Ja daarom dacht ik dat de consoles eerder de release haddenquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:56 schreef Raphaelo het volgende:
[..]
Of hij heeft hem van TPB, waar de xbox 360 versie ondertussen al op staat...
lulquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:47 schreef Xblister het volgende:
Locale gameboer heeft hem binnen, ga hem zo opalen !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:56 schreef numero_uno het volgende:
[..]
lul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
Als ik 01 01 1901 invul als mijn geboortedatum zegt ie date invalid, diskriminasie van 100+ers.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:21 schreef HalloweenJack het volgende:
Livestream op dit moment:
http://www.liveatbestbuy.com/fallout/
Ach, streetdates worden continu gebroken. Zou me niets verbazen als hij idd al op bepaalde plekken van achter de toonbank verkocht wordt hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:18 schreef Fe2O3 het volgende:
Welke lokale gameboer? Usenet zeker gezien de europese release op 22-10-2010
lul niet zo dom man, je moest eens weten hoevaak ik spellen voor de release heb gekocht.. vooral kleinere winkels hechten daar echt niet zoveel waarde aan hoor.. alhoewel ik dit ook wel vroeg vind maargoed.. hij is erquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:18 schreef Fe2O3 het volgende:
Welke lokale gameboer? Usenet zeker gezien de europese release op 22-10-2010
Niet om te reviewen, maar kregen het opgestuurd via een relatie.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:09 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Nee, hij zal wel een promodisc mogen spelen om te reviewen ofzo.
Wat is je eerste indruk van de omgeving? Zonder spoilers het liefstquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet om te reviewen, maar kregen het opgestuurd via een relatie.
Ik heb het spel gister even een uurtje gespeeld. Voor degene die het spel nog nooit gespeeld hebben kan het best wel eens overweldigend zijn hoeveel keuzes je op het begin van het spel al hebt (in vergelijking met Fallout 3).
Ik ben nog niet op zo gek veel plaatsen geweest, dus over de diversiteit kan ik zelf nog niet echt oordelen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:39 schreef SevD het volgende:
[..]
Wat is je eerste indruk van de omgeving? Zonder spoilers het liefst
Wut?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:32 schreef Georges het volgende:
Ik kijk erg uit naar deze game aangezien ik erg genoten heb van Fallout 3. One of the best games ever imo.
Maar dan zie ik dat ze dlc exclusief maken voor xbox 360.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |