Heeft met tijdreizen en nanotechnologie te maken, alleen de Intergelactische Federatie weet wat ik bedoel, je zweet smatje.quote:
geef mij maar een goede Whiskeyquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, die drink ik niet, zoete troep
Kan en doe ik ook.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:05 schreef Patje1987 het volgende:
omdat je zo aandringtquote:
Wel een single malt mag ik hopen, niet van die blend troepquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
geef mij maar een goede Whiskey
... iF YOU THiNK I'M AN ANGEL, YOU SHOULD MEET MY DEViL....Think About It...!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:05 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Je valt in herhaling Penis, en maar op mij zeuren
Ah, Penis is dronkenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
... iF YOU THiNK I'M AN ANGEL, YOU SHOULD MEET MY DEViL....Think About It...!!
Gisteren had ik hem ook al gepost, hij lijkt verdraaid veel op My Name Is Earl.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:07 schreef naatje_1 het volgende:
Doe mij maar een Warsteiner.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:08 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb nog 3 soorten bier in de aanbieding nu,
Hertog Jan
Warsteiner
Hoegaarden wit (met citroen voor de liefhebbers)
Ik zal er 1tje meenemen over 2 wekenquote:
Hertog Janquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:08 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb nog 3 soorten bier in de aanbieding nu,
Hertog Jan
Warsteiner
Hoegaarden wit (met citroen voor de liefhebbers)
Als flip dit maar niet zietquote:
Ik kan er uren naar luisterenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |