"een leven" uitproberen denk ik. Zo terugquote:
Hey leukquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:01 schreef Kally het volgende:
Kijk eens wat ik net kirijg en wat vals bij My name is![]()
[ afbeelding ]
Die rode ogenquote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:01 schreef Kally het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Doe me een gesigneerd exemplaar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:01 schreef Kally het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Doe me een gesigneerd exemplaar.
Ha die Flesquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi Kally en Avey en alle andere aangename personen hier
quote:
quote:
Voordat je op het idee komt, Kal, je hoeft mij niet te zwabberen hoorquote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voordat je op het idee komt, Kal, je hoeft mij niet te zwabberen hoor
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voordat je op het idee komt, Kal, je hoeft mij niet te zwabberen hoor
Ik ookquote:
Ik zit as we speak hetzelfde te doen met Elton John.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:24 schreef Kally het volgende:
Ow ik zat vanmiddag oude nummers van U2 te kijken, echt uit de begintijd
Seconds, Sunday, dat soort nummers maar dan live versiesquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit as we speak hetzelfde te doen met Elton John.
Maar U2 van vroegah is ook vet ja. Ik heb tot en met Zooropa alle CD'sWat draai je?
Ik nauwelijks vannachtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En ik heb nog wel uitgeslapen
Seconds is ook vet jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Seconds, Sunday, dat soort nummers maar dan live versies![]()
Hij is echt zo goed live
Of dezequote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Of MLK, voor het slapen gaan. Met dit weer![]()
Does it get any better?
Welke?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben nog eens ooit naar een concert van U2 geweest, en dat terwijl ik zelden naar concerten ga
Augustus 1993 in de Goffertquote:
Oke die ben ik niet geweest, ik '86 Joshua Tree (mijn allereerste concert) in de Kuip en Lemon/POP tourquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Augustus 1993 in de GoffertZooropa tour denk ik.
dan moeten we elkaar zijn tegen gekomenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke die ben ik niet geweest, ik '86 Joshua Tree (mijn allereerste concert) in de Kuip en Lemon/POP tour![]()
Die 1e was briljant, niks geen show puur de band op toneel en de hele Kuip in extase, die was zo goed
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan moeten we elkaar zijn tegen gekomen
Ik ook nog maar 13 bij de 1e hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
hoi, ik was toen nog een klein zwabbertje
Ziejenou? Unne naabquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
in 86 was het nog drie jaar wachten voor ik er was
Ik ookquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben een concertnobody. Nooit ergens naartoe geweest, alleen van die kleine optredens bij poppodia. Stevie Ann bijvoorbeeld.
O die van mij zijn erg en ik weet de jaartallen nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Naar welke concerten zijn jullie allemaal geweest?
Ik trap af.
Prince, Ahoy' Rotterdam, 1991
U2, De Goffert, Nijmegen, 1993
Spice Girls, Gelredome, Arnhem, 1998
Cyndi Lauper, Melkweg, Amsterdam, 2008
ZoNou jullie
Nee Spice Girls staat leuk op je CV bedoel jequote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee Spice Girls staat leuk op je CV bedoel je![]()
dat komt omdat microfoonquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:08 schreef Kally het volgende:
Maar serieus Tom Jones is live erg goed, die stem is zo krachtig
Rammsteinquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
en in 2008 magnacult / ill nino, en 2010 porcupine tree en rammstein
Ja dahag die blaast je zo weg, dat nummer met de Cardigans ookquote:
Dat zag ik alleen bij het 1e concertquote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"it's not unusual to be *hap* mmfhhhgrrmpff "
Toen kwamen er XL-Hema parachutes het podium op?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zag ik alleen bij het 1e concert
Jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Toen kwamen er XL-Hema parachutes het podium op?
Ik had er bij Cyndi Lauper ook ff geen rekening mee gehouden hoe 'n gay bolwerk dat eigenlijk wasquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik had plaatsvervangende schaamte echt vrouwen van 50+
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had er bij Cyndi Lauper ook ff geen rekening mee gehouden hoe 'n gay bolwerk dat eigenlijk waswas even wennen
Jaquote:
6quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Rammstein wil ik ook weleens zien jaalleen daarvan schijnt het dat je met 1 concert wel genoeg gezen hebt omdat alles hetzelfde is
Ook 5 CD's van. Hoeveel hebben ze er inmiddels?
Ik zal eens langs de FRS lopen van de week danquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
6
Liebe ist fur alle da is hun laatste, en is zeker de moeite waard in vergelijking met Rosenrot
Ja, dat zeg ikquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
de basis blijft natuurlijk wel pokkeherrie + vuur
Hey poesquote:
ja, op youtube is het niet te luisteren want de halen alles wegquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal eens langs de FRS lopen van de week dan
Ja ik vind haar zo geweldig, die stem zit nu Man with the child in his eyes te luisterenquote:
Origineel is een stuk beter dan die remixdingquote:
quote:
Jaa die was ook tofquote:
Ik vind het heerlijk op joetoep zoeken dan kom je wat tegen van o jaaaaaaaquote:
Dan ga je kriskras van hier naar daar jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk op joetoep zoeken dan kom je wat tegen van o jaaaaaaa
Ja whahahaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan ga je kriskras van hier naar daar ja
Die heb ik in 4 versies zo ongeveer en hélemaal grijs gedraaidquote:
Die ga ik zo luisteren, na Motorcyclequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
Fles, als Rammstein je boeit, is Eisbrecher ook wel tof te noemen
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heb ik in 4 versies zo ongeveer en hélemaal grijs gedraaid![]()
Refrigeratorquote:
O die is lekkerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
Niet slecht maar vind zijn stem net iets minderquote:
Die is geniaal voor op feestjesquote:
Ff luisteren. Rammstein ken ik maar 1 cd van geloof ik, ook wel tof.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
En ik die er dansmuziek tussen gooiquote:
Oh die ken ik nog nietquote:
Vanaf 2:30quote:
Het klinkt naar pruttelpoep!quote:
hij kan best leuk zingen, dit is echt oude oomph, zal eens wat opzoeken met een plezantere stemquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet slecht maar vind zijn stem net iets minder
quote:
Slaap lekker eendjequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga al vroeg m'n mandje in, moet wat slaap inhalen![]()
Fijne avond nog allemaal![]()
Wat soft ineensquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
en voor een duitser is zijn engels ook niet slecht
Als ik er los op kan is het goedquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:08 schreef Cee het volgende:
Ik heb helemaal niks met dance maar deze gouwe ouwe kan ik nog wel waarderen
uhuh, na het album met augen auf hebben ze er nog een gemaakt die ik wel leuk vond (maar al beduidend minder) en daarna hebben ze alleen nog maar semi-harde pop troep gemaaktquote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, na het album met augen auf hebben ze er nog een gemaakt die ik wel leuk vond (maar al beduidend minder) en daarna hebben ze alleen nog maar semi-harde pop troep gemaakt
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:17 schreef Myraela het volgende:
Zo. Weer thuis. En ik heb een heel tof nieuw rokje.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
maar voor een duitse band doen ze het in het engels ook niet heel slecht
dit is ook een ouwetje van ze
en dit is een nummer van het laatste noemenswaardige album van ze:
je merkt al dat het eigenlijk popmuziek is, maar dit klonk tenminste nog een beetje leuk
Zo ja niet zoals de 1e die je plaatstequote:
Laat me raden je ex stiefklootzakquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:20 schreef Myraela het volgende:
Ik kom zo de oprit oprijden met de auto, rent mijn kat er meteen op af. Zat die gewoon buiten in die stortbui en onweer. Arme beestje.
Ik denk het. Maar sowieso zou mijn kat niet naar binnen gaan als hij de deur open zou houden. Hij is kei bang voor hem. Maar hij was nog redelijk droog en ligt nu lekker met mij op bed. Tis een liefje.quote:
Het is toch erg dat een kat bang is voor hemquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk het. Maar sowieso zou mijn kat niet naar binnen gaan als hij de deur open zou houden. Hij is kei bang voor hem. Maar hij was nog redelijk droog en ligt nu lekker met mij op bed. Tis een liefje.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:34 schreef Kally het volgende:
Ik ga er van tussen, beetje slaap inhalen![]()
whehehe, probeer explosions even, is totaal iets anders, en heel mooiquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:44 schreef iBenny het volgende:
Veel van de muziek die langs is gekomen hier in het topic vind ik weinig aan
Trusten Kally en hey Myr
Das beterquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, probeer explosions even, is totaal iets anders, en heel mooi
Knippert dit plaatje of zijn mijn ogen gewoon heel moe?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Benny
Het duurt niet zo lang meer, of we moeten echt ver weg![]()
[ afbeelding ]
De Benelux is al zo goed als klaar
*wild spastisch op de bank ligt te kwijlen ende schuimbekken*quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Benny
[ afbeelding ]
Schat zo kom ik nooit naar mijn bed hahaha die is zo lekkerquote:
Ik zie mezelf al zitten in een groep rond een kampvuur met een biertje/wijntje en meezingenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Schat zo kom ik nooit naar mijn bed hahaha die is zo lekker
Dat wat knippert moet nog worden gedaan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Benny
[ afbeelding ]
Ja of in een kroeg ergens dat hij dit zingt en iedereen meedoenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al zitten in een groep rond een kampvuur met een biertje/wijntje en meezingen.
Ermmquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat wat knippert moet nog worden gedaan?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Knippert dit plaatje of zijn mijn ogen gewoon heel moe?
Neequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*wild spastisch op de bank ligt te kwijlen ende schuimbekken*
haphapquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ermm
dat wat NIET knippert moet nog ja
Ik kliktequote:
Vordert het al een beetje?quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Klopt ja. De dingen linksonder doe ik nog even zo lang ik nog in Utrecht woon, de rest kan net zo goed of beter vanuit Deventer tegen die tijd
Nee, jij wel?quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:01 schreef Myraela het volgende:
Gaat iemand van jullie zaterdag nog naar de stairway meet?
Ik twijfel nog, vind er wel erg weinig bekende namen tussen zitten. Maarja, Utrecht is wel te doen, als het niet tof is ben ik zo weer thuis.quote:
De 11jaars meet.quote:
Ik ga wel de week erop naar wierden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, vind er wel erg weinig bekende namen tussen zitten. Maarja, Utrecht is wel te doen, als het niet tof is ben ik zo weer thuis.
[..]
De 11jaars meet.
Die vind ik toch wel wat minder. Ik kies liever laatste moment of ik ga of niet, en dan wil ik niet van te voren al moeten betalen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga wel de week erop naar wierden.
oke, een goemakertjequote:
Mja ik blijf daar toch niet slapen, wij gaan daarna naar Boterhamzakje. Als we er niets aan vinden gaan we gewoon weg.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die vind ik toch wel wat minder. Ik kies liever laatste moment of ik ga of niet, en dan wil ik niet van te voren al moeten betalen.
Is wel heul rustig, maar zeke niet verkeerdquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oke, een goemakertje
dan wel engels, maar wel heul mooi![]()
het duurt misschien even voor je er in zit of het uberhaupt mooi gaat vinden
oh en als je het niets vind, luister dan wel even de gitaar vanaf 4:24 tot het eindequote:Op zondag 29 augustus 2010 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oke, een goemakertje
Ik ken alleen deze van Porcupine Treequote:Op zondag 29 augustus 2010 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oke, een goemakertje
quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh en als je het niets vind, luister dan wel even de gitaar vanaf 4:24 tot het einde
Same here... maar toch denk ik niet dat ik gaquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, vind er wel erg weinig bekende namen tussen zitten. Maarja, Utrecht is wel te doen, als het niet tof is ben ik zo weer thuis.
Ik had gedacht dat je het antwoord al had gevondenquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ow Benny geef is antwoord op twitter
GA WEL!!!quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Same here... maar toch denk ik niet dat ik ga
You can leave your hat on?quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:13 schreef Myraela het volgende:
Hoe heet dat ene hele bekende striptease liedje.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:13 schreef Myraela het volgende:
Frank Styles - Die mit dem roten Halsband?quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:13 schreef Myraela het volgende:
Neequote:Op zondag 29 augustus 2010 00:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat je het antwoord al had gevonden
dan moet je ook even time flies proberen, zelfde sfeertje als trainsquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ken alleen deze van Porcupine Tree.
Nee, en nog twee andere, maar deze voornamelijk.
Ik ga geen striptease doen hoor. Vind het liedje gewoon tof.quote:
het hele in absentia album is erg mooiquote:
dan ga je trouwens van zijn solo album deze ook heel mooi vinden:quote:
Nja, weet ik veelquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga geen striptease doen hoor. Vind het liedje gewoon tof.
En dat nummer is wel heel afgezaagd.![]()
Ohw, das wel jammer. Maar blij dat je je hebt vermaaktquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb er een beetje wrang gevoel aan overgehouden. Het was een uitwedstrijd die je gezien de kwaliteit van de tegenstander eigenlijk wel moest winnen. Het veldspel van 'ons' was best goed, maar de afwerking was te matig. Het was wel gezellig langs de kant en een fijne middag met een heerlijk zonnetje en wat leuke situaties. Dus ik heb me wel vermaakt verder.
welke wedstrijd ben je geweest?quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb er een beetje wrang gevoel aan overgehouden. Het was een uitwedstrijd die je gezien de kwaliteit van de tegenstander eigenlijk wel moest winnen. Het veldspel van 'ons' was best goed, maar de afwerking was te matig. Het was wel gezellig langs de kant en een fijne middag met een heerlijk zonnetje en wat leuke situaties. Dus ik heb me wel vermaakt verder.
Hoezo op je handen zitten?quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:00 schreef Symphonic het volgende:
Godverdomme, mijn handen slapen. Ik heb zo vaak op mijn handen moeten zitten vandaag
* Symphonic geeft Mir een stevige welgemeende knuffelquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:01 schreef Myraela het volgende:
Fuck he, ik zit met betraande oogjes en een kei zwaar hoofd. En ik ben nog steeds te koppig om te gaan slapen.
er zijn van die mensen op dit forum die je wel eens goed de waarheid zou willen zeggen, maar soms is het ook beter o dat niet te doenquote:
Doe dan gewoon verstandig en duik lekker onder de dekensquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:01 schreef Myraela het volgende:
Fuck he, ik zit met betraande oogjes en een kei zwaar hoofd. En ik ben nog steeds te koppig om te gaan slapen.
Mijn katje ligt op de dekens.quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doe dan gewoon verstandig en duik lekker onder de dekens
Ohw zo...quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zijn van die mensen op dit forum die je wel eens goed de waarheid zou willen zeggen, maar soms is het ook beter o dat niet te doen
ik denk zomaar dat ik het wel weet...quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn katje ligt op de dekens.
Maar ja, ik ga zo wel. Ben gewoon heel erg moe, weet niet waarvan.
Ben jij zaterdag ook op de stairways meet? Daar ga ik misschien wel heen, die in Wierden niet. Die van TAL ga ik wel zekerweten.quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk zomaar dat ik het wel weet...
Jemoet echt naar die meet komen hoor, dan kan ik je tenmiste irl eens een stevige knuffel geven. Damn, ik heb af en toe echt met je te doen
Verstandigquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn katje ligt op de dekens.
Maar ja, ik ga zo wel. Ben gewoon heel erg moe, weet niet waarvan.
Ik reis m'n club Excelsior'31 (op dit moment zaterdagtopklasser) al 2 jaar achterna als supporter. Vandaag was ik in Emmeloord bij Flevo Boys.quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
welke wedstrijd ben je geweest?
Ik kan dat topic niet meer vinden, om te kijken wie er nog meer komen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben jij zaterdag ook op de stairways meet? Daar ga ik misschien wel heen, die in Wierden niet. Die van TAL ga ik wel zekerweten.
Hierzo: Grote FOK! meet zaterdag 4 september in Utrecht, komt allen #2quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan dat topic niet meer vinden, om te kijken wie er nog meer komen.
Je weet zeker dat je komt?!![]()
tof
Ah thanks... zitten wel redelijk bekende namen tussen. Ik zal er nog eens over nadenken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hierzo: Grote FOK! meet zaterdag 4 september in Utrecht, komt allen #2
En ja, TAL sowieso, dat is gewoon een toffe groep waar ik ook het meeste zit. Niets tegen die groep van utrecht of wierden hoor, maar dat zijn niet echt de mensen waar ik op FOK! mee om ga, zou al helemaal niet weten wat ik daar irl mee moet.
ik ga naar Wierden. Volgens weekend heb ik andere dingen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben jij zaterdag ook op de stairways meet? Daar ga ik misschien wel heen, die in Wierden niet. Die van TAL ga ik wel zekerweten.
ik had al aangeboden om 150 kilometer om te rijdenquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:15 schreef Myraela het volgende:
En Utrecht is voor mij nog wel te doen qua reizen, dan ben ik ook zo weer thuis zegmaar, of ik crash in Rotterdam dan.
Ik weet het.quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had al aangeboden om 150 kilometer om te rijden
joh geeft niet, ik zie je wel op de TAL meet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het.En dat vind ik wel keilief, maar het is meer dat ik weg wil kunnen zodra ik weg wil. Ik voel me niet altijd overal even fijn.
wel tofquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik reis m'n club Excelsior'31 (op dit moment zaterdagtopklasser) al 2 jaar achterna als supporter. Vandaag was ik in Emmeloord bij Flevo Boys.
Ik ga met drie vrienden van me. Eentje vind het geweldig om te rijden, dus hij rijdt altijd. We splitten de brandstofkosten dan netjes.quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wel tof
Ik ging voorheen ook iedere week naar een eredivisie duel handbal.
Nu gaat dat niet meer, maar het is wel gaaf om het te volgen
Nu met de topklasse kom je nog eens ergensquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ga met drie vrienden van me. Eentje vind het geweldig om te rijden, dus hij rijdt altijd. We splitten de brandstofkosten dan netjes.
dat is mooi geregeldquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ga met drie vrienden van me. Eentje vind het geweldig om te rijden, dus hij rijdt altijd. We splitten de brandstofkosten dan netjes.
Hoe kom je bij zo'n workshop?quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:35 schreef borisz het volgende:
Leuke dag gehad gister. Eerst een kookworkshop van Rudolph van Veen. Savonds een feest in Bloemendaal.
Verjaardagscadeautje van moeders. Het was in het Miele center in Vianen.quote:
Klopt aardig. Ze speelden hoofdklasse en kelderden door grote interne problemen (op een paar man na vertrok de complete selectie) naar de eerste klasse. De sponsoren lieten de club niet in de steek, zorgden voor een elftal dat veel te goed was voor de eerste klasse, ze werden kampioen en het jaar erop weer. (deden wij ook overigens, dus niet uniekquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:39 schreef Rauzer het volgende:
Harkema heeft een mooie opgang gemaakt de laatste jaren
Dat zijn echt orginele cadeautjes.quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Verjaardagscadeautje van moeders. Het was in het Miele center in Vianen..
torvallig stond het in de margriet
Niet zo veel maar goedquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat zijn echt orginele cadeautjes.Wat maakt het uit dat het in de Margriet stond?
Klopt, maar wellicht verandert dat als de clubs gesetteld zijn op dit niveau en zich hebben ontwikkeld tot organisaties die klaar zijn voor de stap.quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:51 schreef borisz het volgende:
Verhalen om mij heen spreken van Topklassemaar promoveren hebben we geen zin in.
Maak het niet te gek he. Hart voor de zaak is goed, maar er is meer dan modden van een forum.quote:
whehehe nee hoor, maar je weet als geen ander hoe het werktquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maak het niet te gek he. Hart voor de zaak is goed, maar er is meer dan modden van een forum.
Ik heb het gevoel dat sommige amateurclubs beter gerund worden dan bierdivisie ploegen. En zeker dat die ploegen meer toekomst hebben. Veendam, AGOVV, Almere City zijn gedoemd om weg te zakken. Daarvoor zie ik liever de ploegen uit Spakenburg. De stap van de topklasse isquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt, maar wellicht verandert dat als de clubs gesetteld zijn op dit niveau en zich hebben ontwikkeld tot organisaties die klaar zijn voor de stap.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:00 schreef Symphonic het volgende:
Overigens: nu nog een kind op drumles schoppen en we vegen the Kelly Family van de mat
ik ben fan hoor, maar onze 3 stemmige zang klinkt eigenlijk een stuk beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |