Herhaling versterkt de boodschap, natuurlijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:21 schreef Ferb het volgende:
[..]
''What else?''
Waarschijnlijk al vaker langs gekomen
Maar dus niet altijd, dus er zijn er wel een paar geweest waarbij het niet het geval is geweestquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
@ Enfermerel: 16 november.
@ Trev: maar dat is het nou juist, het regent bijna altijd
Zeg, als jij en LovelyLady hier zijn, welke afkorting moet ik dan bij wie gebruiken, want ik kan dan moeilijk LL gebruiken oidquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is mijn zon, ik vroeg me al af waar ie heen was
Dat klopt. En dan is het nog koud en guur en winderig. (het weer hequote:Op zondag 29 augustus 2010 16:25 schreef Trevland het volgende:
Maar dus niet altijd, dus er zijn er wel een paar geweest waarbij het niet het geval is geweest
Ll en LLquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeg, als jij en LovelyLady hier zijn, welke afkorting moet ik dan bij wie gebruiken, want ik kan dan moeilijk LL gebruiken oid
Ah, oké, Nouja, dan kan het ook nog wel oké weer zijn toch, koud & zonnig of sneeuw ofzo?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
@ Enfermerel: 16 november.
@ Trev: maar dat is het nou juist, het regent bijna altijd
Het kan wel, maar meestal is dat niet zoquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:27 schreef Enfermera het volgende:
Ah, oké, Nouja, dan kan het ook nog wel oké weer zijn toch, koud & zonnig of sneeuw ofzo?
ik zeg altijd lovelyquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeg, als jij en LovelyLady hier zijn, welke afkorting moet ik dan bij wie gebruiken, want ik kan dan moeilijk LL gebruiken oid
Achja, bij mij is het onderhand al van alles geweest behalve winter weerquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat klopt. En dan is het nog koud en guur en winderig. (het weer he)
Ik heb dit keer wel het topic nummer goedquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herhaling versterkt de boodschap, natuurlijk
ik heb trouwens echt een tof plaatje voor jou op msnquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:29 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik heb dit keer wel het topic nummer goed
Ik heb nu een regenboogschaapquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb trouwens echt een tof plaatje voor jou op msn
Rustigquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:30 schreef Ferb het volgende:
Maareh, hoe was jullie dag tot nu toe?
-Iedereen-
Nee. Ik dacht er gewoon even aanquote:
Ok, LLquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik zeg altijd lovely
ik was iig de LL van KSC
Ll is idd ook een oplossing
van 0:00 tot 5:45 goed.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:30 schreef Ferb het volgende:
Maareh, hoe was jullie dag tot nu toe?
-Iedereen-
Echt SUPER lekker wakker geworden..quote:
En nog wat op de planning staan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:33 schreef Ferb het volgende:
[..]
Echt SUPER lekker wakker geworden..
Ik wordt nooit rustig wakker op zondag, geen idee waarom.
Maar vanochtend wel een keer dus was een lekker gevoel..
Voor de rest ook gewoon rustig hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |