Nee, ik.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:18 schreef Penisbaard het volgende:
Ben jij al deze verjaardagen, tho_Omas?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:19 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja alsof ik de jaren 80 niet structureel oversla
ja, waarschijnlijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:19 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
vandaar dat ik mij zo dronken voel
slaap zequote:
Het overkwam me om 12 uur, echt niet normaal iedereen schreeuwen paniek code rood politie dokters brandwerenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:18 schreef Penisbaard het volgende:
Ben jij al deze verjaardagen, tho_Omas?
Hey groetjes heequote:
Waardeer ik, euforisch Ottomaans gezang terug.quote:
Wie kwamen er nog meer?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:19 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Goed idee, we gaan nog naar de KFC, oké?
neequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:19 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
En bij alcoholgebrek creeer je slaap ?
goh, verrassendquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben ook binnen een jaar weer jarig
Bedankt, toch even een muziekfragmentje terugquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waardeer ik, euforisch Ottomaans gezang terug.
Geen gein jungquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:21 schreef Floxcie het volgende:
[..]
No way, get the fuck out. You are kidding, right?
Dat moet gevierd worden!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben ook binnen een jaar weer jarig
sterkte a mattie al die kk verjaardage wens je niemand toe warom gaat iedereen dood :S warom allemaal zo kk vroeg:Squote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:20 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Het overkwam me om 12 uur, echt niet normaal iedereen schreeuwen paniek code rood politie dokters brandweren
Gefeliciteerd, ik kom ook op jouw feestje en daarna kom je op mijn feestje!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |