Sander speelt toch banjo?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:34 schreef -Hans- het volgende:
Echt muziekaal man. Welke andere jock bij 3FM speelt er een instrument? Volgens mij Corton maar dan heb je ze ook wel gehad.
Serieus joh? LOLquote:
hefig...ja, op zich wel, maar t had allemaal veel erger kunnen zijn. 't kan het je niet aanraden met 30km per uur met je pedaal een paaltje teraken en vervolgens met een salto op je zij terecht te komen.....maar inmiddels loop ik alweer korte stukjes zonder krukken en over een dag of 10 heb ik mijn 1e werkdag er weer op zittenquote:
Drrrrrrrum rol!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kleine_trom
'Trommelen', maar dat klinkt zo kut
Oei! Gelukkig nog nooit echt heel hard gevallen tijdens het mountainbiken. Wel een keertje rem tussen de spaken die afbrak. Ik sloeg over de kop, maar gelukkig niets aan over gehouden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hefig...ja, op zich wel, maar t had allemaal veel erger kunnen zijn. 't kan het je niet aanraden met 30km per uur met je pedaal een paaltje teraken en vervolgens met een salto op je zij terecht te komen.....maar inmiddels loop ik alweer korte stukjes zonder krukken en over een dag of 10 heb ik mijn 1e werkdag er weer op zitten
Mee eens! merk aan mezelf wel dat de vermoeidheid nu wel begint toe te slaan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:37 schreef 3rdRock het volgende:
jongens (en dame)! dit topic gaat langzamer dan de vorige. hoekomda?
Heb je die link nog ergens?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:38 schreef FlorentijnH het volgende:
gaat ie weer zn dochtertjes hyves spammen
Ik heb een hekel aan het woord trommelen. En ook als mensen drumstokjes zeggen. Het zijn drumstokken!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kleine_trom
'Trommelen', maar dat klinkt zo kut
t is een beetje laat/vroeg he?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:37 schreef 3rdRock het volgende:
jongens (en dame)! dit topic gaat langzamer dan de vorige. hoekomda?
http://elysecaspers.hyves.nl/quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je die link nog ergens?
Geen zin om tig topics door te spitten
kijk goed uit! je kunt echt lelijk vallen!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Oei! Gelukkig nog nooit echt heel hard gevallen tijdens het mountainbiken. Wel een keertje rem tussen de spaken die afbrak. Ik sloeg over de kop, maar gelukkig niets aan over gehouden.
hier ook wel, heb Footballmanager ook nog open staan, maar daar maak ik niet echt vorderingen door de slowchat hierquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mee eens! merk aan mezelf wel dat de vermoeidheid nu wel begint toe te slaan.
Hier ook zeg...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt mij idd ook wat lastig om te combinerenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kijk goed uit! je kunt echt lelijk vallen!
[..]
hier ook wel, heb Footballmanager ook nog open staan, maar daar maak ik niet echt vorderingen door de slowchat hier
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan het woord trommelen. En ook als mensen drumstokjes zeggen. Het zijn drumstokken!
Dit. Allebeiquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
hoe laat moet je er dan uit joh?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hier ook zeg...
Damn, morgen werken... haha!
brakheidquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hier ook zeg...
Inderdaad, ze leven nog! Maar zouden ze leven van de muziek? Ik hoor niets meer van hun.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt mij idd ook wat lastig om te combineren
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Hit Me TV !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maybe The dancefloor. Ze leven nog. GeWELDIGE plaat dit.
Oef, dat is wel heftig dan !quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hier ook zeg...
Kevin riep vorige week(?) dat ze binnenkort met nieuwe werk aankomenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Inderdaad, ze leven nog! Maar zouden ze leven van de muziek? Ik hoor niets meer van hun.
slaap lekker!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:44 schreef alors het volgende:
lieve mensen, ik ga ervantussen
ga het morgen terugkijken, ik moet nu echt slapen.![]()
Aah, jammer.. Trusten!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:44 schreef alors het volgende:
Trustequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:44 schreef alors het volgende:
jammer, maarja, welterusten!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:44 schreef alors het volgende:
ah, zou mooi zijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kevin riep vorige week(?) dat ze binnenkort met nieuwe werk aankomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |