Jaquote:
6quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Rammstein wil ik ook weleens zien jaalleen daarvan schijnt het dat je met 1 concert wel genoeg gezen hebt omdat alles hetzelfde is
Ook 5 CD's van. Hoeveel hebben ze er inmiddels?
Ik zal eens langs de FRS lopen van de week danquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
6
Liebe ist fur alle da is hun laatste, en is zeker de moeite waard in vergelijking met Rosenrot
Ja, dat zeg ikquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
de basis blijft natuurlijk wel pokkeherrie + vuur
Hey poesquote:
ja, op youtube is het niet te luisteren want de halen alles wegquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal eens langs de FRS lopen van de week dan
Ja ik vind haar zo geweldig, die stem zit nu Man with the child in his eyes te luisterenquote:
Origineel is een stuk beter dan die remixdingquote:
quote:
Jaa die was ook tofquote:
Ik vind het heerlijk op joetoep zoeken dan kom je wat tegen van o jaaaaaaaquote:
Dan ga je kriskras van hier naar daar jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk op joetoep zoeken dan kom je wat tegen van o jaaaaaaa
Ja whahahaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan ga je kriskras van hier naar daar ja
Die heb ik in 4 versies zo ongeveer en hélemaal grijs gedraaidquote:
Die ga ik zo luisteren, na Motorcyclequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
Fles, als Rammstein je boeit, is Eisbrecher ook wel tof te noemen
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heb ik in 4 versies zo ongeveer en hélemaal grijs gedraaid![]()
Refrigeratorquote:
O die is lekkerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
Niet slecht maar vind zijn stem net iets minderquote:
Die is geniaal voor op feestjesquote:
Ff luisteren. Rammstein ken ik maar 1 cd van geloof ik, ook wel tof.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
En ik die er dansmuziek tussen gooiquote:
Oh die ken ik nog nietquote:
Vanaf 2:30quote:
Het klinkt naar pruttelpoep!quote:
hij kan best leuk zingen, dit is echt oude oomph, zal eens wat opzoeken met een plezantere stemquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet slecht maar vind zijn stem net iets minder
quote:
Slaap lekker eendjequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga al vroeg m'n mandje in, moet wat slaap inhalen![]()
Fijne avond nog allemaal![]()
Wat soft ineensquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
en voor een duitser is zijn engels ook niet slecht
Als ik er los op kan is het goedquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:08 schreef Cee het volgende:
Ik heb helemaal niks met dance maar deze gouwe ouwe kan ik nog wel waarderen
uhuh, na het album met augen auf hebben ze er nog een gemaakt die ik wel leuk vond (maar al beduidend minder) en daarna hebben ze alleen nog maar semi-harde pop troep gemaaktquote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, na het album met augen auf hebben ze er nog een gemaakt die ik wel leuk vond (maar al beduidend minder) en daarna hebben ze alleen nog maar semi-harde pop troep gemaakt
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:17 schreef Myraela het volgende:
Zo. Weer thuis. En ik heb een heel tof nieuw rokje.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
maar voor een duitse band doen ze het in het engels ook niet heel slecht
dit is ook een ouwetje van ze
en dit is een nummer van het laatste noemenswaardige album van ze:
je merkt al dat het eigenlijk popmuziek is, maar dit klonk tenminste nog een beetje leuk
Zo ja niet zoals de 1e die je plaatstequote:
Laat me raden je ex stiefklootzakquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:20 schreef Myraela het volgende:
Ik kom zo de oprit oprijden met de auto, rent mijn kat er meteen op af. Zat die gewoon buiten in die stortbui en onweer. Arme beestje.
Ik denk het. Maar sowieso zou mijn kat niet naar binnen gaan als hij de deur open zou houden. Hij is kei bang voor hem. Maar hij was nog redelijk droog en ligt nu lekker met mij op bed. Tis een liefje.quote:
Het is toch erg dat een kat bang is voor hemquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk het. Maar sowieso zou mijn kat niet naar binnen gaan als hij de deur open zou houden. Hij is kei bang voor hem. Maar hij was nog redelijk droog en ligt nu lekker met mij op bed. Tis een liefje.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:34 schreef Kally het volgende:
Ik ga er van tussen, beetje slaap inhalen![]()
whehehe, probeer explosions even, is totaal iets anders, en heel mooiquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:44 schreef iBenny het volgende:
Veel van de muziek die langs is gekomen hier in het topic vind ik weinig aan
Trusten Kally en hey Myr
Das beterquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, probeer explosions even, is totaal iets anders, en heel mooi
Knippert dit plaatje of zijn mijn ogen gewoon heel moe?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Benny
Het duurt niet zo lang meer, of we moeten echt ver weg![]()
[ afbeelding ]
De Benelux is al zo goed als klaar
*wild spastisch op de bank ligt te kwijlen ende schuimbekken*quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Benny
[ afbeelding ]
Schat zo kom ik nooit naar mijn bed hahaha die is zo lekkerquote:
Ik zie mezelf al zitten in een groep rond een kampvuur met een biertje/wijntje en meezingenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Schat zo kom ik nooit naar mijn bed hahaha die is zo lekker
Dat wat knippert moet nog worden gedaan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Benny
[ afbeelding ]
Ja of in een kroeg ergens dat hij dit zingt en iedereen meedoenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al zitten in een groep rond een kampvuur met een biertje/wijntje en meezingen.
Ermmquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat wat knippert moet nog worden gedaan?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Knippert dit plaatje of zijn mijn ogen gewoon heel moe?
Neequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*wild spastisch op de bank ligt te kwijlen ende schuimbekken*
haphapquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ermm
dat wat NIET knippert moet nog ja
Ik kliktequote:
Vordert het al een beetje?quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Klopt ja. De dingen linksonder doe ik nog even zo lang ik nog in Utrecht woon, de rest kan net zo goed of beter vanuit Deventer tegen die tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |