Pakistan steunt via hun geheime dienst de Taliban, ze zijn HET broeinest via hun massadras en ze geven ook nog eens veel geld uit aan hun leger en kernwapenprogramma. Als wij hun gaan helpen dan financieren we feitelijk hun kernwapenprogramma en de Taliban! Laten ze daar maar geld vandaan halen om hun eigen mensen te helpen!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 04:13 schreef WilburQuant het volgende:
Volgens mij is er erg weinig aandacht en geld opgehaald voor de ramp in Pakistan. Ik heb echt het idee dat het feit dat het om een moslimland gaat daar erg veel mee te maken heeft. Veel mensen geven alle moslims de schuld van iets van enkel de extreme moslims flikken en daarom werkt ook een actie voor Pakistan niet echt goed. Is dit waar denken jullie, of is het toeval dat er dit keer echt weinig geld is opgehaald?
idd, denk dat dat het grootste probleem isquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 05:10 schreef Nico_Galijk het volgende:
deze "hulporganisaties" zijn net zo erg als louche bedrijven zoals postkrediet en postalgold etc. Beetje over de rug van anderen geld verdienen
1 van de redenen dat ik dat facistische land niks gafquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 04:13 schreef WilburQuant het volgende:
Volgens mij is er erg weinig aandacht en geld opgehaald voor de ramp in Pakistan. Ik heb echt het idee dat het feit dat het om een moslimland gaat daar erg veel mee te maken heeft. Veel mensen geven alle moslims de schuld van iets van enkel de extreme moslims flikken en daarom werkt ook een actie voor Pakistan niet echt goed. Is dit waar denken jullie, of is het toeval dat er dit keer echt weinig geld is opgehaald?
houd jij je bek nou maar over wat nederlanders doen of nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 04:35 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Allemaal slappe excuses om kinderen die creperen niet te willen helpen. Ook al komt maar 30 cent per euro aan, dan nog is het zeer de moeite waard en worden heel veel kinderen van een verschrikkelijke dood gered. Maar ja, sommige Nederlanders schijnen alles te willen aangrijpen om maar niets te hoeven geven.
Ik weet niet hoor, maar geloof jij altijd alles wat er op tv gezegd wordt?quote:
Says who?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 04:36 schreef IHVK het volgende:
93 cent per euro komt aan bij de slachtoffers bij de SHO.
Hoeveel die topmannen verdienen boeit dus weinig in dat verhaal.
ja zo weinigquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 04:30 schreef Watashiwa het volgende:
Ik was eigenlijk best verbaast over het geld dat overgemaakt was..
Wou je zeggen dat ie ongelijk had dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 05:14 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Goeie aanname man. Werkelijk geweldig onderbouwd. Jij gaat op voor je eredoctoraat.
Volgens dit bericht maar 2 cent per euro in Haitiquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 04:36 schreef IHVK het volgende:
93 cent per euro komt aan bij de slachtoffers bij de SHO.
Hoeveel die topmannen verdienen boeit dus weinig in dat verhaal.
Stelletje kapitalistische lutsers in die 'hulp' organisaties.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Volgens dit bericht maar 2 cent per euro in Haiti
http://www.nu.nl/algemeen(...)d-bereikt-haiti.html
Komt het een beetje hard aan kerel?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:53 schreef AwesomeFace het volgende:
[..]
houd jij je bek nou maar over wat nederlanders doen of niet![]()
hoezo zou die post van jou hard aan komen bij hem?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:05 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Komt het een beetje hard aan kerel?
Blijkbaar raakte ik een teer punt met het statement dat bepaalde mensen wanhopig excuses zoeken om niets te hoeven geven. Was dat nou zo moeilijk om zelf uit te vogelen of heb je problemen met begrijpend lezen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:10 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
hoezo zou die post van jou hard aan komen bij hem?
nee, ik vraag me nog steeds af waarom dat een teer punt zou zijn...alsof jou mening belangrijk isquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:13 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Blijkbaar raakte ik een teer punt met het statement dat bepaalde mensen wanhopig excuses zoeken om niets te hoeven geven. Was dat nou zo moeilijk om zelf uit te vogelen of heb je problemen met begrijpend lezen?![]()
Exact de reden waarom ik geen rode cent uitgeef aan zoiets. Met alle respect overigens. Verschrikkelijk wat daar aan de hand is, maar zorg eerst maar eens dat het geld op z'n plek komt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Volgens dit bericht maar 2 cent per euro in Haiti
http://www.nu.nl/algemeen(...)d-bereikt-haiti.html
dat dusquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:35 schreef nattermann het volgende:
[..]
Exact de reden waarom ik geen rode cent uitgeef aan zoiets. Met alle respect overigens. Verschrikkelijk wat daar aan de hand is, maar zorg eerst maar eens dat het geld op z'n plek komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |