Doe eens delenquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:35 schreef Ferb het volgende:
Nice, we hebben nog taart.
Even een stukje bietsen.
eensquote:
hoest met jou dan?quote:
Jammer.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het kan wel, maar meestal is dat niet zo
Edit: gelukkig vier ik het toch nooit, dat scheelt dan weer![]()
Dat gaat wel lukken, jij ook een fijne avondquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jammer.
OhHaha!
Ik ben weg, fijne avond allemaal!
fijne avondquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jammer.
OhHaha!
Yep. Gelukkig nu weekendquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoest met jou dan?
lekker druk met je nieuwe baan neem ik aan
fijne avondquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jammer.
OhHaha!
Wat dan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okee, ik moet even plat gaan liggen
Fijne avondquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jammer.
OhHaha!
Dan zal ik het op de post doen voor jequote:Op zondag 29 augustus 2010 16:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heeft mijn maag en smaakpapillen weinig aan
Ik ben mede eigenaar van de zaak van GF en zn vrouw gewordenquote:
kusje voor je rugquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okee, ik moet even plat gaan liggen
Doe maar per koerierquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:42 schreef Ferb het volgende:
[..]
Dan zal ik het op de post doen voor je
Kijk kijk, nu dus niet alleen toetjes eten maar ook halenquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben mede eigenaar van de zaak van GF en zn vrouw geworden
zoiets jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe maar per koerier![]()
[..]
Kijk kijk, nu dus niet alleen toetjes eten maar ook halen
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:46 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga zo ook even iemand in bad stoppen en daarna uitgebreid snuffelen![]()
meneer dacht geen middagslaapje nodig te hebben en is nu een mini-zombie met enorm val-risico![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:46 schreef suikertaartje het volgende:
meneer dacht geen middagslaapje nodig te hebben en is nu een mini-zombie met enorm val-risico![]()
Oef dat is niet zo handig, niet dat ik op dit moment geen halve zombi benquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:46 schreef suikertaartje het volgende:
hij was een hele zombiequote:Op zondag 29 augustus 2010 16:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oef dat is niet zo handig, niet dat ik op dit moment geen halve zombi ben
Dat is waar maar over het algemeen word iets wat heel klein is niet als heel gerekendquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een mini zombie is toch gewoon een hele kleine hele zombie?
Mijn zoon is heel heel!quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:55 schreef Trevland het volgende:
Dat is waar maar over het algemeen word iets wat heel klein is niet als heel gerekend
Dat is hij wel op dit momentquote:
ik bedoelde letterlijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is hij wel op dit moment
Zozo U nog welquote:
lekker ik niet moest gewoon werken en morgen ook weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |