wonderwall ontbreektquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:23 schreef naatje_1 het volgende:
Finally, this is it:
Je mag nog 0 nummers kiezen
R.E.M./KATE PIERSON - SHINY HAPPY PEOPLE
R.E.M. - IT'S THE END OF THE WORLD
NIRVANA - COME AS YOU ARE
MASSIVE ATTACK - UNFINISHED SYMPATHY
TECHNOHEAD - I WANNA BE A HIPPIE
AIR - ALL I NEED
AIR - KELLY WATCH THE STARS
PET SHOP BOYS - GO WEST
PRODIGY - NO GOOD
MOBY - GO
Leuk!quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:29 schreef Ferb het volgende:
Ik ga even eten en dan met ouders etc. naar boulevard in Vlissingen
huh nee is een kraker van een hit geweest niet et beste nummer maar wel heel goedquote:
Jaa, tof!quote:
ja..maar...Oasisquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:45 schreef Giertje het volgende:
huh nee is een kraker van een hit geweest niet et beste nummer maar wel heel goed
Mag best wel hoor(op zaterdag ben ik dan meestal nog wel wakker heb telefoon toch niet naast me liggen) lag er zelf pas goed na 2 uur inquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, tof!
Ik kreeg je smsje pas toen we (laat) weer in de auto zaten, want geen bereik in de zaal..dus ik dacht laat ik om half 1 maar niet meer smsen
trevquote:
Ik doe alleen F1 kijken, BBQ gisteren nog gehadquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk F1 kijken en dan naar een BBQ toe![]()
![]()
mijn lievelingsbandquote:
Het zou me hogelijk verbazen als het juist daar droog bleefquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:02 schreef suikertaartje het volgende:
Ik hoop ZO dat het gaat regenen in Spa
het is al aan het regenenquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:02 schreef suikertaartje het volgende:
Zo te horen luisteren ze naar jequote:Op zondag 29 augustus 2010 14:02 schreef suikertaartje het volgende:
ja hehquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:44 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje zingt mee met All I Need
quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:44 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje zingt mee met All I Need
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |