Moet je zelf maar kijken volgende weekquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:20 schreef Laat77 het volgende:
vertel, wat voor filmpje kreeg je dan te zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Releasedate staat volgens mij nog op 21 april http://tothegame.com/search.asp?title=Mortal+Kombat+&x=0&y=0 vergelijk anders ff in andere webshopsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:11 schreef SnoreRelax het volgende:
Heb met m'n domme kop de Kollector's Edition gekocht via Free Record Shop aangezien dat toen nog de enigste site was waar je m kon pre-orderen. Blijkt ie 30 april pas uit te komen i.p.v. 19 of 21 april.
Iemand enig idee of zoiets een 'foutje' kan zijn en toch op de 21e verschijnt? Anders zal ik m moeten cancellen en dat is ook zo'n gedoe
Heb trouwens de leak gelezen en ik ben nog niet zo kapot van t verhaal. Wel een aantal hele grote verrassingen dus ben nog altijd benieuwd. Nu alleen hopen dat ik m niet 2 weken later krijg dan de rest
Uit mijn hoofd voor Scorpion:quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:30 schreef Netsplitter het volgende:
Moves bekijken van karakter.
Press start in the middle of the battlethen there is an option called "Move list"
Click that, and after that tap "X" on the controller
scroll down all the way to the bottom. Here you will find the combination
Nee.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
Is die demo al te downloaden op Xbox Live?
Jup.quote:
http://www.freerecordshop.nl/playstation_3/mortal-kombat-k-e-quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:15 schreef JediSimons het volgende:
Dit spel wordt een instant buy.
In PS3 topic zei iemand dat de EU collector's edition anders is dan de US. Kan iemand dit bevestigen? In de EU versie zit alleen een beeldje inbegrepen. Artbook dus niet.
Dat is de draak van Lui Kang. Eerste fatality die ik ooit leerde. Heb MK ook maar gepre-ordered. Komt 22 april en als ik de videos zo bekijk lijkt het er idd op dat ze terug gaan naar de roots en belooft het eindelijk weer een goeie MK te worden.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:44 schreef amersfoort22 het volgende:
Beneden, voor, achter, achter, kruisje.......... FATALITY![]()
Maar wordt deze gewoon (hoe heet dat??) 2D.....?
Dus gewoon zoals het was tot MK Trilogy?
Goed timen of block inhouden, hij mag niet springen idd...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:49 schreef Saekerhett het volgende:
Ik had ook altijd MK4 op de pc, maar ik begreep nooit die fatality's waarbij je omhoog moest drukken. Dan springt hij toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |