Wat wil je weten dan??quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik bedoel de muziek heh
@LL: Nee, ik zat toen nog niet aan de radio gekluisterd zoals nu
Ik moet een top 10 hebben, maar er zijn zoveel prachtige nummers gemaakt in de 90s dat ik niet weet wat ik moet kiezen en ik überhaupt niet weet hoe de liedjes heten die toen werden gemaaktquote:
ik heb 10 mappen vol met 90s hitsquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:20 schreef naatje_1 het volgende:
Wat is het toch lastig om een lijst samen te stellen van de 90s als je dat helemaal niet hebt meegemaakt
http://www.q-music.nl/page/top500vande90s_lijst#nowonairquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moet een top 10 hebben, maar er zijn zoveel prachtige nummers gemaakt in de 90s dat ik niet weet wat ik moet kiezen en ik überhaupt niet weet hoe de liedjes heten die toen werden gemaakt
Die link van Ferb is welquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:43 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moet een top 10 hebben, maar er zijn zoveel prachtige nummers gemaakt in de 90s dat ik niet weet wat ik moet kiezen en ik überhaupt niet weet hoe de liedjes heten die toen werden gemaakt
Alweerrrrrrr uitetenquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:49 schreef Enfermera het volgende:
Zo, huis weer schoon, strijk gedaan, alleen nog het bed opmakenEn uitvogelen wat ik aan ga doen vanavond,we gaan alweer uit eten
Verlaat verjaardagsetentje van mn vader (begin aug was ie jarig)
![]()
Nee, ik was op bezoek bij mij omaquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw oma heeft jou opgegeten?!!!
* MPG belt wouten en schrijft nieuwsbericht.
[..]
Hey Enfequote:Op zondag 29 augustus 2010 12:49 schreef Enfermera het volgende:
Zo, huis weer schoon, strijk gedaan, alleen nog het bed opmakenEn uitvogelen wat ik aan ga doen vanavond,we gaan alweer uit eten
Verlaat verjaardagsetentje van mn vader (begin aug was ie jarig)
![]()
Ja manquote:
Hey Trev!quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
Jij treft het wel met het uit eten
Wat een geluk toch weer maar wat jij met uit eten heb heb ik met BBQquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja manIs echt niet normaal dit jaar hoor, ben echt al te vaak uit eten geweest
![]()
![]()
![]()
Hoe ist met jou?
[..]
Hey Trev!
Nou he!![]()
Q musicquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:46 schreef Ferb het volgende:
[..]
http://www.q-music.nl/page/top500vande90s_lijst#nowonair
Kies er een paar uit en maak zelf ene top 10
quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat een geluk toch weer maar wat jij met uit eten heb heb ik met BBQ
Ja lekkerquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:18 schreef Enfermera het volgende:
Ja manIs echt niet normaal dit jaar hoor, ben echt al te vaak uit eten geweest
![]()
![]()
![]()
Hoe ist met jou?
Lekkere variatie in je top10quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:23 schreef naatje_1 het volgende:
Finally, this is it:
Je mag nog 0 nummers kiezen
R.E.M./KATE PIERSON - SHINY HAPPY PEOPLE
R.E.M. - IT'S THE END OF THE WORLD
NIRVANA - COME AS YOU ARE
MASSIVE ATTACK - UNFINISHED SYMPATHY
TECHNOHEAD - I WANNA BE A HIPPIE
AIR - ALL I NEED
AIR - KELLY WATCH THE STARS
PET SHOP BOYS - GO WEST
PRODIGY - NO GOOD
MOBY - GO
Maar tot nu toe wel leuk?quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja lekkerDruk druk weekend
Zo nog naar een verjaardag
Mooi! Ja veel gedaan al? Ja idd, leuke verjaardag of niet?quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja lekkerDruk druk weekend
Zo nog naar een verjaardag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |