Prachtige volksmuziek uit China terugquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Bedankt, toch even een muziekfragmentje terug
ga gerust je gangquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:23 schreef SpauldingPF het volgende:
Ik denk dat ik maar weer gingers ga posten, het wordt hier zo rustig...
Ja lijkt me fijn, tevens nog niet gereageerd in je verhaardag topic, hahaha verhaardag wat een typo.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:22 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ik kom ook op jouw feestje en daarna kom je op mijn feestje!
Mensen kunnen tegewoordig zo hatelijk zij ig tfoe 3laa kkr bleddersquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
sterkte a mattie al die kk verjaardage wens je niemand toe warom gaat iedereen dood :S warom allemaal zo kk vroeg:S
Jij bent cool, ik mag jou wel. Doe je ook mee aan de Space Olympics?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja lijkt me fijn, tevens nog niet gereageerd in je verhaardag topic, hahaha verhaardag wat een typo.
doablequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:25 schreef SpauldingPF het volgende:
[ link | afbeelding ]
patje ouwe negert
Wat denk je zelf, ik vertegenwoordig pluto met het 300 meter melkwegen ik weeg je melk hahaha inergalaktie planeetariequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:25 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Jij bent cool, ik mag jou wel. Doe je ook mee aan de Space Olympics?
Ze willen dat je dat denkt ja en er zijn mensen die daar in trappen dit is klachtwaardig mensen 2.0quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:26 schreef naatje_1 het volgende:
Echt heh, die gingers, dat zijn toch geen mensen meer
Mzzl PanjaMouse gr MocroManiac & Hydroboyquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:26 schreef Panzermaus het volgende:
Floxcie ik hoor het nog wel, ga nu slapen. Als HappyBob ook uitgenodigd is kan ik niet komen wegens issues van relationele aard. Een goede nacht iedereen.
Wat ben jij dan ?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:26 schreef naatje_1 het volgende:
Echt heh, die gingers, dat zijn toch geen mensen meer
Afgesproken, check je later swa.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:26 schreef Panzermaus het volgende:
Floxcie ik hoor het nog wel, ga nu slapen. Als HappyBob ook uitgenodigd is kan ik niet komen wegens issues van relationele aard. Een goede nacht iedereen.
Over christelijke boodschappen gesprokenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:25 schreef Patje1987 het volgende:
Hier nog een mooi liedje met verborgen christelijke boodschap
goede boodschap, dit gedrag moedig ik aan mede door dit filmpjequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Over christelijke boodschappen gesproken
'tis je boy sontjequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:27 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Mzzl PanjaMouse gr MocroManiac & Hydroboy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |