Met die poes, of ben jij die blonde en is dat een hele oude fotoquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:41 schreef Dagoduck het volgende:
Op m'n Flickr staan op pagina 3 trouwens nog oude foto's van mij
TSSSSSsssss....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sneuheid ten top ;-)
het gaat ook niet om de hoeveelheid icoontjes, maar om de kwaliteit!
(zegt iemand die echt niets boeiends met die icoontjes doet)
Wat een baas die kat van jou. Mooi beest!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:41 schreef Dagoduck het volgende:
Op m'n Flickr staan op pagina 3 trouwens nog oude foto's van mij
Die blonde, is van juni 2003quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Met die poes, of ben jij die blonde en is dat een hele oude foto.
Jij?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Zeg, moet er niet ff een FOK!ker bellen?
aan jou de eerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Zeg, moet er niet ff een FOK!ker bellen?
Ik dacht meteen aan Madonna, die scene dat ze aan het kruis hangt. Hoe heet dat liedje?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:43 schreef naatje_1 het volgende:
Heej, dat intro, dat klinkt bekend, trentemoller?
Zoals?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:41 schreef 3rdRock het volgende:
ik hoop dat mackay nog ergens op 3fm een plekkie vind. er zitten absoluut een aantal minder fijne dj's
*proest*quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
TSSSSSsssss....
Heb ook een photobucket dus eigenlijk is het een beetje dubbel..
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat een baas die kat van jou. Mooi beest!
Ik nog lang niet, maar dat komt morgenochtend wel..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:44 schreef alors het volgende:
Ik ga inmiddels wel ernstige verschijnselen van behoefte aan slaap vertonen
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
*proest*
en bellen? ik druf niet met rudy te praten....kale aangeschoten mannen die rudy heten zijn eng
roos, annemiek, miranda v holland, bart arens. claudia. en tot nu toe vind ik frank dane ook niet geweldig, maar die krijgt nog het voordeel vd twijfel.quote:
LOL ! precies mijn gedachte toen ik de foto zag. of " moet je klappen hebben??! " " I pwn you!"quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
B6 by Dagoduck, on Flickr
"Had je wat"
jij zegt hetquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan Madonna, die scene dat ze aan het kruis hangt. Hoe heet dat liedje?
Miranda van Holland, zondag 22 tot 1 uur.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |