovelyquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeg, als jij en LovelyLady hier zijn, welke afkorting moet ik dan bij wie gebruiken, want ik kan dan moeilijk LL gebruiken oid
Achja, bij mij is het onderhand al van alles geweest behalve winter weerquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat klopt. En dan is het nog koud en guur en winderig. (het weer he)
Ik heb dit keer wel het topic nummer goedquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herhaling versterkt de boodschap, natuurlijk
ik heb trouwens echt een tof plaatje voor jou op msnquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:29 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik heb dit keer wel het topic nummer goed
Ik heb nu een regenboogschaapquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb trouwens echt een tof plaatje voor jou op msn
Rustigquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:30 schreef Ferb het volgende:
Maareh, hoe was jullie dag tot nu toe?
-Iedereen-
Nee. Ik dacht er gewoon even aanquote:
Ok, LLquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik zeg altijd lovely
ik was iig de LL van KSC
Ll is idd ook een oplossing
van 0:00 tot 5:45 goed.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:30 schreef Ferb het volgende:
Maareh, hoe was jullie dag tot nu toe?
-Iedereen-
Echt SUPER lekker wakker geworden..quote:
En nog wat op de planning staan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:33 schreef Ferb het volgende:
[..]
Echt SUPER lekker wakker geworden..
Ik wordt nooit rustig wakker op zondag, geen idee waarom.
Maar vanochtend wel een keer dus was een lekker gevoel..
Voor de rest ook gewoon rustig hoor
Doe eens delenquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:35 schreef Ferb het volgende:
Nice, we hebben nog taart.
Even een stukje bietsen.
eensquote:
hoest met jou dan?quote:
Jammer.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het kan wel, maar meestal is dat niet zo
Edit: gelukkig vier ik het toch nooit, dat scheelt dan weer![]()
Dat gaat wel lukken, jij ook een fijne avondquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jammer.
OhHaha!
Ik ben weg, fijne avond allemaal!
fijne avondquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jammer.
OhHaha!
Yep. Gelukkig nu weekendquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoest met jou dan?
lekker druk met je nieuwe baan neem ik aan
fijne avondquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jammer.
OhHaha!
Wat dan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okee, ik moet even plat gaan liggen
Fijne avondquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jammer.
OhHaha!
Dan zal ik het op de post doen voor jequote:Op zondag 29 augustus 2010 16:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heeft mijn maag en smaakpapillen weinig aan
Ik ben mede eigenaar van de zaak van GF en zn vrouw gewordenquote:
kusje voor je rugquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okee, ik moet even plat gaan liggen
Doe maar per koerierquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:42 schreef Ferb het volgende:
[..]
Dan zal ik het op de post doen voor je
Kijk kijk, nu dus niet alleen toetjes eten maar ook halenquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben mede eigenaar van de zaak van GF en zn vrouw geworden
zoiets jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe maar per koerier![]()
[..]
Kijk kijk, nu dus niet alleen toetjes eten maar ook halen
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:46 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga zo ook even iemand in bad stoppen en daarna uitgebreid snuffelen![]()
meneer dacht geen middagslaapje nodig te hebben en is nu een mini-zombie met enorm val-risico![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:46 schreef suikertaartje het volgende:
meneer dacht geen middagslaapje nodig te hebben en is nu een mini-zombie met enorm val-risico![]()
Oef dat is niet zo handig, niet dat ik op dit moment geen halve zombi benquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:46 schreef suikertaartje het volgende:
hij was een hele zombiequote:Op zondag 29 augustus 2010 16:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oef dat is niet zo handig, niet dat ik op dit moment geen halve zombi ben
Dat is waar maar over het algemeen word iets wat heel klein is niet als heel gerekendquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een mini zombie is toch gewoon een hele kleine hele zombie?
Mijn zoon is heel heel!quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:55 schreef Trevland het volgende:
Dat is waar maar over het algemeen word iets wat heel klein is niet als heel gerekend
Dat is hij wel op dit momentquote:
ik bedoelde letterlijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is hij wel op dit moment
Zozo U nog welquote:
lekker ik niet moest gewoon werken en morgen ook weerquote:
Niet echt iets specials qua ''brandstof''quote:
Nicequote:Op zondag 29 augustus 2010 20:01 schreef Ladylike het volgende:
avond markt was geslaagd.
Buit: 3 nieuwe bh's, 2 dvd's en een boekje van Thomas, eeen hoes voor mn nieuwe foon, een speelgoed takel-wagen en om de kinderboerderij een nieuw kippenhok te bezorgen heb ik een schaapje bemachtigd (speelgoed) met een veiling
Inderdaad, ik ben ook wel nieuwsgierigquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Hee maar vertel eens, mede-eigenaar??
en nog geen 10 euro uitgegevenquote:
yepquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Dus je laat GF nu nog vaker de parkeerplaats dweilen als het regent?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben mede eigenaar van de zaak van GF en zn vrouw geworden
Een clubquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
yep
tja, wat valt er over te zeggen.. Iig dat ik over een paar jaar de boel helemaal zelf ga runnen (met personnel natuurlijk) maar dat is teokomst.
Voorlopig maar eerst eens alles leren wat er bij het runnen van een club komt kijken
Thomasquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
jamaicaquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
En H&N lekker flappen tellen op Barbados?
voor 18+quote:
dat welquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:20 schreef Ferb het volgende:
[..]
Weetik![]()
Maar ik bedoel..
Is toch best vet om een club te runnen..
jij ober 6quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je maakt er een bejaardenseksclub van?
Heel ergquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu voel je je populair omdat je 10 berichtjes hebt van jezelf?.
ik oefende mn duitsquote:
* LL petst ffquote:
picsquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL petst ff
nee, juist niet
push up
na die kutopmetking kun je dat wel vergetenquote:
Oh, 't is dus blufquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
na die kutopmetking kun je dat wel vergeten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, 't is dus blufben van jou niet anders gewendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Heb ik ooit weleens iets aardigs tegen jou gezegd eigenlijk?quote:
quote:
neequote:Op zondag 29 augustus 2010 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik ooit weleens iets aardigs tegen jou gezegd eigenlijk?
als je dan een grote bek hebt mep ik je welquote:
Kan me niet herinneren dat dat ooit gebeurd is. Al zegt dat niet allesquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je dan een grote bek hebt mep ik je wel
jij mag helemaal nog geen alcoholquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:59 schreef Ferb het volgende:
Trouwens,
Koffie ijs, bitterkoekjes ijs, laagje koffie, en beetje alcohol er doorheen is best wel lekker
M'n pa schonk het in..quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij mag helemaal nog geen alcohol
ben toch braaf?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe ff rustig hee dat gasje is 14
idd dat zegt nietsquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat dat ooit gebeurd is. Al zegt dat niet alles
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je dan een grote bek hebt mep ik je wel
oh dan is het idd toegestaanquote:
jij wordt meer gemept merk ik?quote:
tuurlijk, houdt ze rustigquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:04 schreef naatje_1 het volgende:
Die ouders van tegenwoordig, laten hun kinderen gewoon al vroeg alcoholist worden
Mijn pa is gewoon de bomquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:04 schreef naatje_1 het volgende:
Die ouders van tegenwoordig, laten hun kinderen gewoon al vroeg alcoholist worden
Dit bedoel ik nou, en de mensen maar zeuren over overlast op straat door alcoholparty's van 14 jarigenquote:
Ik drink het alleen thuis,..quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou, en de mensen maar zeuren over overlast op straat door alcoholparty's van 14 jarigen
woon jij in engeland ofzo?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou, en de mensen maar zeuren over overlast op straat door alcoholparty's van 14 jarigen
Hier gebeurt het echt te veel op het platte land..quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
veel anders is er ook niet te doen he. Dronken is het platteland iig nog te verdragenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:10 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hier gebeurt het echt te veel op het platte land..
Dan moet ik 20 km fietsen om naar zo'n feest te gaan..
En in de stad kom je er toch niet in.
Dus zo vaak zijn er eigenlijk geen feesten hier,..
Ik ben best braaf als het over alcohol gaat.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:13 schreef naatje_1 het volgende:
Ze zijn niet voor niets een campagne begonnen over het nee zeggen over alcohol.
jammer dat het nodig is, maar als die kids nou gewoon eens opvoedimg/controle van de ouders kregen... Ik durfde vroeger nieteens te zuipen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:13 schreef naatje_1 het volgende:
Ze zijn niet voor niets een campagne begonnen over het nee zeggen over alcohol.
Bierquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben dan het toppunt, ik ben pas bier gaan drinken na mn 16e, gewoon legaal
dat is met veel dingen zo.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:17 schreef Ferb het volgende:
[..]
Bier![]()
Volgens mij is drinkt men het alleen om er bij te horen ( onder de 16 )
Is dat onder de 16 niet legaal dan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben dan het toppunt, ik ben pas bier gaan drinken na mn 16e, gewoon legaal
Fixedquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:17 schreef Ferb het volgende:
[..]
Bier![]()
Of gewoon omdat het goedkoper is dan de restquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:17 schreef Ferb het volgende:
[..]
Bier![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is dat onder de 16 niet legaal dan?
Sorry. Ik was achteraf gezien toch niet zo braaf...quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is met veel dingen zo.
Ik ben naar huis
Stoute vrouwenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sorry. Ik was achteraf gezien toch niet zo braaf...
Is ook veel leuker dan braaf zijnquote:
Zoeen willoos vaatdoekje is idd geen moer aanquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is ook veel leuker dan braaf zijn
Jij bent geen vrouw, dus dan is er niks leuks aan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
Daarom zit ik ook nu heel stout en stiekem achter de PC
Nou, als je braaf bent ben je niet meteen een willoos vaatdoekje hoor!quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoeen willoos vaatdoekje is idd geen moer aan![]()
Stoute jongetjes verdienen gewoon een onaangenaam pak slaagquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
Daarom zit ik ook nu heel stout en stiekem achter de PC
Pak jij de mattenklopper alvast?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stoute jongetjes verdienen gewoon een onaangenaam pak slaag
Het was ook richting ST bedoeldquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent geen vrouw, dus dan is er niks leuks aan.
Een beetje frictie komt de relatie absoluut ten goede. Denk ik dan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, als je braaf bent ben je niet meteen een willoos vaatdoekje hoor!
denk ik
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Een beetje frictie komt de relatie absoluut ten goede. Denk ik dan.
Ik wil jou wel een aangenaam pak slaag geven hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil jou wel een aangenaam pak slaag geven hoor
Dat onderstequote:
Avond marijke, heerlijk weekend gehad hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaalHoe is het hier? Iedereen een leuk weekend gehad?
Hoi lieffiequote:Op zondag 29 augustus 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hey naatjequote:Op zondag 29 augustus 2010 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Avond marijke, heerlijk weekend gehad hoor
Hoi snoepjequote:
Achter de PC genachtbaggerd met 3fm aanquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey naatjeMooi
Nog wat leuks gedaan?
quote:[..]
Hoi snoepje
Oi.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Achter de PC genachtbaggerd met 3fm aan
[..]
Hoi!quote:
Neuhquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Niet eens de deur uit geweest oid?
![]()
quote:[..]
Hoi!
Ook lekker toch? Heb een leuk weekend gehadGister Kontrust en vandaag naar het cinedroom in Dwingeloo geweest, was ook tof
Dat is de uber vetste vogel ooit ja!quote:
Ik wil weleens zien dat ie met 6 in zijn bek ook nog die 7e vangtquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is de uber vetste vogel ooit ja!Kijk dan wat voor vis-vang-skills ie heeft
[ afbeelding ]![]()
Maar hoi FlesIk las dat je je treintrip afgeblazen had dit weekend
Wel iets anders leuks gedaan?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is de uber vetste vogel ooit ja!Kijk dan wat voor vis-vang-skills ie heeft
[ afbeelding ]![]()
Maar hoi FlesIk las dat je je treintrip afgeblazen had dit weekend
Wel iets anders leuks gedaan?
Die van net dan he, die van nu niet meerquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij lijkt in het klein (UI) ook heel erg op een Tim Burton meisje
Ik heb geen flauw idee, ik heb er hoe dan ook respect voorquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil weleens zien dat ie met 6 in zijn bek ook nog die 7e vangtOf ging dit min of meer in 1 of 2 slagen? Dat maakt het wel minder cool natuurlijk
![]()
Verder dit weekend vooral gerust en een hoop in het huishouden gedaan. Baal er wel van dat ik nog steeds veel leuke dingen niet kan doen. Al kwam het vandaag hoofdzakelijk door het weer
Ik heb een ander genomen, die eerste vond ik toch wat onduidelijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij lijkt in het klein (UI) ook heel erg op een Tim Burton meisje
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, zijn dat visjes, ik dacht dat het misvormde tanden waren
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, zijn dat visjes, ik dacht dat het misvormde tanden waren
Look what a beautiful paprikaquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Suikertje, for you beautiful lady, a beautiful paprika!
Greetings from planet paprikaquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Look what a beautiful paprika![]()
Moei em weer eens opzetten, gaat een wereld voor je openquote:
Dicht bedoel je, ik had die bril niet meer nodig jeweetz, dus zag ik juist slechter door die brilquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moei em weer eens opzetten, gaat een wereld voor je open
Sinds wanneer drink jij koffiequote:
Seeing skills, you gots themquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dicht bedoel je, ik had die bril niet meer nodig jeweetz, dus zag ik juist slechter door die bril
Toch maar eens aan beginnen danquote:
En het is de koffie en thee sc dus helemaal goedquote:
Flessie, op wie ben je verliefd?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik leef voor haar, sinds, je weet
de eerste keer dat ik haar tegenkwam![]()
misschien, misschien, wie weetquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Toch maar eens aan beginnen dan??
Nanananana nananananana nananana nanana nanaquote:
@Ladylike?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Op niemandquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Flessie, op wie ben je verliefd?
Je bent nooit te jong om met koffie te beginnen zeg ik altijd maarquote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Toch maar eens aan beginnen dan??
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op niemand![]()
Al zou dat best wel weer eens mogen. Ik vind gewoon dit een heel fijn nummer:
Niets moet, alles magquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je bent nooit te jong om met koffie te beginnen zeg ik altijd maar
quote:
Niets moet inderdaadquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
En dat kan natuurlijk ook![]()
[..]
Niets moet, alles magEn hoi Mat!
Alles goed daar?
Ja, koffiequote:Op zondag 29 augustus 2010 22:20 schreef justmattie het volgende:
ST
Niets moet inderdaadMaar koffie
Ola
hier wel! En daar in Zwolle??
Hij is wel leuk.quote:
Goed sterk, geen melk en suikerquote:
True, koffie is bestquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:20 schreef justmattie het volgende:
[..]ST
[..]
Niets moet inderdaadMaar koffie
Ola
hier wel! En daar in Zwolle??
Whehehehe, wormsquote:
Trusten meisquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga maar eens brood smeren en slapen![]()
Die zag ik staan online! Is het de moeitequote:
Trustequote:Op zondag 29 augustus 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga maar eens brood smeren en slapen![]()
Ik ben vanmiddag nog langs Zwolle geredenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
True, koffie is best![]()
Tof dat het goed gaat
Hier ook alles goed
[..]
Whehehehe, wormsDa's lang geleden!
Hij is maar 400 mb.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die zag ik staan online! Is het de moeite?
Jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als in dat je op elkaar moet schieten enzo? Met dat schaap enzo?
Coolquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag nog langs Zwolle gereden
Ik vind hem de moeite waard. Doet weer old-skool aan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:23 schreef justmattie het volgende:
Die zag ik staan online! Is het de moeite?
Ik open nu de isoquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik vind hem de moeite waard. Doet weer old-skool aan.
Zo eens binnenslepen danquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:24 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hij is maar 400 mb.
Ik zou het doen, ik ga em zo testen
Elstquote:
Kan het niet latenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Whehehehe, wormsDa's lang geleden!
ben jij spoorbordjesspotter ofzoquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan het niet laten
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:26 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ken je Leonard en Erika of Ton en Anet?
Heel toevallig?
Na je opmerking van je weekend had ik die conclusie ook getrokkenquote:
Was het leuk?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zo eens binnenslepen dan![]()
[..]
Elst
Ja, de beste die ik kenquote:
Boogschieten natuurlijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:32 schreef Ferb het volgende:
Ik moet kiezen.
Voetbal, Pijl en boog schieton, schiet-school.
Voetbal verpaupert mijn lichaam
Dan nog zou ik het willen blijven doen.
Dus, Boogschieten of Schiet-school?
TJquote:
waarbij? Ik zou atletiek doenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:32 schreef Ferb het volgende:
Ik moet kiezen.
Voetbal, Pijl en boog schieton, schiet-school.
Voetbal verpaupert mijn lichaam
Dan nog zou ik het willen blijven doen.
Dus, Boogschieten of Schiet-school?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waarbij? Ik zou atletiek doenmaarja...
Handboog heb ik ook eens een blauwe maandag gedaan. Best tof eigenlijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Boogschieten natuurlijkDat is een bazen sport
Ik en mijn lila boog maken de blits jonguh
Jeps zeker, weekendje geweestquote:
moet je voor school een sport kiezen, of gewoon soberso?quote:
Ik heb weleens overwogen om bij een kleiduivenschietclub te gaan. Gewoon om mijn bordjesknal-skillz te trainenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Handboog heb ik ook eens een blauwe maandag gedaan. Best tof eigenlijkAl lijkt kruisboog me nog wreder
Nee, ik ben geen type voor kruisboogschietenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Handboog heb ik ook eens een blauwe maandag gedaan. Best tof eigenlijkAl lijkt kruisboog me nog wreder
Tof!quote:
Doe ik ook, ik heb er 3.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier buiten ook natquote:
Is een kruisboog er ook al in compound versie?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:38 schreef Ferb het volgende:
[..]
Doe ik ook, ik heb er 3.
1 compound, 1 normaal, 1 compound met vizier voor langere pijlen.
Is die vraag aan mij?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen type voor kruisboogschietenIk ben dol op boogschieten, de concentratie, de zenheid
en mijn lila boog natuurlijk
Ik heb het een jaar gedaan en ben toen door wat omstandigheden gestopt
Maar vanaf vorige week weer begonnen en dat was echt weer super tof
Maar waarom ben jij er mee gestopt dan?
[..]
Tof!
Oh ik voelde me niet echt welko in dat clubje. En ZO graag wilde ik ook weer nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar waarom ben jij er mee gestopt dan?
Nee, aan fles dusquote:
Da's wel balen ja, dat snap ik welquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik voelde me niet echt welko in dat clubje. En ZO graag wilde ik ook weer niet
Al lang.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is een kruisboog er ook al in compound versie?
Hahahahaquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier buiten ook natHeel nat zelfs
Het putje van m'n balkon zat weer eens verstopt
Leuk weekend gehad?
Ik heb even gezocht en inderdaadquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:42 schreef Ferb het volgende:
[..]
Al lang.
Ik heb nog geen boog.
Maar ik ga er weer terug op. ( denkik )
En dan ga ik verder dan de vorige keer.
Ik werd gevraagd voor competities in Duitsland en Spanje.
Maar ik durfde niet ofso.![]()
Als ik er weer op ga en het gaat goed wil ik wel competities gaan doen.( met boog )
Balen, van de kort en de F1quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hahahaha
Ja kort maar wel leukal heeft mijn favoriet niet gewonnen in de F1
en de jouwe?
Ja, vond het tijd voor iets nieuwsquote:
Ik schoot bijna nooit met mijn kruisboog.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht en inderdaadMaar toch vind ik zoiets minder indrukwekkend dan een handboog, ookal komt er waarschijnlijk meer kracht vrij (al zal dat mogelijk ook afhangen van de trekkracht natuurlijk).
Da's wel tof en ik neem aan dat je nu kruisboog bedoelt?
[..]
Balen, van de kort en de F1Mijn weekend was tof
Gister met Suikertaartje naar Kontrust geweest en vandaag naar zo'n koepelbioscoop geweest
[..]
Ja, vond het tijd voor iets nieuwsEn puffins
doe es even normaal met dat jonge lijf van jequote:Op zondag 29 augustus 2010 22:51 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik schoot bijna nooit met mijn kruisboog.
Hadden zij geen tijd voor![]()
En ik was 11.. Die compound had een terug slag waarbij mijn arm na 1x helemaal verpaupert was
Het is echt niet mijn ding, en bij onze vereniging mag alleen met een handboog geschoten worden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:51 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik schoot bijna nooit met mijn kruisboog.
Hadden zij geen tijd voor![]()
En ik was 11.. Die compound had een terug slag waarbij mijn arm na 1x helemaal verpaupert was
Hey GFquote:
Maar nu moet ik weer even wennen... want die andere was herkenbaarquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht en inderdaadMaar toch vind ik zoiets minder indrukwekkend dan een handboog, ookal komt er waarschijnlijk meer kracht vrij (al zal dat mogelijk ook afhangen van de trekkracht natuurlijk).
Da's wel tof en ik neem aan dat je nu kruisboog bedoelt?
[..]
Balen, van de kort en de F1Mijn weekend was tof
Gister met Suikertaartje naar Kontrust geweest en vandaag naar zo'n koepelbioscoop geweest
[..]
Ja, vond het tijd voor iets nieuwsEn puffins
Die post hier ook zo veelquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar nu moet ik weer even wennen... want die andere was herkenbaar.
Alhoewel, nu raak ik ook niet meer in de war als MarcVenlo hier post.
Wow, jullie hebben mij overgehaald..quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is echt niet mijn ding, en bij onze vereniging mag alleen met een handboog geschoten worden.
En het is maar net waar je blij van wordt natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |