Hans wordt wat ouder, merk jij ook nog wel over 30 jaarquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:28 schreef Dagoduck het volgende:
Niets tegen jou hoor Hans, maar het aanmaken van topic bij jou duurt altijd zo lang
Grunnegers nemen de tijd. hier in t noorden komt alles wat laterquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:28 schreef Dagoduck het volgende:
Niets tegen jou hoor Hans, maar het aanmaken van topic bij jou duurt altijd zo lang
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:27 schreef Jonas3v12radio het volgende:@rudymackay dag 2de baas ik ga je missen x van Jonas (ps die nieuwe fietsbel rocks!!!)
Niks vergeleken met dat braobaants kwartierke!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Grunnegers nemen de tijd. hier in t noorden komt alles wat later
slaap zacht!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:30 schreef Bol_Wan het volgende:
Ga nu maar echt naar bed, langer dan 65 uur zonder slaap trek ik echt niet![]()
Veel plezier nog allen![]()
trustequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:30 schreef Bol_Wan het volgende:
Trusteeeeeeequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:30 schreef Bol_Wan het volgende:
Hilarisch inderdaadquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:31 schreef Jannekje7 het volgende:
Whahahahaha, die beschrijving van de Jack Johnson fans!
Sluit ik mij graag bij aanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:31 schreef 3rdRock het volgende:
@iedereen hier: ik wil jullie alvast bedanken voor deze toffe uurtjes!![]()
![]()
Hehe, weltrusten!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:30 schreef Bol_Wan het volgende:
trustequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:30 schreef Bol_Wan het volgende:
kinderarmpjequote:
Whehehe, nu je het zegt, heb Flickr ook maar even toegevoegdquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:34 schreef Dagoduck het volgende:
Wisten jullie dat ik speciaal Flickr aan heb gemaakt zodat mn rijtje met icoontje helemaal vol staat
sneuheid ten top ;-)quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:34 schreef Dagoduck het volgende:
Wisten jullie dat ik speciaal Flickr aan heb gemaakt zodat mn rijtje met icoontje helemaal vol staat
Met die poes, of ben jij die blonde en is dat een hele oude fotoquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:41 schreef Dagoduck het volgende:
Op m'n Flickr staan op pagina 3 trouwens nog oude foto's van mij
TSSSSSsssss....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sneuheid ten top ;-)
het gaat ook niet om de hoeveelheid icoontjes, maar om de kwaliteit!
(zegt iemand die echt niets boeiends met die icoontjes doet)
Wat een baas die kat van jou. Mooi beest!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:41 schreef Dagoduck het volgende:
Op m'n Flickr staan op pagina 3 trouwens nog oude foto's van mij
Die blonde, is van juni 2003quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Met die poes, of ben jij die blonde en is dat een hele oude foto.
Jij?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Zeg, moet er niet ff een FOK!ker bellen?
aan jou de eerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Zeg, moet er niet ff een FOK!ker bellen?
Ik dacht meteen aan Madonna, die scene dat ze aan het kruis hangt. Hoe heet dat liedje?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:43 schreef naatje_1 het volgende:
Heej, dat intro, dat klinkt bekend, trentemoller?
Zoals?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:41 schreef 3rdRock het volgende:
ik hoop dat mackay nog ergens op 3fm een plekkie vind. er zitten absoluut een aantal minder fijne dj's
*proest*quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
TSSSSSsssss....
Heb ook een photobucket dus eigenlijk is het een beetje dubbel..
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat een baas die kat van jou. Mooi beest!
Ik nog lang niet, maar dat komt morgenochtend wel..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:44 schreef alors het volgende:
Ik ga inmiddels wel ernstige verschijnselen van behoefte aan slaap vertonen
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
*proest*
en bellen? ik druf niet met rudy te praten....kale aangeschoten mannen die rudy heten zijn eng
roos, annemiek, miranda v holland, bart arens. claudia. en tot nu toe vind ik frank dane ook niet geweldig, maar die krijgt nog het voordeel vd twijfel.quote:
LOL ! precies mijn gedachte toen ik de foto zag. of " moet je klappen hebben??! " " I pwn you!"quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
B6 by Dagoduck, on Flickr
"Had je wat"
jij zegt hetquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan Madonna, die scene dat ze aan het kruis hangt. Hoe heet dat liedje?
Miranda van Holland, zondag 22 tot 1 uur.quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
B6 by Dagoduck, on Flickr
"Had je wat"
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij zegt hetIk zou het niet weten
Live to Tell?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan Madonna, die scene dat ze aan het kruis hangt. Hoe heet dat liedje?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
LOL ! precies mijn gedachte toen ik de foto zag. of " moet je klappen hebben??! " " I pwn you!"
ik ben niet de enige die haar irritant vind zie ikquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Miranda van Holland, zondag 22 tot 1 uur.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
D3 by Dagoduck, on Flickr
I'm the captain of my faith, I'm the master of my soulTeh Devil has come!
Ik weet zeker heeeel vetquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:49 schreef -Hans- het volgende:
Torre Florim en The Madd. Zo, best uniek dit. Ben benieuwd hoe het gaat klinken.
Jammer.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Oh jongens, pas op hoor, anders stuur ik mijn katten t topic in!
(nee, niet mn poes, stelletje vunzen!)
en weg zijn de kattenquote:
Ik heb hier 2 weken p j en hond rondlopen en dat is voldoendequote:
Jaa hequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:53 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Een flatcoat! Die zijn liefff!
ze staaaaaaaaaaaaaaaard naar mijquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Dusty gaat jullie dóód maken jongahhhhhhh!
[ afbeelding ]
Oeh!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Dusty gaat jullie dóód maken jongahhhhhhh!
[ afbeelding ]
speciaal een plekje voor poes! wat lief....:)quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:57 schreef Dagoduck het volgende:
Zo ziet er in mijn Computerverslavingskamer uit:
[ afbeelding ]
Al die Donald Ducksquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:57 schreef Dagoduck het volgende:
Zo ziet er in mijn Computerverslavingskamer uit:
[ afbeelding ]
Heule ouwe foto trouwez..![]()
Of coursequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:58 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ha jullie zijn er nog, gelukkig
sowiesoquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:58 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[bekermicrofoonstijl] het was negentienhonderddrieënvijftig. [/..]quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Al die Donald Ducks
zou ik ook zeggen dat het een oude foto is![]()
Tot het bittere eind!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:58 schreef moveyourass-kevin het volgende:
aaaww wat een knapperd!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:00 schreef Jannekje7 het volgende:
En deze knappe kerel verhuist straks met mn ex mee....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[bekermicrofoonstijl] het was negentienhonderddrieënvijftig. [/..]
Laatste foto is vet!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:00 schreef Jannekje7 het volgende:
En deze knappe kerel verhuist straks met mn ex mee....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wageffe, wilde je pronken met boxen, want dat kan ik beter hoor!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:59 schreef Dagoduck het volgende:
Dit was tijdens Serieus Request:
Zo ziet het er nog uit, maar dan met extra boxen bovenop de boxen
[ afbeelding ]
Het zelfs voor het eerst drukker op FOK dan op Lichtsnel (Tijdens de Freakn8 dan)quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:58 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Nouja, zo zeer nou ookweer niet, ik gebruik amper (nooit) alleen als ik ze weghaal staat het zo kaalquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:02 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wageffe, wilde je pronken met boxen, want dat kan ik beter hoor!
Check mijn Dahli Ikon speakers (nouja, één van de twee)
[ afbeelding ]
Netjes ik heb hier B&W staanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:02 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wageffe, wilde je pronken met boxen, want dat kan ik beter hoor!
Check mijn Dahli Ikon speakers (nouja, één van de twee)
[ afbeelding ]
en dat zegt watquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het zelfs voor het eerst drukker op FOK dan op Lichtsnel (Tijdens de Freakn8 dan)
Ha, ik heb een B&O platenspelerquote:
Hier?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:05 schreef 3rdRock het volgende:
mmm...ik dacht dat dit het 3fm-topic was, is het een poezentopic! kan iemand vertellen waar ik 3fm kan vinden?
Het gaat vanavond echt alle kanten opquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:05 schreef 3rdRock het volgende:
mmm...ik dacht dat dit het 3fm-topic was, is het een poezentopic! kan iemand vertellen waar ik 3fm kan vinden?
mooi, dan zit ik toch goedquote:
mag ik er ook 1?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:07 schreef hole1988 het volgende:
* hole1988trekt nu een zak hamka's open
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:
Goed bezig! heb ook nog 1 zo'n zakje hier liggen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:07 schreef hole1988 het volgende:
* hole1988trekt nu een zak hamka's open
nee dusquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Dat is de definitie van Gerard ja.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee dus
nuja, heb hier nog tijgernootjes, blijven we toch in de poezenmood.
hier ook al een zak doorheen gegaanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goed bezig! heb ook nog 1 zo'n zakje hier liggen.
Nice! doe ik je niet naquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:11 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
hier ook al een zak doorheen gegaan
fapfapquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:10 schreef Dagoduck het volgende:
Dit was ik 6 december 2008 op texel, als Jutter
[ afbeelding ]
ah, fuck offquote:
Haha okay, maar verstandig!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:13 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
was al half leeg hoorga me niet misselijk eten
Inderdaad. Domien is een wannabe. Veenstra niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:13 schreef Pino112 het volgende:
Jezus Henk, kappen nu.![]()
Veenstra is geen wannabe.
ik gaat helegaar niets doen met beelen of veenstra! annemiek, ok...maar niet beelen of veenstra!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:13 schreef -Hans- het volgende:
"En dan moeten wij het doen met Beelen en Veenstra?! "
is that an invitation?quote:
Proest !quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik gaat helegaar niets doen met beelen of veenstra! annemiek, ok...maar niet beelen of veenstra!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goed bezig! heb ook nog 1 zo'n zakje hier liggen.
Smiths doet goede zakenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:11 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
hier ook al een zak doorheen gegaan
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Inderdaad. Domien is een wannabe. Veenstra niet.
Wel ff een verschil met wat we daarstraks hoorden met Torre + The Maddquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:17 schreef -Hans- het volgende:
Gast heeft wel een mooie stem.. al is het niet mijn smaak.
Proost Janneke!![]()
Haha zeg dat welquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:19 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wel ff een verschil met wat we daarstraks hoorden met Torre + The Madd
Ik heb daar wel eens een paar slokjes van gehad.. Ben er geen fan van al is het alleen al vanwege de geur. Bah!quote:
ik heb nog een blikje of 10 in mijn keukenkastje staan....helaas zo'n 200km noordelijkerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens een paar slokjes van gehad.. Ben er geen fan van al is het alleen al vanwege de geur. Bah!
Vage energydrankquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat is dat dan voor iets 3rdRock?
(ja, ik woon onder een steen)
dat is Monster Ripper. een halve liter energydrink met een tropische smaak. veel te duur en ik drink zo af en toe als ik per se een film uit wil zitten of in een situatie als deze. iig geen liters per weekquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat is dat dan voor iets 3rdRock?
(ja, ik woon onder een steen)
Aj, dat is niet echt om de hoek zeg maarquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb nog een blikje of 10 in mijn keukenkastje staan....helaas zo'n 200km noordelijker
Net van die zoete zoooooi als Redbull en Golden Power?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is Monster Ripper. een halve liter energydrink met een tropische smaak. veel te duur en ik drink zo af en toe als ik per se een film uit wil zitten of in een situatie als deze. iig geen liters per weeken nu al 3mnd niet
Er zijn tijden geweest dat ik elke dag 2 van die blikjes opdronk. Maar gezond is het niet echt.quote:
trustenquote:
ik vind em minder zoet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:23 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Net van die zoete zoooooi als Redbull en Golden Power?
nog ruim 1 week en dan kan ik ze op gaan makenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aj, dat is niet echt om de hoek zeg maar.
Waar liggen ze op je te wachten?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nog ruim 1 week en dan kan ik ze op gaan maken
Dit ja. Met die rusten ertussenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:24 schreef Jannekje7 het volgende:
We. Are. Your friends. You'll. Never be alone again.
in mijn keukenkastje in Grunn. daar ben ik al 3mnd niet geweet ivm een fietsongelukje....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:26 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Waar liggen ze op je te wachten?
Oei, das minder.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in mijn keukenkastje in Grunn. daar ben ik al 3mnd niet geweet ivm een fietsongelukje....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff gespoilerd voor het geval iemand het onfris vind
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:28 schreef 3rdRock het volgende:
dit is de oorzaak van 3mnd van huis zijn.....Uhhnm, wat is het precies? ruggenwervel verkeerd of is het dat bruineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff gespoilerd voor het geval iemand het onfris vind![]()
En mannen die drummen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:30 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohja, mannen die gitaar spelen... hou me tegen...
tis een foto van mijn bekken en daarin zit een breuk. de rechterhelft van mijn bekken was bijna doormidden....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Uhhnm, wat is het precies? ruggenwervel verkeerd of is het dat bruine
en mannen die a-muzikaal zijn? :pquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:30 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohja, mannen die gitaar spelen... hou me tegen...
Nu zie ik het jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis een foto van mijn bekken en daarin zit een breuk. de rechterhelft van mijn bekken was bijna doormidden....
Om eerlijk te zijn een beetje een turn-off....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en mannen die a-muzikaal zijn? :p
Aightquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Kunnen ook vréselijk sexy zijn!
En pianisten betoveren ook....
Houdoe!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:32 schreef Dagoduck het volgende:
Noudan maar...
![]()
Tot morgenavond oid..
ehm....ik heb een zgn triviantgeheugen, maar verder....:squote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn een beetje een turn-off....
Tenzij ze andere kwaliteiten hebben om t goed te maken
What about snare-drumming?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Kunnen ook vréselijk sexy zijn!
En pianisten betoveren ook....
Sander speelt toch banjo?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:34 schreef -Hans- het volgende:
Echt muziekaal man. Welke andere jock bij 3FM speelt er een instrument? Volgens mij Corton maar dan heb je ze ook wel gehad.
Serieus joh? LOLquote:
hefig...ja, op zich wel, maar t had allemaal veel erger kunnen zijn. 't kan het je niet aanraden met 30km per uur met je pedaal een paaltje teraken en vervolgens met een salto op je zij terecht te komen.....maar inmiddels loop ik alweer korte stukjes zonder krukken en over een dag of 10 heb ik mijn 1e werkdag er weer op zittenquote:
Drrrrrrrum rol!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kleine_trom
'Trommelen', maar dat klinkt zo kut
Oei! Gelukkig nog nooit echt heel hard gevallen tijdens het mountainbiken. Wel een keertje rem tussen de spaken die afbrak. Ik sloeg over de kop, maar gelukkig niets aan over gehouden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hefig...ja, op zich wel, maar t had allemaal veel erger kunnen zijn. 't kan het je niet aanraden met 30km per uur met je pedaal een paaltje teraken en vervolgens met een salto op je zij terecht te komen.....maar inmiddels loop ik alweer korte stukjes zonder krukken en over een dag of 10 heb ik mijn 1e werkdag er weer op zitten
Mee eens! merk aan mezelf wel dat de vermoeidheid nu wel begint toe te slaan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:37 schreef 3rdRock het volgende:
jongens (en dame)! dit topic gaat langzamer dan de vorige. hoekomda?
Heb je die link nog ergens?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:38 schreef FlorentijnH het volgende:
gaat ie weer zn dochtertjes hyves spammen
Ik heb een hekel aan het woord trommelen. En ook als mensen drumstokjes zeggen. Het zijn drumstokken!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kleine_trom
'Trommelen', maar dat klinkt zo kut
t is een beetje laat/vroeg he?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:37 schreef 3rdRock het volgende:
jongens (en dame)! dit topic gaat langzamer dan de vorige. hoekomda?
http://elysecaspers.hyves.nl/quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je die link nog ergens?
Geen zin om tig topics door te spitten
kijk goed uit! je kunt echt lelijk vallen!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Oei! Gelukkig nog nooit echt heel hard gevallen tijdens het mountainbiken. Wel een keertje rem tussen de spaken die afbrak. Ik sloeg over de kop, maar gelukkig niets aan over gehouden.
hier ook wel, heb Footballmanager ook nog open staan, maar daar maak ik niet echt vorderingen door de slowchat hierquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mee eens! merk aan mezelf wel dat de vermoeidheid nu wel begint toe te slaan.
Hier ook zeg...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt mij idd ook wat lastig om te combinerenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kijk goed uit! je kunt echt lelijk vallen!
[..]
hier ook wel, heb Footballmanager ook nog open staan, maar daar maak ik niet echt vorderingen door de slowchat hier
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan het woord trommelen. En ook als mensen drumstokjes zeggen. Het zijn drumstokken!
Dit. Allebeiquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
hoe laat moet je er dan uit joh?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hier ook zeg...
Damn, morgen werken... haha!
brakheidquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hier ook zeg...
Inderdaad, ze leven nog! Maar zouden ze leven van de muziek? Ik hoor niets meer van hun.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt mij idd ook wat lastig om te combineren
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Hit Me TV !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maybe The dancefloor. Ze leven nog. GeWELDIGE plaat dit.
Oef, dat is wel heftig dan !quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hier ook zeg...
Kevin riep vorige week(?) dat ze binnenkort met nieuwe werk aankomenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Inderdaad, ze leven nog! Maar zouden ze leven van de muziek? Ik hoor niets meer van hun.
slaap lekker!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:44 schreef alors het volgende:
lieve mensen, ik ga ervantussen
ga het morgen terugkijken, ik moet nu echt slapen.![]()
Aah, jammer.. Trusten!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:44 schreef alors het volgende:
Trustequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:44 schreef alors het volgende:
jammer, maarja, welterusten!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:44 schreef alors het volgende:
ah, zou mooi zijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kevin riep vorige week(?) dat ze binnenkort met nieuwe werk aankomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |