abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87771399

Releasedatum: 19 okt 2010 (VS), 22 okt 2010 (Europa)
Publisher: Bethesda Softworks
Developer: Obsidian Entertainment
Verschijnt op: Xbox 360, PS3 & PC
Genre: Action Adventure FPS/RPG

Fallout New Vegas neemt plaats in het post-apocalyptische Las Vegas na de "Great War". De "Great War" was een nucleaire oorlog, tussen o.a Verenigde Staten & China, die begon op 23 oktober 2077 en slechts 2 uur duurde. Ondanks dat het snel over was bracht deze korte oorlog totale vernietiging aan de aarde die wij nu kennen. Voor deze oorlog nog vond de "Resource Wars" plaats waarin de Verenigde Naties ophielden te bestaan, een plaag die totale paniek veroorzaakte in de Verenigde Staten en waarin Canada geannexeerd werd door de Chinezen.

Als de game begint wordt je, terwijl je een pakketje bezorgt waarvan de inhoud onbekend is, bewusteloos in een smalle greppel gevonden nadat je bent aangevallen door een onbekende groep. Een lokale dokter, "Doc Mitchell", verzorgt je verwondingen en lapt je weer helemaal op. Hierna is het aan de speler om zijn character te vormen naar eigen inzicht (denk aan de S.P.E.C.I.A.L en de Skills, maar ook je naam, ras, sekse, leeftijd & uiterlijk) waarna je op pad gaat om er achter te komen wie je aangevallen heeft, waarom ze je aangevallen hebben en het pakketje terug te halen.

Officiële Website
Duck And Cover (Nieuws)

De OP vind je hier
pi_87771435
Sorry voor de TT... kon niks beters verzinnen :D Maar wou zo graag eens een reekstopic continueren :D :')

Nog 2 daagjes voor mij voor ik de Collectors Edition heb voor de PS3, heb er zoooon zin in ^O^

[ Bericht 17% gewijzigd door LangeJan op 20-10-2010 21:42:57 ]
pi_87771786
Nog een uur en 20 minuten voordat ik eens naar huis ga... en dan zeer waarschijnlijk meteen de Xbox weer aanslinger. :P.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_87771876
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:41 schreef OMG het volgende:
Nog een uur en 20 minuten voordat ik eens naar huis ga... en dan zeer waarschijnlijk meteen de Xbox weer aanslinger. :P.
Das dan weer het voordeel van niet pre-orderen denk ik.
pi_87772041
Ik kan baaln dat ik hem bij Steam heb gepreordered. :')
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_87772158
Je kon toch uit verschillende character kiezen ofzo ? :o
Zoiets had ik een paar maanden geleden, bijvoorbeeld iemand van een Chinese gang die een ghoul was geworden en die verschillende passives had als immuniteit voor radiatie etc.

Is dat eruitgeschrapt ?
pi_87772347
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:43 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Das dan weer het voordeel van niet pre-orderen denk ik.
Neu, da's het voordeel van pre-orderen en in de VS wonen. De NTSC versie doet het goed op m'n PAL Xbox. :).

Overigens zat er bij de Amazon pre-order de volgende bonus DLC: Tribal Pack.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_87772359
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:49 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Je kon toch uit verschillende character kiezen ofzo ? :o
Zoiets had ik een paar maanden geleden, bijvoorbeeld iemand van een Chinese gang die een ghoul was geworden en die verschillende passives had als immuniteit voor radiatie etc.

Is dat eruitgeschrapt ?
Je kunt characters werven die met je mee kunnen lopen.
pi_87772795
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:53 schreef OMG het volgende:

[..]

Neu, da's het voordeel van pre-orderen en in de VS wonen. De NTSC versie doet het goed op m'n PAL Xbox. :).

Overigens zat er bij de Amazon pre-order de volgende bonus DLC: Tribal Pack.
Best aardig, maar denk je ook echt iets nuttigs er mee te kunnen doen?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 22:09:43 #10
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_87773181
Deze hoort eigenlijk oook in de OP :')

Ik zou het GENIAAL vinden als ie ook zo bij mij voor de eerste keer doet :D

Ik zou echt denken van:

WAT.

pi_87773388
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:02 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Best aardig, maar denk je ook echt iets nuttigs er mee te kunnen doen?
Neu, veel bonus DLC die je bij een pre-order krijgt is leuk om te hebben, maar meer ook niet. Die armor en machete zal ik waarschijnlijk ergens bewaren, de speren en bleak venom zal ik uiteindelijk voor caps wegdoen... misschien. :P.
pi_87773428
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:09 schreef RickoKun het volgende:

Ik zou echt denken van:

WAT.

Dat is gewoon de echte intro hoor. Geen bug.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 22:14:14 #13
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_87773446
Al die hoge cijfers terwijl het stikt van de bugs, wat falen al die reviewers toch :{w
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_87773567
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:09 schreef RickoKun het volgende:

Ik zou echt denken van:

WAT.

Ik ga hem niet kijken :P Bekijk het vrijdag wel 8-)
pi_87773796
Goede OP!

Zo, net Helion One afgerond. Duurde wel even voordat ik er doorheen was.
pi_87774131
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:20 schreef Omkron het volgende:
Goede OP!

Zo, net Helion One afgerond. Duurde wel even voordat ik er doorheen was.
Heeft dat iets te doen met de main-quest?
pi_87774721
Eventuele plotbepalende en essentiele dingen mss nog even in spoilers?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 22:36:32 #18
318659 Koekjes33
PSN: Koekjes33
pi_87774812
Ben zeer benieuwd!! Deel 3 was geniaal!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 22:42:08 #19
8369 speknek
Another day another slay
pi_87775052
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:14 schreef gniffie het volgende:
Al die hoge cijfers terwijl het stikt van de bugs, wat falen al die reviewers toch :{w
Boeiend, alsof games draaien om technische expertise.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_87775107
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:42 schreef speknek het volgende:

[..]

Boeiend, alsof games draaien om technische expertise.
Ik kan een deel bugs nog wel door de vingers zien, maar het moet wel prettig speelbaar blijven.
Heb het vanavond nog een uur gespeeld en niet echt veel grote bugs tegengekomen tot dusver.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 22:44:37 #21
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_87775163
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:14 schreef gniffie het volgende:
Hoezo dat? Ik heb er zelf ondertussen alweer 14 uur opzitten (proxycap + yourfreedom en steam denkt dat ik in amerika zit :') ) en ben tot nu toe nog geen enkele bug tegengekomen. Hij is alleen een keer vastgelopen.. en zelfs dat was te verhelpen door via alt + tab het spel uit te gaan en via de zelfde weg weer terug te keren.
Daarnaast had Fallout 3 vrijwel dezelfde bugs (en was daarnaast een veel minder boeiend spel) en daar hoorde je toen een paar weken na de release niemand meer om zeuren.

Ik moet zeggen dat ik heel erg onder de indruk ben en dat Obsidian ondanks de engine een heel erg tof spel heeft neer weten te zetten. Naar mijn mening heeft Obsidian hiermee bewezen dat de Fallout serie hun toebehoord en na de dikke faal die Fallout 3 heet hoop ik dan ook echt dat Beth zo slim is om alle hierop volgende delen aan Obsidian over laat. Maar goed, dat zal wel weer niet..

Ik ga hiermee verder geloof ik geen spoilers over het verhaal geven maar voor de zekerheid doe ik dit toch maar even onder een spoilertag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ook tof is dat skills nu ook meer effect op je dialoog opties en en mogelijke quest uitkomsten etc heeft. Ik ben zelfs een gesprek tegengekomen waarbij mijn Guns skill op een bepaalde hoogte moest zijn als ik een van de opties wou kiezen.

Je kan geen personage maken dat overal goed in is en alles kan kiezen.

In het kort: Waah waah, de RPG fan in mij is heel erg blij.
Ik ben nog niet eens klaar, er blijven maar side-quests bij komen en toch ben ik nu al aan het nadenken over hoe mijn volgende karakter het totaal anders gaat doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door HalloweenJack op 20-10-2010 23:04:18 ]
Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
pi_87775508
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Heeft dat iets te doen met de main-quest?
Ja.
pi_87775527
De OP. _O_

Nu eindelijk spelen!!
pi_87775834
Toffe OP.

Ik ga morgen de game ook halen. :)
  woensdag 20 oktober 2010 @ 23:04:26 #25
238141 SevD
Boventitel
pi_87776106
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:52 schreef SoldMayor het volgende:
De OP. _O_
8-)

Heb ook al even gespeeld (niet zo legale versie :P), 2 of 3 side-quests gedaan.

Morgen proberen er van af te blijven & vrijdag de CE op de mat krijgen ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')