abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85799070
Volgens mij is er erg weinig aandacht en geld opgehaald voor de ramp in Pakistan. Ik heb echt het idee dat het feit dat het om een moslimland gaat daar erg veel mee te maken heeft. Veel mensen geven alle moslims de schuld van iets van enkel de extreme moslims flikken en daarom werkt ook een actie voor Pakistan niet echt goed. Is dit waar denken jullie, of is het toeval dat er dit keer echt weinig geld is opgehaald?
pi_85799076
Ik denk omdat het zo pal na Haïti komt, we blijven niet bezig :?
Ga weg
pi_85799085
Ik denk dat driekwart van de Westerse wereld amper weet wat het primaire geloof daar is.
pi_85799142
Moslims zijn het probleem niet, fundamentalisten wel. En laat Pakistan nu bergen van die idioten hebben...
pi_85799151
Ik was eigenlijk best verbaast over het geld dat overgemaakt was..
pi_85799155
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 04:16 schreef Hansieworst het volgende:
Ik denk dat driekwart van de Westerse wereld amper weet wat het primaire geloof daar is.
Ach...te ver van hun bed!
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 04:32:36 #7
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_85799158
Een corrupte regering die heult met terroristen... bevolking die onschuldige mensen lyncht... ze hebben geld voor kernbommen... geld komt toch niet op de juiste plek terecht... "goede doelen" managers vangen tonnen per stuk... dit soort dingen?
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_85799163
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 04:16 schreef Hansieworst het volgende:
De hoofddoekjes en alles waren duidelijk zichtbaar in de nieuwsbulletins hoor.
pi_85799165
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 04:31 schreef Watashiwa het volgende:

[..]

Ach...te ver van hun bed!
Nog wel, maar niet lang meer. De VS probeert daar al jaren een voet aan de grond te krijgen in de jacht op de Taliban, aangezien dat tuig daar getraind en beschermd wordt. Nog een paar jaar en Pakistan is net zo berucht als Afghanistan.
pi_85799168
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 04:33 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

De hoofddoekjes en alles waren duidelijk zichtbaar in de nieuwsbulletins hoor.
Ach. er kijkt geen hond naar die onbenullen.
pi_85799169
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 04:32 schreef SillyWalks het volgende:
Een corrupte regering die heult met terroristen... bevolking die onschuldige mensen lyncht... ze hebben geld voor kernbommen... geld komt toch niet op de juiste plek terecht... "goede doelen" managers vangen tonnen per stuk... dit soort dingen?
Allemaal slappe excuses om kinderen die creperen niet te willen helpen. Ook al komt maar 30 cent per euro aan, dan nog is het zeer de moeite waard en worden heel veel kinderen van een verschrikkelijke dood gered. Maar ja, sommige Nederlanders schijnen alles te willen aangrijpen om maar niets te hoeven geven.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 04:35:59 #12
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_85799174
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 04:35 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

Allemaal slappe excuses om kinderen die creperen niet te willen helpen. Ook al komt maar 30 cent per euro aan, dan nog is het zeer de moeite waard en worden heel veel kinderen van een verschrikkelijke dood gered. Maar ja, sommige Nederlanders schijnen alles te willen aangrijpen om maar niets te hoeven geven.
Stap op een vliegtuig en ga zandzakken slepen, held.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_85799176
93 cent per euro komt aan bij de slachtoffers bij de SHO.

Hoeveel die topmannen verdienen boeit dus weinig in dat verhaal.
pi_85799191
quote:

[..]

Weinig zin hier op FOK! Zometeen krijgen ze van moeders een heerlijk gebakken eitje als ontbijt en fris gewassen kleren.

[ Bericht % gewijzigd door Symphonic op 28-08-2010 14:57:54 ]
pi_85799198
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 04:36 schreef IHVK het volgende:
93 cent per euro komt aan bij de slachtoffers bij de SHO.

Hoeveel die topmannen verdienen boeit dus weinig in dat verhaal.
Dat is ook echt een volksbuurtersargument, om hun eigen egoisme te verdoezelen.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 04:49:37 #16
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_85799210
Is ruim 1 euro per Nederlander echt wel zo slecht? Nederland geeft gemiddeld behoorlijk veel wanneer er rampen zijn, en zelfs dit lijkt me nog bovengemiddeld als je het vergelijkt met andere west-Europese landen?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_85799220
Misschien kunnen mensen beter een beeld vormen bij Pakistan dan bij Myanmar en Haïti. Pakistan komt namelijk regelmatig in het nieuws (wanneer er verfoeilijke dingen gebeuren). En we weten dat het niet zomaar een gat is.
pi_85799228
quote:

[..]

was het maar 30 cent per euro dat aankwam. Dan hadden we er nog wat aan :') En ja.. ga maar zandzakken verplaatsen als je je zo goed voelt.
nee ik gaf ook niets aan Haiti oid om dezelfde redenen.
pi_85799232
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 04:56 schreef Nico_Galijk het volgende:

[..]

was het maar 30 cent per euro dat aankwam. Dan hadden we er nog wat aan :') En ja.. ga maar zandzakken verplaatsen als je je zo goed voelt.
nee ik gaf ook niets aan Haiti oid om dezelfde redenen.
Het is 93 (!) cent per euro..
pi_85799233
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 04:58 schreef IHVK het volgende:

[..]

Het is 93 (!) cent per euro..
dat naar de benzinetanks van de Bentleys van de topmannen gaan? :s)
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 05:05:20 #21
313438 LukaLaban
The Professional
pi_85799247
Komt het niet door al die nieuwsberichten over het wegblijven van het hulpgeld? Mensen vertrouwen het niet meer, ze willen zeker weten dat hun geld ook daadwerkelijk gebruikt gaat worden voor de mensen in het getroffen gebied. Dit is slechts een aanname, correct me if I'm wrong, maar het geld voor de tsunami destijds is ook allemaal nog ergens anders. Weet iemand iets meer, dit is slechts van horen zeggen...Je gaat me namelijk niet vertellen dat: jullie zijn moslim, dus geen geld. Dat is debiel, nu telt geen achtergrond, slechts de menselijkheid
Ti ne znas ko sam ja?
The Virgin Mary...We have a whole religion based on a woman who really stuck to her story
~Greg Giraldo
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 05:08:10 #22
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_85799251
In dit geval lijkt het mij eigenlijk veel meer van belang dat landen uit de direct omgeving alles op alles zetten om Pakistan te helpen, met vooral goederen en mankracht, op dit moment.

Daarna kunnen we dan wel kijken hoeveel geld er nog nodig is, toch?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 06:14:35 #23
191931 WT
Nowlegge iz Powar
pi_85799323
Waarom zou iemand de wil van Allah tegenwerken? Ik geef niet aan Het is erg kut voor de mensen daar, maar realistisch gezien is dit beter voor de wereld. Er moeten nog veel meer mensen dood gaan op de wereld wil deze zich de aankomende tientallen jaren kunnen handhaven. Een voorrecht om hier te wonen dunkt me dus. Ik geef misschien wel wat als me studieschuld van +- 40k weggewerkt is.
Krijg een stoflong
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 08:48:37 #24
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_85799682
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 04:30 schreef Watashiwa het volgende:
Ik was eigenlijk best verbaast over het geld dat overgemaakt was..
Komt juist door de gulle moslims en de ramadan.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_85799735
zo kort na haiti waarvan je maar bar weinig hoort waar het geld uiteindelijk terecht is gekomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')