Wat soft ineensquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
en voor een duitser is zijn engels ook niet slecht
Als ik er los op kan is het goedquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:08 schreef Cee het volgende:
Ik heb helemaal niks met dance maar deze gouwe ouwe kan ik nog wel waarderen
uhuh, na het album met augen auf hebben ze er nog een gemaakt die ik wel leuk vond (maar al beduidend minder) en daarna hebben ze alleen nog maar semi-harde pop troep gemaaktquote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, na het album met augen auf hebben ze er nog een gemaakt die ik wel leuk vond (maar al beduidend minder) en daarna hebben ze alleen nog maar semi-harde pop troep gemaakt
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:17 schreef Myraela het volgende:
Zo. Weer thuis. En ik heb een heel tof nieuw rokje.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
maar voor een duitse band doen ze het in het engels ook niet heel slecht
dit is ook een ouwetje van ze
en dit is een nummer van het laatste noemenswaardige album van ze:
je merkt al dat het eigenlijk popmuziek is, maar dit klonk tenminste nog een beetje leuk
Zo ja niet zoals de 1e die je plaatstequote:
Laat me raden je ex stiefklootzakquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:20 schreef Myraela het volgende:
Ik kom zo de oprit oprijden met de auto, rent mijn kat er meteen op af. Zat die gewoon buiten in die stortbui en onweer. Arme beestje.
Ik denk het. Maar sowieso zou mijn kat niet naar binnen gaan als hij de deur open zou houden. Hij is kei bang voor hem. Maar hij was nog redelijk droog en ligt nu lekker met mij op bed. Tis een liefje.quote:
Het is toch erg dat een kat bang is voor hemquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk het. Maar sowieso zou mijn kat niet naar binnen gaan als hij de deur open zou houden. Hij is kei bang voor hem. Maar hij was nog redelijk droog en ligt nu lekker met mij op bed. Tis een liefje.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:34 schreef Kally het volgende:
Ik ga er van tussen, beetje slaap inhalen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |