Wordt hoogtijd dat soort spelen aan banden gelegd zal wordenquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:11 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Schaamteloos overgenomen van SoldMayor uit het vorige topic.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fallout New Vegas!
Eerste details Fallout: New Vegas lijken te zijn uitgelekt
Zowel ontwikkelaar Obsidian als uitgever Bethesda hebben nog maar weinig informatie losgelaten over het aankomende Fallout: New Vegas. Vandaag lijken de eerste details over deze opvolger van Fallout 3 echter te zijn uitgelekt.
Geplaatst door: Elmar Rekers
4 januari 2010 om 15:34 uur
Via het forum van de Amerikaanse website GameSpot laat een bron die dicht bij het tijdschrift GameInformer staat namelijk weten dat er in de volgende editie van het magazine een grote special te vinden zal zijn over Fallout: New Vegas. Hierin wordt volgens deze bron onder meer uit de doeken gedaan hoe spelers in New Vegas uit verschillende personages kunnen kiezen met ieder een eigen achtergrondverhaal.
De eerste paar uren van de game zullen dan zijn afgestemd op het achtergrondverhaal dat de speler voor zijn personage heeft gekozen, en hierdoor kunnen ook enkele unieke ‘perks’ vrijgespeeld worden voordat de hoofdgame daadwerkelijk begint. GameInformer zal in de aankomende reportage alvast één achtergrondverhaal onthullen.
Infiltreren
Het verhaal van deze Chinese Agent speelt zich volgens de bron af "voordat de bommen op het land worden gegooid." De speler zal hierbij onderdeel uitmaken van de Crimson Dragoons en moet samen met andere leden infiltreren bij de Hoover Dam. Dit achtergrondverhaal zal doorlopen tijdens de bombardementen en eindigen als de Chinese Agent uit de grotten komt en de buitenwereld compleet verwoest is.
Het achtergrondverhaal zal vervolgens overgaan in het creëren van het personage waarbij uiteraard het uiterlijk kan worden aangepast en twee unieke perks kunnen worden toegevoegd. Daarnaast beschikt ieder personage over bepaalde skills en deze kunnen worden aangepast als de speler hier niet tevreden over is.
Moeilijker
Fallout: New Vegas zal volgens de bron over een vergelijkbaar SPECIAL-systeem beschikken als Fallout 3, maar het zal moeilijker worden om de verschillende skill-caps te bereiken. Daarnaast zal één enkel personage nooit een ‘master’ kunnen worden in alle skills. Tot slot wordt duidelijk dat New Vegas over enkele voertuigen zal beschikken en dat deze eveneens kunnen worden aangepast door de speler.
Hoewel de informatie authentiek oogt moet deze toch zeker met een korreltje zout genomen worden. Zodra er echter meer concrete informatie over de aankomende editie van GameInformer bekend wordt zullen we deze details over New Vegas al dan niet kunnen bevestigen.
Informatie over Fallout New Vegas:
# Xbox 360, Playstation 3 en PC.
# Publisher: Bethesda Softworks
# Developer: Obsidian Entertainment
# Komt in 2010
# Action role-playing game
Absoluut kanshebber voor GOTY 2010
70quote:
Dan koop je 'm bij Bol. Of bij een winkel waar hij voor 60 verkocht wordt (GameDumper).quote:
Flexe tipquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan koop je 'm bij Bol. Of bij een winkel waar hij voor 60 verkocht wordt (GameDumper).
Ik zeg, onderbouw dit eens?quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:16 schreef Geleerde het volgende:
[..]
Wordt hoogtijd dat soort spelen aan banden gelegd zal worden
De wat? Je gaat me toch niet vertellen dat je zo'n kneus bent die voorstander is om "geweldadige" games te bannen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:16 schreef Geleerde het volgende:
[..]
Wordt hoogtijd dat soort spelen aan banden gelegd zal worden
Snap ik ook niet, met een kleine 10 minuten had je de map toch wel doorkruist...quote:
Dat heb ik echt alleen in dit topic gelezen (#1), nergens anders. Wel is het zo dat op Budgetgaming de PC versie niet vermeld staat. Op de site van Dimension Plus staat de CE wel voor de PCquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:14 schreef DeeCruise het volgende:
Vreemd, ik meen me toch echt te herinneren dat de CE voor de pc niet in europa leverbaar zou zijn? Of in ieder geval niet in Nederland? Heeft iemand al meer info hierover?
Nou,het feit dat game mania mijn order gecancelled heeft baart me toch wel zorgen. Op Dimension plus kom ik dit tegen:quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat heb ik echt alleen in dit topic gelezen (#1), nergens anders. Wel is het zo dat op Budgetgaming de PC versie niet vermeld staat. Op de site van Dimension Plus staat de CE wel voor de PC
Ongeveer hetzelfde als op alle andere pagina's dus. Dan toch maar via de uk bestellen??quote:Dit artikel kan momenteel niet besteld worden.
Er wordt nog niet heel veel reclame e.d. voor gemaakt. Niet zoveel filmpjes. Daardoor valt deze ook steeds van mijn netvlies.quote:Op maandag 6 september 2010 10:29 schreef Rossdale het volgende:
Ondanks dat ik Fallout 3 helemaal geweldig vond ben ik om de een of andere reden helemaal niet gehyped voor dit deel... Misschien komt het nog
quote:Op maandag 6 september 2010 10:01 schreef SevD het volgende:
Ik heb m'n CE pre-order geannuleerd. 100 euro bij GM
Wat wil je er naderhand mee doen dan? Frisbeeën?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:57 schreef Sigmund666 het volgende:
Lekker wachten tot de GOTY uitkomt. Anders zit je weer met 5 tot 6 DLC pakketten van 800 punten/stuk waar je naderhand niks meer mee kunt.
Kijk. Het is heel simpel: Stel dat er 5 of 6 stuks DLC uitkomen. Daar moet je 800 punten/stuk voor gaan betalen. Dan zit je dus vast aan minimaal één kaart van 4200 punten.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat wil je er naderhand mee doen dan? Frisbeeën?
Bij Fallout3 kwam de GotY editie volgens mij bijna een jaar later uit, dus als het jouw bedoeling is om te wachten, dan bewonder ik je geduld.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:01 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Kijk. Het is heel simpel: Stel dat er 5 of 6 stuks DLC uitkomen. Daar moet je 800 punten/stuk voor gaan betalen. Dan zit je dus vast aan minimaal één kaart van 4200 punten.
Naderhand heb je niks meer aan die DLC, aangezien zodra je het spel uit hebt, je verder niks meer kunt. Dan kun je dus beter voor één bepaalde prijs het spel plus de uitbreidingen zelf halen.
(Verder geen haat tegen Fallout)
Ja, leukste is nog dattie bij Bol.com gewoon 70 isquote:Op woensdag 8 september 2010 16:22 schreef numero_uno het volgende:
[..]WTF
ik denk dat ik m ook maar cancel... 100 e voor een game
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:35 schreef SmokeSum het volgende:
New Vegas is ondertussen al een week weer uit voor PC
Viel mij ook op, maar opzich is dat toch geen probleem? Als dit nieuwe deel ook maar bijna zo goed is als Fallout 3 kan ik me er weer aardig wat uren mee vermaken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:05 schreef Svubeqak het volgende:
Jammer dat die game er nog 100% hetzelfde uitziet als Fallout 3.
70 bij Bol.comquote:
70 volgens mijquote:
volgens mij is GM nu ook in prijs gezakt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:58 schreef SevD het volgende:
[..]
Inmiddels daar maar besteld. Bij GameMania zijn ze gek geworden
Gefeliciteerd! Medelangequote:Op maandag 27 september 2010 17:42 schreef Lange_Lans het volgende:
Zojuist besteld bij de Wehkamp voor 4 tientjes.![]()
Weekend van de 22e oktober vrij plannen. Afspraken afzeggen, vriendin en kind wegsturen, gordijnen dicht en de ganse da & nacht doorgamen. De epilepsie waarschuwingen niet in acht nemend.
XBOX360quote:Op maandag 27 september 2010 17:45 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Medelange![]()
Voor welk platform?
Heb hem ook bij Bol.com besteld de CE. Maar ik heb E100-SC-9XR gebruikt. Dan krijg je zelfs 10 euro korting! Heb nu de CE dus voor 61,94 met verzendkosten!quote:Op maandag 27 september 2010 17:41 schreef LangeJan het volgende:
Zo, zojuist de PS3 collectors edition besteld. Voor de liefhebber heb ik een 5 euro kortingscouponcode bij bol.com
Ik weet niet of deze alleen voor fallout bestemd is, maar goed. Vul deze in bij de bestelling G500-AM-9AC en de game kost je ¤64,99
Wtf!quote:Op maandag 27 september 2010 19:24 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Heb hem ook bij Bol.com besteld de CE. Maar ik heb E100-SC-9XR gebruikt. Dan krijg je zelfs 10 euro korting! Heb nu de CE dus voor 61,94 met verzendkosten!
Ik kwam er ook pas vandaag achter hoorquote:Op maandag 27 september 2010 20:13 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Wtf!
Had je dat niet eerder kunnen zeggenScheelt toch weer 5 euro.
Hey Roy!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
In mijn overzicht staat de game gewoon nog voor de oude prijs dus ik zou je niet druk maken.
Haha, dat je dat nog weetquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:42 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Hey Roy!
Das lang geledenJe SNES RPG's al met dikke winst doorverkocht onderhand?:P
Ja, precies op tijd besteld dus, snelle rekensom wijst toch op 20 tot 30 euro duurder nu. (bij gebruik van de vouchercodes hierboven)
Oh, hier ook iddquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
In mijn overzicht staat de game gewoon nog voor de oude prijs dus ik zou je niet druk maken.
Je had ook nog CRM-OKTV10B kunnen gebruiken voor gratis verzendkosten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:18 schreef bjorntju het volgende:
Die van mij staat ook nog steeds voor dezelfde prijs er inIk ben benieuwd of het zo blijft. Maar ik denk van wel
Maar helaas kan je niet 2 couponcodes invoerenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:55 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Je had ook nog CRM-OKTV10B kunnen gebruiken voor gratis verzendkosten.
Haha iddquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:59 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Maar helaas kan je niet 2 couponcodes invoerenSorry
![]()
Een soort van jaquote:
Gewoon stoppen. Serieusquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:22 schreef Papa-roach het volgende:
Echy kut ik wil hem het liefst zo snel mogelijk halen als hij uit is maar....
Al mijn zakgeld gaat op aan sigaretten![]()
En ik mag volgend jaar pas werken
En ik kan niet stoppen
Neeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
In Fallout zitten toch ook sigaretten ?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:22 schreef Papa-roach het volgende:
Echy kut ik wil hem het liefst zo snel mogelijk halen als hij uit is maar....
Al mijn zakgeld gaat op aan sigaretten![]()
En ik mag volgend jaar pas werken
En ik kan niet stoppen
Neeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:35 schreef LangeJan het volgende:
[..]
In Fallout zitten toch ook sigaretten ?
Ook op de PS3?quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:20 schreef Omkron het volgende:
Las ergens dat als je fallout kunt draaien new vegas ook kunt draaien. Dat is dan wel weer mooi!
Ja ik ga hem zeker wel op hardcore spelen. Veel realistischer ook denk ik. En fallout 3 werdt als je lv 30 was met al die power-up perks zoals: ghoul ecology en superior defender veels te makkelijk. Ik ging gewoon na een tijdje gewoon op very hard met alleen een vault suit en een 10% condition hunting rifle lopen zodat het nog een beetje uitdagend zou zijnquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:18 schreef LangeJan het volgende:
Wie van jullie gaat hem op hardcore spelen? Vanaf het begin zeg maar. Ik ga het zelf gelijk op hardcore mode proberen iig. Op een gegeven moment krijg je daar wel feeling voor (hoop ik).
Ik wou eens kijken hoe Fallout tot dusver is ontwikkeld en dus had ik de Fallout Collection gekochtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:07 schreef Businovski het volgende:
heb zin in deze!Fallout3 helemaal uitgespeeld! Word tijd voor de nieuwe.
Vreemd, heb de game op de pc gespeeld (en nog af en toe). In het begin een vroege rip (was paar dagen oud) en toen ik overtuigd was de game gekocht, maar geen last van gehad. Framedrops wellicht, maar dat kwam meer door de vorige videokaart. Zonde als een game buggy gereleased wordt, dan speel ik het zelden nog door. (AvP bijv.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:30 schreef LangeJan het volgende:
[..]
. Kijken of de glitches (die ik echt veeeeeel had/heb op de PS3) Zomaar ineens vastlopen, frameratedrops. Hoop dat dat verleden tijd is en dat ik soepeltje mij door de Mojave wasteland kan gaan begeven.
Ja wat ik vernomen had, was dat de port van PC naar PS3 was uitbesteed aan een derde partij. Die later geen verantwoordelijkheid meer nam voor patches e.d.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:09 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Vreemd, heb de game op de pc gespeeld (en nog af en toe). In het begin een vroege rip (was paar dagen oud) en toen ik overtuigd was de game gekocht, maar geen last van gehad. Framedrops wellicht, maar dat kwam meer door de vorige videokaart. Zonde als een game buggy gereleased wordt, dan speel ik het zelden nog door. (AvP bijv.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, heb er nu al zin inquote:-Unique speach options for low intellegence characters.
-Ability to kill every person in-game except for one.
Hij zette het niet voor niks in een spoilertag.quote:
of hij teast je juist om nu te gaan kijken naar de spoilerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:48 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Thanks voor het beetje verspillen van mijn nieuwsgierigheid
zo erg is het nou ook weer niet, het is niet alsof ik het verhaal verraadquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:12 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Hij zette het niet voor niks in een spoilertag.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:32 schreef Xblister het volgende:
[..]
zo erg is het nou ook weer niet, het is niet alsof ik het verhaal verraad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:25 schreef numero_uno het volgende:
[..]Ah kut....kut kut..... KUT.....KUTTERDEKUTTERDEKUTTENDE KUT .... en toch MOET ik die spoiler kijken he. KUTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I want to bla bla bla
quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:55 schreef kthxbye het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
Die video heeft anders meer overeenkomsten met Fallout 3, dan met de eerdere versies.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:05 schreef HalloweenJack het volgende:
http://g4tv.com/videos/49(...)xclusive/?quality=hd
Ik heb een grafhekel aan Fallout 3 (fallout 1 en 2 waren wel geweldig) maar New Vegas begint toch wel steeds boeiender over te komen.
Omdat Graphics een spel maken? Die quest klinkt een heel stuk beter dan de poep in Fallout 3 - wat voor mij nogal belangrijk is in een RPG. Daarnaast brengt New Vegas ook een hoop andere dingen terug. Bijvoorbeeld dat een lage int stat effect heeft op de dialoog opties en dat het niet meer mogelijk is om een personage te hebben dat vrijwel overal goed in is. Zoals bij fallout een en twee dus.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die video heeft anders meer overeenkomsten met Fallout 3, dan met de eerdere versies.
Je moet 's leren een game te nemen voor wat ie is. Niet jouw verwachtingen nemen en kijken of de game daar aan voldoet. Daar doe je jezelf een lol mee.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:18 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Omdat Graphics een spel maken? Die quest klinkt een heel stuk beter dan de poep in Fallout 3 - wat voor mij nogal belangrijk is in een RPG.
Ze hebben alle vaardigheids-verbeterende perks eruit gehaald, dus dat zal idd niet zo snel gebeuren.quote:Daarnaast brengt New Vegas ook een hoop andere dingen terug. Bijvoorbeeld dat een lage int stat effect heeft op de dialoog opties en dat het niet meer mogelijk is om een personage te hebben dat vrijwel overal goed in is. Zoals bij fallout een en twee dus.
Hoorde een producer zeggen dat FA:NV dezelfde bekende shooteractie zou hebben. Dus dat zit sowieso wel goed.quote:Ook voegt het boeiende dingen toe zoals de Hardcore mode. En het shooter gedeelte ziet er een stuk beter uit.
Ook op de hogere moeilijkheidsgraad? Ik moest elke keer als ik terugkwam in Megaton volop stimpaks/ammunitie inslaan om weer door te kunnen. (in de eerste ca. 30 uurquote:Ik hoop dat ze vats ook verbeterd hebben want in fallout 3 was dat godmode.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar...quote:Oh en de dochter van Cassidy is een companion. Cassidy was episch dus als zij ook maar half zo boeiend is...
Dat was alleen zo tov de supermutants, maar dat hadden ze idd wel uit kunnen diepen, zeg maar Brotherhood of Steel vs Outcasts, of BoS/Outcast vs Enclave. Maar ja, ouwe koeien...quote:Oh en hopelijk heeft New Vegas weer de oude versie van de Brotherhood Of steel. Die in Fallout 3 was saai. "hurrr durrr wij zijn goed en moeten al het slechte uitroeien"
Als een spel onderdeel uit maakt van een serie heb ik nou eemaal bepaalde verwachtingen. Daar onkom ik niet aan. Dus als het spel in kwestie vervolgens vanalles en nog wat weet te verneuken dan maakt dat mij verdrietig. Ook als het niet de Fallout naam had gedragen had het een teleurstellend spel geweest.. maar het feit dat het die naam wel heeft maakt het wel extra triest.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:52 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Je moet 's leren een game te nemen voor wat ie is. Niet jouw verwachtingen nemen en kijken of de game daar aan voldoet. Daar doe je jezelf een lol mee.![]()
Hoorde een producer zeggen dat FA:NV dezelfde bekende shooteractie zou hebben. Dus dat zit sowieso wel goed.![]()
[..]
Ook op de hogere moeilijkheidsgraad? Ik moest elke keer als ik terugkwam in Megaton volop stimpaks/ammunitie inslaan om weer door te kunnen. (in de eerste ca. 30 uur) Gebruikte Vats aaleen als ik ff in moeilijkheden zat.
[..]
Dat was alleen zo tov de supermutants, maar dat hadden ze idd wel uit kunnen diepen, zeg maar Brotherhood of Steel vs Outcasts, of BoS/Outcast vs Enclave. Maar ja, ouwe koeien...
Wat verneukte F3 an sich dan zo erg voor jou?quote:Als een spel onderdeel uit maakt van een serie heb ik nou eemaal bepaalde verwachtingen. Daar onkom ik niet aan. Dus als het spel in kwestie vervolgens vanalles en nog wat weet te verneuken dan maakt dat mij verdrietig. Ook als het niet de Fallout naam had gedragen had het een teleurstellend spel geweest.. maar het feit dat het die naam wel heeft maakt het wel extra triest.
Klopt helemaal, zeker met de Grim Reaper Sprint is VATS veels te sterk. Op hogere levels ben je met een lever action wapen de koning van de Wastes omdat alles met 1 headshot naar de klote is.quote:Ze hebben aim down sights toegevoegd en ze hebben al meer dan eens vermeld dat het richten van je wapens buiten vats getweaked is. In Fallout 3 voelde het richten van je wapen veel te 'los' aan en ten opzichten van hoe veel effectiever vats was had je ook niet echt een goede reden om niet gewoon vats te gebruiken.
Ook op een hoge moeilijkheid was vats veel te sterk.
Niet helemaal mee eens, tuurlijk wordt BoS in Washington neergezet als 'the good guys' echter wordt ook duidelijk verteld door de Outcasts dat dit niet de 'echte' BoS is. Ook vanuit de gesprekken met Lyons kom je erachter dat de Outcasts in Washington anders zijn dan de echte BoSquote:Niet alleen dat. De Brotherhood Of Steel van Fallout een en twee dacht alleen an hun eigenbelang. Het enige waar zij zich mee bezig hielden was het vinden en behouden van technologie en ze waren erg wantrouwig/neerkijkend ten opzichten van buitenstanders. In Fallout 1 sturen ze je zelfs lachend op een zelfmoordmissie als je ze om hulp vraagt en zijn ze na afloop verbaasd dat je levend terug bent gekomen.
Nu moet ik toegeven dat ik Fallout 3 al een hele tijd niet meer heb aangeraakt... maar van wat ik me kan herinneren waren hun daar niet meer dan de standaard 'good guys'.
Ik heb best hoge verwachtingen van F:NV zeker omdat er een deel van het originele team terug is gehaald.quote:Hoe dan ook, dit topic gaat verder over New Vegas.![]()
Ik probeer geen al te hoge verwachtingen te hebben maar ik kijk er wel serieus naar uit.
De sfeer vooral. Die was in Fallout een en twee gewoon totaal anders en naar mijn mening heel erg veel boeiender. Daarnaast ben ik ook een fan van turn based combat (al kan ik wel met FPS leven mits die goed uitgewerkt is). En ook hadden fallout een en twee goede verhalen, boeiende personages en had je erg veel keuzenvrijheid. Vooral deel twee was kwa keuzenvrijheid echt geweldigquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:16 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Wat verneukte F3 an sich dan zo erg voor jou?
[..]
Met een beetje geluk vrijdag al binnen. Anders zaterdag. Deur op slot, telefoon uit en gamen maar!quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:56 schreef SevD het volgende:
Fallout New Vegas MapJa van Gamefaqs!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
staat bovendien ook een hoop andere info in dat topic:
http://www.gamefaqs.com/boards/959557-fallout-new-vegas/56741469Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
Pfff, zo wordt ik nog meer hypedquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:09 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Ja van Gamefaqs!
staat bovendien ook een hoop andere info in dat topic:
http://www.gamefaqs.com/boards/959557-fallout-new-vegas/56741469
Fallout New Vegas MapNICE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog eventjes, die paar dagen red ik nu ook nog wel... Ben toch weer Fallout 3 aan het doorspelen. Wat is die mothership zeta toch een waardeloze uitbreiding. Zit nog vast ook
-edit-
Even die pagina's doorgelezen op gamefaq. Mijn god!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zo'n vermoeden dat ik me hier best mee kan amuseren voorlopig
[ Bericht 38% gewijzigd door DeeCruise op 14-10-2010 18:47:27 ]Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Wat snap je niet? Fallout 1 is niet echt moeilijk geloof ik. Mischien heb je een heel erg rare character build?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Deel 1 en 2 heb ik laatst ook per toeval gekocht maar ik kom er maar niet mee verder, wordt telkens afgemaakt. Ik snap denk ik die hele combat niet.
Fallout New Vegas MapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hebbe hebbe hebbe I LOVE maps!
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
VOlgens mij kan dat nooit (zover ik mij kan herinneren) zo'n build.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:47 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Fallout 1 is niet echt moeilijk geloof ik. Mischien heb je een heel erg rare character build?
Opzich is alles mogelijk, maar je kan het jezelf wel moeilijk maken.
Ik zou er voor de eerste keer ongeveer zoiets van maken:
STR 5
PER 9
END 5
CHR 6
INT 9
AGI 9
LCK 5
TAG: Small Guns, Lock Pick, Speech
Traits: Gifted, Small frame
Het kan waarschijnlijk wel nog 'beter' maar dit moet ook aardig effectief zijn geloof ik.
Ik ga deel 1 ook weer eens spelen...
Oh! en voor de eerste keer is als je lvl 3 bent Awarenessook wel een must.
Weet zo uit m'n hoofd niet meer zo snel welke stats ik had maar ik zal er weer eens naar kijken dan. Ik was gewoon 5 minuten bezig om een radscorpion te doden: zo vaak misten die attacks.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:47 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Fallout 1 is niet echt moeilijk geloof ik. Mischien heb je een heel erg rare character build?
Opzich is alles mogelijk, maar je kan het jezelf wel moeilijk maken.
Ik zou er voor de eerste keer ongeveer zoiets van maken:
STR 5
PER 9
END 5
CHR 6
INT 9
AGI 9
LCK 5
TAG: Small Guns, Lock Pick, Speech
Traits: Gifted, Small frame
Het kan waarschijnlijk wel nog 'beter' maar dit moet ook aardig effectief zijn geloof ik.
Ik ga deel 1 ook weer eens spelen...
Oh! en voor de eerste keer is als je lvl 3 bent Awarenessook wel een must.
Oh, het is inderdaad 1 punt teveel. Ch kan wel omlaag naar 5quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
VOlgens mij kan dat nooit (zover ik mij kan herinneren) zo'n build.
Je Special + skills + afstand (als je ranged wapens gebruikt en ik zou niet weten waarom je die niet gebruikt) hebben veel impact op hoeveel kans je hebt om iemand te raken... en aan het begin van het spel ben je inderdaad nog niet erg sterk dus kan je vooral vanaf een afstand nogwel eens missen ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Weet zo uit m'n hoofd niet meer zo snel welke stats ik had maar ik zal er weer eens naar kijken dan. Ik was gewoon 5 minuten bezig om een radscorpion te doden: zo vaak misten die attacks.
Ohquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:01 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Oh, het is inderdaad 1 punt teveel. Ch kan wel omlaag naar 5
Mot ie natuurlik wel een goed geweer vinden voor ranged, dat kan nogal een kriem zijn in het begin van fallout 2 (als je niet weet waar je een smg kan vinden bijv.)quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:04 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Je Special + skills + afstand (als je ranged wapens gebruikt en ik zou niet weten waarom je die niet gebruikt) hebben veel impact op hoeveel kans je hebt om iemand te raken... en aan het begin van het spel ben je inderdaad nog niet erg sterk dus kan je vooral vanaf een afstand nogwel eens missen ja.
Oh enn ik weet niet welke versie je hebt maar het is wel aan te raden om op z'n minst op de laatste officiële patch te draaien:
http://www.nma-fallout.co(...)n=category&cat_id=12
Nee met Gifted krijg je voor iedere stat een punt extra en met Small frame krijg je nog een punt extra in agi dus dan lukt dat wel.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
OhIk dacht dat er nog veel minder mogelijk was en dat je de rest dan zelfs naar 4 moest knallen
achja heb het ook al aeons niet meer gespeeld
Ja bij Fallout 2 is inderdaad een stuk lastiger. Bij fallout 2 moet je maar net weten dat je aan een 10mm kan komen in de Rat Caves, bij Klamath. En er is ook een Pipe Rifle in dat huis van Vic.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mot ie natuurlik wel een goed geweer vinden voor ranged, dat kan nogal een kriem zijn in het begin van fallout 2 (als je niet weet waar je een smg kan vinden bijv.)
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:00 schreef HalloweenJack het volgende:
Can I still force materials inside the pants of enemies? If so, what explosive additions have you made? (thanks @Foxification)
Yep, you can still pickpocket grenades into people’s pockets. Even better is that now you can pickpocket plastic explosives into people’s pants! For some fun, drop some C4 into a few random people, equip the detonator, stand back and pull the trigger. It never gets old.
Nja, had hierover het volgende op Xboxworld gepost:quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:49 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Jammer dat ie weer niet meteen verder gaat na het einde. Dat kan prima na de overview van hoe je acties het land beinvloed hebben!
Precies. In feite zou je dan terug moeten keren in een nieuwe wereld met nieuwe problemen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:56 schreef SevD het volgende:
[..]
Nja, had hierover het volgende op Xboxworld gepost:
Het Vanilla-einde van Fallout 3 was; Dankzij jou werkt de Purifier en heeft de mens weer toekomst door radio-actief-vrij water waardoor landbouw, gewoon drinken etc ook weer mogelijk gaat worden. Dat einde had een impact - ondanks dat iedereen (ook ik) het jammer vond dat je niet verder kon spelen.
Toen vervolgens Broken Steel uitkwam werd het hele einde van vanilla kapot gemaakt - er was NIETS veranderd. Er was een vijver met schoon water - that's it. Alsof de hele Main Quest van de vanilla game voor jan lul gedaan was, want zoals ik zei - er is niets veranderd.
Nee, ik heb liever dan zoals ze het in Fallout NV gaan doen; Een gesloten einde - maar een auto-save voordat de laatste missie begint waardoor je gewoon kunt blijven gamen vanaf het laatst mogelijke punt - met een hopelijk erg tof einde.
Volgens de makers is het even grootquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:39 schreef RobBor het volgende:leuk spel, de map is alleen een stuk kleiner dan de wastelands bij DC. Het heeft alleen nogal een hoog cowboy-gehalte wat ik toch minder vind, maar ik ben benieuwd hoe het in Vegas eraan teo gaat
Dat is wel handig, bij mij komt het best vaak voor dat er bv. een flamer of missilelauncher gedropt wordt.. en ik die niet meer mee kan nemenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:10 schreef SevD het volgende:
- Via postbussen spullen versturen naar andere plaatsen en ze daar later weer ophalen
Coowl! Misschien dat ik wel wacht op de Game Of the Year Edition net zoals met de afgelopen fall out....quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga hem vanmiddag misschien al spelen.
Alles in spoilers hé CE!quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat ik wil ookquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nee, hij zal wel een promodisc mogen spelen om te reviewen ofzo.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Wat ik wil ookconsoles krijgen 'm eerder?
Of hij heeft hem van TPB, waar de xbox 360 versie ondertussen al op staat...quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:09 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Nee, hij zal wel een promodisc mogen spelen om te reviewen ofzo.
Ze gaan hun gang maar, vrijdag heb ik m'n CEquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:56 schreef Raphaelo het volgende:
[..]
Of hij heeft hem van TPB, waar de xbox 360 versie ondertussen al op staat...
Ja daarom dacht ik dat de consoles eerder de release haddenquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:56 schreef Raphaelo het volgende:
[..]
Of hij heeft hem van TPB, waar de xbox 360 versie ondertussen al op staat...
lulquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:47 schreef Xblister het volgende:
Locale gameboer heeft hem binnen, ga hem zo opalen !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:56 schreef numero_uno het volgende:
[..]
lul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
Als ik 01 01 1901 invul als mijn geboortedatum zegt ie date invalid, diskriminasie van 100+ers.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:21 schreef HalloweenJack het volgende:
Livestream op dit moment:
http://www.liveatbestbuy.com/fallout/
Ach, streetdates worden continu gebroken. Zou me niets verbazen als hij idd al op bepaalde plekken van achter de toonbank verkocht wordt hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:18 schreef Fe2O3 het volgende:
Welke lokale gameboer? Usenet zeker gezien de europese release op 22-10-2010
lul niet zo dom man, je moest eens weten hoevaak ik spellen voor de release heb gekocht.. vooral kleinere winkels hechten daar echt niet zoveel waarde aan hoor.. alhoewel ik dit ook wel vroeg vind maargoed.. hij is erquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:18 schreef Fe2O3 het volgende:
Welke lokale gameboer? Usenet zeker gezien de europese release op 22-10-2010
Niet om te reviewen, maar kregen het opgestuurd via een relatie.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:09 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Nee, hij zal wel een promodisc mogen spelen om te reviewen ofzo.
Wat is je eerste indruk van de omgeving? Zonder spoilers het liefstquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet om te reviewen, maar kregen het opgestuurd via een relatie.
Ik heb het spel gister even een uurtje gespeeld. Voor degene die het spel nog nooit gespeeld hebben kan het best wel eens overweldigend zijn hoeveel keuzes je op het begin van het spel al hebt (in vergelijking met Fallout 3).
Ik ben nog niet op zo gek veel plaatsen geweest, dus over de diversiteit kan ik zelf nog niet echt oordelen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:39 schreef SevD het volgende:
[..]
Wat is je eerste indruk van de omgeving? Zonder spoilers het liefst
Wut?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:32 schreef Georges het volgende:
Ik kijk erg uit naar deze game aangezien ik erg genoten heb van Fallout 3. One of the best games ever imo.
Maar dan zie ik dat ze dlc exclusief maken voor xbox 360.
Stik in je DLC, op de PC maken we die zelf welquote:
Na 5 jaar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:53 schreef staticdata het volgende:
[..]
werd ook gezegd met GTA, een jaar later kwam die alsnog als DLC voor de ps3.
Ik heb de strategy guide nog niet besteld, maar die moet weer vrij uitgebreid zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:25 schreef LangeJan het volgende:
Iemand al woord over de strategyguide? Die wil ik iets eerder in huis hebben. Zodat ik na de eerste of tweede keer het spel doorlopen te hebben eens rustig stap voor stap dat ding doorneem
Waarom zou je in godsnaam een strategy guide nodig hebbenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb de strategy guide nog niet besteld, maar die moet weer vrij uitgebreid zijn
Heb je het spel ooit gespeeld?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam een strategy guide nodig hebbenAlles ligt altijd zo de hand met die spellen van tegenwoordig, en waarschijnlijk ook deze.
Voor de XBox komen die DLC's uit, voor de pc voorlopig nog niet toch? Stond gisteren op de game-page van Fok!.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:03 schreef Silv het volgende:
Nu weet ik niet of ik hem op de PC of Xbox moet kopen. Luxeproblemen
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Hmm. nog nergens een review tegengekomen. Normaal zie je een pposje voor de release toch wel ergens een review verschijnen.
Nice, thanks!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:27 schreef SkyChat het volgende:
[..]
http://www.joystiq.com/2010/10/19/fallout-new-vegas-review/
http://www.giantbomb.com/fallout-new-vegas/61-25933/reviews/
er zijn er nog meer maar ik ga de stad in, kijken of ik NV kan plunderen.
Jazeker, ik heb het al twee keer uitgespeeld, maar zie er -gamemechaniek based- geen reden toe om een strat guide te moeten bekijken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je het spel ooit gespeeld?
Daarnaast heb ik het niet nodig om het spel uit te spelen, maar het spel biedt meer dan simpelweg de main-quest.
Bobbleheads, Unique Weapons, wat achtergronden bij het verhaal etc.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb het al twee keer uitgespeeld, maar zie er -gamemechaniek based- geen reden toe om een strat guide te moeten bekijken.
Nou goed, ik geef je wel gedeeltelijk gelijk, nu ik er over nadenk. Bij het collecten van die bobbleheads is het natuurlijk wel handig!
gamefaqsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bobbleheads, Unique Weapons, wat achtergronden bij het verhaal etc.
Yep, hier waren geloof ik ook winkels die 'em om middernacht verkochten. Mijn collector's edition wordt vandaag bezorgd (Amazon's releasedate delivery en zo).quote:
Ik had alle locaties afgestruind en toch had ik er elke keer maar max 12 a 13quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:39 schreef 67Impala het volgende:
Gamefaqs idd...
Ik vind je echt een fantastische held als je alle 20 Bobbleheads weet te vinden zonder enige hulpbron.
Ach via Tenpenny Tower Daring Rashwood krijg je wel wat hints over Rockopolis en met de local map kan je het achterhalen maar de kans daarop is zeer laagquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:47 schreef 67Impala het volgende:
Rockopolis moet je echt tegen aan lopen idd... en de kans dat dat gebeurd is niet heel groot
Yup, wacht ik ook op. Ik heb Fallout 1 en 2, Tactics en Fallout 3 [+ dlc's] allemaal gekocht. Dit ga ik pas doen met New Vegas als het me niet (teveel) teleursteld.quote:
ivm met geen demo. Aan de demo kan je pas echt zien/voelen/ruiken/horen/proeven of de game goed isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:45 schreef SkyChat het volgende:
Effe serieus maar wat is het nut van een torrent binnen trekken om vervolgens de game te kopen want het bevalt je?
Via Gamefaqs of die Vault Wiki kan ik niet lekker relaxt op bed het spel spelen met het boek ernaast.. dan moet ik de hele tijd heen en weer lopenquote:
Telefoon/Notebook ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:26 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Via Gamefaqs of die Vault Wiki kan ik niet lekker relaxt op bed het spel spelen met het boek ernaast.. dan moet ik de hele tijd heen en weer lopenEn mijn korte termijn geheugen is zo slecht, dat wanneer ik terug ben bij mijn bed (lees : game/loungeplek) het alweer ben vergeten. Afstand hemelsbreed is mss 2 meter... kan je nagaan.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:54 schreef Omkron het volgende:
over 78 minuten uittesten of hij aankoopwaardig is.
Ik geef je geen ongelijk dat je dat denkt. Maar ik kocht bijvoorbeeld Fallout 3 ook nadat ik het gedownload had, en dat heb ik wel vaker.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]Smoesjes, jullie kopen die meuk heus niet.
Wie wil dit nu niet hebbenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:59 schreef RickoKun het volgende:
IK!.. ik wil gewoon het spel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie wil dit nu niet hebben
[ afbeelding ]
Meh, zou wel kunnen idd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:00 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ik geef je geen ongelijk dat je dat denkt. Maar ik kocht bijvoorbeeld Fallout 3 ook nadat ik het gedownload had, en dat heb ik wel vaker.
Waar heb je de CE besteld?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:30 schreef OMG het volgende:
Hopsa, de collector's edition is binnen en hij staat nu te installeren..
Amazon. Binnen op de dag van de release. Voordeel als je in de VS woont.quote:
Ah, vandaarquote:Op woensdag 20 oktober 2010 02:51 schreef OMG het volgende:
[..]
Amazon. Binnen op de dag van de release. Voordeel als je in de VS woont..
Wat een nerd ben jij zegquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:59 schreef RickoKun het volgende:
Hij isquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:05 schreef CrazyAces het volgende:
Vanavond ga ik spelenWss koop ik hem gewoon hoor, ik hoor goede geluiden!
DAT!quote:
Er wordt ook relatief weinig losgelaten. Ik denk dat iedereen F:NV wil hebben en dat dit topic dadelijk 2 dagen stil ligt omdat iedereen het weekend door gaat gamenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:51 schreef SoldMayor het volgende:
Weinig aandacht voor een van de grotere titels van dit jaar...
35 pond is hetquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:30 schreef larry_flynt het volgende:
Mm wilde niet het spel nieuw kopen, maar als het maar 35 euro bij play.com is..... Play beetje betrouwbaar en snel?
Ook de CE?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:02 schreef SkyChat het volgende:
Van Leest & Free Record Shop verkopen de PC & Xbox360 versie
Idd.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:02 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Er wordt ook relatief weinig losgelaten. Ik denk dat iedereen F:NV wil hebben en dat dit topic dadelijk 2 dagen stil ligt omdat iedereen het weekend door gaat gamen
Langste paar uur van je leven...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:53 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb hem net gehaald bij FRS Oss![]()
Maar moet nu meteen weer weg tot 9 uur
Volgens mij moet je dan voor 'tzelfde geld iets anders uitkiezen...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:02 schreef numero_uno het volgende:
Krijg je je geld terug bij FRS als je iets retouneerd?
35 pond?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:02 schreef staticdata het volgende:
[..]
35 pond is het
die 23 van van amazon moet ook 32,99 zijn.
kom je op 42 euro uit.
excuus pc versiequote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:15 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
35 pond?
Heul niet
To:
Your order for Fallout: New Vegas has been posted.
Please note PLAY.COM will show on your statement.
Please allow 3-5 days delivery.
Please check the following order information:
Order reference:
Title: Fallout: New Vegas
Price: EURO 34.99
Quantity:1
Delivery Cost: FREE
Payment: Credit Card
Delivery Address:
quote:Ben aan het installeren, ik zal eens zeggen of het bij mij wel goed loopt over een tijdje.. als ik er aan denk, zal wel niet mjah.Op woensdag 20 oktober 2010 18:24 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Schrok me dood toen die Nightkin op me af kwam vliegen.![]()
Goed spelkom maar op met de patch trouwens, telkens als er npcs in beeld komen krijg ik major haperingen.
quote:Bij steam kan je pas vrijdag spelen ongeveer.Op woensdag 20 oktober 2010 20:16 schreef sk888er het volgende:
Hoe hebben jullie Fallout geinstalleerd?
Ik krijg foutmelding van steam dat ik het niet kan installeren omdat het nog niet officieel is gereleased.
quote:Ik heb het spel dus bij de bart smit gekocht maar moet(?) toch steam installeren...Op woensdag 20 oktober 2010 20:18 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Bij steam kan je pas vrijdag spelen ongeveer.
Dat is dus geen foutmelding.
Andere mensen hier hebben het veelal gewoon fysiek gekocht in een winkel.
Overigens over de bugs in het spel klopt.
Er zitten nogal wat technische fouten in helaas.
quote:Dat is zeer vreemd.. normaal hoort dat niet zo te gaan volgens mij.Op woensdag 20 oktober 2010 20:20 schreef sk888er het volgende:
[..]
Ik heb het spel dus bij de bart smit gekocht maar moet(?) toch steam installeren...
quote:Tegenwoordig dus wel :/Op woensdag 20 oktober 2010 20:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat is zeer vreemd.. normaal hoort dat niet zo te gaan volgens mij.
quote:Iedereen die nu al blij loopt te verkondingen dat ie het speelt is dus een piraat. Triest hoor, koop die shit gewoon.Op woensdag 20 oktober 2010 20:48 schreef sk888er het volgende:
Heb ff op tweakers gekeken, spel wordt pas donderdag nacht 3:00 vrijgegeven op steam. Dus zowel de retail versie als steam versie kunnen pas vanaf dan spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |