Haha zeg dat welquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:19 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wel ff een verschil met wat we daarstraks hoorden met Torre + The Madd
Ik heb daar wel eens een paar slokjes van gehad.. Ben er geen fan van al is het alleen al vanwege de geur. Bah!quote:
ik heb nog een blikje of 10 in mijn keukenkastje staan....helaas zo'n 200km noordelijkerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens een paar slokjes van gehad.. Ben er geen fan van al is het alleen al vanwege de geur. Bah!
Vage energydrankquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat is dat dan voor iets 3rdRock?
(ja, ik woon onder een steen)
dat is Monster Ripper. een halve liter energydrink met een tropische smaak. veel te duur en ik drink zo af en toe als ik per se een film uit wil zitten of in een situatie als deze. iig geen liters per weekquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat is dat dan voor iets 3rdRock?
(ja, ik woon onder een steen)
Aj, dat is niet echt om de hoek zeg maarquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb nog een blikje of 10 in mijn keukenkastje staan....helaas zo'n 200km noordelijker
Net van die zoete zoooooi als Redbull en Golden Power?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is Monster Ripper. een halve liter energydrink met een tropische smaak. veel te duur en ik drink zo af en toe als ik per se een film uit wil zitten of in een situatie als deze. iig geen liters per weeken nu al 3mnd niet
Er zijn tijden geweest dat ik elke dag 2 van die blikjes opdronk. Maar gezond is het niet echt.quote:
trustenquote:
ik vind em minder zoet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:23 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Net van die zoete zoooooi als Redbull en Golden Power?
nog ruim 1 week en dan kan ik ze op gaan makenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aj, dat is niet echt om de hoek zeg maar.
Waar liggen ze op je te wachten?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nog ruim 1 week en dan kan ik ze op gaan maken
Dit ja. Met die rusten ertussenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:24 schreef Jannekje7 het volgende:
We. Are. Your friends. You'll. Never be alone again.
in mijn keukenkastje in Grunn. daar ben ik al 3mnd niet geweet ivm een fietsongelukje....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:26 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Waar liggen ze op je te wachten?
Oei, das minder.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in mijn keukenkastje in Grunn. daar ben ik al 3mnd niet geweet ivm een fietsongelukje....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff gespoilerd voor het geval iemand het onfris vind
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:28 schreef 3rdRock het volgende:
dit is de oorzaak van 3mnd van huis zijn.....Uhhnm, wat is het precies? ruggenwervel verkeerd of is het dat bruineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff gespoilerd voor het geval iemand het onfris vind![]()
En mannen die drummen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:30 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohja, mannen die gitaar spelen... hou me tegen...
tis een foto van mijn bekken en daarin zit een breuk. de rechterhelft van mijn bekken was bijna doormidden....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Uhhnm, wat is het precies? ruggenwervel verkeerd of is het dat bruine
en mannen die a-muzikaal zijn? :pquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:30 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohja, mannen die gitaar spelen... hou me tegen...
Nu zie ik het jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis een foto van mijn bekken en daarin zit een breuk. de rechterhelft van mijn bekken was bijna doormidden....
Om eerlijk te zijn een beetje een turn-off....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en mannen die a-muzikaal zijn? :p
Aightquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Kunnen ook vréselijk sexy zijn!
En pianisten betoveren ook....
Houdoe!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:32 schreef Dagoduck het volgende:
Noudan maar...
![]()
Tot morgenavond oid..
ehm....ik heb een zgn triviantgeheugen, maar verder....:squote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn een beetje een turn-off....
Tenzij ze andere kwaliteiten hebben om t goed te maken
What about snare-drumming?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Kunnen ook vréselijk sexy zijn!
En pianisten betoveren ook....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |