Jeps zeker, weekendje geweestquote:
moet je voor school een sport kiezen, of gewoon soberso?quote:
Ik heb weleens overwogen om bij een kleiduivenschietclub te gaan. Gewoon om mijn bordjesknal-skillz te trainenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Handboog heb ik ook eens een blauwe maandag gedaan. Best tof eigenlijkAl lijkt kruisboog me nog wreder
Nee, ik ben geen type voor kruisboogschietenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Handboog heb ik ook eens een blauwe maandag gedaan. Best tof eigenlijkAl lijkt kruisboog me nog wreder
Tof!quote:
Doe ik ook, ik heb er 3.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier buiten ook natquote:
Is een kruisboog er ook al in compound versie?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:38 schreef Ferb het volgende:
[..]
Doe ik ook, ik heb er 3.
1 compound, 1 normaal, 1 compound met vizier voor langere pijlen.
Is die vraag aan mij?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen type voor kruisboogschietenIk ben dol op boogschieten, de concentratie, de zenheid
en mijn lila boog natuurlijk
Ik heb het een jaar gedaan en ben toen door wat omstandigheden gestopt
Maar vanaf vorige week weer begonnen en dat was echt weer super tof
Maar waarom ben jij er mee gestopt dan?
[..]
Tof!
Oh ik voelde me niet echt welko in dat clubje. En ZO graag wilde ik ook weer nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar waarom ben jij er mee gestopt dan?
Nee, aan fles dusquote:
Da's wel balen ja, dat snap ik welquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik voelde me niet echt welko in dat clubje. En ZO graag wilde ik ook weer niet
Al lang.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is een kruisboog er ook al in compound versie?
Hahahahaquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier buiten ook natHeel nat zelfs
Het putje van m'n balkon zat weer eens verstopt
Leuk weekend gehad?
Ik heb even gezocht en inderdaadquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:42 schreef Ferb het volgende:
[..]
Al lang.
Ik heb nog geen boog.
Maar ik ga er weer terug op. ( denkik )
En dan ga ik verder dan de vorige keer.
Ik werd gevraagd voor competities in Duitsland en Spanje.
Maar ik durfde niet ofso.![]()
Als ik er weer op ga en het gaat goed wil ik wel competities gaan doen.( met boog )
Balen, van de kort en de F1quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hahahaha
Ja kort maar wel leukal heeft mijn favoriet niet gewonnen in de F1
en de jouwe?
Ja, vond het tijd voor iets nieuwsquote:
Ik schoot bijna nooit met mijn kruisboog.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht en inderdaadMaar toch vind ik zoiets minder indrukwekkend dan een handboog, ookal komt er waarschijnlijk meer kracht vrij (al zal dat mogelijk ook afhangen van de trekkracht natuurlijk).
Da's wel tof en ik neem aan dat je nu kruisboog bedoelt?
[..]
Balen, van de kort en de F1Mijn weekend was tof
Gister met Suikertaartje naar Kontrust geweest en vandaag naar zo'n koepelbioscoop geweest
[..]
Ja, vond het tijd voor iets nieuwsEn puffins
doe es even normaal met dat jonge lijf van jequote:Op zondag 29 augustus 2010 22:51 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik schoot bijna nooit met mijn kruisboog.
Hadden zij geen tijd voor![]()
En ik was 11.. Die compound had een terug slag waarbij mijn arm na 1x helemaal verpaupert was
Het is echt niet mijn ding, en bij onze vereniging mag alleen met een handboog geschoten worden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:51 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik schoot bijna nooit met mijn kruisboog.
Hadden zij geen tijd voor![]()
En ik was 11.. Die compound had een terug slag waarbij mijn arm na 1x helemaal verpaupert was
Hey GFquote:
Maar nu moet ik weer even wennen... want die andere was herkenbaarquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht en inderdaadMaar toch vind ik zoiets minder indrukwekkend dan een handboog, ookal komt er waarschijnlijk meer kracht vrij (al zal dat mogelijk ook afhangen van de trekkracht natuurlijk).
Da's wel tof en ik neem aan dat je nu kruisboog bedoelt?
[..]
Balen, van de kort en de F1Mijn weekend was tof
Gister met Suikertaartje naar Kontrust geweest en vandaag naar zo'n koepelbioscoop geweest
[..]
Ja, vond het tijd voor iets nieuwsEn puffins
Die post hier ook zo veelquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar nu moet ik weer even wennen... want die andere was herkenbaar.
Alhoewel, nu raak ik ook niet meer in de war als MarcVenlo hier post.
Wow, jullie hebben mij overgehaald..quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is echt niet mijn ding, en bij onze vereniging mag alleen met een handboog geschoten worden.
En het is maar net waar je blij van wordt natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |