Spoilersquote:
Ze is Hotquote:
Hallo klopperstoppel, groetjes van mij en van brabant ook?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:12 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die nog in provincies denken
Daar ben ik blij omquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:12 schreef Flippiee het volgende:
NEEE BRABANT NIET WEER
en naatje vind je steeds liever
ik twijfeldequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:11 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zei nog iemand mag hem openen, willen ze niet verdorie stelletje dwazen!
ik oakquote:
1 dag posten is genoeg jonge ik ga toch ook.niet altyd dezelfde pic poste?quote:
toi toi toi xxxquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:13 schreef Penisbaard het volgende:
Meer mensen hier trouwens die dandybleu de beste user ooit vinden?
ik ken hem niet, maar die mail was geniaalquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:13 schreef Penisbaard het volgende:
Meer mensen hier trouwens die dandybleu de beste user ooit vinden?
harterlekken grntjens terug en ook aan de kids okequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hallo klopperstoppel, groetjes van mij en van brabant ook?
als jij de perfecte vrouw hebt gevonden. wil je daar toch ook niet vanaf?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
1 dag posten is genoeg jonge ik ga toch ook.niet altyd dezelfde pic poste?
NEE NIET KIDS WIL GEEN KIDSquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
harterlekken grntjens terug en ook aan de kids oke
ik betwijfel hetquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:14 schreef trolololo het volgende:
We komen weer allemaal in de dagcijfers
http://forum.fok.nl/user/history/304989quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ken hem niet, maar die mail was geniaal
dan kwoot ik mijn dagtal weer zo ben ikquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:14 schreef trolololo het volgende:
Ehm in het echt niet maar pics en photoshop en.rommelquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:14 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
als jij de perfecte vrouw hebt gevonden. wil je daar toch ook niet vanaf?
stond er nu ook al niet in dus denk het nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:14 schreef trolololo het volgende:
008quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
dan kwoot ik mijn dagtal weer zo ben ik
Hoe krijg je het voor mekaar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
stond er nu ook al niet in dus denk het niet
ga weg joh, tis egt verschrikkelijkquote:
Represent je kerngetal vriend, 2 vingers in de lucht ik shine harder dan de zonquote:
Ik heb nog een paar PM-meesterwerken nav. een of ander MUZ-onderwerp.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/304989
Gewoon wat van zijn topics lezen en je bent om.
oki doki toi toi toi gr gr dandy bleu
Brabant jonghe geakquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:16 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ga weg joh, tis egt verschrikkelijk
quote:
Ik heb ook een aantal PM-gesprekken gehad nadat ik hem die kudo's gaf voor zijn muziek en speelgoed.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:16 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar PM-meesterwerken nav. een of ander MUZ-onderwerp.
als he nout limburg was geesestquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:16 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ga weg joh, tis egt verschrikkelijk
Goan we karpere, eerst goei voeieren zodat de vieskes bietje kome, hope de ze happe witteniej lekker karper in de skottelbraajquote:
overdag niet gebaggerd had een levenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:16 schreef trolololo het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor mekaar.
Morgen sta je erin.
Ik zet er een LD voor in.
0416 jeweet, groeten aan tilliequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:18 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Zeker 013 represent wheelie mafia click
dandybleuquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:49 schreef dandybleu het volgende:
rectum heeft het goede antwoord ha ha allen we zijn nog in overleg met de jury : een jurylid beweerd dat het antwoord niet correct is want die meent te herinneren dat adriaan van dis een vrouwelijke cover had van het nummer
we zijn nu druk aan het bellen en mailen met adriaan van dis zijn posse
de prijs kan eventueel gedeeld worden ha ha dat is een optie
haahaa ai ai ai nou gr gr toi toi dandy bleuquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:48 schreef dandybleu het volgende:
ja maak de mensen maar weer dood met een blije mus hee? totaal een moordwijf eerste klas en ha ja ai ai ai totaan onbereikbaar..... je zou jezelf nog pijnigen door haar als desktop wallpaper te gaan gebruiken..... krijg je lekker dorst elke dag maar je kan geen water of wijn drinken.....
Als je 's nachts echt GOED baggert schiet het op; 90% van mijn posts zijn tussen 0:00 en 04:00quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
overdag niet gebaggerd had een leven![]()
en geen LD en trouwens die komt er even goed wel
Ja nou groetjes heequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:19 schreef Penisbaard het volgende:
Dandybleu over Voe:
[..]
haahaa ai ai ai nou gr gr toi toi dandy bleu
Je sig.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb ook een aantal PM-gesprekken gehad nadat ik hem die kudo's gaf voor zijn muziek en speelgoed.
Kerelquote:
kerelquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Goan we karpere, eerst goei voeieren zodat de vieskes bietje kome, hope de ze happe witteniej lekker karper in de skottelbraaj
ik bagger al 2 weken niet goed sinds er een blokkering op mn webbrowser is gezetquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:19 schreef trolololo het volgende:
[..]
Als je 's nachts echt GOED baggert schiet het op; 90% van mijn posts zijn tussen 0:00 en 04:00![]()
En vandaag ben ik zuinig met LD's
ld's?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:19 schreef trolololo het volgende:
[..]
Als je 's nachts echt GOED baggert schiet het op; 90% van mijn posts zijn tussen 0:00 en 04:00![]()
En vandaag ben ik zuinig met LD's
figuurquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik bagger al 2 weken niet goed sinds er een blokkering op mn webbrowser is gezet
oki doki toi toi groetjes de edwin emanuel possequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:19 schreef Penisbaard het volgende:
Dandybleu over Voe:
[..]
haahaa ai ai ai nou gr gr toi toi dandy bleu
ROTquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:21 schreef SpauldingPF het volgende:
Nummer 2 gemist, maar hier ben ik weerKroeg was saai btw
Ginger voor het topic :
[ link | afbeelding ]
hoer zou ik ookquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:21 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
figuurik dacht dat jij ging slapen
lelijke gingerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:21 schreef SpauldingPF het volgende:
Nummer 2 gemist, maar hier ben ik weerKroeg was saai btw
Ginger voor het topic :
[ link | afbeelding ]
Je gebruikt toch wel firefox heh?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik bagger al 2 weken niet goed sinds er een blokkering op mn webbrowser is gezet
FireFox!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:23 schreef trolololo het volgende:
[..]
Je gebruikt toch wel firefox heh?
HAHA JE FAALTquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:23 schreef SpauldingPF het volgende:
[IMG=http://img816.imageshack.us/img816/5170/10cintiadicker09.jpg][/IMG]
ok je moet nog wel van de vorige keer betalenquote:
mijn pa heeft ingesteld dat na 1.00 uur webbrowsers het nietcdoen. Gelukkig op mobiel 3Gquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:23 schreef trolololo het volgende:
[..]
Je gebruikt toch wel firefox heh?
of Chromequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:24 schreef trolololo het volgende:
[..]
Mensen die IE gebruiken en zeggen dat het goed is
[irrelevant]quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:24 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben het een keer met trol eens:
[..]
wtfquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
mijn pa heeft ingesteld dat na 1.00 uur webbrowsers het nietcdoen. Gelukkig op mobiel 3G
teringkriebelsquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:24 schreef trolololo het volgende:
[..]
[irrelevant]
Ik ben 15 dagen ouder
[/irrelevant]
Pa neemt maatregelen tegen Fok! gedragquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
mijn pa heeft ingesteld dat na 1.00 uur webbrowsers het nietcdoen. Gelukkig op mobiel 3G
of je gebruikt een proxy, of reset gewoon de routerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dat dus en die blokkering staat er net 2 weken op troiwensquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:23 schreef trolololo het volgende:
[..]
*mompelt wat over Fok! NB verslaving*
gadverredammequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dat dus en die blokkering staat er net 2 weken op troiwens
Hahahahahahahahquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat kun je niet de-installerenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
damn, heb je geen eigen PC?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
proxy.psg.nlquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:25 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
of je gebruikt een proxy, of reset gewoon de router
proxy geen verstand van en router al talloze keren gereset. Heb zelfs proberen in te breken op netwerk ook niet geluktquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:25 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
of je gebruikt een proxy, of reset gewoon de router
mensen die 50 reacties per pagina hebbenquote:
na 1uur pas dan kun je inprencipe gwn alles doen wat je normaal doetquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ze worden beter, nog even doorzoeken jongenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:27 schreef SpauldingPF het volgende:
[ link | afbeelding ]
hierrrrrrrrrrr
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:27 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
mensen die 50 reacties per pagina hebben
edit: BAHAHA IK NU OOK MANGquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:27 schreef Patje1987 het volgende:
HAHA PANZERWAU5 IK HEB EEN EDIT GEMACHT
Dit moet eindigen je weet wat ik heb gezegd over gembers hèquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:28 schreef Penisbaard het volgende:
Wat's die afspraakje met die kensergingers dan alweder
ohquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:28 schreef trolololo het volgende:
Dit is mijn laatste ( van laat / niet vroeg) NB deze week
Wat wil je hebben, heb voor paar gig aan plaatjes:Pquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:28 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ze worden beter, nog even doorzoeken jongen
Het kan vriezenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:28 schreef trolololo het volgende:
Dit is mijn laatste ( van laat / niet vroeg) NB deze week
er stond queerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:28 schreef Flippiee het volgende:
Okee niet grappog. Heb eigen laptop maar verbindibg alleen via eigen router. Router heeft blokkade. Maar kan niet inloggen admin admin werkte niet. Wachtwoord veranderd. Geen idee waarom. Nou verder baggeren maar qeer done
Laat je paps maar weten dat een leger nachtbaggeraars heel erg boos isquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:28 schreef Flippiee het volgende:
Okee niet grappog. Heb eigen laptop maar verbindibg alleen via eigen router. Router heeft blokkade. Maar kan niet inloggen admin admin werkte niet. Wachtwoord veranderd. Geen idee waarom. Nou verder baggeren maar qeer done
Trusten jij en oja de greotjs nogquote:
verras ons allen maar,quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:29 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Wat wil je hebben, heb voor paar gig aan plaatjes:P
wij zijn bijna even oudquote:
ehm ik heb ook 51 gb aan plaatjesquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:30 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
verras ons allen maar,
en
Toch een beetje ziek he, paar Gig
Ik heb een externe HDD voor de Laura's gekochtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:30 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
verras ons allen maar,
en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedicabo ego vos et irrumabo.
Ja he ik red de 700mb niet eens met mijn picsquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:30 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
verras ons allen maar,
en
goeievraag.nl en geleerdenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:04 schreef dandybleu het volgende:
of vaginale inscheuring tijdens een te jonge zwangerschap vaak gebeurd? ik had er nog nooit over gehoord
als iemand intresse heeft in dit toch wel intressante idee ( of gruwelijk )
plaats dan aub de vraag op www.goeievraag.nl
zij daar weten echt elk antwoord en vaak mengen zich op die site ook geleerden ( of artsen )
zelf heb ik een ban op die site maar die site is wel de beste info verstrekker van NL
Mwah nu ik nog thuis woon maak ik er gebruik van ook.quote:
tsja blokkering was eerst tot 12 uur kon dus heulemaal niet nben. Had gevraagd of dat veranderd kon worden. Nu is het 1 uurquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:29 schreef trolololo het volgende:
[..]
Laat je paps maar weten dat een leger nachtbaggeraars heel erg boos is
ja toppertje dit!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
goeievraag.nl en geleerdenbeste info verstrekker
dandybleu
ja ok, maar ze dragen je van alles opquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:31 schreef trolololo het volgende:
[..]
Mwah nu ik nog thuis woon maak ik er gebruik van ook.
Was doen
Eten koken
Vanalles
En je zusjes hebben ook zelfde blokkeringquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
tsja blokkering was eerst tot 12 uur kon dus heulemaal niet nben. Had gevraagd of dat veranderd kon worden. Nu is het 1 uur
JAquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog ouders.
Wat is daar eng aan, dat was gezellig daarquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:33 schreef SpauldingPF het volgende:
Toch een beetje eng, die vent met die dwarsfluit
Opdragen = okquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja ok, maar ze dragen je van alles op
In Before: Pics van je Zusjequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:33 schreef trolololo het volgende:
[..]
En je zusjes hebben ook zelfde blokkering
Ik bedoelde het richting je vader, dat je volwassen bentquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:33 schreef Flippiee het volgende:
Trouwebs naatje jij wordt ook vokwassen hoor je bent geen peter pan
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:34 schreef SpauldingPF het volgende:
ziet je vader er zo uit flippie=
[ link | afbeelding ]
zusjes lezen schat en kan toch niet uploaden op mobilequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:33 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
In Before: Pics van je Zusje
Hij is veel moderner...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:34 schreef SpauldingPF het volgende:
ziet je vader er zo uit flippie=
[ link | afbeelding ]
Waren Korine en Joost-Jan er ook bij?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat is daar eng aan, dat was gezellig daar
sorry, schatjequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
zusjes lezen schat en kan toch niet uploaden op mobile
serieus jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:33 schreef SpauldingPF het volgende:
Is die blokkering serieus, wat kinderachtig voor iemand van 18
Ik kan je de hyves leverenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
zusjes lezen schat en kan toch niet uploaden op mobile
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedicabo ego vos et irrumabo.
Die heb je van mij gejat, heb ik gister gepostquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:35 schreef trolololo het volgende:
[..]
Hij is veel moderner...
[ afbeelding ]
Ja het was kei gezellig, we speelde ook pong nogquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waren Korine en Joost-Jan er ook bij?
het zal mn moeder zijn geweest die geklaagd heeft. Mijn pa is relaxed en hoe het met mn moeder zit is prive.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het richting je vader, dat je volwassen bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goeie spel ik ben combat 134 en heb 11 level 99 skillsquote:
Godverredommequote:
Die Think Different was de moeite van het opslaan waard.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:36 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Die heb je van mij gejat, heb ik gister gepost
eventjes een chick tussendoor
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:37 schreef naatje_1 het volgende:nee dit is een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 17 augustus 2010 15:32 schreef Sisiorange94 het volgende:
Frietzak, friettent, frietzaak, frietssaus, Franse frietjes, frietkraam, frituur en eigenlijk is het allemaal gewoon friet.
Frietrecepten Topic
Ik realisser me nu pas dat het rune escapse is, hahaha die 2 woorden wat een garpquote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:37 schreef naatje_1 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan we flauw doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedicabo ego vos et irrumabo.![]()
Heb nog niet zoveel gingers gepost vandaagquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:37 schreef trolololo het volgende:
[..]
Die Think Different was de moeite van het opslaan waard.
Dagindeling SpauldingPF:
05:00 - 23:59: Plaatjes van gingers zoeken ,opslaan en uploaden.
00:00 - 04:59: Plaatjes van gingers posten.maar kan verandering in komen
Wat willen jullie
![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:37 schreef naatje_1 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erg scherpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...![]()
LD'squote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:38 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Heb nog niet zoveel gingers gepost vandaagmaar kan verandering in komen
Wat willen jullie
Pedicabo ego vos et irrumabo.![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:38 schreef trolololo het volgende:
[..]
Gaan we flauw doenJe leert het wel, je doet ehm in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:38 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Wat willen jullie
![]()
![]()
Ditquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:38 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Wat willen jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...![]()
Zwarte vieze pokken pest malaria aids puistenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:39 schreef SpauldingPF het volgende:
[ link | afbeelding ]
sproetjes <3
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
nee, dit is tyfusquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:39 schreef SpauldingPF het volgende:
[ link | afbeelding ]
sproetjes <3
It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...![]()
Deze ken ik ook:quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hmm die code ken ik niet uit mn hoofd. Deze wel :
1 :') Pedicabo ego vos et irrumabo.![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hmm die code ken ik niet uit mn hoofd. Deze wel :
It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:38 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Wat willen jullie
Volgende nb post ik tot 1.00 heulemaal vol met mannen ik zweer het.![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nee.
Volgende nb post ik tot 1.00 heulemaal vol met mannen ik zweer het.
Dan kom ik later.Pedicabo ego vos et irrumabo.![]()
je gaat watquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nee.
Volgende nb post ik tot 1.00 heulemaal vol met mannen ik zweer het.
Doe maarquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nee.
Volgende nb post ik tot 1.00 heulemaal vol met gingers ik zweer het.![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:42 schreef trolololo het volgende:
[..]
[ http://www.dag.nl/wp-content/uploads/2009/08/hond.jpg&t=1]afbeelding ]
Dan kom ik later.![]()
interesseert me nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:42 schreef trolololo het volgende:
[..]
[ http://www.dag.nl/wp-content/uploads/2009/08/hond.jpg&t=1]afbeelding ]
Dan kom ik later.![]()
minder goed dan die van rune-escapequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:32 schreef Sisiorange94 het volgende:
Frietzak, friettent, frietzaak, frietssaus, Franse frietjes, frietkraam, frituur en eigenlijk is het allemaal gewoon friet.
Frietrecepten Topic![]()
daar?quote:It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...![]()
wat een vrouwquote:
noem me geen flipperquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:43 schreef naatje_1 het volgende:
Maar flipper, wat hadden we nou afgesproken
en kan niet uploaden op mobiel dus je moet wachtenr
![]()
godverredommequote:
was ik ook van pkanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:45 schreef trolololo het volgende:
[..]
Leef jij je maar uit met je mannen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Remlofquote:
SURINAME TERUG IN HET KONINKRIJKquote:![]()
Ja tochquote:![]()
Toch fijn dat hij EINDELIJK iemand gevonden heeft![]()
Echt heel leuk voor hem.Pedicabo ego vos et irrumabo.![]()
Wil je ook?quote:
Wat is er eigenlijk met Rob Fruithof?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar dat is geen wuppie en ook geen kart....
Wat is er trouwens met Rob Fruithof?
![]()
Remlof
Doe meequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:48 schreef Flippiee het volgende:
Doen we al aan lapo hunt
meldt het even dan kan ik meedoen.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Die neger?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:48 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Als je het ziet, dan poep je bakstenen.
Het is weer aan mensen ben op je hoede, open jullie ogen en slokdarm en doe er bier in.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wij maken filmpjes voor JOU! Veel kijkplezier!![]()
![]()
Ohw, wacht, dus als jij mannen post in NB topic nr #1 stuur je mij je S&G insturing en noem ik jou geen flipper? Is dat de deal?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
noem me geen flipper
en kan niet uploaden op mobiel dus je moet wachtenr
![]()
Ik heb het over bier hèquote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik heb nog reclame nodig, kan ik hun bellen?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik heb maar een smal budgetWij vormen tezamen gezellig een schaar.
asdWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Aan ons de victorie aan RKC!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: