dandybleuquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:49 schreef dandybleu het volgende:
rectum heeft het goede antwoord ha ha allen we zijn nog in overleg met de jury : een jurylid beweerd dat het antwoord niet correct is want die meent te herinneren dat adriaan van dis een vrouwelijke cover had van het nummer
we zijn nu druk aan het bellen en mailen met adriaan van dis zijn posse
de prijs kan eventueel gedeeld worden ha ha dat is een optie
haahaa ai ai ai nou gr gr toi toi dandy bleuquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:48 schreef dandybleu het volgende:
ja maak de mensen maar weer dood met een blije mus hee? totaal een moordwijf eerste klas en ha ja ai ai ai totaan onbereikbaar..... je zou jezelf nog pijnigen door haar als desktop wallpaper te gaan gebruiken..... krijg je lekker dorst elke dag maar je kan geen water of wijn drinken.....
Als je 's nachts echt GOED baggert schiet het op; 90% van mijn posts zijn tussen 0:00 en 04:00quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
overdag niet gebaggerd had een leven![]()
en geen LD en trouwens die komt er even goed wel
Ja nou groetjes heequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:19 schreef Penisbaard het volgende:
Dandybleu over Voe:
[..]
haahaa ai ai ai nou gr gr toi toi dandy bleu
Je sig.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb ook een aantal PM-gesprekken gehad nadat ik hem die kudo's gaf voor zijn muziek en speelgoed.
Kerelquote:
kerelquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Goan we karpere, eerst goei voeieren zodat de vieskes bietje kome, hope de ze happe witteniej lekker karper in de skottelbraaj
ik bagger al 2 weken niet goed sinds er een blokkering op mn webbrowser is gezetquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:19 schreef trolololo het volgende:
[..]
Als je 's nachts echt GOED baggert schiet het op; 90% van mijn posts zijn tussen 0:00 en 04:00![]()
En vandaag ben ik zuinig met LD's
ld's?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:19 schreef trolololo het volgende:
[..]
Als je 's nachts echt GOED baggert schiet het op; 90% van mijn posts zijn tussen 0:00 en 04:00![]()
En vandaag ben ik zuinig met LD's
figuurquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik bagger al 2 weken niet goed sinds er een blokkering op mn webbrowser is gezet
oki doki toi toi groetjes de edwin emanuel possequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:19 schreef Penisbaard het volgende:
Dandybleu over Voe:
[..]
haahaa ai ai ai nou gr gr toi toi dandy bleu
ROTquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:21 schreef SpauldingPF het volgende:
Nummer 2 gemist, maar hier ben ik weerKroeg was saai btw
Ginger voor het topic :
[ link | afbeelding ]
hoer zou ik ookquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:21 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
figuurik dacht dat jij ging slapen
lelijke gingerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:21 schreef SpauldingPF het volgende:
Nummer 2 gemist, maar hier ben ik weerKroeg was saai btw
Ginger voor het topic :
[ link | afbeelding ]
Je gebruikt toch wel firefox heh?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik bagger al 2 weken niet goed sinds er een blokkering op mn webbrowser is gezet
FireFox!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:23 schreef trolololo het volgende:
[..]
Je gebruikt toch wel firefox heh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |