... vandaar ook dat ik ook geen grote fan van MK ben...quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:42 schreef DutchSL het volgende:
Killer Instinct en Mortal Kombat zijn de enige spellen binnen dit genre die me ooit hebben kunnen boeien.
Roster bij KI op de SNES bestond overigens uit:
5 "gewone" mensen, 2 "beesten", 1 skelet, 1 cyborg en 2 aliens waaronder de eindbaas.
En op de N64:
6 "gewone" mensen, 1 "beest", 1 skelet, 1 cyborg en 2 aliens waaronder de eindbaas
Mortal Kombat II en verder heeft wat dat betreft meer freaks, cyborgs, aliens en vreemde beesten gehad.
elk jaar rond september weer geruchten over een nieuwe KI die ontwikkeld wordtquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Killer Instict Ultraaaaaaaaaaa Combo rip off! Of waren ze eerder dan KI ? niet dat het erg is, beter goed gejat dan slecht bedacht natuurlijk en KI heeft ook veel dingen bij MK afgekeken. Van mij mag er ook wel een nieuwe KI uitkomen btw, maar dat geheel terzijde.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:06 schreef Catch_me het volgende:
Speel sinds vanochtend de backup 360 versie
Ik ga hem zo maar eens even proberen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:06 schreef Catch_me het volgende:
Speel sinds vanochtend de backup 360 versie. Ik word ongekend agressief van dit soort spellen. Heb je de computer (medium) op 1mm leven geslagen, worden ineens al je aanvallen geblocked en gaat de computer alleen maar dezelfde laffe combo's herhalen
Uiteraard als ik de block functie gebruik werkt het schijnbaar niet zo goed, want ik lig zo op de grond
Ook als je blocked verlies je health.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:06 schreef Catch_me het volgende:
Heb je de computer (medium) op 1mm leven geslagen, worden ineens al je aanvallen geblocked en gaat de computer alleen maar dezelfde laffe combo's herhalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:35 schreef JediSimons het volgende:
Ik kon het niet laten om alvast een paar fatalities te bekijken op YouTube.
Wat een heerlijke zieke shit. Mortal Kombat is terug naar z'n roots.Zeker!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dimplusquote:
THanks!quote:
Deze game kent een heuse Story mode naast arcade mode. Duurt zo'n 6 uur.quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:54 schreef Silv het volgende:
Zitten er nog een beetje toffe game modes tussen? Fighters gaan mij altijd zo snel vervelen.
Terwijl de story zioch afspeelt tussen twee games waarvan de story al lang bekend is, ik verwacht geen opmerkelijke twists of OMG momenten eilkquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:13 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Deze game kent een heuse Story mode naast arcade mode. Duurt zo'n 6 uur.
Het enige wat ik kan zeggen is WRONG!!!! Het verhaal wordt opnieuw vanaf het begin verteld. Een nieuw canon.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Terwijl de story zioch afspeelt tussen twee games waarvan de story al lang bekend is, ik verwacht geen opmerkelijke twists of OMG momenten eilk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het verhaal kent meer twists en heeft meer diepgang dan je denkt.
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |