abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85799070
Volgens mij is er erg weinig aandacht en geld opgehaald voor de ramp in Pakistan. Ik heb echt het idee dat het feit dat het om een moslimland gaat daar erg veel mee te maken heeft. Veel mensen geven alle moslims de schuld van iets van enkel de extreme moslims flikken en daarom werkt ook een actie voor Pakistan niet echt goed. Is dit waar denken jullie, of is het toeval dat er dit keer echt weinig geld is opgehaald?
pi_85799076
Ik denk omdat het zo pal na Haïti komt, we blijven niet bezig :?
Ga weg
pi_85799085
Ik denk dat driekwart van de Westerse wereld amper weet wat het primaire geloof daar is.
pi_85799142
Moslims zijn het probleem niet, fundamentalisten wel. En laat Pakistan nu bergen van die idioten hebben...
pi_85799151
Ik was eigenlijk best verbaast over het geld dat overgemaakt was..
pi_85799155
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 04:16 schreef Hansieworst het volgende:
Ik denk dat driekwart van de Westerse wereld amper weet wat het primaire geloof daar is.
Ach...te ver van hun bed!
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 04:32:36 #7
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_85799158
Een corrupte regering die heult met terroristen... bevolking die onschuldige mensen lyncht... ze hebben geld voor kernbommen... geld komt toch niet op de juiste plek terecht... "goede doelen" managers vangen tonnen per stuk... dit soort dingen?
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_85799163
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 04:16 schreef Hansieworst het volgende:
De hoofddoekjes en alles waren duidelijk zichtbaar in de nieuwsbulletins hoor.
pi_85799165
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 04:31 schreef Watashiwa het volgende:

[..]

Ach...te ver van hun bed!
Nog wel, maar niet lang meer. De VS probeert daar al jaren een voet aan de grond te krijgen in de jacht op de Taliban, aangezien dat tuig daar getraind en beschermd wordt. Nog een paar jaar en Pakistan is net zo berucht als Afghanistan.
pi_85799168
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 04:33 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

De hoofddoekjes en alles waren duidelijk zichtbaar in de nieuwsbulletins hoor.
Ach. er kijkt geen hond naar die onbenullen.
pi_85799169
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 04:32 schreef SillyWalks het volgende:
Een corrupte regering die heult met terroristen... bevolking die onschuldige mensen lyncht... ze hebben geld voor kernbommen... geld komt toch niet op de juiste plek terecht... "goede doelen" managers vangen tonnen per stuk... dit soort dingen?
Allemaal slappe excuses om kinderen die creperen niet te willen helpen. Ook al komt maar 30 cent per euro aan, dan nog is het zeer de moeite waard en worden heel veel kinderen van een verschrikkelijke dood gered. Maar ja, sommige Nederlanders schijnen alles te willen aangrijpen om maar niets te hoeven geven.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 04:35:59 #12
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_85799174
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 04:35 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

Allemaal slappe excuses om kinderen die creperen niet te willen helpen. Ook al komt maar 30 cent per euro aan, dan nog is het zeer de moeite waard en worden heel veel kinderen van een verschrikkelijke dood gered. Maar ja, sommige Nederlanders schijnen alles te willen aangrijpen om maar niets te hoeven geven.
Stap op een vliegtuig en ga zandzakken slepen, held.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_85799176
93 cent per euro komt aan bij de slachtoffers bij de SHO.

Hoeveel die topmannen verdienen boeit dus weinig in dat verhaal.
pi_85799191
quote:

[..]

Weinig zin hier op FOK! Zometeen krijgen ze van moeders een heerlijk gebakken eitje als ontbijt en fris gewassen kleren.

[ Bericht % gewijzigd door Symphonic op 28-08-2010 14:57:54 ]
pi_85799198
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 04:36 schreef IHVK het volgende:

Dat is ook echt een volksbuurtersargument, om hun eigen egoisme te verdoezelen.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 04:49:37 #16
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_85799210
Is ruim 1 euro per Nederlander echt wel zo slecht? Nederland geeft gemiddeld behoorlijk veel wanneer er rampen zijn, en zelfs dit lijkt me nog bovengemiddeld als je het vergelijkt met andere west-Europese landen?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_85799220
Misschien kunnen mensen beter een beeld vormen bij Pakistan dan bij Myanmar en Haïti. Pakistan komt namelijk regelmatig in het nieuws (wanneer er verfoeilijke dingen gebeuren). En we weten dat het niet zomaar een gat is.
pi_85799228
quote:

[..]

was het maar 30 cent per euro dat aankwam. Dan hadden we er nog wat aan :') En ja.. ga maar zandzakken verplaatsen als je je zo goed voelt.
nee ik gaf ook niets aan Haiti oid om dezelfde redenen.
pi_85799232
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 04:56 schreef Nico_Galijk het volgende:

[..]

was het maar 30 cent per euro dat aankwam. Dan hadden we er nog wat aan :') En ja.. ga maar zandzakken verplaatsen als je je zo goed voelt.
nee ik gaf ook niets aan Haiti oid om dezelfde redenen.
Het is 93 (!) cent per euro..
pi_85799233
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 04:58 schreef IHVK het volgende:

[..]

dat naar de benzinetanks van de Bentleys van de topmannen gaan? :s)
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 05:05:20 #21
313438 LukaLaban
The Professional
pi_85799247
Komt het niet door al die nieuwsberichten over het wegblijven van het hulpgeld? Mensen vertrouwen het niet meer, ze willen zeker weten dat hun geld ook daadwerkelijk gebruikt gaat worden voor de mensen in het getroffen gebied. Dit is slechts een aanname, correct me if I'm wrong, maar het geld voor de tsunami destijds is ook allemaal nog ergens anders. Weet iemand iets meer, dit is slechts van horen zeggen...Je gaat me namelijk niet vertellen dat: jullie zijn moslim, dus geen geld. Dat is debiel, nu telt geen achtergrond, slechts de menselijkheid
Ti ne znas ko sam ja?
The Virgin Mary...We have a whole religion based on a woman who really stuck to her story
~Greg Giraldo
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 05:08:10 #22
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_85799251
In dit geval lijkt het mij eigenlijk veel meer van belang dat landen uit de direct omgeving alles op alles zetten om Pakistan te helpen, met vooral goederen en mankracht, op dit moment.

Daarna kunnen we dan wel kijken hoeveel geld er nog nodig is, toch?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 06:14:35 #23
191931 WT
Nowlegge iz Powar
pi_85799323
Waarom zou iemand de wil van Allah tegenwerken? Ik geef niet aan Het is erg kut voor de mensen daar, maar realistisch gezien is dit beter voor de wereld. Er moeten nog veel meer mensen dood gaan op de wereld wil deze zich de aankomende tientallen jaren kunnen handhaven. Een voorrecht om hier te wonen dunkt me dus. Ik geef misschien wel wat als me studieschuld van +- 40k weggewerkt is.
Krijg een stoflong
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 08:48:37 #24
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_85799682
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 04:30 schreef Watashiwa het volgende:
Komt juist door de gulle moslims en de ramadan.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_85799735
zo kort na haiti waarvan je maar bar weinig hoort waar het geld uiteindelijk terecht is gekomen
pi_85799760
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 04:13 schreef WilburQuant het volgende:
Volgens mij is er erg weinig aandacht en geld opgehaald voor de ramp in Pakistan. Ik heb echt het idee dat het feit dat het om een moslimland gaat daar erg veel mee te maken heeft. Veel mensen geven alle moslims de schuld van iets van enkel de extreme moslims flikken en daarom werkt ook een actie voor Pakistan niet echt goed. Is dit waar denken jullie, of is het toeval dat er dit keer echt weinig geld is opgehaald?
Pakistan steunt via hun geheime dienst de Taliban, ze zijn HET broeinest via hun massadras en ze geven ook nog eens veel geld uit aan hun leger en kernwapenprogramma. Als wij hun gaan helpen dan financieren we feitelijk hun kernwapenprogramma en de Taliban! Laten ze daar maar geld vandaan halen om hun eigen mensen te helpen!
pi_85800071
Ik vraag me nog altijd af waar mijn 20 euro die ik aan Haïti heb gedoneerd is gebleven :{.
Feyenoord Rotterdam
pi_85800100
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 05:10 schreef Nico_Galijk het volgende:
deze "hulporganisaties" zijn net zo erg als louche bedrijven zoals postkrediet en postalgold etc. Beetje over de rug van anderen geld verdienen :')
idd, denk dat dat het grootste probleem is :P
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_85800176
quote:
1 van de redenen dat ik dat facistische land niks gaf :r
en zoiezo kijk hoeveel problemen die gastjes veroorzaken in engeland

en als w/ kapot gaat wie zou dan helpen?
Lost my ipod :`(
pi_85800206
quote:

[..]

houd jij je bek nou maar over wat nederlanders doen of niet ;)

ik ben zelf ook geen nederlander maar mij hoor je nooit klagen over dit land O+ ja ok over 1 bepaald groepje mischien :P :P maar daar had ik in de vs ook al problemen mee dat er een groepje was die het verpeste :')
Lost my ipod :`(
pi_85800258
quote:

[..]

Ik weet niet hoor, maar geloof jij altijd alles wat er op tv gezegd wordt? :{
compact en kleverig.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 10:16:01 #32
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_85800422
TaraSmeenk topic.

Ja je hebt wel gelijk; tenminste een beetje.
De een verpest het voor de ander; dus tsjah kunnen wij niet veel aan doen.
Pedicabo ego vos et irrumabo.
pi_85800455
quote:

Says who? :')
pi_85800596
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 10:18 schreef Brawler het volgende:

[..]

Says who? :')
de SHO :')
pi_85800674
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 04:30 schreef Watashiwa het volgende:
ja zo weinig :')
  Donald Duck held zaterdag 28 augustus 2010 @ 10:35:09 #36
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_85800709
Absoluut, het heeft zeker meegespeeld dat het echt zo'n derka derka land is.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_85800979
Een paar jaar geleden was er een aardbeving in pakistan, toen is er ook onnoemelijk veel geld opgehaald. Ik denk dat het nu komt door Haiti, en het feit dat het geld nog steeds niet op plaats van bestemming is.
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:06:13 #38
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_85801128
MOETEN wij geven dan? :') staat nergens hoor.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_85801197
Waarom zou je geven aan een land waar de Taliban zoveel macht heeft? Alsof er ook maar 1 cent aankomt. :')
pi_85801489
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 05:14 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Goeie aanname man. Werkelijk geweldig onderbouwd. Jij gaat op voor je eredoctoraat.
Wou je zeggen dat ie ongelijk had dan?
Ze zouden ons alleen geen christenhonden maar ongelovige honden noemen.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:34:44 #41
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_85801658
quote:

Volgens dit bericht maar 2 cent per euro in Haiti :{

http://www.nu.nl/algemeen(...)d-bereikt-haiti.html
pi_85803500
Moslims, atoomwapens, corrupte overheid, weinig doden, taliban en ander extremistisch tuig, slechte reputatie hulporganisaties, crisis, andere rampen in de wereld. Take your pick.

En begin niet dat de zielige bevolking hier niets mee te maken heeft want zonder brede steun onder de bevolking zouden de Taliban, de corrupte regering en ander tuig niet zoveel macht en mensen hebben daar.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:50:00 #43
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_85803531
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:34 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Stelletje kapitalistische lutsers in die 'hulp' organisaties.
Echt ze moeten zich zo schamen.
Heb toen niks gegeven.
Maar ga ook nooit meer wat geven.
Pedicabo ego vos et irrumabo.
pi_85803918
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 09:53 schreef AwesomeFace het volgende:

[..]

houd jij je bek nou maar over wat nederlanders doen of niet ;)

Komt het een beetje hard aan kerel? _O-
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:07:02 #45
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_85803958
Sommige dingen in het leven zijn nou juist wel een populariteitswedstrijd. En Pakistan is gewoon een land waar iedereen een hekel aan heeft. Ook andere moslim landen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_85804043
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:05 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

Komt het een beetje hard aan kerel? _O-
hoezo zou die post van jou hard aan komen bij hem? :')
pi_85804103
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:10 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

hoezo zou die post van jou hard aan komen bij hem? :')
Blijkbaar raakte ik een teer punt met het statement dat bepaalde mensen wanhopig excuses zoeken om niets te hoeven geven. Was dat nou zo moeilijk om zelf uit te vogelen of heb je problemen met begrijpend lezen? ;(
pi_85804161
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:13 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

Blijkbaar raakte ik een teer punt met het statement dat bepaalde mensen wanhopig excuses zoeken om niets te hoeven geven. Was dat nou zo moeilijk om zelf uit te vogelen of heb je problemen met begrijpend lezen? ;(
nee, ik vraag me nog steeds af waarom dat een teer punt zou zijn...alsof jou mening belangrijk is :D
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:35:36 #49
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_85804759
quote:

[..]

Exact de reden waarom ik geen rode cent uitgeef aan zoiets. Met alle respect overigens. Verschrikkelijk wat daar aan de hand is, maar zorg eerst maar eens dat het geld op z'n plek komt.
Tics van je petten.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:35:55 #50
256666 leeell
I know you're lonely
pi_85804772
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:35 schreef nattermann het volgende:

[..]

Exact de reden waarom ik geen rode cent uitgeef aan zoiets. Met alle respect overigens. Verschrikkelijk wat daar aan de hand is, maar zorg eerst maar eens dat het geld op z'n plek komt.
dat dus
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:42:58 #51
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_85804958
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:35 schreef nattermann het volgende:

[..]

Gewoon te bizar dat er van de 8 miljard dan "maar" 160 miljoen over komt :{
Ongeloofwaardig eigenlijk, hoop dat het eigenlijk niet waar is.

Welke cijfers zijn (nog) waar?

[ Bericht 0% gewijzigd door koffiekoekje op 28-08-2010 13:48:57 ]
pi_85805434
Laten we het eens vergelijken met de tsunami. Dat was in o.a. in India, Sri Lanka, Indonesie. Die landen staan "goed" bekend, Indonesie is vrij bekend als vakantieland en voormalige kolonie. De tsunami ramp was een echte natuurramp. De timing (kerst!) was perfect (dat klinkt lullig, maar ja het is niet anders). Er was niets anders anders op de TV dus dat was heel veel zendtijd.

Dan Pakistan, de overheid had door meer in dijken te investeren een deel van de problemen kunnen voorkomen. Het is niet een positief in het nieuws komend land. Het is een broeiplaats van fundamentalisten en begint meer en meer richting falende staat af te glijden. Het is ook bekend als zijnde zeer corrupt. Recent nieuws, zoals de lynchpartij, is ook erg positief. Dan de timing, de ramp vond in de vakantie plaats, maar ja dat is niet handig, dus is de actie tot na de vakantie verschoven. Tegen die tijd heeft een ieder er al over na kunnen denken en de voornoemde argumenten kwamen uitgebreid langs op de verschillende sites en forums.

Het klinkt wat cru, maar hieruit blijkt dat er wel wat factoren meespelen met de "gulheid" van de medemens. Wat ook niet helpt is dat men niets originelers dan de zoveelste massale bedelactie begint en dat de goede doelen (SHO dus) ook nogal onder vuur ligt. Het feit dat Artsen zonder Grenzen uit SHO is gestapt geeft wel iets aan in deze.
pi_85805703
quote:

[..]

quote:
Dit gaat niet over geld van de SHO. Die 2% slaat op geld dat overheden hebben toegezegd aan Haïti. Van dat bedrag heeft Haïti nog maar 2% ontvangen.
Heeft er hier iemand een onderzoek waar wel officiële cijfers in gepubliceerd staan? Er wordt van alles geroepen, van 93c/¤ tot 2c/¤, maar ik zie nergens onderbouwing.
pi_85805760
Death solves all problems: no man, no problem.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:21:27 #55
310929 Baus
FOK!forum/ Wijzig profiel
pi_85806012
quote:

[..]

quote:
Bill Clinton, de speciale VN-gezant voor Haïti, zei dat hij regeringen onder druk gaat zetten de beloften aan Haïti na te komen.
Ofwel, dit gaat niet over corrupte hulporganisaties, maar landen die niet de steun bieden die ze beloofd hadden :{
pi_85806058
Trouwens mensen die geen geld overmaken 'vanwege het geloof' zijn zelf extremisten :')
Ga weg
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:24:01 #57
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_85806069
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:11 schreef Rechterbal het volgende:
Voor mij was dit de reden: http://www.liveleak.com/view?i=01d_1282455999
Zulke filmpjes werken niet in hun voordeel nee, sowieso is die cultuur daar zo gestoord.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_85806111
quote:
Persoonlijk denk ik dat er een paar redenen voor zijn:

1. Alhoewel we nog steedds stinkend rijk zijn speelt de financiele crisis zeker een rol.
2. De lonen van bazen bij het rode kruis etc worden bekend (3 ton is geen uitzondering), de strijkstok is dus waar mensen niet van houden.
3. Van het geld van haiti was laatst nog maar 2% bij de mensen waarvoor het was bedoeld terechtgekomen.
4. pakistan is hard bezig aan een kernbom, financiert deels moslimextremisten en mensen hebben denk ik zoiets van: daar ga ik niet aan bijdragen.
5. De Nederlandse staat geeft al 5 miljard per jaar uit aan hulp.

De combinatie van deze zaken zorgt er denk ik voor dat mensen het niet vertrouwen en misschien best mensen willen helpen, maar niet geld in een bodemloze put gooien.
Whatever...
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:31:00 #59
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_85806239
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 05:11 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Jou interesseert het inderdaad niet, maar reken er maar niet op dat als Pakistan in de positie van Nederland zou zitten in een vergelijkbare situatie dat ze ook maar een vinger zouden uitsteken. Het enige wat je te horen zou krijgen is: "Dat is de straf van Allah voor jullie Christenhonden met jullie hoeren van vrouwen en homo's die nog minder dan varkens zijn."

Welcome to the real world! c_/
Watersnoodramp in 1953 vergeten?
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_85806342
ik denk omdat we moeten bezuinigen en dan gaan we niet de helft van ons geld daaraan geven
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
  † In Memoriam † zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:35:20 #61
88815 The_Emotion
98.3
pi_85806345
De radio- en TV acties die op je geweten spelen als je niet doneert. :r
Het gaat mij niet eens om het plaatsje in de hemel die je afkoopt. Haïti en Tsunamië liggen nog steeds in puin, en je hoort verder weinig nieuws over ontwikkelingen. Bovendien is er een hoop geld niet aangekomen of op de verkeerde plek terecht gekomen.
Ik wil best doneren, maar wil ook de zekerheid dat er echt wat mee gedaan wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door The_Emotion op 28-08-2010 14:45:12 ]
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:39:17 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85806434
Voor sommigen zal in hun kortzichtigheid idd meespelen dat de slachtoffers het verkeerde geloof hebben, en vreemd genoeg zijn dat over het algemeen niet de streng gelovigen die een ander geloof als het enige echte geloof zien.

Verder telt mee dat resultaten uit het verleden hebben laten zien dat er van de vele miljoenen die er gedoneerd zijn slechts een klein deel bij de slachtoffers terechtkomt, en een groot deel in de zakken van mensen die het helemaal niet nodig hebben, danwel omdat ze in een westers land voor een "hulporganisatie" werken, danwel omdat ze in het slachtofferland als onderdeel van de gevestigde orde (regering, ambtenaren) liever hulpgelden uitgeven aan zaken die zij belangrijk vinden, en dat is niet noodzakelijk de wederopbouw van een dorpje achteraf.

Tot slot speelt mee dat de meesten eigenlijk niets hebben met landen als Pakistan en Haïti, terwijl de Tsunami een andere kwestie was; we hadden zomaar zelf op dat strand kunnen liggen en slachtoffer kunnen worden, en dus was het inzamelen voor het Tsunami-leed minder een ver-van-m'n-bed-show dan bij een hoop andere natuurrampen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:45:05 #63
311497 Costarican
I would rather do costa rica.
pi_85806547
Totaal eens met de OP.
pi_85806613
quote:

[..]

Ongeacht hoeveel er gegeven wordt? Dus hoe meer giften, hoe meer overhead? Bijzonder...
Only when the power of love is greater than the love for power, there will be peace
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')