Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
TR?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
Er posten hier genoeg mods Ferb, doe een TR en het gaat nog sneller
Komt eraanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
Verse cake met slagroom met daarbij een kop warme chocolademelk met slagroom
Done.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
TopicReportDat icoontje met een uitroeptekentje
Naast de printicoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Heb em net verstuurt via de postquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
Verse cake met slagroom met daarbij een kop warme chocolademelk met slagroom
Er staan er meer in die hier al een hele tijd niet meer postenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:22 schreef Nijns het volgende:
Ik was wel vereerd dat ik nog in de OP sta![]()
Denk dat ik mijn vriend maar weer eens gezelschap ga houdenfijne avond lieverds en hopelijk dit keer weer eens tot snel
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:22 schreef Fha het volgende:
Ik moet geen plakje cakeAls je bij betaald kan ik het voor je regelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohjaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
Fha, als je genoeg post hier in dit topic, heb je ook een hele cake, want bij elke reactie een plakje cake
Ik moet geen plakje cakehebberdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ik mag datquote:
Jij bent echt nieuw hier hehquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
Maar je moet wel op je gewicht letten, Fha, want na deze cake kan er echt niets meer bij
Ja, ben je zo licht als een veertje?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik mag dat![]()
[..]
Jij bent echt nieuw hier heh
dat kloptquote:
quote:[..]
Jij bent echt nieuw hier heh
Ook, maar vooral dat jij denkt dat er na een cake niks meer bij kanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:35 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, ben je zo licht als een veertje?
qua gewicht heh, niet qua maaginhoudquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ook, maar vooral dat jij denkt dat er na een cake niks meer bij kan
trusten giertjequote:
keuze genoeg lijkt me en kies de leukstequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ik wil een film gaan kijken, maar welke
welke heb je ?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ik wil een film gaan kijken, maar welke
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
keuze genoeg lijkt me en kies de leukste
Ik moet geen plakje cakeEn ik op die spoiler klikken he, zo van "Whut?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik faal
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
U R Cutequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik op die spoiler klikken he, zo van "Whut?"![]()
Ik faal
quote:
Priemgetal. Voorrangquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:17 schreef Ferb het volgende:
[..]
Kan je even TT verandere naar 1.907?
Hihiquote:
Door mij?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi![]()
Mijn maagzuur komt omhoog zonder dat ik het wil
Nee..anti bioticaquote:
Oh goed ideequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee..anti biotica![]()
Ik moet er zo gewoon een goeie drukkende laag borrelnootjes op leggen![]()
Oh gatsquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi![]()
Mijn maagzuur komt omhoog zonder dat ik het wil
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee..anti biotica![]()
Ik moet er zo gewoon een goeie drukkende laag borrelnootjes op leggen![]()
Zuster Merel, meet Fha. What you never thought possible, all in one personquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh gatsVervelend is dat he.
Maagzuur van de antibiotica? Dat heb ik nog niet vaker gehoordMeestal zijn darmklachten de meest prominente bijwerkingen
Saltquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier is de film net afgelopen.
Wat kijk jij?
Eichmann. Indrukwekkende film over de verhoren van Adolf Eichmann, toen hij in Israël gevangen zat.quote:
Ja datquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Zuster Merel, meet Fha. What you never thought possible, all in one person
Nou het is ook niet helemaal antibiotica, maar als ik vertel wat het wel is dan weet men te veelquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:28 schreef Enfermera het volgende:
Oh gatsVervelend is dat he.
Maagzuur van de antibiotica? Dat heb ik nog niet vaker gehoordMeestal zijn darmklachten de meest prominente bijwerkingen
It's amaaaaaaaaaaazingggquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zuster Merel, meet Fha. What you never thought possible, all in one person
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat![]()
[..]
Nou het is ook niet helemaal antibiotica, maar als ik vertel wat het wel is dan weet men te veelMaar zoals Fles al zegt.. welkom bij mij haha
Mijn lijf doet altijd dingen die niet kunnen
Mjah ik ken hetquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:42 schreef Enfermera het volgende:
Nou, ik heb ook al geruime tijd last van overtollig maagzuur, fucking irritant, zelfs 4 kg afgevallen in 1,5 maand tijd. En ik was al niet zo dik.Ze hebben allerlei onderzoeken gedaan en kunnen ook niks vinden. En dan mag je het maar uitzoeken ofzo.
![]()
Bizar....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah ik ken hetIk heb periodes dat ik niks binnen hou en zonder reden de hele dag aan het overgeven ben. 15 kilo in twee weken is het voorlopige record. Ze kunnen niks vinden. Dus het is stress. Nou fijn, daar heb ik wat aan. Want als ik 15 kilo afval in twee weken (ik weeg gemiddeld zo'n 54 kilo) dan word ik daar namelijk rustig van
Soms moet je doktoren gewoon skuppen
Ja zo gaat het bij ons ook altijd.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah ik ken hetIk heb periodes dat ik niks binnen hou en zonder reden de hele dag aan het overgeven ben. 15 kilo in twee weken is het voorlopige record. Ze kunnen niks vinden. Dus het is stress. Nou fijn, daar heb ik wat aan. Want als ik 15 kilo afval in twee weken (ik weeg gemiddeld zo'n 54 kilo) dan word ik daar namelijk rustig van
Soms moet je doktoren gewoon skuppen
Thats what I meanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
Das best leuk hoor als een arts een diagnose mist. Dan lig je zomaar ineens op de straat en heel snel op de intensive care
Nouja weetje, lang niet alle artsen zijn zo, maar als ze niet snel iets vinden heerst al wel snel het idee dat het dan vast iets anders is, of tussen je oren, maar zolang het niet levensbedreigend lijken te zijn schepen ze je idd vrij snel af. Dat is jammer.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:55 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja zo gaat het bij ons ook altijd.
Ze stellen vaak heel snel / te snel een diagnose..
En als ze niet opletten en het is iets ergs moet jij lijden van hun luiheid
Gelukkig dat dat een beetje helpt danquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:52 schreef Enfermera het volgende:
Bizar....Damn, het kan dus nog veel erger, ik zou mn zegeningen moeten tellen
![]()
Hahaha jaStress. Makkelijk
Voor hun.
Wauw. Echt heOnzin af en toe zeg. Ik heb nu wel wat medicatie, dat helpt wel aardig, maar ik moet wel opletten dat ik niet teveel en te vet eet. Geen varkensvlees, sowieso geen frituur, genoeg zuivel, genoeg fruit en vezels.. pff.
Hoe hou jij dat verder vol dan?
Onze huisarts is te oud en niet gemotiveerd.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nouja weetje, lang niet alle artsen zijn zo, maar als ze niet snel iets vinden heerst al wel snel het idee dat het dan vast iets anders is, of tussen je oren, maar zolang het niet levensbedreigend lijken te zijn schepen ze je idd vrij snel af. Dat is jammer.
Ik heb ook wel baat gehad bij acupunctuur, laatst hoorde ik ook een bericht dat de Chinese geneeskunde ook echt wel werkt (wetenschappelijk onderzoek enzo), denk dat ik dat maar eens ga proberen binnenkort
Dan zou je toch verwachten dat er tussendoor ook wat gaten in zijn agenda vallen omdat zijn patiëntenbestand uitgedund wordtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:15 schreef Fha het volgende:
Wat een wonder dat je op de dag zelf kan komen! Ik moet altijd minstens een week wachtenVet fijn als je dood gaat van de maagkrampen enzo
Maagkrampquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:15 schreef Fha het volgende:
Wat een wonder dat je op de dag zelf kan komen! Ik moet altijd minstens een week wachtenVet fijn als je dood gaat van de maagkrampen enzo
Wauw.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Gelukkig dat dat een beetje helpt dan![]()
Hoe ik het vol hou.. tjah eeuuuh gewoon? In die periodes denk ik altijd dat ik dood ga haha. Dan drink ik vaak van die weight gain shakes, dat gaat er toch wel weer uit, maar nouja daar zit meer onzin in dan in een broodje en als het lukt om het 5 minuten binnen te houden..En nouja, zodra er ook maar een klein teken is dat ik weer iets kan eten, dan ga ik dus juist wel heel ongezond eten om gewoon maar aan te komen. Dat vitamine gebrek enzo komt dan later wel weer. Ik heb ooit 34 kilo gewogen en dat punt wil ik gewoon nooooit meer bereiken. Dus dan altijd maar tijdelijk een dieet van frikandellen speciaal enzo
En het verschilt inderdaad per artsHelaas heb ik er nu een die denkt dat ik voor elk wissewasje kom ofzo en die me dus vaak weer weg stuurt. Erg fijn, maar alle andere zitten vol
Masseren?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:17 schreef Ferb het volgende:
[..]
Maagkramp![]()
Heb ik niet vaak, maar als ik het heb duurt het heel de nacht + nog de halve dag er na![]()
Vaak masseert mijn vader.. Maar als hij klaar is begint het gewoon weer
Das minder want het is wel relax... ( Als je er tegen kan )quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Masseren?Ohh, daar kan ik dan echt niet tegen. Kan dan niks verdragen, geen strakke kleding, geen gewicht op mn buik, niks.
Kun je voorstellen hoe taai deventernaren zijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:17 schreef DaMart het volgende:
Dan zou je toch verwachten dat er tussendoor ook wat gaten in zijn agenda vallen omdat zijn patiëntenbestand uitgedund wordt.
Het is ook waardeloos, maar wat moet ik dan? Ze kunnen niks vinden en dus kunnen ze ook niks doen. Mijn hele lijf zit vol met van die vage klachten. Soms loop ik kreupel omdat mijn heupen en mijn knieen ontzettend pijn doen en ik het gewoon voel schuren als ze bewegen. Maar mijn kraakbeen is in orde en verder valt er niks te vinden. Nouja dat soort dingen heb ik dus altijdquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:18 schreef Enfermera het volgende:
Wauw.Bizar. Das toch ook niks zo joh? Ik word al helemaal gek als ik een dag last heb dat ik idd niks of bijna niets eet.
Kan me niet voorstellen dat je er zo erg aan toe bent dat je idd zo enorm afvalt en niets binnenhoudt
Ik heb idd ook geluk als ik bij mijn huisarts de dag zelf kan komen. Maar dat is het nadeel van een stad, in een dorpje kan je vaak sneller terecht (is tenminste mijn ervaring). Maar idd, in de gezondheidszorg moet je stevig in je schoenen staan en heel assertief, soms haast agressief zijn om voor je rechten op te komen.
Bizar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Kun je voorstellen hoe taai deventernaren zijn![]()
[..]
Het is ook waardeloos, maar wat moet ik dan? Ze kunnen niks vinden en dus kunnen ze ook niks doen. Mijn hele lijf zit vol met van die vage klachten. Soms loop ik kreupel omdat mijn heupen en mijn knieen ontzettend pijn doen en ik het gewoon voel schuren als ze bewegen. Maar mijn kraakbeen is in orde en verder valt er niks te vinden. Nouja dat soort dingen heb ik dus altijdJe leert er wel mee leven
Al heb ik op dagen dat ik psychisch gewoon waardeloos ben ook wel gigantische huilbuien af en toe hoor dat het niet eerlijk is en klote lijf en dat soort dingen
boehoe
Ja mijn vriend zijn huisarts zit ook in een dorp, die kunnen ook altijd super snel terechtEcht bizar! Maar inderdaad, je moet je gewoon niet af laten schepen en gewoon eisen dat je geholpen word! wat me er aan moet denken dat ik nog weer moet bellen
![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Kun je voorstellen hoe taai deventernaren zijn![]()
[..]
Het is ook waardeloos, maar wat moet ik dan? Ze kunnen niks vinden en dus kunnen ze ook niks doen. Mijn hele lijf zit vol met van die vage klachten. Soms loop ik kreupel omdat mijn heupen en mijn knieen ontzettend pijn doen en ik het gewoon voel schuren als ze bewegen. Maar mijn kraakbeen is in orde en verder valt er niks te vinden. Nouja dat soort dingen heb ik dus altijdJe leert er wel mee leven
Al heb ik op dagen dat ik psychisch gewoon waardeloos ben ook wel gigantische huilbuien af en toe hoor dat het niet eerlijk is en klote lijf en dat soort dingen
boehoe
Ja mijn vriend zijn huisarts zit ook in een dorp, die kunnen ook altijd super snel terechtEcht bizar! Maar inderdaad, je moet je gewoon niet af laten schepen en gewoon eisen dat je geholpen word! wat me er aan moet denken dat ik nog weer moet bellen
![]()
Jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:26 schreef Enfermera het volgende:
Bizar.
Ja, kan me voorstellen dat je het af en toe ff niet meer trekt zeg, dat lijkt me niet meer dan normaal gezien de situatie.
Maar je hebt al allerlei artsen gezien dan? Ook in academische ziekenhuizen enzo?
Apart. Ja precies..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Jamaar ze zien gewoon niks. Plus dat het sporadisch is, ik kan het niet inschatten. Dus met geluk ga je met pijn naar de huisarts, tegen de tijd dat je terecht kan in het ziekenhuis loop ik weer normaal omdat het geen pijn doet
Dus nouja
Als het erger word dan begin ik het rondje wel weer opnieuw ofzo.
Werkverschaffing noemen we dat![]()
![]()
Velletje trekkenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:32 schreef Ferb het volgende:
Ik trok net een velletje bij m'n nagel weg
Weltrustequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Apart. Ja precies..
Haha jaGenoeg werk hebben ze iig aan je, je moet ze wel lekker lastig blijven vallen hoor!
![]()
![]()
Ik ga lekker pitten trouwens, mn mannetje is ook thuis. Nog ff lezen in bed hoor, dat wel
Slaap lekker mevrouwquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:34 schreef Enfermera het volgende:
Apart. Ja precies..
Haha jaGenoeg werk hebben ze iig aan je, je moet ze wel lekker lastig blijven vallen hoor!
![]()
![]()
Ik ga lekker pitten trouwens, mn mannetje is ook thuis. Nog ff lezen in bed hoor, dat wel
Ja soms is het wreed.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Velletje trekken(en korstjes en verdwaalde haren)
Geniet er vanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Slaap lekker mevrouwIk ga ook richting bed
Niet met boek, wel met film
![]()
Fijne avond/nacht nog allemaal en tot volgende keer![]()
![]()
![]()
![]()
Meer oefenenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:35 schreef Ferb het volgende:
Ja soms is het wreed.
Alleen nu doet het reette veel pijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doei!Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een crappy eind aan de film weer. Ze willen vast een deel 2
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 28-08-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 090 naatje_1
02. 089 Ferb
03. 062 suikertaartje
04. 051 KapiteinGasthof
05. 043 goldfinger1963
06. 040 Enfermera
07. 037 MPG
08. 031 DaMart
09. 029 Dr_Flash
10. 027 Fha
11. 011 marcb1974
12. 010 Giertje
13. 009 JaniesBrownie
14. 005 Ladylike
15. 005 LovelyLady
16. 004 Nijns
17. 004 Marijkezwolle
18. 003 Trevland
19. 001 Solique
Reeks-statistieken!
jij niet alleenquote:Op zondag 29 augustus 2010 02:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ah kan ik mooi 1907 nog even bevuilen
Schandaligquote:
dat is waarquote:Op zondag 29 augustus 2010 02:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Groepsdump? Hebben we nog wel een paar extra KSC-ers nodig
als jij nou al stoptquote:
schandalig hequote:
slaap ze MPGquote:
Nu alquote:Op zondag 29 augustus 2010 09:40 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen op deze winderige zondagochtend die net zo goed gewoon een dagochtend zou kunnen heten omdat er geen zon is, maar dan zou het weer lijken alsof we afscheid nemen van de ochtend, dus zeg ik maar alvast goedemiddag.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:40 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen op deze winderige zondagochtend die net zo goed gewoon een dagochtend zou kunnen heten omdat er geen zon is, maar dan zou het weer lijken alsof we afscheid nemen van de ochtend, dus zeg ik maar alvast goedemiddag.
anders ik welquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben die regen nu wel een beetje bui beu
Jouw oma heeft jou opgegeten?quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:52 schreef Trevland het volgende:
Morge Lui![]()
Even een hallo vanuit mij oma
quote:Oma eet kleinzoon op
Een bejaarde vrouw heeft haar kleinzoon opgegeten. Desondanks maakt de jongeman het goed, hij weet zelfs de groeten te doen vanuit zijn oma.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:52 schreef Trevland het volgende:
Morge Lui![]()
Ik ook, maar ik heb nog niets gezienquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:52 schreef Trevland het volgende:
Morge Lui![]()
En dan heb IK het patent op mosterd na de maaltijd brengenquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weet je zeker dat je oma niet stiekem een wolf is?
spuit 11
Ik ook niet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb nog niets gezien![]()
DaMart schijnt heel lekkere cake te bakken
Ja, maar jij zei niets over een wolfquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:50 schreef MPG het volgende:
En dan heb IK het patent op mosterd na de maaltijd brengen.
Ik was gister naar een optreden van DeWolff. Telt dat ookquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jij zei niets over een wolf
Nee, dat telt niet, maar was het leuk?quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:57 schreef MPG het volgende:
Ik was gister naar een optreden van DeWolff. Telt dat ook?
Trouwens, wat vond je van Kontrust?
Ja, het was superquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat telt niet, maar was het leuk?
Dat weet ik.quote:Kontrust was erg grappig, die mensen zijn echt gek![]()
En het publiek ook
En je hebt nu dus ontspannen billen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat telt niet, maar was het leuk?
Kontrust was erg grappig, die mensen zijn echt gek![]()
En het publiek ook
Ehm. Ja, ook.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
En je hebt nu dus ontspannen billen?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:20 schreef naatje_1 het volgende:
Wat is het toch lastig om een lijst samen te stellen van de 90s als je dat helemaal niet hebt meegemaakt
Want je bent nog maar 10 of jonger?quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:20 schreef naatje_1 het volgende:
Wat is het toch lastig om een lijst samen te stellen van de 90s als je dat helemaal niet hebt meegemaakt
quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, kijk maar:
1990
1991
1992
1993
1994
1995
1996
1997
1998
1999
Oooooh, echt?quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:28 schreef naatje_1 het volgende:
Ik bedoel de muziek heh
@LL: Nee, ik zat toen nog niet aan de radio gekluisterd zoals nu
Wat wil je weten dan??quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik bedoel de muziek heh
@LL: Nee, ik zat toen nog niet aan de radio gekluisterd zoals nu
Ik moet een top 10 hebben, maar er zijn zoveel prachtige nummers gemaakt in de 90s dat ik niet weet wat ik moet kiezen en ik überhaupt niet weet hoe de liedjes heten die toen werden gemaaktquote:
ik heb 10 mappen vol met 90s hitsquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:20 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.q-music.nl/page/top500vande90s_lijst#nowonairquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moet een top 10 hebben, maar er zijn zoveel prachtige nummers gemaakt in de 90s dat ik niet weet wat ik moet kiezen en ik überhaupt niet weet hoe de liedjes heten die toen werden gemaakt
Die link van Ferb is welquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:43 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moet een top 10 hebben, maar er zijn zoveel prachtige nummers gemaakt in de 90s dat ik niet weet wat ik moet kiezen en ik überhaupt niet weet hoe de liedjes heten die toen werden gemaakt
Alweerrrrrrr uitetenquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:49 schreef Enfermera het volgende:
Zo, huis weer schoon, strijk gedaan, alleen nog het bed opmakenEn uitvogelen wat ik aan ga doen vanavond,we gaan alweer uit eten
Verlaat verjaardagsetentje van mn vader (begin aug was ie jarig)
![]()
Nee, ik was op bezoek bij mij omaquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw oma heeft jou opgegeten?!!!
* MPG belt wouten en schrijft nieuwsbericht.
[..]
Hey Enfequote:Op zondag 29 augustus 2010 12:49 schreef Enfermera het volgende:
Zo, huis weer schoon, strijk gedaan, alleen nog het bed opmakenEn uitvogelen wat ik aan ga doen vanavond,we gaan alweer uit eten
Verlaat verjaardagsetentje van mn vader (begin aug was ie jarig)
![]()
Ja manquote:
Hey Trev!quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
Jij treft het wel met het uit eten
Wat een geluk toch weer maar wat jij met uit eten heb heb ik met BBQquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja manIs echt niet normaal dit jaar hoor, ben echt al te vaak uit eten geweest
![]()
![]()
![]()
Hoe ist met jou?
[..]
Hey Trev!
Nou he!![]()
Q musicquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:46 schreef Ferb het volgende:
[..]
http://www.q-music.nl/page/top500vande90s_lijst#nowonair
Kies er een paar uit en maak zelf ene top 10
quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat een geluk toch weer maar wat jij met uit eten heb heb ik met BBQ
Ja lekkerquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:18 schreef Enfermera het volgende:
Ja manIs echt niet normaal dit jaar hoor, ben echt al te vaak uit eten geweest
![]()
![]()
![]()
Hoe ist met jou?
Lekkere variatie in je top10quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:23 schreef naatje_1 het volgende:
Finally, this is it:
Je mag nog 0 nummers kiezen
R.E.M./KATE PIERSON - SHINY HAPPY PEOPLE
R.E.M. - IT'S THE END OF THE WORLD
NIRVANA - COME AS YOU ARE
MASSIVE ATTACK - UNFINISHED SYMPATHY
TECHNOHEAD - I WANNA BE A HIPPIE
AIR - ALL I NEED
AIR - KELLY WATCH THE STARS
PET SHOP BOYS - GO WEST
PRODIGY - NO GOOD
MOBY - GO
Maar tot nu toe wel leuk?quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja lekkerDruk druk weekend
Zo nog naar een verjaardag
Mooi! Ja veel gedaan al? Ja idd, leuke verjaardag of niet?quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja lekkerDruk druk weekend
Zo nog naar een verjaardag
wonderwall ontbreektquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:23 schreef naatje_1 het volgende:
Finally, this is it:
Je mag nog 0 nummers kiezen
R.E.M./KATE PIERSON - SHINY HAPPY PEOPLE
R.E.M. - IT'S THE END OF THE WORLD
NIRVANA - COME AS YOU ARE
MASSIVE ATTACK - UNFINISHED SYMPATHY
TECHNOHEAD - I WANNA BE A HIPPIE
AIR - ALL I NEED
AIR - KELLY WATCH THE STARS
PET SHOP BOYS - GO WEST
PRODIGY - NO GOOD
MOBY - GO
Leuk!quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:29 schreef Ferb het volgende:
Ik ga even eten en dan met ouders etc. naar boulevard in Vlissingen
huh nee is een kraker van een hit geweest niet et beste nummer maar wel heel goedquote:
Jaa, tof!quote:
ja..maar...Oasisquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:45 schreef Giertje het volgende:
huh nee is een kraker van een hit geweest niet et beste nummer maar wel heel goed
Mag best wel hoor(op zaterdag ben ik dan meestal nog wel wakker heb telefoon toch niet naast me liggen) lag er zelf pas goed na 2 uur inquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, tof!
Ik kreeg je smsje pas toen we (laat) weer in de auto zaten, want geen bereik in de zaal..dus ik dacht laat ik om half 1 maar niet meer smsen
trevquote:
Ik doe alleen F1 kijken, BBQ gisteren nog gehadquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk F1 kijken en dan naar een BBQ toe![]()
![]()
mijn lievelingsbandquote:
Het zou me hogelijk verbazen als het juist daar droog bleefquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:02 schreef suikertaartje het volgende:
Ik hoop ZO dat het gaat regenen in Spa
het is al aan het regenenquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:02 schreef suikertaartje het volgende:
Zo te horen luisteren ze naar jequote:Op zondag 29 augustus 2010 14:02 schreef suikertaartje het volgende:
ja hehquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:44 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje zingt mee met All I Need
quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:44 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje zingt mee met All I Need
quote:
* marc geeft een groot stuk koude watermeloen aan STquote:
Had ik al gezegd dat jij lief bent?quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
* marc geeft een groot stuk koude watermeloen aan ST
Wat is nou weer gewoon meloen.quote:
je hebt meloen, en watermeloen, dus denk het welquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat is nou weer gewoon meloen.
Net zoiets als gewone thee?
Uh nee, er zijn vele verschillende soorten meloen. Maar niet 1 die puur meloen heet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je hebt meloen, en watermeloen, dus denk het wel
ehm nee.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:53 schreef naatje_1 het volgende:
je hebt meloen, en watermeloen, dus denk het wel
nou ja, als jij het lekker vindt, dan is het toch goed?quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:51 schreef bambambam het volgende:
ik word 100% zeker als pauper gezien als ik zeg dat ik mijn "koffie" (mag ik het zo noemen?) uit mijn senseo apparaat geweldig vind. ik ga even weer wat halen.
maar goed, dit is enkel om het plakje cake.
gewone meloen is dan net zoiets als gewone thee jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ehm nee.
galia meloen, gele meloen, cantaloupe meloen, honingmeloen, watermeloen, en dan heb ik er nog maar een paar genoemd
Ja, maar er zijn grenzenquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:57 schreef bambambam het volgende:
Instelling die op veel punten toepasbaar is!
Galia bedoel jij dan. Die ene die gelig is van buiten en groenig van binnenquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:57 schreef naatje_1 het volgende:
gewone meloen is dan net zoiets als gewone thee ja
Denk het welquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Galia bedoel jij dan. Die ene die gelig is van buiten en groenig van binnen
Waar had je dat jaren 90-lijstje eigenlijk voor nodig?quote:
90s request 3fm komt er weer aanquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waar had je dat jaren 90-lijstje eigenlijk voor nodig?
Ah. Okee!quote:
Kijk dat moeten we hebben, is leuk tijdens het werkquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:05 schreef naatje_1 het volgende:
En dan hebben we op de woensdagmiddag als het goed is weer de hackuh miks van de 90s
Prei hakkenquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk dat moeten we hebben, is leuk tijdens het werk
Tijdens het programma van Paul, zoals altijdquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk dat moeten we hebben, is leuk tijdens het werk
Dat snap ik ook wel, ik vind de uit je dip tip op woensdags altijd het fijnstquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tijdens het programma van Paul, zoals altijd
Ik bedoelde het meer als een herinnering en dat jij dan zei zoiets van: Ja, inderdaad, heerlijk altijd dat half uurtjequote:Op zondag 29 augustus 2010 15:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, ik vind de uit je dip tip op woensdags altijd het fijnst
nou, dat is dan misluktquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer als een herinnering en dat jij dan zei zoiets van: Ja, inderdaad, heerlijk altijd dat half uurtje
ofzo
Op woensdag is het maar een minuut of 3quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer als een herinnering en dat jij dan zei zoiets van: Ja, inderdaad, heerlijk altijd dat half uurtje
ofzo
Inderdaadquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op woensdag is het maar een minuut of 3en nu gewoon 2 uur lang
maar het is gewoon fijn om te horen en eens wat anders als dat wat je normaal hoort
Ikke niet, heb al wat anders op de planning staanquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat er hiervandaan nog iemand naar de 11jaarsmeet trouwens?
Grote FOK! meet zaterdag 4 september in Utrecht, komt allen #2
mij te ver, de wereld is engquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ST gaat zeker EN misschien als ik het zo ziequote:Op zondag 29 augustus 2010 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Juist, daaom heb ik ook een baaan waarbij ik geen mensen ontmoetquote:
Oh gelukkig maarquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Juist, daaom heb ik ook een baaan waarbij ik geen mensen ontmoet
Ja hoor, jij en meetenquote:
Doe mij dan maar een choco eiquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, jij en meetenEn ik ben de Paashaas
whehehequote:Op zondag 29 augustus 2010 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh gelukkig maarGoed geregeld wel
De 18de heb ik weer een grote forum meetquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, jij en meetenEn ik ben de Paashaas
Eigenlijk ga ik helemaal nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ST gaat zeker EN misschien als ik het zo zie![]()
Ik ben er natuurlijk ook
Niet dan he
Ja, dat heb je danquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:51 schreef Ferb het volgende:
Ik had vannacht kramp in des kuit![]()
Nu lijkt het net of er een blauwe plek in je been zit
Dat is klote, ik heb soms ook last vanquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:51 schreef Ferb het volgende:
Zit er ook een kuiltje op de plek waar je kramp had?quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:51 schreef Ferb het volgende:
Ik nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:54 schreef Ladylike het volgende:
oh je ja, helleu lieve mensen
ik zie vazelf wel wie zich aangesproken voelt
Hij zei kuit, niet kuilquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit er ook een kuiltje op de plek waar je kramp had?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:54 schreef Ladylike het volgende:
Nu niet, maar als je het hebt welquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit er ook een kuiltje op de plek waar je kramp had?
Wees blij, als het er nu nog zat had je een scheurtje in je spier.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:56 schreef Enfermera het volgende:
Helleu![]()
Echt, wat een herfst vandaag..
Nee.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh ja, beweer ik iets anders dan?
jij hoort eer JUIST bijquote:
Ik vind het meer zomerquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:56 schreef Enfermera het volgende:
Helleu![]()
Echt, wat een herfst vandaag..
Hey Ladyquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:54 schreef Ladylike het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:55 schreef Ladylike het volgende:
als ik al kramp heb is het in mn tenen
Ook voor jou een kusjequote:
Heb ik vaak genoeg..quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Lady![]()
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Nja. Zal wel aan de klimaatveranderingen liggen ofzoquote:
Jij woont vast heel ergens anders dan ik zekerquote:
ik heb het alleen in mijn kuiten of boven benenquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:00 schreef Ferb het volgende:
[..]
Heb ik vaak genoeg..
Soms als ik in bed lig en mijn tenen naar beneden doe...
De pijn varieert.. En vaak is het echt niet te houden
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ook voor jou een kusje
jezus, kut dat ik niet kan multiquoten
Ik kan da ook nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ook voor jou een kusje
jezus, kut dat ik niet kan multiquoten
Nee maar ik heb gewoon niet snel koudquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nja. Zal wel aan de klimaatveranderingen liggen ofzo
[..]
Jij woont vast heel ergens anders dan ik zekerNormaal is het minstens 20 graden met mijn verjaardag, maar de laatste paar jaar is het vaker bewolkt en 15 graden ofzo
Trevquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Lady![]()
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ah zo, misschien toch maar eens wat minder doenquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Trev
Ik denk dat het komt omdat ik vaak op mn tenen loop
Schijnt ook vaak voor te komen als je op strakke schoenen loopt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Trev
Ik denk dat het komt omdat ik vaak op mn tenen loop
Nee?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee maar ik heb gewoon niet snel koudik zie nog wel wat voor een weer er met mijn verjaardag is
Ja, ik zou op een pc kunnen maar ben te lui om van de bank te komenquote:
Lolquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja, ik zou op een pc kunnen maar ben te lui om van de bank te komen
er bestaat tegenwoordig ook nog zoiets als een laptopquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja, ik zou op een pc kunnen maar ben te lui om van de bank te komen
Oeh, dat snap ikquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:05 schreef Ladylike het volgende:
Ah, kleine komt uit de douche en nu moet ik ruiken en afdrogen
Ja, nou, lief bedoeld hoorquote:
het was vroeg vanmorgenquote:
prutsskequote:
heeyquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:05 schreef suikertaartje het volgende:
Op mijn verjaardag is het eigenlijk altijd kutweer
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:05 schreef Ladylike het volgende:
Ah, kleine komt uit de douche en nu moet ik ruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |