na 1uur pas dan kun je inprencipe gwn alles doen wat je normaal doetquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dat dus en die blokkering staat er net 2 weken op troiwens
ze worden beter, nog even doorzoeken jongenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:27 schreef SpauldingPF het volgende:
[ link | afbeelding ]
hierrrrrrrrrrr
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:27 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
mensen die 50 reacties per pagina hebben
edit: BAHAHA IK NU OOK MANGquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:27 schreef Patje1987 het volgende:
HAHA PANZERWAU5 IK HEB EEN EDIT GEMACHT
Dit moet eindigen je weet wat ik heb gezegd over gembers hèquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:28 schreef Penisbaard het volgende:
Wat's die afspraakje met die kensergingers dan alweder
ohquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:28 schreef trolololo het volgende:
Dit is mijn laatste ( van laat / niet vroeg) NB deze week
Wat wil je hebben, heb voor paar gig aan plaatjes:Pquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:28 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ze worden beter, nog even doorzoeken jongen
Het kan vriezenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:28 schreef trolololo het volgende:
Dit is mijn laatste ( van laat / niet vroeg) NB deze week
er stond queerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:28 schreef Flippiee het volgende:
Okee niet grappog. Heb eigen laptop maar verbindibg alleen via eigen router. Router heeft blokkade. Maar kan niet inloggen admin admin werkte niet. Wachtwoord veranderd. Geen idee waarom. Nou verder baggeren maar qeer done
Laat je paps maar weten dat een leger nachtbaggeraars heel erg boos isquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:28 schreef Flippiee het volgende:
Okee niet grappog. Heb eigen laptop maar verbindibg alleen via eigen router. Router heeft blokkade. Maar kan niet inloggen admin admin werkte niet. Wachtwoord veranderd. Geen idee waarom. Nou verder baggeren maar qeer done
Trusten jij en oja de greotjs nogquote:
verras ons allen maar,quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:29 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Wat wil je hebben, heb voor paar gig aan plaatjes:P
wij zijn bijna even oudquote:
ehm ik heb ook 51 gb aan plaatjesquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:30 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
verras ons allen maar,
en
Toch een beetje ziek he, paar Gig
Ik heb een externe HDD voor de Laura's gekochtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:30 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
verras ons allen maar,
en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedicabo ego vos et irrumabo.
Ja he ik red de 700mb niet eens met mijn picsquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:30 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
verras ons allen maar,
en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |