Daarom kan je niet komen...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:13 schreef Franneh het volgende:
Ik heb morgen mijn 1e rijles. Triest he![]()
op zich wel jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:13 schreef Franneh het volgende:
eerste paaltjequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:13 schreef Franneh het volgende:
Veel plezierquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:13 schreef Franneh het volgende:
Dàt zal Celine Dion lerenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:14 schreef Patje1987 het volgende:
Deze flashloop is ook van epische proporties, OMG ZUFAL!
http://z0r.de/838
WAAROM MANquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Klopt, daarom weet ik goed te relativeren zodat ik de echte gebeurtenissen gescheiden kan houden met de film. Net zoals schelden met kanker zeg maar, niet dat ik scheld met kanker.
Misschien heel soms per ongeluk
wie weetquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het eerste paaltje had ze al gehad hoor
Ook al zou ze wel kunnen komen, dan zou je haar alsnog niet binnen laten. Want FOK!mensen zijn niet te vertrouwen.quote:
de droogheidquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:16 schreef Patje1987 het volgende:
Wat ik dus zou doen is een regenton in brand steken en een krat bier voor ze neerzetten en ze veel plezier wensen, ze worden niet thuisgebracht. En het echte feest is dus binnen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ook al zou ze wel kunnen komen, dan zou je haar alsnog niet binnen laten. Want FOK!mensen zijn niet te vertrouwen.
Post dan het origineel:quote:
vandaar dat ik mij zo dronken voelquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:18 schreef naatje_1 het volgende:
Er wordt beweerd dat je bij slaapgebrek alcohol creëert
Goed idee, we gaan nog naar de KFC, oké?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat ik dus zou doen is een regenton in brand steken en een krat bier voor ze neerzetten en ze veel plezier wensen, ze worden niet thuisgebracht. En het echte feest is dus binnen.
Ja alsof ik de jaren 80 niet structureel overslaquote:
En bij alcoholgebrek creeer je slaap ?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:18 schreef naatje_1 het volgende:
Er wordt beweerd dat je bij slaapgebrek alcohol creëert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |