1 groten hoax vrind, valsspelersquote:
Gezellig, prima, lekker poffertjes eten met dit gezelschap.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:48 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Als je het ziet, dan poep je bakstenen.
Neequote:
in welke NB is dat danquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:51 schreef Flippiee het volgende:
Hesus 2x achter elkaar
naatje deal als jij in die NB zit.
Jung al genoeg gehad, ik was toen nog niet aanwezig witteniejquote:
herkenbaarquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:52 schreef Franneh het volgende:
zo irritant als je inbox op 1 mail blijft staan.. ik maar elke keer denken dat ik een leuke mail heb.
Gewoon noppes.
PM of mailquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:52 schreef Franneh het volgende:
zo irritant als je inbox op 1 mail blijft staan.. ik maar elke keer denken dat ik een leuke mail heb.
Gewoon noppes.
groetjesquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:53 schreef Patje1987 het volgende:
Mag ik nog even de groetjens aan iedereen doen?
Dat heb ik ook, alleen dan op YouTube.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:52 schreef Franneh het volgende:
Gewoon noppes.
Groetejes toergquote:
Irritant hequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:53 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, alleen dan op YouTube.
Ben trots Amsterdammer.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:53 schreef Franneh het volgende:
[..]
Alleen doorheen gereden.
Aanhanger halen bij mijn neef
De boeren.
Ik gok scrubs zonder te kijkenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:53 schreef ViezeFreddiey het volgende:
+10 punten als iemand weet waar hij in is gebruikt
Waar?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
een volgende niet die van komende nacht dan ben ik mannen hosselen
Enigste schrijvenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:54 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ben trots Amsterdammer.
Beemster bestaat uit wannabe kutjeugd die denkt van de 'straat' te komen.
Enigste ECHTE straten: Middenweg en Rijperweg
Trustenquote:
Kwam wel voorbij het pannenkoekenhuis.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:54 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ben trots Amsterdammer.
Beemster bestaat uit wannabe kutjeugd die denkt van de 'straat' te komen.
Enigste ECHTE straten: Middenweg en Rijperweg
gok je goedquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik gok scrubs zonder te kijken
Mag altijd hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
o, ok, anders had ik wel een PM willen sturen
gaat goed hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:54 schreef Franneh het volgende:
he FREDDIE hoe gaat het nou met je vandaag?
Alex, een echte heer met zijn bolhoed. Waar is zijn monocle?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:54 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
WAT DOEN DIE PAPEGAAIEN DAAR.
Ja, iedere keer wanneer ik een video kijk wordt ik weer in de maling genomen. Dat dit kan op YouTube!quote:
Ik herken de zanger van de intro en van de afleveringen, bazig idd en 10 punten voor mijquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
gok je goed![]()
Beste aflevering van allemaal
maar de volgende die ik na morgen bezoek is hoogstwaarschijnlijk weer vrijdag ivm schoolquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
een volgende niet die van komende nacht dan ben ik mannen hosselen
picsquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:55 schreef remlof het volgende:
Brabant is overrated, maar er komen wel leuke meiskes vandaan.
Over 2 weken zullen wij eens een pilske drinken jungquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:55 schreef remlof het volgende:
linkje erbijquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik herken de zanger van de intro en van de afleveringen, bazig idd en 10 punten voor mij
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:55 schreef remlof het volgende:
filmpjes kijkenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:56 schreef Franneh het volgende:
Wat gaan jullie doen dit weekend moppies?
T stadje in; laatste schoolspullen kopenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:56 schreef Franneh het volgende:
Die heeft net mijn verjaardagstaart gegeten, ik wist wel wat er een stuk miste...quote:
Chill hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:57 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
filmpjes kijken![]()
Series kijken
Fisio
nietsquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:56 schreef Franneh het volgende:
Ik heb wel met je te doen hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:57 schreef trolololo het volgende:
[..]
T stadje in; laatste schoolspullen kopen
Heb jij diie filmpjes van "Oh Oh Cherso" al gezien, tho_Omas?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:55 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Alex, een echte heer met zijn bolhoed. Waar is zijn monocle?
Goed gesprokenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Heb jij diie filmpjes van "Oh Oh Cherso" al gezien, tho_Omas?
[TV] Oh Oh Cherso
Zeker het bekijkon waard.
Heb er al 1quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:58 schreef SpauldingPF het volgende:
Franneh, moet zon meid als jou niet mannen versieren op dit tijdstip ?
meestal is het andersomquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:58 schreef SpauldingPF het volgende:
Franneh, moet zon meid als jou niet mannen versieren op dit tijdstip ?
Verjaardag vieren, kom je ook?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:56 schreef Franneh het volgende:
Dees danquote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:59 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Dus ben je maar degelijk geworden, wat een leven...
Stoer, hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:00 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Jammer, als je wilt ben ik volgend weekend ook jarig.
euj kruikezeikerquote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:01 schreef trolololo het volgende:
Dames
Heren.
Eduard Khil heeft slaap nodig en gaat slapen
Allemaal welterusten.
Droom zoet over LD
![]()
Trustonquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:01 schreef trolololo het volgende:
Dames
Heren.
Allemaal welterusten.
Droom zoet over LD
![]()
slaap zequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:01 schreef trolololo het volgende:
Dames
Heren.
Allemaal welterusten.
Droom zoet over LD
![]()
Gefavoriet als een moederneuker.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:01 schreef Patje1987 het volgende:
LET WEL OP, DIT LIED IS GENOT VOOR HET EUR
Brabant.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:02 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, welke provincie woon je?
Wtf manquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:02 schreef tho_Omas het volgende:
Het Is Jy En Ik Voor Altijd.
Je B Dubbel F Staat Hoe Dan Ook Altyd Voor Jou Klaar.
Zowieso Houdt P R I N C E S S S' J E R N A I L Y S, Van B Dubbel F R U W E N G E L Y ,!!!
Als Iets Jou Dwarsz Zit Kan Je Always Bij Mij Komen Of Met My Praten,:angellove:
Wij Sinds 66010.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zulks moet je echt waarderen, vooral met deze tijd 1 van de weinige parels der youtubequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Gefavoriet als een moederneuker.
Ik wilde je een biertje aanbiedenquote:
verschrikkelijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:02 schreef tho_Omas het volgende:
Het Is Jy En Ik Voor Altijd.
Je B Dubbel F Staat Hoe Dan Ook Altyd Voor Jou Klaar.
Zowieso Houdt P R I N C E S S S' J E R N A I L Y S, Van B Dubbel F R U W E N G E L Y ,!!!
Als Iets Jou Dwarsz Zit Kan Je Always Bij Mij Komen Of Met My Praten,:angellove:
Wij Sinds 66010.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ow lekkerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik wilde je een biertje aanbieden
of een Breezerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik wilde je een biertje aanbieden
Nee ik drink nu wodka redbull gemixxt met warsteiner.quote:
Je valt in herhaling Penis, en maar op mij zeurenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:04 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Heej sChatjuuuhh koom ff inbreken om te zeGGen dat ik heel veel van je hou en om je geef en van je zus ook hoor hehehe jullie zijn me bitches ,,en jullie wete mensen haateee kkkkk veeeeeeel whahhahahha mjaa dat is gewoon jaloezie hehhehe SIe je so hehheheheh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
--------------------------------------------------------------
[ afbeelding ]
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
GucciLatina F.T Rafaskafa...
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
[ afbeelding ]
Miii...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ZoO gaat Datt Togg..??
Heeft met tijdreizen en nanotechnologie te maken, alleen de Intergelactische Federatie weet wat ik bedoel, je zweet smatje.quote:
geef mij maar een goede Whiskeyquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, die drink ik niet, zoete troep
Kan en doe ik ook.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:05 schreef Patje1987 het volgende:
omdat je zo aandringtquote:
Wel een single malt mag ik hopen, niet van die blend troepquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
geef mij maar een goede Whiskey
... iF YOU THiNK I'M AN ANGEL, YOU SHOULD MEET MY DEViL....Think About It...!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:05 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Je valt in herhaling Penis, en maar op mij zeuren
Ah, Penis is dronkenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
... iF YOU THiNK I'M AN ANGEL, YOU SHOULD MEET MY DEViL....Think About It...!!
Gisteren had ik hem ook al gepost, hij lijkt verdraaid veel op My Name Is Earl.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:07 schreef naatje_1 het volgende:
Doe mij maar een Warsteiner.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:08 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb nog 3 soorten bier in de aanbieding nu,
Hertog Jan
Warsteiner
Hoegaarden wit (met citroen voor de liefhebbers)
Ik zal er 1tje meenemen over 2 wekenquote:
Hertog Janquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:08 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb nog 3 soorten bier in de aanbieding nu,
Hertog Jan
Warsteiner
Hoegaarden wit (met citroen voor de liefhebbers)
Als flip dit maar niet zietquote:
Ik kan er uren naar luisterenquote:
Sgoe, leg ik 'm wel in de sloot om te koelenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zal er 1tje meenemen over 2 weken
hij is zo focking dopequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:08 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Gisteren had ik hem ook al gepost, hij lijkt verdraaid veel op My Name Is Earl.
Dimplequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:07 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Wel een single malt mag ik hopen, niet van die blend troep
Dankjewel Regtunquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:08 schreef Rectum het volgende:
Gefeliciteerd Thomas. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ohjaa nee dan doen we het niet!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:09 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Als flip dit maar niet ziet
Ach, jij kan het vast niet beter dan zeiquote:
daaromquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:10 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ach, jij kan het vast niet beter dan zei
Dat is een pop hè REKWISIETEN JONGquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dat beeld van die jongen die voor z'n leven verminkt wordt hoeft er van mij niet bij.
Die is wel leukquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:10 schreef Patje1987 het volgende:
MIJN NAAM IS EARL
http://www.pown.it/4969
damnquote:
Oke danquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:11 schreef naatje_1 het volgende:
Je kan mij doen, ik doe wel gewoon bier hoor, franneh
Ja ok, maar het is uit American History X en die dingen gebeurden echt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat is een pop hè REKWISIETEN JONG
Klopt, daarom weet ik goed te relativeren zodat ik de echte gebeurtenissen gescheiden kan houden met de film. Net zoals schelden met kanker zeg maar, niet dat ik scheld met kanker.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ok, maar het is uit American History X en die dingen gebeurden echt.
Daarom kan je niet komen...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:13 schreef Franneh het volgende:
Ik heb morgen mijn 1e rijles. Triest he![]()
op zich wel jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:13 schreef Franneh het volgende:
eerste paaltjequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:13 schreef Franneh het volgende:
Veel plezierquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:13 schreef Franneh het volgende:
Dàt zal Celine Dion lerenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:14 schreef Patje1987 het volgende:
Deze flashloop is ook van epische proporties, OMG ZUFAL!
http://z0r.de/838
WAAROM MANquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Klopt, daarom weet ik goed te relativeren zodat ik de echte gebeurtenissen gescheiden kan houden met de film. Net zoals schelden met kanker zeg maar, niet dat ik scheld met kanker.
Misschien heel soms per ongeluk
wie weetquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het eerste paaltje had ze al gehad hoor
Ook al zou ze wel kunnen komen, dan zou je haar alsnog niet binnen laten. Want FOK!mensen zijn niet te vertrouwen.quote:
de droogheidquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:16 schreef Patje1987 het volgende:
Wat ik dus zou doen is een regenton in brand steken en een krat bier voor ze neerzetten en ze veel plezier wensen, ze worden niet thuisgebracht. En het echte feest is dus binnen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ook al zou ze wel kunnen komen, dan zou je haar alsnog niet binnen laten. Want FOK!mensen zijn niet te vertrouwen.
Post dan het origineel:quote:
vandaar dat ik mij zo dronken voelquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:18 schreef naatje_1 het volgende:
Er wordt beweerd dat je bij slaapgebrek alcohol creëert
Goed idee, we gaan nog naar de KFC, oké?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat ik dus zou doen is een regenton in brand steken en een krat bier voor ze neerzetten en ze veel plezier wensen, ze worden niet thuisgebracht. En het echte feest is dus binnen.
Ja alsof ik de jaren 80 niet structureel overslaquote:
En bij alcoholgebrek creeer je slaap ?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:18 schreef naatje_1 het volgende:
Er wordt beweerd dat je bij slaapgebrek alcohol creëert
Nee, ik.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:18 schreef Penisbaard het volgende:
Ben jij al deze verjaardagen, tho_Omas?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:19 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja alsof ik de jaren 80 niet structureel oversla
ja, waarschijnlijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:19 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
vandaar dat ik mij zo dronken voel
slaap zequote:
Het overkwam me om 12 uur, echt niet normaal iedereen schreeuwen paniek code rood politie dokters brandwerenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:18 schreef Penisbaard het volgende:
Ben jij al deze verjaardagen, tho_Omas?
Hey groetjes heequote:
Waardeer ik, euforisch Ottomaans gezang terug.quote:
Wie kwamen er nog meer?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:19 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Goed idee, we gaan nog naar de KFC, oké?
neequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:19 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
En bij alcoholgebrek creeer je slaap ?
goh, verrassendquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben ook binnen een jaar weer jarig
Bedankt, toch even een muziekfragmentje terugquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waardeer ik, euforisch Ottomaans gezang terug.
Geen gein jungquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:21 schreef Floxcie het volgende:
[..]
No way, get the fuck out. You are kidding, right?
Dat moet gevierd worden!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben ook binnen een jaar weer jarig
sterkte a mattie al die kk verjaardage wens je niemand toe warom gaat iedereen dood :S warom allemaal zo kk vroeg:Squote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:20 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Het overkwam me om 12 uur, echt niet normaal iedereen schreeuwen paniek code rood politie dokters brandweren
Gefeliciteerd, ik kom ook op jouw feestje en daarna kom je op mijn feestje!quote:
Prachtige volksmuziek uit China terugquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Bedankt, toch even een muziekfragmentje terug
ga gerust je gangquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:23 schreef SpauldingPF het volgende:
Ik denk dat ik maar weer gingers ga posten, het wordt hier zo rustig...
Ja lijkt me fijn, tevens nog niet gereageerd in je verhaardag topic, hahaha verhaardag wat een typo.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:22 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ik kom ook op jouw feestje en daarna kom je op mijn feestje!
Mensen kunnen tegewoordig zo hatelijk zij ig tfoe 3laa kkr bleddersquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
sterkte a mattie al die kk verjaardage wens je niemand toe warom gaat iedereen dood :S warom allemaal zo kk vroeg:S
Jij bent cool, ik mag jou wel. Doe je ook mee aan de Space Olympics?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja lijkt me fijn, tevens nog niet gereageerd in je verhaardag topic, hahaha verhaardag wat een typo.
doablequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:25 schreef SpauldingPF het volgende:
[ link | afbeelding ]
patje ouwe negert
Wat denk je zelf, ik vertegenwoordig pluto met het 300 meter melkwegen ik weeg je melk hahaha inergalaktie planeetariequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:25 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Jij bent cool, ik mag jou wel. Doe je ook mee aan de Space Olympics?
Ze willen dat je dat denkt ja en er zijn mensen die daar in trappen dit is klachtwaardig mensen 2.0quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:26 schreef naatje_1 het volgende:
Echt heh, die gingers, dat zijn toch geen mensen meer
Mzzl PanjaMouse gr MocroManiac & Hydroboyquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:26 schreef Panzermaus het volgende:
Floxcie ik hoor het nog wel, ga nu slapen. Als HappyBob ook uitgenodigd is kan ik niet komen wegens issues van relationele aard. Een goede nacht iedereen.
Wat ben jij dan ?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:26 schreef naatje_1 het volgende:
Echt heh, die gingers, dat zijn toch geen mensen meer
Afgesproken, check je later swa.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:26 schreef Panzermaus het volgende:
Floxcie ik hoor het nog wel, ga nu slapen. Als HappyBob ook uitgenodigd is kan ik niet komen wegens issues van relationele aard. Een goede nacht iedereen.
Over christelijke boodschappen gesprokenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:25 schreef Patje1987 het volgende:
Hier nog een mooi liedje met verborgen christelijke boodschap
goede boodschap, dit gedrag moedig ik aan mede door dit filmpjequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Over christelijke boodschappen gesproken
'tis je boy sontjequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:27 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Mzzl PanjaMouse gr MocroManiac & Hydroboy
Hier spreekt Watersp!tter voor je MICquote:
Ik ook jewettzquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:32 schreef SpauldingPF het volgende:
Oooow penis en naatje zijn er ook nog
MocroManiacquote:
SU you spookquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:35 schreef Patje1987 het volgende:
Doe eens heel snel weg die gembers
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:34 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Wil je ruzie ? Gingers zijn opperwezens
polio zit in mijn genenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:35 schreef Rectum het volgende:
Aids is niet zo fijn,
dammen doet geen pijn.
Weet ik, het zijn witte intergelactische mensen die zich samen hebben gevoegd met de rode om te kunnen overleven.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:34 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Wil je ruzie ? Gingers zijn opperwezens
quote:
Mensen worden beoordeeld op de kleur van hun jasjequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:35 schreef Rectum het volgende:
Aids is niet zo fijn,
dammen doet geen pijn.
Meen je niet? Woon je in Rotterdam dan ? De hoofdstad van Marokkoquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:37 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Mensen worden beoordeeld op de kleur van hun jasje
Er wordt focking geld gestolen uit mijn oma's tasje
We chillen met raps uit Eindhovenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:38 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Meen je niet? Woon je in Rotterdam dan ? De hoofdstad van Marokko
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |