abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85788017
DieetClub #307 Of je opent een nieuw topic...

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings*O* We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan ;) Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
pi_85799691
ah, dit is het topic waar ik centimeters en een paar kilootjes kan gaan melden over een paar weken :P
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_85804735
Discipline :@ :( :X }:| ;(
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_85805399
Ben vandaag te laat wakker geworden om naar de sportschool te gaan. :( Dan maar morgen. :)
pi_85901498
Even nieuw leven hierin:

Ben sinds het vorige topic gaan proberen gezonder te eten. Mijn eerste stappen:
- dagelijks 2 bruine boterhammen met kipfilet of ham ofzo..
- dagelijks een/twee kop(pen) yoghurt met wat fruit erin en muesli
- dagelijks toch wel proberen aan de 200 gram groente te komen. Dat lukt nu al een paar dagen, maar raak uit mijn creativiteit (die ik al niet bezit :') ) Dus daar moet ik vandaag eens naar opzoek gaan.

Verder ben ik nog altijd 3x pw aan het sporten en ga nu bezig met zo'n loopschema van het internet met veel interval lopen en uiteindelijk 30 minuten aan 1 stuk. Begin niet bij het begin omdat ik al een tijdje bezig ben, dus begin in week 5 en die ging gister wel goed. :)

De milky breaks zijn nu uit m'n leven. Al moet ik dit pak op het werk nog even opeten, maar dat blijft wel een tijdje goed.

Voordat ik hieraan begon was er weer een stijgende lijn te zien in m'n gewicht en die lijkt nu weer naar beneden te gaan, dus het werkt *O*
pi_85901631
mooi zo laydina :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85906123
* xBlossomx schaamt zich voor het vergeten te openen van een nieuw topic ;(

Het afvallen gaat bij mij ook goed. De weegschaal geeft nog steeds hetzelfde aan, maar dat zou wel door de krachttraining komen. Mijn buik verandert echt en mijn extreem dikke kont valt al in. :') Dik is ie altijd geweest, maar een beetje minder zal zeker beter zijn. :D

@Laydina: Goed zo!! *O* *O*
pi_85945202
@Laydina: Klinkt goed. Ik vind het ook lastig hoor, groentes. Ik doe een dag broccoli en amandelen die ik zelf rooster in een koekenpan (niet te veel want er zitten wel veel calorieën in. Een dag sperzieboontjes met wat knoflook en munt. Een dag witlof met tijm en honing (oooeehhh, dat mag natuurlijk eigenlijk niet en je kunt ook zonder). Van de week had ik een lekker omelet gemaakt met paprika, uitjes, prei, courgette en witte kool en ham. Was ook heel lekker. Misschien heb je er iets aan ;)

En hier mag ik trots melden dat het doorzetten toch zin heeft gehad, ik ben deze week 1 kilo afgevallen *O*
pi_85965054
Ik meld mij ook weer eens, mompelt iets over gebrek aan discipline (want vakantie), vicieuze cirkel, ellendig voelen, slijmbeursontsteking in de heup en vervelende bilspier. Alles bij elkaar ... terug bij af.
Morgen dokter bellen voor de laatste 2. hopelijk kan ik dan weer wat meer bewegen, en kom ik uit die ellendige vicieuze cirkel -O-
* LovelyLady geeft zichzelf een schop onder haar dikke reet :')
pi_86050961
Wilt u afvallen? Neem nog een vet worstje! Door allerlei instanties is ons op het hart gedrukt dat we minder vet moesten eten, maar dat is een grote vergissing. Vet is helemaal niet ongezond. Koolhydraten zijn juist slecht voor je. Filmpje: http://video.elsevier.nl/11801902/
pi_86053441
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 02:13 schreef nz1900 het volgende:
Wilt u afvallen? Neem nog een vet worstje! Door allerlei instanties is ons op het hart gedrukt dat we minder vet moesten eten, maar dat is een grote vergissing. Vet is helemaal niet ongezond. Koolhydraten zijn juist slecht voor je. Filmpje: http://video.elsevier.nl/11801902/
Volgens mij is dit al heeeeeel lang bekend :')
pi_86053476
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 02:13 schreef nz1900 het volgende:
Hoe vaak kom je dat hier nog plaatsen :{w
pi_86053584
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 09:33 schreef Laydina het volgende:

[..]

Volgens mij is dit al heeeeeel lang bekend :')
Bij 99% van forummers niet, vandaar.
pi_86053600
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 09:49 schreef nz1900 het volgende:

[..]

Bij 99% van forummers niet, vandaar.
Dan moet je dit ergens anders posten, want in dit topic is dat al wel bekend ;)
pi_86053698
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 09:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoe vaak kom je dat hier nog plaatsen :{w
Zolang als hier verkeerde dieet adviezen gegeven worden.
pi_86053737
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 09:50 schreef Laydina het volgende:

[..]

Dan moet je dit ergens anders posten, want in dit topic is dat al wel bekend ;)
Waarom volgt 99% van de mensen in dit topic dit advies dan niet op ?
pi_86053777
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 09:59 schreef nz1900 het volgende:

[..]

Waarom volgt 99% van de mensen in dit topic dit advies dan niet op ?
Ow sorry we wisten niet dat we _O_ jou _O_ moesten volgen
Geef gewoon je advies, als niemand er op reageert zal er een reden voor zijn en hoef jij het niet elke week te herhalen
pi_86053973
Niet "mijn" advies. Het betreft een onderzoek onder 350.000 mensen maar.
Heb je ooit wel eens de moeite genomen om het filmpje te bekijken ?
Reageer daar dan eens inhoudelijk op ?
pi_86054420
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 10:16 schreef nz1900 het volgende:
Niet "mijn" advies. Het betreft een onderzoek onder 350.000 mensen maar.
Heb je ooit wel eens de moeite genomen om het filmpje te bekijken ?
Reageer daar dan eens inhoudelijk op ?
Nope en ook geen behoefte aan want het gaat al jaren erg lekker hier
Maar het is vervelend als iemand alleen maar dit komt posten en dan gewoon al 10x
Praat gewoon lekker mee en plaats je eigen ervaringen maar kom niet alleen maar even met een linkje gooien
pi_86056680
Ok, het is duidelijk. Jammer dat je niet inhoudelijk op het filmpje wil ingaan.
pi_86058695
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:25 schreef nz1900 het volgende:
Ok, het is duidelijk. Jammer dat je niet inhoudelijk op het filmpje wil ingaan.
Volgens mij verkondigen weinig tot geen mensen hier dat vet slecht is. Ze zeggen hoogstens dat je er niet te veel van moet innemen (wat ook zo is). Koolhydraten worden ook niet geprezen als iets dat goed is hier. Ook hier geld weer. je moet ze hebben (zeker handig als je veel sport), maar ook weer met mate.
  zaterdag 4 september 2010 @ 13:34:45 #22
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_86058843
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 13:29 schreef Laydina het volgende:

[..]

Volgens mij verkondigen weinig tot geen mensen hier dat vet slecht is. Ze zeggen hoogstens dat je er niet te veel van moet innemen (wat ook zo is). Koolhydraten worden ook niet geprezen als iets dat goed is hier. Ook hier geld weer. je moet ze hebben (zeker handig als je veel sport), maar ook weer met mate.
Dat dus! Alles met mate.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  zaterdag 4 september 2010 @ 14:08:34 #23
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86059874
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 10:48 schreef Sarabi het volgende:
Nope en ook geen behoefte aan want het gaat al jaren erg lekker hier
:')

Het gaat zo lekker met jou dat je jaren later nog elke dag hier zit te posten... :') :')
Afvallen stelt niet zoveel voor, je doet het of je doet het niet, dat geouwehoer van jullie, mijn god... net of jullie er de hele dag mee bezig zijn, vooral figuren als sarabi...

echt :')
I intend to be formidably armed
pi_86060167
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 14:08 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

:')

Het gaat zo lekker met jou dat je jaren later nog elke dag hier zit te posten... :') :')
Afvallen stelt niet zoveel voor, je doet het of je doet het niet, dat geouwehoer van jullie, mijn god... net of jullie er de hele dag mee bezig zijn, vooral figuren als sarabi...

echt :')
:* lucht het op?
pi_86061662
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 13:29 schreef Laydina het volgende:

[..]

Wat gebeurt er dan als je teveel vet eet ?
pi_86062441
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 15:20 schreef nz1900 het volgende:

[..]

Wat gebeurt er dan als je teveel vet eet ?
Nou vertel het eens
pi_86065926
Mijn punt is dat bij het Atkins dieet je altijd onbeperkt vet en eiwitten mag eten en toch afvalt.
Terwijl op dit forum wordt verkondigd dat je niet teveel vet mag eten.
Wie legt mij dit uit ?
pi_86066019
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 18:07 schreef nz1900 het volgende:
Mijn punt is dat bij het Atkins dieet je altijd onbeperkt vet en eiwitten mag eten en toch afvalt.
Wie legt mij dit uit ?
Misschien komt het omdat niemand hier een dieet volgt dus dat je dan andere 'regels' volgt
En nu ga ik lekker pizza maken :W
pi_86067640
En daarom heet het topic Dieetclub ?
Kop in het zand steken en nergens inhoudelijk op in gaan, zo werkt hier zo'n beetje ?
pi_86069088
Ik volg geen dieet. :s)

@Sarabi: Geniet van je pizza! *O*
pi_86072675
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 19:06 schreef nz1900 het volgende:
En daarom heet het topic Dieetclub ?
Kop in het zand steken en nergens inhoudelijk op in gaan, zo werkt hier zo'n beetje ?
De naam klopt misschien inderdaad niet helemaal

De pizza was lekker :9
pi_86081772
Ok straks nederland in beweging :') als warming up voor P90X 8-)

En proberen te blijven low carben :)

[ Bericht 0% gewijzigd door N.I.M.B.Y. op 05-09-2010 08:55:40 ]
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_86082099
Damn afgelopen weekend 5 daagjes naar de zee getrokken, daar heb ik toch wat lopen vreten , vooral veel chips. Uitslag wanneer ik terug thuis op de weegschaal ging staan: +2.7kg ;( Natuurlijk van al de chips (zout -> houd vocht vast). Gelukkig wist ik dat en gewoon terug aan het sporten geslaan en terug gezond eten, en ja hoor nu 4 daagjes later is dat bijgekomen gewicht er alweer vanaf en zelfs nog meer :7 86.6kg nu (55.8kg totaal verloren)

Wie weet trouwens leuke kookboeken met gezonde recepten, ik ben een man en geen (nog niet) keukenprins, dus voorwaarden zijn wel dat het relatief makkelijke recepten zijn met niet een gigantische waslijst aan exotische ingrediënten voor 1 recept. Ik woon samen met een kameraad dus vind het niet praktisch om voor een gerecht voor 2 personen 10 ingrediënten in huis te halen, dan is nadien toch weer de helft om weg te gooien.
pi_86139807
quote:
Op zondag 5 september 2010 09:42 schreef Missaar het volgende:
Damn afgelopen weekend 5 daagjes naar de zee getrokken, daar heb ik toch wat lopen vreten , vooral veel chips. Uitslag wanneer ik terug thuis op de weegschaal ging staan: +2.7kg ;( Natuurlijk van al de chips (zout -> houd vocht vast). Gelukkig wist ik dat en gewoon terug aan het sporten geslaan en terug gezond eten, en ja hoor nu 4 daagjes later is dat bijgekomen gewicht er alweer vanaf en zelfs nog meer :7 86.6kg nu (55.8kg totaal verloren)

Wie weet trouwens leuke kookboeken met gezonde recepten, ik ben een man en geen (nog niet) keukenprins, dus voorwaarden zijn wel dat het relatief makkelijke recepten zijn met niet een gigantische waslijst aan exotische ingrediënten voor 1 recept. Ik woon samen met een kameraad dus vind het niet praktisch om voor een gerecht voor 2 personen 10 ingrediënten in huis te halen, dan is nadien toch weer de helft om weg te gooien.
Het groot Atkins kookboek
Atkins snel en makkelijk kookboek
pi_86170127
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 18:07 schreef nz1900 het volgende:
Wie legt mij dit uit ?
Zoals elk dieet is het Atkins dieet op iets specifieks gericht, in dit geval mag je je dus de tering eten aan vettige troep.
Meeste dieeten zweren bijv eieren bijna af (bijv. maximaal 3 eieren per week), Maar je hebt ook het eierdieet waarbij je elke dag meerdere eieren eet.
Verder heb je nog dieeten waarbij je alleen maar shakes drinkt, dieeten gebaseerd op siroop en dieeten die koolhydraten compleet afzweren.
Het verschilt dus...
Wat jij zegt is niet het enige op de wereld ;)
You're dead to me!
I'm eating all your sandwiches,
Dead people don't need them...
pi_86177132
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:54 schreef Selyn het volgende:

[..]

Zoals elk dieet is het Atkins dieet op iets specifieks gericht, in dit geval mag je je dus de tering eten aan vettige troep.
Meeste dieeten zweren bijv eieren bijna af (bijv. maximaal 3 eieren per week), Maar je hebt ook het eierdieet waarbij je elke dag meerdere eieren eet.
Verder heb je nog dieeten waarbij je alleen maar shakes drinkt, dieeten gebaseerd op siroop en dieeten die koolhydraten compleet afzweren.
Het verschilt dus...
Wat jij zegt is niet het enige op de wereld ;)
Mijn punt is dat low-carb dieeten, naar mijn mening, het meest effectief zijn
pi_86178692
Is dit tegenwoordig het Atkins topic?
pi_86181412
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:05 schreef nz1900 het volgende:

[..]

Mijn punt is dat low-carb dieeten, naar mijn mening, het meest effectief zijn
Dat hoeft niet indereen zo te ervaren, dus ik vind dat iedereen mag doen wat hij of zij zelf wilt. Het gaat er in dit geval om dat je je doel (op een zo'n gezond mogelijk manier) bereikt.

En ik vind al deze discussies een beetje irritant worden zo langzamerhand. :X
pi_86210627
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:38 schreef Pandorah het volgende:
Is dit tegenwoordig het Atkins topic?
Nope
Hier gaat het allemaal goed, lekker druk met studie/werk en sporten en het stabiel blijven lukt
pi_86212501
Ok, nu is het officieel: mijn lichaam is allergisch voor sporten @ sportschool. -O-

In 2005 liep ik na een maand of twee sporten een dubbele longontsteking op waardoor ik een maand of twee bijna niet naar buiten kon. Nu, 5 jaar later, loop ik tegen een soortgelijk probleem aan. Ik sport nu alweer een maand @ sportschool (heb het zelfs naar m'n zin ;) ), en ik heb een zware oor- en keelontsteking. :(

En ik maar denken dat het een simpele verkoudheid was... Het is maar goed dat ik voor vandaag toevallig een afspraak had bij de KNO-arts (ik wilde mijn voorgeschiedenis bij KNO bespreken), anders had dit nare gevolgen kunnen hebben voor m'n "goede" rechteroor (met links hoor ik praktisch niets).
pi_86220391
Een vriend van mij kwam langs (Die ik toch wel regelmatig zie) en elke keer zegt ie weer dat ik er beter uit ben gaan zien (ondanks ik het zelf totaaaal niet zie)
pi_86221530
Volgens mij kun je beter letten op gezond eten. Je hebt vet nodig, maar veel verzadigde vetten is echt niet goed voor je. Dat eiwitten slecht zouden zijn, heb ik nog nooit gehoord.
Ik ben trouwens wel heel goed aan het letten nu op koolhydraten (helemaal geen pasta meer, amper aardappelen en rijst en brood zo veel mogelijk beperken) en daarmee beperk je automatisch ook je calorieën.

Deze week heb ik wel een keertje macdonalds gegeten mét frietjes :@ ik zal dus wel niet afgevallen zijn. Kijken of ik er morgen aan denk om me te wegen in de ochtend...
pi_86221594
Wat voor maaltijden blijven er dan nog over? Ik denk altijd in 3 categorieen eten: Aardapelen, pasta of rijst.

wat blijft er dan nog aan avondeten over? :?
pi_86222050
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:49 schreef Laydina het volgende:
Wat voor maaltijden blijven er dan nog over? Ik denk altijd in 3 categorieen eten: Aardapelen, pasta of rijst.

wat blijft er dan nog aan avondeten over? :?
vlees en groenten..

ik ben juist in Groot britannie 1,5 kilo afgevallen in 4 dagen.. beetje weird met het eten van english breakfast , burgers en frietjes.. ik moet toch maar eens uit gaan zoeken wat nou goed voor me is...

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_86222241
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:58 schreef Barretje80 het volgende:

vlees en groenten..

Dat klinkt niet als een complete maaltijd.. in mijn hoofd hoor.
groente is iets wat je erbij doet nog altijd (in mijn belevenis).. en niet een hoofdingredient. Dat je er veel van in stopt oke, maar het is niet de gedachte waaruit ik denk. Denk ook niet dat dat snel bij mij zal veranderen -O-
pi_86222761
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:02 schreef Laydina het volgende:

[..]

Dat klinkt niet als een complete maaltijd.. in mijn hoofd hoor.
groente is iets wat je erbij doet nog altijd (in mijn belevenis).. en niet een hoofdingredient. Dat je er veel van in stopt oke, maar het is niet de gedachte waaruit ik denk. Denk ook niet dat dat snel bij mij zal veranderen -O-
mja je kan groenten ( boontjes oid..) en een stukje vlees doen.. en dan daarbij nog een salade..

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_86222840
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:58 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

vlees en groenten..
Dat zou ik niet kunnen en willen volhouden....
Maar ik geloof wel dat je goed afvalt als je rijst/pasta/aardappelen schrapt
pi_86223631
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je zou het natuurlijk ook kunnen afwisselen. In Burn the fat, feed the muscle wordt bijvoorbeeld gesproken over een zig-zag methode. Paar dagen lage calorie inname (max 3 dagen, om te voorkomen dat je lichaam in spaarstand gaat) en 'n paar dagen normaal. De lage dagen laat je dan je avond kh achterwege en de normale dagen eet je lekker je piepers enzo :)
pi_86223689
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:29 schreef sylvesterrr het volgende:
Ok, nu is het officieel: mijn lichaam is allergisch voor sporten @ sportschool. -O-

In 2005 liep ik na een maand of twee sporten een dubbele longontsteking op waardoor ik een maand of twee bijna niet naar buiten kon. Nu, 5 jaar later, loop ik tegen een soortgelijk probleem aan. Ik sport nu alweer een maand @ sportschool (heb het zelfs naar m'n zin ;) ), en ik heb een zware oor- en keelontsteking. :(

En ik maar denken dat het een simpele verkoudheid was... Het is maar goed dat ik voor vandaag toevallig een afspraak had bij de KNO-arts (ik wilde mijn voorgeschiedenis bij KNO bespreken), anders had dit nare gevolgen kunnen hebben voor m'n "goede" rechteroor (met links hoor ik praktisch niets).
Desondanks heb ik vandaag 35 minuten doorgebracht op de loopband. :s)
pi_86223700
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik kan het ook niet helemaal schrappen. Zeker rijst niet. Dan word ik onterfd door mijn schoonouders (Aziaten) :P Maar daarnaast ben ik een echte broodliefhebber. Ik maak er nu wel toast van, dat is dan weer beter, en ik neem zwaarder brood (liefst volkoren) voor de vezels.

Ik maak wel eens lekkere eiergerechten (Veel groenten, vlees en eieren bakken, dat mag allemaal). Verder maak ik vaak gewoon aardappeltjes met groenten en vlees. Alleen eet mijn vriend dan de aardappelen op :P
De aardappelen mis ik echt niet, eerlijk gezegd. Maar volledig koolhydratenvrij lijkt mij ook niet erg gezond. Het is vooral belangrijk te kijken naar welke koolhydraten je nu eigenlijk nuttigt.
pi_86223703
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:34 schreef anboni het volgende:

[..]

Je zou het natuurlijk ook kunnen afwisselen. In Burn the fat, feed the muscle wordt bijvoorbeeld gesproken over een zig-zag methode. Paar dagen lage calorie inname (max 3 dagen, om te voorkomen dat je lichaam in spaarstand gaat) en 'n paar dagen normaal. De lage dagen laat je dan je avond kh achterwege en de normale dagen eet je lekker je piepers enzo :)
Ik ben bang dat ik ook niet een paar dagen zonder wil :@
Je moet natuurlijk wel iets vinden wat je kan volhouden dus is deze manier echt niets voor mij
pi_86223764
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:35 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik kan het ook niet helemaal schrappen. Zeker rijst niet. Dan word ik onterfd door mijn schoonouders (Aziaten) :P Maar daarnaast ben ik een echte broodliefhebber. Ik maak er nu wel toast van, dat is dan weer beter, en ik neem zwaarder brood (liefst volkoren) voor de vezels.

Ik maak wel eens lekkere eiergerechten (Veel groenten, vlees en eieren bakken, dat mag allemaal). Verder maak ik vaak gewoon aardappeltjes met groenten en vlees. Alleen eet mijn vriend dan de aardappelen op :P
De aardappelen mis ik echt niet, eerlijk gezegd. Maar volledig koolhydratenvrij lijkt mij ook niet erg gezond. Het is vooral belangrijk te kijken naar welke koolhydraten je nu eigenlijk nuttigt.
Brood zou ik ook niet zonder kunnen, waarom is toast beter?
Aardappelen zou ik ook wel kunnen misschien :Y
pi_86224278
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik ben bang dat ik ook niet een paar dagen zonder wil :@
Je moet natuurlijk wel iets vinden wat je kan volhouden dus is deze manier echt niets voor mij
Fair enough, als je het echt gaat missen moet je het niet weglaten, anders ga je ter compensatie alsnog die zak chips leeghengelen :) Je zou nog wel kunnen proberen de verhoudingen wat aan te passen. Paar dagen per week minder pasta etc en wat meer groenten.

* anboni eet ook graag een flink bord spaghetti met een berg gehakt+ui+knoflook :@
pi_86253504
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Brood zou ik ook niet zonder kunnen, waarom is toast beter?
Aardappelen zou ik ook wel kunnen misschien :Y
Ik weet het eigenlijk niet meer precies :P :') , maar het had met de verhitting te maken, dacht ik...
pi_86257401
Ik hoorde juist dat het daardoor veel slechter werd (Brood roosteren)
pi_86257555
quote:
Op donderdag 9 september 2010 20:07 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik weet het eigenlijk niet meer precies :P :') , maar het had met de verhitting te maken, dacht ik...
Door de verhitting komen er gezonde dingen bij?
pi_86261996
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Door de verhitting komen er gezonde dingen bij?
Nee, het had iets met zetmeel te maken. En makkelijkere vertering. Ik zoek het nog even op.
pi_86262008
Het enige dat met brood gebeurt als je het roostert is dat er wat vocht verdwijnt. Verder doet het helemaal niets met de voedingswaarde.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_86262083
quote:
Op donderdag 9 september 2010 23:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Het enige dat met brood gebeurt als je het roostert is dat er wat vocht verdwijnt. Verder doet het helemaal niets met de voedingswaarde.
Wel met het zetmeel en de verteerbaarheid:

http://slowfoodopderooipa(...)n-van-voedingstoffen

quote:
Bij het roosteren van brood en het droog verhitten van bloem wordt zetmeel gedeeltelijk afgebroken, waardoor de lange keten van het zetmeelmolecuul korter wordt. De op deze manier gevormde stoffen worden dextrinen genoemd. Dextrinen zijn in geringe mate oplosbaar in water, waardoor ze gemakkelijker worden verteerd dan zetmeel. Geroosterd brood en beschuit zijn daardoor lichter verteerbaar dan vers brood.
  maandag 13 september 2010 @ 14:08:18 #60
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_86380940
Wat is het hier rustig.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_86396227
Tja weinig vorderingen hier. Kilo's gaan er niet vanaf, blijf redelijk stabiel staan. Schijnt dat er qua shaping er wel wat gebeurd, maar dat is enkel omdat anderen dat zeggen, ik zie het zelf niet.
Dusja, weinig te melden hier.
pi_86396339
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:49 schreef Laydina het volgende:
Tja weinig vorderingen hier. Kilo's gaan er niet vanaf, blijf redelijk stabiel staan. Schijnt dat er qua shaping er wel wat gebeurd, maar dat is enkel omdat anderen dat zeggen, ik zie het zelf niet.
Dusja, weinig te melden hier.
Naja het kan zijn dat het straks weer verder gaat
Ik ben vandaag weer begonnen met streng zijn voor mezelf. Het liep weer uit de hand en dat wil ik gewoon niet.
Vandaag ook weer flink gefietst en dat is gelijk te merken (iets te fanatiek begonnen *auw*)
pi_86396891
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:51 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Naja het kan zijn dat het straks weer verder gaat
Ik ben vandaag weer begonnen met streng zijn voor mezelf. Het liep weer uit de hand en dat wil ik gewoon niet.
Vandaag ook weer flink gefietst en dat is gelijk te merken (iets te fanatiek begonnen *auw*)
Straks? ik sta al 5 maanden stil ofzo ;) MAar idd wie weet. En ach, zolang de shaping doorgaat en m'n broekmaat kleiner wordt en mensen zien dat het er beter uit ziet, ben ik tevreden.

Goed dat je het weer flink hebt opgepakt! ^O^
pi_86397124
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:02 schreef Laydina het volgende:

Straks? ik sta al 5 maanden stil ofzo ;) MAar idd wie weet. En ach, zolang de shaping doorgaat en m'n broekmaat kleiner wordt en mensen zien dat het er beter uit ziet, ben ik tevreden.

Goed dat je het weer flink hebt opgepakt! ^O^
Oh 5 maanden al :o *oeps* dat wist ik niet. Maar idd als je het wel merkt qua shaping dan is dat ook niet zo heel erg natuurlijk. Spieren wegen natuurlijk ook wel wat.
En je doet het toch voor je zelf? Niet voor anderen ;)

Ja ik moest mezelf maar weer eens bij elkaar rapen... vraag me af hoelang ik het nu ga volhouden :')
Want dat schort er nog wel eens aan... die discipline :X
  maandag 13 september 2010 @ 21:09:11 #65
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_86397171
Ik wil ook weer eens de zoveelste poging wagen. :{
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_86397417
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:09 schreef Juicyhil het volgende:
Ik wil ook weer eens de zoveelste poging wagen. :{
Het is gewoon erg he? Je moet voor jezelf gewoon een manier vinden waarin je gezond bezig bent
Ik heb niks met diëten en onthoudingen, dus nu eet ik regelmatig zorg dat ik genoeg binnen krijg qua voedingsstoffen, snoep niet, eet geen chips en mag ik 1 keer in de maand in het weekend wat lekkers.
Daarnaast wil ik elke dag fietsen... minimaal een half uur.
pi_86398227
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:08 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Oh 5 maanden al :o *oeps* dat wist ik niet. Maar idd als je het wel merkt qua shaping dan is dat ook niet zo heel erg natuurlijk. Spieren wegen natuurlijk ook wel wat.
En je doet het toch voor je zelf? Niet voor anderen ;)

Ja ik moest mezelf maar weer eens bij elkaar rapen... vraag me af hoelang ik het nu ga volhouden :')
Want dat schort er nog wel eens aan... die discipline :X
Ik doe het zeker voor mezelf :Y

Je moet een methode zien te vinden die bij je past. Niet alles in 1x willen doen, maar beetje bij beetje. Ik weet nog wel dat ik begon met het elimeren van kaas thuis.. en toen de ships en toen dit, en toen dat. En nu wat meer op het echt gezond eten ipv het slechte te elimineren. En beginnen met 2x in de week een vast uur sporten (Groepsles) en nu sport ik 4x in de week omdat ik het lekker vind, maar dat kost natuurlijk wel tijd voordat het er echt in zit.
pi_86399037
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:27 schreef Laydina het volgende:

Ik doe het zeker voor mezelf :Y

Je moet een methode zien te vinden die bij je past. Niet alles in 1x willen doen, maar beetje bij beetje. Ik weet nog wel dat ik begon met het elimeren van kaas thuis.. en toen de ships en toen dit, en toen dat. En nu wat meer op het echt gezond eten ipv het slechte te elimineren. En beginnen met 2x in de week een vast uur sporten (Groepsles) en nu sport ik 4x in de week omdat ik het lekker vind, maar dat kost natuurlijk wel tijd voordat het er echt in zit.
Ja het slechte eten moet er gewoon weer uit, het regelmatige erin en dan zijn we al een heel eind
En gezond eten doe ik over het algemeen toch wel, ik heb een gezin, 2 kinderen. Die moeten ook gezond eten natuurlijk.
Ik heb een hometrainer en wat gewichtjes liggen. 4 keer in de week naar de sportschool zie ik niet zitten, simpelweg gebrek aan tijd en gebrek aan zin. Ik wil ook nog wat aan mijn avond hebben, en de kids vreten genoeg energie ook :D
pi_86401638
Je hoeft ook niet 4x in de week te sporten, gelukkig niet :) Gewoon datgene doen wat er in jouw leven past, waar je je prettig bij voelt en wat werkt voor je gezondheid.
pi_86402893
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:18 schreef Laydina het volgende:
Je hoeft ook niet 4x in de week te sporten, gelukkig niet :) Gewoon datgene doen wat er in jouw leven past, waar je je prettig bij voelt en wat werkt voor je gezondheid.
precies, en met gezond eten en elke dag bewegen kom je er ook wel (weliswaar niet zo snel als bij een dieet, maar te snel is ook niet goed)
pi_86404875
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:36 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

precies, en met gezond eten en elke dag bewegen kom je er ook wel (weliswaar niet zo snel als bij een dieet, maar te snel is ook niet goed)
Zowieso, "op dieet gaan" betekent dat je er op een gegeven moment ook weer vanaf gaat ;) Dan kun je beter een langdurige verandering bewerkstelligen waardoor je de extra kilotjes langzamer kwijtraakt, maar ze er later niet alsnog weer bijkrijgt.
pi_86452701
* sylvesterrr is 3kg afgevallen in twee weken.

Ik weet niet of dat komt doordat ik intensief heb gesport, of doordat ik ziek was/ben (zware oorontsteking incl. antibiotica). Ik hoop echt dat ik die kilootjes er niet bij ga krijgen, want 92,2kg bevalt me wel. *O* Ik heb ondanks het ziek zijn toch gewoon gesport.

Overigens zie ik dat sinds ik personal training heb (en dus spieroefeningen doe) wel wat spiertjes heb gekweekt. :+

/edit@12:30:
* sylvesterrr is net terug van de KNO-arts en heeft te horen gekregen dat ie voorlopig weer vaste klant is. ;( Op dit moment wordt het kwaaltje nog behandeld met medicijnen, maar een ooroperatie wordt niet uitgesloten. :(

[ Bericht 22% gewijzigd door sylvesterrr op 15-09-2010 12:32:34 ]
pi_86493102
De ene calorie is de andere niet.

10 januari 2010 | ndn redactie | Het onderwerp “calorieën” is misschien wel het meest besproken onderwerp binnen het vakgebied voeding. Toch: de ene calorie is de ander niet en caloriebeperking geeft niet automatisch gewichtsvermindering.

Een calorie heeft vele definities, maar het komt er op neer dat een calorie min of meer de hoeveelheid energie is die nodig is om 1 gram water van 20 graden Celsius één graad te verhogen naar 21 graden Celsius.

Eén van de boodschappen die vaak wordt herhaald, is dat de energie die we dagelijks innemen gecompenseerd moet worden door een bepaald activiteitsniveau. Op zich lijkt het logisch en toch is er iets heel raars aan de hand met die mysterieuze calorieën.

Buikvet maakt ontstekingsfactoren Het is namelijk niet in alle gevallen zo dat als u op papier, zeg, 2500 kilocalorieën inneemt, dit ook daadwerkelijk 2500 kilocalorieën levert. Een welhaast klassieke visie in de voeding is namelijk dat het niet uit zou maken of u 100 calorieën uit vet of uit koolhydraten neemt. Er wordt wereldwijd behoorlijk wat af gekibbeld over caloriebeperking en afvallen. M.a.w. is de ene calorie de andere en geeft caloriebeperking ook automatisch gewichtsvermindering? Thermische effectenTwee onderzoekers genaamd Fine en Fineman zijn dieper ingegaan op het warmte-effect van voeding genaamd TEF, wat staat voor thermic effect of food. Dit houdt eenvoudig gezegd in dat er een bepaalde hoeveelheid energie vrijkomt bij het metaboliseren (verbranden, verwerken) van uw voedsel. Deze TEF-waarde voor vetten, koolhydraten en eiwitten verschillen enorm. Fine en Fineman leggen het uit:

“Wanneer iemand een voeding van 2000 kcal krijgt (theoretische voedingswaarde) zal de effectief bruikbare energie minder dan 2000 kcal zijn. De effectieve, dus "netto" energie van een dieet van 2000 kcal op basis van 55 energie% koolhydraten, 30% vet en 15 % eiwitten is 1848 kcal. Wanneer calorieën van koolhydraten in gelijke mate worden herverdeeld over eiwitten en vetten, daalt de effectieve energie van de oorspronkelijk 2000 kcal verder. Dit houdt dus in dat er meer energie als warmte verdwijnt. Wanneer er in de voeding nog maar 8 energie% koolhydraten zitten, is de effectieve energie van de oorspronkelijke 2000 kcal zelfs nog maar 1710 kcal.” Dit zou betekenen dat de ene calorie de andere niet is. Einde van het Sonja Bakker tijdperk? De onderzoekers Fine en Fineman laten calorisch onze hersenen kraken want dit zou betekenen dat men niet noodzakelijkerwijs dik hoeft te worden indien er (op papier) meer energie ingenomen wordt dan er verbruikt wordt.
Zoals de auteurs zeggen: “als de calorieën van koolhydraten verminderd en herverdeeld worden over eiwitten en vetten, eet men in feite minder netto calorieën”!

Dit “idee” is overigens niet zuiver theoretisch. In wetenschappelijke opzet is al eens aangetoond dat mensen in een groep met meer (theoretische) calorieën meer gewichtsverlies hadden dan mensen in de groep met minder calorieën. Gewichtsverliesprogramma’sOnderzoeker Sondike en de zijnen gaven mannelijke adolescenten met zwaar overgewicht twee verschillende gewichtsverliesprogramma's. Het ene was een vetarm programma dat gemiddeld 1100 calorieën per dag opleverde en het andere een lowcarb-programma dat tussen 1500 en 2500 calorieën opleverde. De jongens op het lowcarb-programma verloren aanzienlijk meer gewicht en hielden zich beter aan de regels dan de vetarme patiënten. Van de negen patiënten die het programma een jaar bleven volgen, waren acht in de koolhydraatbeperkte groep, terwijl slechts één uit de vetarme groep kwam!

Een tweede onderzoek door Walter Willett en de zijnen gaf ook een opmerkelijke uitkomst: een groep mannen en vrouwen met overgewicht werd op een van de volgende programma's gezet:
1. Een vetarm programma van 1500 kilocalorieën (vrouwen) of 1800 kilocalorieën (mannen)
2. Een koolhydraatbeperkt programma van 1500 kilocalorieën (vrouwen) of 1800 kilocalorieën (mannen), of:
3. Een koolhydraatbeperkt programma van 1800 kilocalorieën (vrouwen) of 2100 kilocalorieën (mannen).

De mannen en vrouwen op het koolhydraatbeperkte programma met de meeste calorieën (1800/2100) verloren meer gewicht dan de mannen en vrouwen op het vetarme dieet met 1500/1800 calorieën.

http://www.natuurdietisten.nl/news_article.php?cod=322
pi_86496607
Zelf dit artikel geschreven nz1900?
Het is een beetje nutteloos om steeds alleen artikelen hier te plaatsen zonder je eigen mening er over te geven
  Licht Ontvlambaar donderdag 16 september 2010 @ 15:14:38 #75
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_86499740
Toch leuk om af en toe weer hier binnen te lopen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_86500296
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:52 schreef Sarabi het volgende:
Zelf dit artikel geschreven nz1900?
Het is een beetje nutteloos om steeds alleen artikelen hier te plaatsen zonder je eigen mening er over te geven
Lijkt me vrij duidelijk low carb werkt het beste.
Snappie ?
  Licht Ontvlambaar donderdag 16 september 2010 @ 15:31:53 #77
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_86500328
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:31 schreef nz1900 het volgende:

[..]

Lijkt me vrij duidelijk low carb werkt het beste.
Snappie ?
*O* *O* *O* Nee *O* *O* *O*
pi_86500558
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:31 schreef Sjeen het volgende:

[..]

*O* *O* *O* Nee *O* *O* *O*
Omdat je een vrouw bent begrijp ik dat.
  Licht Ontvlambaar donderdag 16 september 2010 @ 15:39:17 #79
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_86500595
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:38 schreef nz1900 het volgende:

[..]

Omdat je een vrouw bent begrijp ik dat.
Kutargument...

Meer verbruiken dan je binnenkrijgt, dat is het recept :*
pi_86500691
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:39 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Kutargument...

Meer verbruiken dan je binnenkrijgt, dat is het recept :*
Zo werkt het dus niet. Daarom postte ik ook het bovenstaande artikel.
Hierin wordt het allemaal uitgelegd.
pi_86500700
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:14 schreef Sjeen het volgende:
Toch leuk om af en toe weer hier binnen te lopen...
Vind je?
Ik vind er niet zoveel meer aan :@
  Licht Ontvlambaar donderdag 16 september 2010 @ 15:46:14 #82
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_86500872
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:41 schreef nz1900 het volgende:

[..]

Zo werkt het dus niet. Daarom postte ik ook het bovenstaande artikel.
Hierin wordt het allemaal uitgelegd.
Wat ik graag zou willen weten, heb je ervaring? Als in, ben je zelf 10% van je lichaamgewicht (of meer) kwijtgeraakt en ben je inmiddels al meer dan drie jaar stabiel?
pi_86501195
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:46 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Wat ik graag zou willen weten, heb je ervaring? Als in, ben je zelf 10% van je lichaamgewicht (of meer) kwijtgeraakt en ben je inmiddels al meer dan drie jaar stabiel?
Ik ben al jaren stabiel kwa gewicht omdat ik geen suiker meer eet.
Ik let op met wat ik eet maar kijk daarbij alleen naar de koolhydraten, hoeveelheid vet of eiwit let ik niet op.
Als ik b.v. veel druivensap drink merk ik dat ik aankom, vanwege de suiker.
Als ik veel vet of eiwitten eet kom ik niet aan, val eerder dan wat af.
  Licht Ontvlambaar donderdag 16 september 2010 @ 15:57:42 #84
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_86501274
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:55 schreef nz1900 het volgende:

[..]

Ik ben al jaren stabiel kwa gewicht omdat ik geen suiker meer eet.
Ik let op met wat ik eet maar kijk daarbij alleen naar de koolhydraten, hoeveelheid vet of eiwit let ik niet op.
Als ik b.v. veel druivensap drink merk ik dat ik aankom, vanwege de suiker.
Als ik veel vet of eiwitten eet kom ik niet aan, val eerder dan wat af.
Dat is geen antwoord op mijn vraag :)
pi_86501337
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:57 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag :)
Ja, ik ben ben 10% van mijn lichaamgewicht kwijtgeraakt en dat al idd meer dan drie jaar.
pi_86501407
Nou, poe hee, toch weer 100 gram afgevallen in twee weken -O-
Het wil echt niet vlotten, en ik weet niet waarom niet. Ik beweeg aardig wat, let erg op mijn vetten, calorieën en koolhydraten, maar afvallen? Ho maar... :{
  Licht Ontvlambaar donderdag 16 september 2010 @ 16:01:21 #87
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_86501412
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:59 schreef nz1900 het volgende:

[..]

Ja, ik ben ben 10% van je lichaamgewicht kwijtgeraakt en dat al idd meer dan drie jaar.
Fijn voor je dat jouw principe voor jou werkt dan. Mijn principe werkt voor mij, zullen we er dan nu lekker vanuit gaan dat meerdere wegen naar Rome leiden :)
pi_86501536
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:01 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Fijn voor je dat jouw principe voor jou werkt dan. Mijn principe werkt voor mij, zullen we er dan nu lekker vanuit gaan dat meerdere wegen naar Rome leiden :)
Jij kiest de moeilijke weg ik de makkelijke.
  Licht Ontvlambaar donderdag 16 september 2010 @ 16:08:18 #89
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_86501649
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:04 schreef nz1900 het volgende:

[..]

Jij kiest de moeilijke ik de makkelijke.
Lieve nz1900, je bent een zeikerd, je gedraagt je nog erger dan de gemiddelde Jehova op zondagmorgen die het licht komt brengen. Je hebt je adviezen hier nu al 1000x gepost, 1x was meer dan voldoende geweest. Mensen kiezen hun eigen manier en er is geen 'beste' manier en er is ook geen 'gemakkelijke' manier. Dat dit voor jou werkt, is geweldig, maar hou op met prediken, je maakt jezelf alleen maar minder geliefd met je manier van doen...
pi_86501808
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:08 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Lieve nz1900, je bent een zeikerd, je gedraagt je nog erger dan de gemiddelde Jehova op zondagmorgen die het licht komt brengen. Je hebt je adviezen hier nu al 1000x gepost, 1x was meer dan voldoende geweest. Mensen kiezen hun eigen manier en er is geen 'beste' manier en er is ook geen 'gemakkelijke' manier. Dat dit voor jou werkt, is geweldig, maar hou op met prediken, je maakt jezelf alleen maar minder geliefd met je manier van doen...
Nee, ik onderbouw het met een onderzoek. Als volgens dat onderzoek dan blijkt dat jij ongelijk hebt begin je te schreeuwen. Kom maar met bewijs dat ik er naast zit.
pi_86501864
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:13 schreef nz1900 het volgende:

[..]

Nee, ik onderbouw het met een onderzoek. Als volgens dat onderzoek dan blijkt dat jij ongelijk hebt begin je te schreeuwen. Kom maar met bewijs dat ik er naast zit.
jij bent al vaker gewaarschuwd voor dit vervelende gedrag.
en ja, mensen vinden het vervelend dat je ergens wijsneuzerig binnen komt stampen en betweterig met onderzoekjes komt strooien.
stop daar mee aub. (ja, tevens waarschuwing)
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Licht Ontvlambaar donderdag 16 september 2010 @ 16:17:17 #92
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_86501918
quote:

[..]

Ik hoef niks te bewijzen,ik zeg dat het voor mij niet werkt omdat ik zo'n levenswijze niet prefereer. ik wil genieten van mijn leven. Het door jouw gepromote dieet (alles waarbij je dingen niet mag eten, is in mijn ogen een dieet) past niet in mijn levensvisie, dus voor mij werkt het niet. Klaar, punt uit...
pi_86501975
edit: niet nodig.
punt lijkt me duidelijk zo.

[ Bericht 46% gewijzigd door Mirjam op 16-09-2010 16:20:00 ]
pi_86503529
quote:

[..]

Grappig dat je dat zegt. Ondertussen negeer je alle posts van onderzoeken die lijnrecht tegenover jouw mening staan (zoals een post van dalaiblama een tijd geleden met een hele shitload aan links naar onderzoeken.)
pi_86503617
* LovelyLady vertrekt weer uit dit topic
hopeloos gedoe
pi_86503669
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady vertrekt weer uit dit topic
hopeloos gedoe
wat een onzin! Omdat 1 iemand zo post? Lekker blijven en eruit halen waar je wat aan hebt. :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86504032
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:54 schreef DarkElf het volgende:

[..]

wat een onzin! Omdat 1 iemand zo post? Lekker blijven en eruit halen waar je wat aan hebt. :)
Nou zoveel wordt er ook weer niet gepost dus ik weet het niet
pi_86504166
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:03 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

ach .. het gaat met horten en stoten..
ennuh.. als je zelf post is er ook weer activiteit! ;)

ik heb een paar slechte weken.. zit niet goed in me vel en ben toe aan vakantie..
hopelijk Daarna kan ik weer vol aan de slag!

pi_86504295
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:03 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

maar afwachten schiet niemand wat mee op. Je kan zelf ook posten toch? Zelfde als een leeg terras, als er iemand gaat zitten volgen er meer ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86504297
Goedeavond. :D

Hier gaat het goed, de weegschaal geeft maar 1 kilo eraf aan, maar mijn buik is aan het krimpen. :D

Zometeen ook weer trainen. :)

@LovelyLady: Gewoon hier blijven hoor! :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')