ik hoop tquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:12 schreef _Flea_ het volgende:
Gaat weer een ouderwets vette game worden.
Jep, wel met 3D-modellen.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:44 schreef amersfoort22 het volgende:
Beneden, voor, achter, achter, kruisje.......... FATALITY![]()
Maar wordt deze gewoon (hoe heet dat??) 2D.....?
Dus gewoon zoals het was tot MK Trilogy?
2d of 3d, het maakt niet zoveel uit, de eerste twee delen mortal kombat warem leuk vanwege de gore, deel 3 was eilk al 'teveel van het goede', daarbij heb je idd al SFIV, komt marvel vs capcom 3 en Blazblue Continuum Shift. Met meer characters hoeven ze het iig niet te proberen, afgezien van de vraag of men uberhaupt nog MK wil kopen vanwege de gore.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:00 schreef RijstNatie het volgende:
Het vechten gaat net als streetfighter4 gewoon in 2D
Daar had ik 't ook gelezen inderdaadquote:Op woensdag 8 december 2010 17:07 schreef WesleyB het volgende:
Volgens deze site ook hoor![]()
Ik wil Banjo er in terug zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True, maar ik hoop bij elke nieuwe game dat deze niet gaat falen, tot nu toe is het ze niet gelukt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:34 schreef CantFazeMe het volgende:
UitgemolkenIk had MC MK op de Gameboy.
Toch alleen bevestigd voor X360 en PS3? Hoe weet je dat ie in de X360/PS3 store komt?quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:58 schreef Wisheh het volgende:
Lijkt me leukWel typisch een game die je download ipv koopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhhh nee. Gewoon een game die je koopt. Alleen mensen zonder geld downloaden games. Of tyfus paupers.quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:58 schreef Wisheh het volgende:
Lijkt me leukWel typisch een game die je download ipv koopt.
Ja leuk man online spelen op de PS3. Degene met de beste hack wint...quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:04 schreef Wisheh het volgende:
Edit: trouwens ook nog eens ¤20,- per 3 maanden om online te spelen. Binnenkort een PS3 halen aangezien daar nu ook eindelijk de mogelijkheid er is om backups te spelen.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:32 schreef Djenuziz het volgende:
Ik vind deze wel heel vet eruit zien weer. Wel goed dat ze weer teruggaan naar hun roots. Er waren teveel experimentjes en probeerseltjes met MK.
MK1, 2 en 3 waren goed, 4 was ronduit slecht, Deadly Alliance en Deception vond ik dan wel weer goed..alles wat daarna kwam was ronduit bagger.
Hoewel, Shaolin Monks was wel grappig.
Ik ben erg benieuwd naar deze.
Deadly Alliance en Deception vond ik juist crappy. 4 ging wel maar was zeker niet van het niveau zoals dat van de eerste drie delen naar mijn mening.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:32 schreef Djenuziz het volgende:
Ik vind deze wel heel vet eruit zien weer. Wel goed dat ze weer teruggaan naar hun roots. Er waren teveel experimentjes en probeerseltjes met MK.
MK1, 2 en 3 waren goed, 4 was ronduit slecht, Deadly Alliance en Deception vond ik dan wel weer goed..alles wat daarna kwam was ronduit bagger.
Hoewel, Shaolin Monks was wel grappig.
Ik ben erg benieuwd naar deze.
Aan de ene kant wel. Maar aan de andere kant, hij breekt ze nek, schedel en ze rug, en vecht vrolijk nog even doorquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Die X-ray moves zijn ook fucking geniaal.
Ik denk dat ze op de X360 lekker mogen vechten met Nate van Uncharted.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:43 schreef Markster het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel. Maar aan de andere kant, hij breekt ze nek, schedel en ze rug, en vecht vrolijk nog even door
Maarja, MK moet het ook niet van realisme hebben, mij lijkt het eindelijk weer een MK die de moeite waard wordt. (zeker met kratos, ben benieuwd welke er op de x360 bij komt, master chief?
)
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op de X360 lekker mogen vechten met Nate van Uncharted.!
Oh dom inderdaad dat is ook PS3. Jezus. Faal 2011 van GAM mod boemboem-dikkem.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]Wij (xbox360
) hebben heul niet eens Uncharted.
Dus ik vrees dat we het met "The Hero" van fable 3 moeten doen ofzo
Ik zie het al voor me
"Import your created fable 3 character to Mortal Kombat now!"
Ben benieuwd. Sowieso wel tof dat ze per console een soort 'exclusive' karakter doen.quote:
Beetje gejat van soul calibur, maar ach, het idee is leukquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Sowieso wel tof dat ze per console een soort 'exclusive' karakter doen.
hmm dan haal ik hem wel op de PS3quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:24 schreef FinalD87 het volgende:
Geen exclusief karakter voor 360-versie Mortal Kombat
Aaahhhh dat eerste filmpje en dan die laatste fatalityquote:
"definitely mature"quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Aaahhhh dat eerste filmpje en dan die laatste fatality![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die laatste is echtquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Aaahhhh dat eerste filmpje en dan die laatste fatality![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je zelf maar kijken volgende weekquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:20 schreef Laat77 het volgende:
vertel, wat voor filmpje kreeg je dan te zien?
Releasedate staat volgens mij nog op 21 april http://tothegame.com/search.asp?title=Mortal+Kombat+&x=0&y=0 vergelijk anders ff in andere webshopsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:11 schreef SnoreRelax het volgende:
Heb met m'n domme kop de Kollector's Edition gekocht via Free Record Shop aangezien dat toen nog de enigste site was waar je m kon pre-orderen. Blijkt ie 30 april pas uit te komen i.p.v. 19 of 21 april.
Iemand enig idee of zoiets een 'foutje' kan zijn en toch op de 21e verschijnt? Anders zal ik m moeten cancellen en dat is ook zo'n gedoe
Heb trouwens de leak gelezen en ik ben nog niet zo kapot van t verhaal. Wel een aantal hele grote verrassingen dus ben nog altijd benieuwd. Nu alleen hopen dat ik m niet 2 weken later krijg dan de rest
Uit mijn hoofd voor Scorpion:quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:30 schreef Netsplitter het volgende:
Moves bekijken van karakter.
Press start in the middle of the battlethen there is an option called "Move list"
Click that, and after that tap "X" on the controller
scroll down all the way to the bottom. Here you will find the combination
Nee.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
Is die demo al te downloaden op Xbox Live?
Jup.quote:
http://www.freerecordshop.nl/playstation_3/mortal-kombat-k-e-quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:15 schreef JediSimons het volgende:
Dit spel wordt een instant buy.
In PS3 topic zei iemand dat de EU collector's edition anders is dan de US. Kan iemand dit bevestigen? In de EU versie zit alleen een beeldje inbegrepen. Artbook dus niet.
Dat is de draak van Lui Kang. Eerste fatality die ik ooit leerde. Heb MK ook maar gepre-ordered. Komt 22 april en als ik de videos zo bekijk lijkt het er idd op dat ze terug gaan naar de roots en belooft het eindelijk weer een goeie MK te worden.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:44 schreef amersfoort22 het volgende:
Beneden, voor, achter, achter, kruisje.......... FATALITY![]()
Maar wordt deze gewoon (hoe heet dat??) 2D.....?
Dus gewoon zoals het was tot MK Trilogy?
Goed timen of block inhouden, hij mag niet springen idd...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:49 schreef Saekerhett het volgende:
Ik had ook altijd MK4 op de pc, maar ik begreep nooit die fatality's waarbij je omhoog moest drukken. Dan springt hij toch?
Whehe, lijkt me wel een tof spel! Ben niet zo van de vechtgames maar deze kan niet ontbreken als je begonnen bent met MK1quote:
Ik had ook MK4, ik was daar echt de ultimate koning inquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:49 schreef Saekerhett het volgende:
Ik had ook altijd MK4 op de pc, maar ik begreep nooit die fatality's waarbij je omhoog moest drukken. Dan springt hij toch?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:24 schreef FinalD87 het volgende:
Kratos-trailer:
http://www.gamespot.com/ps3/action/mortal-kombat/video/6305271Heel bruut! Nu baal ik weer dat ik een xbox hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kratos-trailer:
http://www.gamespot.com/ps3/action/mortal-kombat/video/6305271Head of Helios!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vet!
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
Kratos-trailer:
http://www.gamespot.com/ps3/action/mortal-kombat/video/6305271Hele vette trailerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Kratos-trailer:
http://www.gamespot.com/ps3/action/mortal-kombat/video/6305271Gewoon de moves uit de game!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom op zeg, Kratos schopt de kont van ieder MK-character.
![]()
Natuurlijk niet tegen Saibot en Ermacquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:14 schreef fratsman het volgende:
[..]
Gewoon de moves uit de game!![]()
Kom op zeg, Kratos schopt de kont van ieder MK-character.
Kratos maakt iedereen af.. en als hij dan tóch doodgaat kruipt hij uit de hel omhoog voor zoete wraak.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:04 schreef Warbler het volgende:
[..]
Natuurlijk niet tegen Saibot en Ermac.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:31 schreef Warbler het volgende:
Alle levels:
[ http://img821.imageshack.us/img821/8492/arenasf.jpg (copy/paste deze link) ]
MK is juist altijd 1 van de makkelijkste fighters geweest om onder de knie te krijgen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:24 schreef Metro2005 het volgende:
Ziet er vet uit, vind MK altijd wel wat aan de moeilijke kant en vind het jammer dat je de special moves MOET gebruiken om te winnen (zonder is iig bijna onmogelijk)
vindt je dat echtquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
MK is juist altijd 1 van de makkelijkste fighters geweest om onder de knie te krijgen.
Wat kan die exclusive schelen je wil toch met die MK luitje spelen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:52 schreef Markster het volgende:
[..]
hmm dan haal ik hem wel op de PS3
Kratos rules nu al.quote:Op maandag 4 april 2011 16:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat kan die exclusive schelen je wil toch met die MK luitje spelen?
Ik vind MK bij Soulcalibur, DOA en Tekken horen qua makkelijkheid ja.quote:Op maandag 4 april 2011 11:38 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
vindt je dat echt? Ik vind bv soulcalibur of dead or alive vele malen makkelijker om te leren dan al die special moves van mortal kombat.
Soulcalibur op de dreamcast bv speel ik met 2 vingers in mijn neus en geblindoekt uit, DOA kost me iets meer moeite en mortal kombat gold lukt me nét na heel veel continues op het makkelijkste niveau(vooral Goro is k*t. 2 klappen en je bent dood en om hem om zeep te helpen kost je ongeveer 30-40 keer klappen geven)
Nee!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:11 schreef Yi-Long het volgende:
Babalities confirmed!
http://www.hiphopgamersho(...)for-mortal-kombat-9/
Had de hoop dat ze dat eruit zouden laten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:11 schreef Yi-Long het volgende:
Babalities confirmed!
Net als die friendships. "Hier, heb je een taart!"quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:31 schreef Yi-Long het volgende:
Je hoeft het niet te gebruiken he!? Is toch leuk dat ze er zoveel mogelijk (goede/leuke) content en meuk inproppen?
Ik ben niet echt een MK-fan, dus uiteindelijk zal het me weinig boeien, maar vond het bij MK2/3 wel leuk dat je wat meer opties had dan alleen 1 fatality.
Ook die zitten er weer in als het goed is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:32 schreef fratsman het volgende:
[..]
Net als die friendships. "Hier, heb je een taart!"
Ja, leuk toch? Dan verwacht je iets heel gruwelijks en dan komt er iets anders. Als ze dat leuk aanpakken ipv alleen heel simpel 'een taart', dan is dat toch een leuke extra!?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:32 schreef fratsman het volgende:
[..]
Net als die friendships. "Hier, heb je een taart!"
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:35 schreef Yi-Long het volgende:
Er zouden nu toch ook weer Brutalities inzitten? Wat is dat precies, want volgens mij ken ik die niet uit de serie. Zaten die voornamelijk in de latere delen ofzo? Ik las ergens dat het gewoon een lange combo was waarna de tegenstander 'ontploft'!? Dat lijkt me vrij lame.
quote:Brutality
Introduced in Mortal Kombat Trilogy and the SNES and Sega Genesis ports of Ultimate Mortal Kombat 3, this finisher allowed players to perform a combo which would cause the opponent to explode. Brutalities were not very popular, as they were extremely difficult to accomplish, requiring the player to memorize and perform a special 11-hit combo.[10] Many felt the pay-off was lacking with the only result being a fiery explosion where the victim disappears and an unrealistic amount of bone and flesh (including several rib cages and skulls) are sent flying and covering most of the screen (in some versions, the bone and flesh flies completely offscreen).
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:35 schreef Yi-Long het volgende:
Er zouden nu toch ook weer Brutalities inzitten? Wat is dat precies, want volgens mij ken ik die niet uit de serie. Zaten die voornamelijk in de latere delen ofzo? Ik las ergens dat het gewoon een lange combo was waarna de tegenstander 'ontploft'!? Dat lijkt me vrij lame.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:11 schreef Yi-Long het volgende:
Babalities confirmed!
Ik denk dinsdag of woensdag.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:20 schreef Hurricane2k het volgende:
Wanneer kunne we de game in de winkels verwachten denken jullie ?
Hopelijk dit weekend al.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:20 schreef Hurricane2k het volgende:
Wanneer kunne we de game in de winkels verwachten denken jullie ?
Ja dat is de officiële releasedatum, maar in Amerika wordt ie al mondjesmaat verkocht, er zullen hier in NL ook ongetwijfeld winkels zijn die m gelijk in de schappen zetten als ie binnen is, en dat zou zomaar dit weekend kunnen zijn.quote:
Dat is de Nederlandse datum inderdaad. Ik verwacht dat ie Dinsdag wordt uitgeleverd en dat ie dan of dinsdag of woensdag in de verkoop mag. ik denk niet dat die donderdag de 21e heilig is.quote:
over het algemeen op de dinsdag voor releasedatumquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja dat is de officiële releasedatum, maar in Amerika wordt ie al mondjesmaat verkocht, er zullen hier in NL ook ongetwijfeld winkels zijn die m gelijk in de schappen zetten als ie binnen is, en dat zou zomaar dit weekend kunnen zijn.
Ik ga morgen iig even een rondje doen.
Killer Instict Ultraaaaaaaaaaa Combo rip off! Of waren ze eerder dan KI ? niet dat het erg is, beter goed gejat dan slecht bedacht natuurlijk en KI heeft ook veel dingen bij MK afgekeken. Van mij mag er ook wel een nieuwe KI uitkomen btw, maar dat geheel terzijde.quote:
Ik vond het roster qua characters niet echt boeiend bij Killer Instinct, maar dat komt ook omdat ik gewoon met normale mensen wil spelen ipv met freaks, cyborgs, vreemde beesten, etc etc.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Killer Instict Ultraaaaaaaaaaa Combo rip off! Of waren ze eerder dan KI ? niet dat het erg is, beter goed gejat dan slecht bedacht natuurlijk en KI heeft ook veel dingen bij MK afgekeken. Van mij mag er ook wel een nieuwe KI uitkomen btw, maar dat geheel terzijde.
... vandaar ook dat ik ook geen grote fan van MK ben...quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:42 schreef DutchSL het volgende:
Killer Instinct en Mortal Kombat zijn de enige spellen binnen dit genre die me ooit hebben kunnen boeien.
Roster bij KI op de SNES bestond overigens uit:
5 "gewone" mensen, 2 "beesten", 1 skelet, 1 cyborg en 2 aliens waaronder de eindbaas.
En op de N64:
6 "gewone" mensen, 1 "beest", 1 skelet, 1 cyborg en 2 aliens waaronder de eindbaas
Mortal Kombat II en verder heeft wat dat betreft meer freaks, cyborgs, aliens en vreemde beesten gehad.
elk jaar rond september weer geruchten over een nieuwe KI die ontwikkeld wordtquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Killer Instict Ultraaaaaaaaaaa Combo rip off! Of waren ze eerder dan KI ? niet dat het erg is, beter goed gejat dan slecht bedacht natuurlijk en KI heeft ook veel dingen bij MK afgekeken. Van mij mag er ook wel een nieuwe KI uitkomen btw, maar dat geheel terzijde.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:06 schreef Catch_me het volgende:
Speel sinds vanochtend de backup 360 versie
Ik ga hem zo maar eens even proberen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:06 schreef Catch_me het volgende:
Speel sinds vanochtend de backup 360 versie. Ik word ongekend agressief van dit soort spellen. Heb je de computer (medium) op 1mm leven geslagen, worden ineens al je aanvallen geblocked en gaat de computer alleen maar dezelfde laffe combo's herhalen
Uiteraard als ik de block functie gebruik werkt het schijnbaar niet zo goed, want ik lig zo op de grond
Ook als je blocked verlies je health.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:06 schreef Catch_me het volgende:
Heb je de computer (medium) op 1mm leven geslagen, worden ineens al je aanvallen geblocked en gaat de computer alleen maar dezelfde laffe combo's herhalen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:35 schreef JediSimons het volgende:
Ik kon het niet laten om alvast een paar fatalities te bekijken op YouTube.
Wat een heerlijke zieke shit. Mortal Kombat is terug naar z'n roots.Zeker!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dimplusquote:
THanks!quote:
Deze game kent een heuse Story mode naast arcade mode. Duurt zo'n 6 uur.quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:54 schreef Silv het volgende:
Zitten er nog een beetje toffe game modes tussen? Fighters gaan mij altijd zo snel vervelen.
Terwijl de story zioch afspeelt tussen twee games waarvan de story al lang bekend is, ik verwacht geen opmerkelijke twists of OMG momenten eilkquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:13 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Deze game kent een heuse Story mode naast arcade mode. Duurt zo'n 6 uur.
Het enige wat ik kan zeggen is WRONG!!!! Het verhaal wordt opnieuw vanaf het begin verteld. Een nieuw canon.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Terwijl de story zioch afspeelt tussen twee games waarvan de story al lang bekend is, ik verwacht geen opmerkelijke twists of OMG momenten eilk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het verhaal kent meer twists en heeft meer diepgang dan je denkt.
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:18 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan zeggen is WRONG!!!! Het verhaal wordt opnieuw vanaf het begin verteld. Een nieuw canon.Afgezien van het verhaal heb ik gewoon niet zoveel meer met mortal kombat als zegmaar 14 jaar geleden en vind ik het zelf jammer dat men, aangejaagd door het succes van Street Fighter IV, terug gegaan zijn naar die basis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het verhaal kent meer twists en heeft meer diepgang dan je denkt.
Misschien dat het komt omdat ik Deadly Alliance en Deception wel vermakelijk vond ofdat ik onderhand door games als Guilty Gear X2, de Blazblue serie en SFIV niet op een andere 2d fighter zit te wachten, maar om een of andere reden krijg ik steeds meer het gevoel dat ik deze game uit de budgetbakken ga trekken om als ik er een keetje zin in heb wat fatalities te zien ipv deze koop omdat het een goede fighter gaat zijn.
achterwaartse salto en kick. en specials als die stoer doet!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:22 schreef Catch_me het volgende:
Serieus, ik speel op "beginner" en kan de laatste baas (shao kahn ofzo) niet verslaan. Nu lees ik dat het een traditie binnen de MK serie is om cheape eindbazen te hebben, maar dit is belachelijk.
Ik heb al geprobeerd om steeds 1 aanval van een afstand te spammen, maar een of twee foutjes, en je bent dood
MK isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
Heeft geen reet met Street Fighter te maken. Boon wilde day one fans gewoon een dikke eerbetoon geven en dat heeft hij gedaan. Vergelijken met SF gaat sowieso niet op, want de verhaallijn is altijd flinterdun geweest.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Afgezien van het verhaal heb ik gewoon niet zoveel meer met mortal kombat als zegmaar 14 jaar geleden en vind ik het zelf jammer dat men, aangejaagd door het succes van Street Fighter IV, terug gegaan zijn naar die basis.
Misschien dat het komt omdat ik Deadly Alliance en Deception wel vermakelijk vond ofdat ik onderhand door games als Guilty Gear X2, de Blazblue serie en SFIV niet op een andere 2d fighter zit te wachten, maar om een of andere reden krijg ik steeds meer het gevoel dat ik deze game uit de budgetbakken ga trekken om als ik er een keetje zin in heb wat fatalities te zien ipv deze koop omdat het een goede fighter gaat zijn.
Uppercut. Altijd de uppercut.quote:Op zondag 17 april 2011 12:45 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
achterwaartse salto en kick. en specials als die stoer doet!
Standaard in de PS3 versie.quote:Op zondag 17 april 2011 16:57 schreef fratsman het volgende:
[..]
Zit ie er nou standaard in, of als DLC?
quote:Op maandag 18 april 2011 11:48 schreef Spaulding het volgende:
Vanmiddag na het werk maar even langs de plaatselijke Media Markt om te kijken of hij er misschien al ligt, sure hope so!!
Van Xboxworld..quote:Ik ben vandaag langs gegaan bij Mediamarkt, was niets en bij Dimension Plus in Groningen, hier was die wel te koop. Dus als je in Groningen woont...
?quote:Op maandag 18 april 2011 15:38 schreef RudyCarell het volgende:
Hoor net dat hij weer uit de winkel is?
Precies zoals ik zei, de winkels die hem verkochten zouden ze weer terug in het magazijn hebben gelegd...quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 18:51 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Precies zoals ik zei, de winkels die hem verkochten zouden ze weer terug in het magazijn hebben gelegd...
Geen dimplus in de buurt en de MM @ Rotterdam heeft hem ook nog niet liggen..quote:
Hebben die hem al?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:07 schreef Spaulding het volgende:
Straks na mn werk ff langs de Saturn om hem op te pikken
Of je kijkt gewoon hier: http://www.metacritic.com/game/xbox-360/mortal-kombatquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:20 schreef Netsplitter het volgende:
Een paar reviews:
http://www.thegadgeteers.(...)kombat-xbox-360-ps3/
http://www.1up.com/reviews/mortal-kombat-review
Ik las op XBW dat iemand hem daar gekocht had voor 44,- in Zaandam, dus ik ga ff in Heerhugowaard bij de Saturn te kijk.quote:
Hoeveel??quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:14 schreef CoExist het volgende:
Godnondeju! Hij is hier nog nergens te koop... De 21e pas ofzo!
Weet eigenlijk ook niet zeker of ik wel 60 eypo over heb voor 'n fighting game.
Ja, er zit een embargo op, en waarschijnlijk een behoorlijk hevige boete mocht het voor deze datum verkocht worden, aangezien de FRS hier embargos normaal gesproken niet erg serieus neemt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:14 schreef CoExist het volgende:
Godnondeju! Hij is hier nog nergens te koop... De 21e pas ofzo!
Weet eigenlijk ook niet zeker of ik wel 60 eypo over heb voor 'n fighting game.
Ik heb 'm voor 46,50 bij Dimplus gekocht.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:30 schreef CoExist het volgende:
60 keiharde verdiende eurootjes!
Of ligt ie al ergens goedkoper?
Ik bestel al jaren niets meer via Play.com en dat soort sites... Wacht tijden zijn me veel te lang!
Is het MK-gevoel meer te vergelijken met MK2 dan met MK3?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:22 schreef Pheno het volgende:
Ik ben nu bezig met reviewen en het is heerlijk bruut
En Babalities
Ja.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:42 schreef Misan het volgende:
[..]
Is het MK-gevoel meer te vergelijken met MK2 dan met MK3?
Raaahhhh!!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja.![]()
Oldschool hakken en combo's maken en eindigen met fantastische fatalaties.
Ja, for sure. Ik heb het voor de previews al gespeeld natuurlijk, maar het eindproduct is gewoon nog even wat lekkerder. Eindelijk tijd voor de challenges ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:42 schreef Misan het volgende:
[..]
Is het MK-gevoel meer te vergelijken met MK2 dan met MK3?
40 euro, on-linequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb 'm voor 46,50 bij Dimplus gekocht.
Nice.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:41 schreef Auti het volgende:
Ik vind de graphics een beetje tegenvallen.
De graphics neuk je in de kont, maar de gameplay waar het hoort... daarom mag je de kwaliteit van de graphics altijd wat nauwer nemenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:41 schreef Auti het volgende:
Juist de graphics doen heel oldschool MK aan. Iets wat hun bedoeling ook was, dat vertelden ze me vorig jaar bij gamescom al.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:41 schreef Auti het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. komt er in voor.![]()
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:15 schreef Netsplitter het volgende:
ZelfsNee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. komt er in voor.![]()
Geweldig!
Morgen...![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:15 schreef Netsplitter het volgende:
ZelfsOud nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. komt er in voor.![]()
http://games.fok.nl/speci(...)w-mortal-kombat.htmlOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:59 schreef Netsplitter het volgende:
Hoe bedoel je? In storymode? Als jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? In storymode? Als jeJup, in storymode.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Dat plaatje is in ieder geval zo nep als watquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:14 schreef FinalD87 het volgende:
Rumor: Freddy And Jason Coming To Mortal Kombat
[ afbeelding ]
Boeien, ik houd van geruchten, hoe onwerkelijk ook !quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:15 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dat plaatje is in ieder geval zo nep als wat
Net gekocht, eerste keer Ladder doorgespeeld op medium.. Took me long enoughquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Boeien, ik houd van geruchten, hoe onwerkelijk ook !
Ik ben nu druk bezig in de challenge tower, na de story mode op medium te hebben gedaan. Er komen echt debiele dingen in voor in die challenges![]()
Die lava-fatality!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:13 schreef Misan het volgende:
fuck it, morgen meteen scoren
http://www.gametrailers.c(...)mortal-kombat/713013
Ja, medium doet al heel vervelendquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Net gekocht, eerste keer Ladder doorgespeeld op medium.. Took me long enough
Heerlijke game
Dat is nog niks.quote:
Kabal? Denk ik. Smoke vind ik ook leuk. Zijn schaduw gaat aan de andere kant aan de vijand trekken tot ie uit elkaar gaatquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is nog niks.
Heb er gisteren eentje gezien op youtube, die is pas bruut.
Geen idee alleen meer wie 'm doet.
Het slachtoffer krijgt een kruis op z'n lijf geschoten en een paar seconden later is hij uit elkaar getrokken maar blijven z'n ledematen aan die haken bungelen.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kabal? Denk ik. Smoke vind ik ook leuk. Zijn schaduw gaat aan de andere kant aan de vijand trekken tot ie uit elkaar gaat
Denk dat ie morgenmiddag overal wel te koop is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:20 schreef Misan het volgende:
Waar is MK nu al te koop eigenlijk? Stel dat ik 'm morgenmiddag wil hebben
FRS of GM gaat werken dus?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:20 schreef fratsman het volgende:
[..]
Denk dat ie morgenmiddag overal wel te koop is.
Scheur ik morgen ff langsquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:22 schreef fratsman het volgende:
[..]
GM in ieder geval heb ik vandaag bevestigd gekregen.
Ah Kano. Wat een baggerkwaliteit voor 720 btw. Ik heb er nu een paar via de krypt vrijgekregen. DIe tweede van Sub Zeroquote:
Tja het is ook geen regelrechte keiharde tegenvaller, maar ik vind het wel zonde. Het had imho er wel ietsjes mooier uit kunnen zien en dat geeft toch ook kracht aan een spel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Juist de graphics doen heel oldschool MK aan. Iets wat hun bedoeling ook was, dat vertelden ze me vorig jaar bij gamescom al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enjoy!
Ik heb overigens in arcade ladder al tegen secret Reptile en secret Noob gespeeld. Hard as nails!You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
quote:
Dat shirt!!!! DIEWILLIK!!quote:
Ze wilden ook niet vernieuwen, maar juist terug naar de rootsquote:Op woensdag 20 april 2011 10:39 schreef Auti het volgende:
[..]
Tja het is ook geen regelrechte keiharde tegenvaller, maar ik vind het wel zonde. Het had imho er wel ietsjes mooier uit kunnen zien en dat geeft toch ook kracht aan een spel.
Maar het is zeker wel een gaaf spel, zou hem ook niet kwijt willen, maar voor mij is het nu gewoon een Mortal Kombat, ik vind hem niet extreem vernieuwend.
Ja, geniaal, wij lagen krom toen die voorbij kwam, het had niet in die previewbuild mogen zitten op de persdag. Idem voor de babailitiesquote:
Zit me ook rot te zoeken naar dat ding.... Kan m nergens vinden.quote:
quote:
Gisterenavond bij de MM in het centrum gehaald. 50 euro.quote:
Die vind ik juist te grappig. Winnen met alleen gooien en dat soort uitdagingenquote:Op woensdag 20 april 2011 15:56 schreef fratsman het volgende:
Die Challenge Tower gaat helemaal nergens over.Voor de rest;
Codes redeemen! Er zijn DLC-codes e.d.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:34 schreef CoExist het volgende:
Vandaag toch maar gekocht! Wat een bazen spel zeg! Ik voel me gewoon weer 15 toen ik voor het eerst MK3 speelde in de arcade hal!
Edit:
Wat kun je eigenlijk doen met die "redeem code"?
Alle chicks hebben grote tetten.quote:
49 euro bij media marktquote:Op woensdag 20 april 2011 20:26 schreef Cassero het volgende:
Wil 'm ook! Is ie ergens goedkoop te krijgen online voor PS3?
Idem. Fighters zijn niet te doen met pookje.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:16 schreef Misan het volgende:
Ik heb een blaar op mijn linkerduimik gebruik trouwens geen pookje maar de vierpuntsdruktoets3xwoordwaarde
Ik vind Kratos een ontzettende baas, maar in MK is ie te traag. (mijn mening!)quote:Op woensdag 20 april 2011 23:27 schreef CoExist het volgende:
Ik speel de game ook met de 4-punt druk toets.Denk dat je elke maand wel een nieuwe controller kan kopen als je met de analoge stick (pookje) speelt. Dat kan nooit goed zijn voor dat ding.
Het enige wat ik jammer vind aan de game is dat Kratos uit de God Of War serie erin zit. Ik heb die games ook allemaal gespeeld en ik vind ze briljant, maar hij hoort gewoon niet in de Mortal Kombat realm thuis.
En nu ben ik sowieso nooit van die console special characters geweest, maar het komt gewoon niet juist bij mij over.
Verder is het een geweldige game. Ook fijn dat ze alle stages uit de eerste 3 delen hebben gebruikt, dat vind ik echt een genot van herkenning.
En ook de kleine details vind ik leuk gedaan, de monsters, draken, auto's vliegmachines e.d.
De Shao Kahn stage doet me erg denken aan die Star Wars - The Clone Wars scene met dat beest enzo.
Dat klopt. Story-wise is dit veel rijker, en veel completer, maar over een maand of twee speel ik toch weer SSF IV (hopelijk AE tegen die tijd). Ik merk dat ik het bufferen van moves en het bloksysteem daar fijner vindquote:Op woensdag 20 april 2011 23:10 schreef CoExist het volgende:
Damn, wat een heerlijke game! En dan te bedenken dat ik 'm bijna niet wilde halen...
De beste fighter voor de PS3 imho!
Al zullen de Street Fighter fans daar anders over denken! ;-)
Druk eens op start, move list en dan special movesquote:Op donderdag 21 april 2011 07:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vraagje, ik heb nu al een week de promo van Warner en zoals gewoonlijk geen handleiding, maar hoe de neuk oefen ik de alternatieve fatalities in de fatality tutorial mode, staat dat toevallig ergens? Nu probeer ik ze maar op ladder, maar dat zou toch ook in tutorial moeten kunnen? Of kijk ik echt ergens overheen?
Zo verschrikkelijk herkenbaarquote:Op donderdag 21 april 2011 07:25 schreef Pheno het volgende:
De trophy "What does this button do" was dan ook zo binnen, een volledige ladder niet blokken met een knop die je niet gewend bent uit SSF en MvC vergeet je inderdaad te gebruiken, erg onprettig online trouwensDie knop moet echt nog even in mijn systeem komen!
Je kan 2 dingen doen:quote:Op donderdag 21 april 2011 07:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vraagje, ik heb nu al een week de promo van Warner en zoals gewoonlijk geen handleiding, maar hoe de neuk oefen ik de alternatieve fatalities in de fatality tutorial mode, staat dat toevallig ergens? Nu probeer ik ze maar op ladder, maar dat zou toch ook in tutorial moeten kunnen? Of kijk ik echt ergens overheen?
Dat is mijn grootste zwakte nu idd, naar achteren lopen om te blokken.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:54 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Zo verschrikkelijk herkenbaaren ik maar naar achteren drukken om te blokken
Hoe doen jullie eigenlijk die fatalitys waarbij je naar boven moet drukken? Bij mij springt het ventje dan alleen maar.... of ben ik soms niet snel genoeg met button input.
*Mona mannetje stem* Lekker he?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is mijn grootste zwakte nu idd, naar achteren lopen om te blokken.
Die fatalities doe je door block ingedrukt te houden, dan spring je niet.
WAT een game trouwens, gisteravond eindelijk kunnen halen, en de hele avond met een grote grijns op mijn gezicht zitten spelen.
Echt wel !quote:Op donderdag 21 april 2011 09:06 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
*Mona mannetje stem* Lekker he?
Dat klopt, daar zie ik ze staan, maar ik heb het over de fatality tutorial. Daar staat de fatality bovenaan het scherm. En dat is altijd de eerste fatality, nooit een van de alternatieve.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:33 schreef Misan het volgende:
[..]
Druk eens op start, move list en dan special moves
Voor de duidelijkheid: het gaat om de oefenmodus waar je fatalities kan oefenen. Waar ik ze kan krijgen weet ikquote:Op donderdag 21 april 2011 08:59 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Je kan 2 dingen doen:
- Ze kopen in de Krypt.
- Of je gebruikt deze lijst. Pit Fatalities en Babalities staan er ook bij.
Normaliter MOET je ze kopen in de Krypt, maar als je ze de eerste invoert, komen ze gewoon bij de andere Fatality te staan.
Voor Babalities mag je in de laatste ronde geen block gebruiken.
De 2e fatality laat hij nooit zien in de trainer. Als hij wel in je lijst staat, gewoon de Fatality proberen.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt, daar zie ik ze staan, maar ik heb het over de fatality tutorial. Daar staat de fatality bovenaan het scherm. En dat is altijd de eerste fatality, nooit een van de alternatieve.
Hmm, raar dat ze dat vergeten zijn. Ah well, dan doe ik ze gewoon op de ladder zelf, zoals nu, je wilt ze toch gewoon allemaal zien, omdat het kan!quote:Op donderdag 21 april 2011 09:27 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
De 2e fatality laat hij nooit zien in de trainer. Als hij wel in je lijst staat, gewoon de Fatality proberen.
Stage fatalities kunnen daar sowieso niet en Babalities ook niet. Beide kunnen alleen in VS en ladder mode.
Dat level zit zeker niet in de Xbox versie?quote:Op donderdag 21 april 2011 08:06 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Kwam er gisteren achter dat het Kratos level 3!! stage fatalities kent!
[url]
nope.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:40 schreef Misan het volgende:
Heeft de gehele story mode trouwens geen fatalities?
D'r vest was net een stukje gescheurdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Daar moet je ook gebruik maken van die ground pound anders lukt het niet. Ik ben nu ook bezig met de Challenge tower, vind het een goede game geworden.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:05 schreef Catkiller het volgende:
Challenge tower, defeat 20 Tarkatan was het geloof ik, het lukte me al niet![]()
Nicequote:Op donderdag 21 april 2011 16:35 schreef Danielion het volgende:
Ik heb hem sinds gisteren. Heb net in een marathon de Storymodus uitgespeeld en eindelijk Quan Shi ontgrendeld. Totnogtoe vind ik Cyber Sub-Zero het lekkerst spelen.
Ik was er ong een uurtje of 5-6 aan kwijt op normal, maar het hangt er in dit geval denk ik veel vanaf of je bekend bent met eerdere delen en de characters die je het liefst gebruikte in deze delen.quote:
Hoeveel chapters heeft de story mode eigenlijk? Moet nu met Raiden spelen (level 16 volgens mij)quote:Op donderdag 21 april 2011 16:35 schreef Danielion het volgende:
Ik heb hem sinds gisteren. Heb net in een marathon de Storymodus uitgespeeld en eindelijk Quan Shi ontgrendeld. Totnogtoe vind ik Cyber Sub-Zero het lekkerst spelen.
16 chapters, raiden is de laatste.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:26 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Hoeveel chapters heeft de story mode eigenlijk? Moet nu met Raiden spelen (level 16 volgens mij)
Je zit in het laatste hoofdstuk. Het eindgevecht is ERG moeilijk, waarschuw ik je al.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:26 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Hoeveel chapters heeft de story mode eigenlijk? Moet nu met Raiden spelen (level 16 volgens mij)
Moet nu toch Shao Kahn.... wat een graf karakterquote:Op donderdag 21 april 2011 17:44 schreef Danielion het volgende:
[..]
Je zit in het laatste hoofdstuk. Het eindgevecht is ERG moeilijk, waarschuw ik je al.
Da's het probleem. Raiden kan geen lage projectielen afvuren zoals Liu Kang. Met Cyber Sub-Zero kan ik hem ook nog goed aan. Met Raiden kostte het me echt etteloze pogingen. Shao Kahn is moeilijker geworden in vergelijking met UMK3 (waar hij al erg lastig was).quote:Op donderdag 21 april 2011 20:10 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Moet nu toch Shao Kahn.... wat een graf karakterVeel van zijn moves zijn unblockable, hebben meer prioriteit en als hij geel knippert kan je hem niet eens raken
En Raiden vind ik helemaal niet leuk om mee te spelen. Doe mij maar Kung Lao of Smoke
Na veel vloeken eindelijk Shao Kahn verslagenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:25 schreef Danielion het volgende:
[..]
Da's het probleem. Raiden kan geen lage projectielen afvuren zoals Liu Kang. Met Cyber Sub-Zero kan ik hem ook nog goed aan. Met Raiden kostte het me echt etteloze pogingen. Shao Kahn is moeilijker geworden in vergelijking met UMK3 (waar hij al erg lastig was).
Je begrijpt wel waarom ze baaskarakters niet speelbaar maken.
Shao op hard is echt poep inderdaad. Ik was al aan het janken bij Goro/Kintaro met cybersub, maar hij is echt vies. Gelukkig taunt ie nog wel na een zooi speren, dan is ie de lul. Maar de eerste ronde winnen op time-out voelt nog steeds niet goedquote:Op donderdag 21 april 2011 20:25 schreef Danielion het volgende:
[..]
Da's het probleem. Raiden kan geen lage projectielen afvuren zoals Liu Kang. Met Cyber Sub-Zero kan ik hem ook nog goed aan. Met Raiden kostte het me echt etteloze pogingen. Shao Kahn is moeilijker geworden in vergelijking met UMK3 (waar hij al erg lastig was).
Je begrijpt wel waarom ze baaskarakters niet speelbaar maken.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 07:39 schreef Spaulding het volgende:
De tyfus wat zuig ik toch in vechtspellen. Ik kom de tutorial niet eens door met Johnny Cage. Een simpele combo van X, A, Y lukt me al niet
. Ik druk ws. of te snel of te sloom... Ook in de Story Mode al een paar chapters verder maar eigenlijk alleen maar door te button bashen
.
Nja vanavond maar even kijken of ik wat beter kan worden...
Ik weet niet eens hoe Scorpion's "Get over here" werktquote:
2 x naar achteren en dan bij de tweede keer naar achteren meteen het vierkantje indrukken (PS3 speler). Zo werkt de shadowkick van Johnny bv ook 1x achter, 1x voor en meteen het rondje tegelijk bij het naar voren drukken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:06 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe Scorpion's "Get over here" werkt. Nu moet ik met hem tegen Cyrax en Sektor, ik werd gister twee keer al dik ingemaakt...
ik krijg die spear ook niet voor elkaar, dan weer wel, dan weer nie, heel irritant..quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:06 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe Scorpion's "Get over here" werkt. Nu moet ik met hem tegen Cyrax en Sektor, ik werd gister twee keer al dik ingemaakt...
Gewoon zo'n oefenpotje starten en via de movelist alles testen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:45 schreef JediSimons het volgende:
Jammer dat er niet een soort van tutorial in zit om alle moves / combo's te leren van een character.
Zoiets zat ook in Deadly Alliance, als ik me herinner.
Dat inderdaad, of gewoon even de movelist uitprinten van alle characters waarmee je wilt spelen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:59 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Gewoon zo'n oefenpotje starten en via de movelist alles testen.
ja, dat klopt. Bij bv SSF IV moet je haast wel een full install doen op je console om vooral online laadtijden grof te verkorten, hier vliegt de progressbar voorbij!quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:37 schreef Auti het volgende:
Ik vind hem trouwens wel lekker snel laden. Erg fijn is dat.
Vooral bij een rematch zonder het veranderen van pop gaat het snel. Erg goede zaakquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, dat klopt. Bij bv SSF IV moet je haast wel een full install doen op je console om vooral online laadtijden grof te verkorten, hier vliegt de progressbar voorbij!
Als je van Shao Kahn verliest dan duurt het wachten tot je op retry kan drukken langer dan het opnieuw starten van de matchquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Vooral bij een rematch zonder het veranderen van pop gaat het snel. Erg goede zaak
Thanx maar het lukt me nog nietquote:Op donderdag 21 april 2011 09:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Die fatalities doe je door block ingedrukt te houden, dan spring je niet.
Vergeet ook niet om voor de laatste toets die blok los te laten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:16 schreef -Techno- het volgende:
Die babalities he.... moet je die perse unlocken in the krypt?
[..]
Thanx maar het lukt me nog nietIk gooi alle moves en fatality´s er zo uit. Behalve dus degene waarbij je naar boven moet drukken....
Eerst moet PSN online zijn (tenzij je een X-Boxspeler bent). Zou inderdaad een topic voor geopend moeten worden (misschien in een volgend deel van dit topic).quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:04 schreef FinalD87 het volgende:
Amazon heeft woensdag de game verstuurd en heb 'em nu al binnen
Da's sneller dan sommige Nederlandse webshops
Is er al een FOK!-toernooi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |