quote:Das dan weer het voordeel van niet pre-orderen denk ik.Op woensdag 20 oktober 2010 21:41 schreef OMG het volgende:
Nog een uur en 20 minuten voordat ik eens naar huis ga... en dan zeer waarschijnlijk meteen de Xbox weer aanslinger..
quote:Neu, da's het voordeel van pre-orderen en in de VS wonen. De NTSC versie doet het goed op m'n PAL Xbox.Op woensdag 20 oktober 2010 21:43 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Das dan weer het voordeel van niet pre-orderen denk ik.
quote:Je kunt characters werven die met je mee kunnen lopen.Op woensdag 20 oktober 2010 21:49 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Je kon toch uit verschillende character kiezen ofzo ?
Zoiets had ik een paar maanden geleden, bijvoorbeeld iemand van een Chinese gang die een ghoul was geworden en die verschillende passives had als immuniteit voor radiatie etc.
Is dat eruitgeschrapt ?
quote:Best aardig, maar denk je ook echt iets nuttigs er mee te kunnen doen?Op woensdag 20 oktober 2010 21:53 schreef OMG het volgende:
[..]
Neu, da's het voordeel van pre-orderen en in de VS wonen. De NTSC versie doet het goed op m'n PAL Xbox..
Overigens zat er bij de Amazon pre-order de volgende bonus DLC: Tribal Pack.
quote:Neu, veel bonus DLC die je bij een pre-order krijgt is leuk om te hebben, maar meer ook niet. Die armor en machete zal ik waarschijnlijk ergens bewaren, de speren en bleak venom zal ik uiteindelijk voor caps wegdoen... misschien.Op woensdag 20 oktober 2010 22:02 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Best aardig, maar denk je ook echt iets nuttigs er mee te kunnen doen?
quote:Dat is gewoon de echte intro hoor. Geen bug.Op woensdag 20 oktober 2010 22:09 schreef RickoKun het volgende:
Deze hoort eigenlijk oook in de OP
Ik zou het GENIAAL vinden als ie ook zo bij mij voor de eerste keer doet![]()
Ik zou echt denken van:
WAT.
quote:Ik ga hem niet kijkenOp woensdag 20 oktober 2010 22:09 schreef RickoKun het volgende:
Deze hoort eigenlijk oook in de OP
Ik zou het GENIAAL vinden als ie ook zo bij mij voor de eerste keer doet![]()
Ik zou echt denken van:
WAT.
quote:Heeft dat iets te doen met de main-quest?Op woensdag 20 oktober 2010 22:20 schreef Omkron het volgende:
Goede OP!
Zo, net Helion One afgerond. Duurde wel even voordat ik er doorheen was.
quote:Boeiend, alsof games draaien om technische expertise.Op woensdag 20 oktober 2010 22:14 schreef gniffie het volgende:
Al die hoge cijfers terwijl het stikt van de bugs, wat falen al die reviewers toch
quote:Ik kan een deel bugs nog wel door de vingers zien, maar het moet wel prettig speelbaar blijven.Op woensdag 20 oktober 2010 22:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Boeiend, alsof games draaien om technische expertise.
quote:Hoezo dat? Ik heb er zelf ondertussen alweer 14 uur opzitten (proxycap + yourfreedom en steam denkt dat ik in amerika zitOp woensdag 20 oktober 2010 22:14 schreef gniffie het volgende:
Al die hoge cijfers terwijl het stikt van de bugs, wat falen al die reviewers toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, ook tof is dat skills nu ook meer effect op je dialoog opties en en mogelijke quest uitkomsten etc heeft. Ik ben zelfs een gesprek tegengekomen waarbij mijn Guns skill op een bepaalde hoogte moest zijn als ik een van de opties wou kiezen.
Je kan geen personage maken dat overal goed in is en alles kan kiezen.
In het kort: Waah waah, de RPG fan in mij is heel erg blij.
Ik ben nog niet eens klaar, er blijven maar side-quests bij komen en toch ben ik nu al aan het nadenken over hoe mijn volgende karakter het totaal anders gaat doen.
[ Bericht 1% gewijzigd door HalloweenJack op 20-10-2010 23:04:18 ]Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
quote:Ja.Op woensdag 20 oktober 2010 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft dat iets te doen met de main-quest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |