Volgens mij is dit al heeeeeel lang bekendquote:Op zaterdag 4 september 2010 02:13 schreef nz1900 het volgende:
Wilt u afvallen? Neem nog een vet worstje! Door allerlei instanties is ons op het hart gedrukt dat we minder vet moesten eten, maar dat is een grote vergissing. Vet is helemaal niet ongezond. Koolhydraten zijn juist slecht voor je. Filmpje: http://video.elsevier.nl/11801902/
Hoe vaak kom je dat hier nog plaatsenquote:Op zaterdag 4 september 2010 02:13 schreef nz1900 het volgende:
Wilt u afvallen? Neem nog een vet worstje! Door allerlei instanties is ons op het hart gedrukt dat we minder vet moesten eten, maar dat is een grote vergissing. Vet is helemaal niet ongezond. Koolhydraten zijn juist slecht voor je. Filmpje: http://video.elsevier.nl/11801902/
Bij 99% van forummers niet, vandaar.quote:Op zaterdag 4 september 2010 09:33 schreef Laydina het volgende:
[..]
Volgens mij is dit al heeeeeel lang bekend
Dan moet je dit ergens anders posten, want in dit topic is dat al wel bekendquote:Op zaterdag 4 september 2010 09:49 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Bij 99% van forummers niet, vandaar.
Zolang als hier verkeerde dieet adviezen gegeven worden.quote:Op zaterdag 4 september 2010 09:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe vaak kom je dat hier nog plaatsen
Waarom volgt 99% van de mensen in dit topic dit advies dan niet op ?quote:Op zaterdag 4 september 2010 09:50 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dan moet je dit ergens anders posten, want in dit topic is dat al wel bekend
Ow sorry we wisten niet dat wequote:Op zaterdag 4 september 2010 09:59 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Waarom volgt 99% van de mensen in dit topic dit advies dan niet op ?
Nope en ook geen behoefte aan want het gaat al jaren erg lekker hierquote:Op zaterdag 4 september 2010 10:16 schreef nz1900 het volgende:
Niet "mijn" advies. Het betreft een onderzoek onder 350.000 mensen maar.
Heb je ooit wel eens de moeite genomen om het filmpje te bekijken ?
Reageer daar dan eens inhoudelijk op ?
Volgens mij verkondigen weinig tot geen mensen hier dat vet slecht is. Ze zeggen hoogstens dat je er niet te veel van moet innemen (wat ook zo is). Koolhydraten worden ook niet geprezen als iets dat goed is hier. Ook hier geld weer. je moet ze hebben (zeker handig als je veel sport), maar ook weer met mate.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:25 schreef nz1900 het volgende:
Ok, het is duidelijk. Jammer dat je niet inhoudelijk op het filmpje wil ingaan.
Dat dus! Alles met mate.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:29 schreef Laydina het volgende:
[..]
Volgens mij verkondigen weinig tot geen mensen hier dat vet slecht is. Ze zeggen hoogstens dat je er niet te veel van moet innemen (wat ook zo is). Koolhydraten worden ook niet geprezen als iets dat goed is hier. Ook hier geld weer. je moet ze hebben (zeker handig als je veel sport), maar ook weer met mate.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:48 schreef Sarabi het volgende:
Nope en ook geen behoefte aan want het gaat al jaren erg lekker hier
quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:08 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
![]()
Het gaat zo lekker met jou dat je jaren later nog elke dag hier zit te posten...![]()
Afvallen stelt niet zoveel voor, je doet het of je doet het niet, dat geouwehoer van jullie, mijn god... net of jullie er de hele dag mee bezig zijn, vooral figuren als sarabi...
echt![]()
Wat gebeurt er dan als je teveel vet eet ?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:29 schreef Laydina het volgende:
[..]
Volgens mij verkondigen weinig tot geen mensen hier dat vet slecht is. Ze zeggen hoogstens dat je er niet te veel van moet innemen (wat ook zo is). Koolhydraten worden ook niet geprezen als iets dat goed is hier. Ook hier geld weer. je moet ze hebben (zeker handig als je veel sport), maar ook weer met mate.
Nou vertel het eensquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:20 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan als je teveel vet eet ?
Misschien komt het omdat niemand hier een dieet volgt dus dat je dan andere 'regels' volgtquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:07 schreef nz1900 het volgende:
Mijn punt is dat bij het Atkins dieet je altijd onbeperkt vet en eiwitten mag eten en toch afvalt.
Terwijl op dit forum wordt verkondigd dat je niet teveel vet mag eten.
Wie legt mij dit uit ?
De naam klopt misschien inderdaad niet helemaalquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:06 schreef nz1900 het volgende:
En daarom heet het topic Dieetclub ?
Kop in het zand steken en nergens inhoudelijk op in gaan, zo werkt hier zo'n beetje ?
Het groot Atkins kookboekquote:Op zondag 5 september 2010 09:42 schreef Missaar het volgende:
Damn afgelopen weekend 5 daagjes naar de zee getrokken, daar heb ik toch wat lopen vreten , vooral veel chips. Uitslag wanneer ik terug thuis op de weegschaal ging staan: +2.7kgNatuurlijk van al de chips (zout -> houd vocht vast). Gelukkig wist ik dat en gewoon terug aan het sporten geslaan en terug gezond eten, en ja hoor nu 4 daagjes later is dat bijgekomen gewicht er alweer vanaf en zelfs nog meer
86.6kg nu (55.8kg totaal verloren)
Wie weet trouwens leuke kookboeken met gezonde recepten, ik ben een man en geen (nog niet) keukenprins, dus voorwaarden zijn wel dat het relatief makkelijke recepten zijn met niet een gigantische waslijst aan exotische ingrediënten voor 1 recept. Ik woon samen met een kameraad dus vind het niet praktisch om voor een gerecht voor 2 personen 10 ingrediënten in huis te halen, dan is nadien toch weer de helft om weg te gooien.
Zoals elk dieet is het Atkins dieet op iets specifieks gericht, in dit geval mag je je dus de tering eten aan vettige troep.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:07 schreef nz1900 het volgende:
Mijn punt is dat bij het Atkins dieet je altijd onbeperkt vet en eiwitten mag eten en toch afvalt.
Terwijl op dit forum wordt verkondigd dat je niet teveel vet mag eten.
Wie legt mij dit uit ?
Mijn punt is dat low-carb dieeten, naar mijn mening, het meest effectief zijnquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:54 schreef Selyn het volgende:
[..]
Zoals elk dieet is het Atkins dieet op iets specifieks gericht, in dit geval mag je je dus de tering eten aan vettige troep.
Meeste dieeten zweren bijv eieren bijna af (bijv. maximaal 3 eieren per week), Maar je hebt ook het eierdieet waarbij je elke dag meerdere eieren eet.
Verder heb je nog dieeten waarbij je alleen maar shakes drinkt, dieeten gebaseerd op siroop en dieeten die koolhydraten compleet afzweren.
Het verschilt dus...
Wat jij zegt is niet het enige op de wereld
Dat hoeft niet indereen zo te ervaren, dus ik vind dat iedereen mag doen wat hij of zij zelf wilt. Het gaat er in dit geval om dat je je doel (op een zo'n gezond mogelijk manier) bereikt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:05 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Mijn punt is dat low-carb dieeten, naar mijn mening, het meest effectief zijn
Nopequote:Op dinsdag 7 september 2010 20:38 schreef Pandorah het volgende:
Is dit tegenwoordig het Atkins topic?
vlees en groenten..quote:Op woensdag 8 september 2010 21:49 schreef Laydina het volgende:
Wat voor maaltijden blijven er dan nog over? Ik denk altijd in 3 categorieen eten: Aardapelen, pasta of rijst.
wat blijft er dan nog aan avondeten over?
Dat klinkt niet als een complete maaltijd.. in mijn hoofd hoor.quote:
mja je kan groenten ( boontjes oid..) en een stukje vlees doen.. en dan daarbij nog een salade..quote:Op woensdag 8 september 2010 22:02 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als een complete maaltijd.. in mijn hoofd hoor.
groente is iets wat je erbij doet nog altijd (in mijn belevenis).. en niet een hoofdingredient. Dat je er veel van in stopt oke, maar het is niet de gedachte waaruit ik denk. Denk ook niet dat dat snel bij mij zal veranderen
Dat zou ik niet kunnen en willen volhouden....quote:
Je zou het natuurlijk ook kunnen afwisselen. In Burn the fat, feed the muscle wordt bijvoorbeeld gesproken over een zig-zag methode. Paar dagen lage calorie inname (max 3 dagen, om te voorkomen dat je lichaam in spaarstand gaat) en 'n paar dagen normaal. De lage dagen laat je dan je avond kh achterwege en de normale dagen eet je lekker je piepers enzoquote:Op woensdag 8 september 2010 22:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zou ik niet kunnen en willen volhouden....
Maar ik geloof wel dat je goed afvalt als je rijst/pasta/aardappelen schrapt
Desondanks heb ik vandaag 35 minuten doorgebracht op de loopband.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:29 schreef sylvesterrr het volgende:
Ok, nu is het officieel: mijn lichaam is allergisch voor sporten @ sportschool.![]()
In 2005 liep ik na een maand of twee sporten een dubbele longontsteking op waardoor ik een maand of twee bijna niet naar buiten kon. Nu, 5 jaar later, loop ik tegen een soortgelijk probleem aan. Ik sport nu alweer een maand @ sportschool (heb het zelfs naar m'n zin), en ik heb een zware oor- en keelontsteking.
En ik maar denken dat het een simpele verkoudheid was... Het is maar goed dat ik voor vandaag toevallig een afspraak had bij de KNO-arts (ik wilde mijn voorgeschiedenis bij KNO bespreken), anders had dit nare gevolgen kunnen hebben voor m'n "goede" rechteroor (met links hoor ik praktisch niets).
Ik kan het ook niet helemaal schrappen. Zeker rijst niet. Dan word ik onterfd door mijn schoonouders (Aziaten)quote:Op woensdag 8 september 2010 22:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zou ik niet kunnen en willen volhouden....
Maar ik geloof wel dat je goed afvalt als je rijst/pasta/aardappelen schrapt
Ik ben bang dat ik ook niet een paar dagen zonder wilquote:Op woensdag 8 september 2010 22:34 schreef anboni het volgende:
[..]
Je zou het natuurlijk ook kunnen afwisselen. In Burn the fat, feed the muscle wordt bijvoorbeeld gesproken over een zig-zag methode. Paar dagen lage calorie inname (max 3 dagen, om te voorkomen dat je lichaam in spaarstand gaat) en 'n paar dagen normaal. De lage dagen laat je dan je avond kh achterwege en de normale dagen eet je lekker je piepers enzo
Brood zou ik ook niet zonder kunnen, waarom is toast beter?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet helemaal schrappen. Zeker rijst niet. Dan word ik onterfd door mijn schoonouders (Aziaten)Maar daarnaast ben ik een echte broodliefhebber. Ik maak er nu wel toast van, dat is dan weer beter, en ik neem zwaarder brood (liefst volkoren) voor de vezels.
Ik maak wel eens lekkere eiergerechten (Veel groenten, vlees en eieren bakken, dat mag allemaal). Verder maak ik vaak gewoon aardappeltjes met groenten en vlees. Alleen eet mijn vriend dan de aardappelen op
De aardappelen mis ik echt niet, eerlijk gezegd. Maar volledig koolhydratenvrij lijkt mij ook niet erg gezond. Het is vooral belangrijk te kijken naar welke koolhydraten je nu eigenlijk nuttigt.
Fair enough, als je het echt gaat missen moet je het niet weglaten, anders ga je ter compensatie alsnog die zak chips leeghengelenquote:Op woensdag 8 september 2010 22:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik ook niet een paar dagen zonder wil![]()
Je moet natuurlijk wel iets vinden wat je kan volhouden dus is deze manier echt niets voor mij
Ik weet het eigenlijk niet meer preciesquote:Op woensdag 8 september 2010 22:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Brood zou ik ook niet zonder kunnen, waarom is toast beter?
Aardappelen zou ik ook wel kunnen misschien
Door de verhitting komen er gezonde dingen bij?quote:Op donderdag 9 september 2010 20:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet meer precies![]()
, maar het had met de verhitting te maken, dacht ik...
Nee, het had iets met zetmeel te maken. En makkelijkere vertering. Ik zoek het nog even op.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Door de verhitting komen er gezonde dingen bij?
Wel met het zetmeel en de verteerbaarheid:quote:Op donderdag 9 september 2010 23:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Het enige dat met brood gebeurt als je het roostert is dat er wat vocht verdwijnt. Verder doet het helemaal niets met de voedingswaarde.
quote:Bij het roosteren van brood en het droog verhitten van bloem wordt zetmeel gedeeltelijk afgebroken, waardoor de lange keten van het zetmeelmolecuul korter wordt. De op deze manier gevormde stoffen worden dextrinen genoemd. Dextrinen zijn in geringe mate oplosbaar in water, waardoor ze gemakkelijker worden verteerd dan zetmeel. Geroosterd brood en beschuit zijn daardoor lichter verteerbaar dan vers brood.
Naja het kan zijn dat het straks weer verder gaatquote:Op maandag 13 september 2010 20:49 schreef Laydina het volgende:
Tja weinig vorderingen hier. Kilo's gaan er niet vanaf, blijf redelijk stabiel staan. Schijnt dat er qua shaping er wel wat gebeurd, maar dat is enkel omdat anderen dat zeggen, ik zie het zelf niet.
Dusja, weinig te melden hier.
Straks? ik sta al 5 maanden stil ofzoquote:Op maandag 13 september 2010 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Naja het kan zijn dat het straks weer verder gaat
Ik ben vandaag weer begonnen met streng zijn voor mezelf. Het liep weer uit de hand en dat wil ik gewoon niet.
Vandaag ook weer flink gefietst en dat is gelijk te merken (iets te fanatiek begonnen *auw*)
Oh 5 maanden alquote:Op maandag 13 september 2010 21:02 schreef Laydina het volgende:
Straks? ik sta al 5 maanden stil ofzoMAar idd wie weet. En ach, zolang de shaping doorgaat en m'n broekmaat kleiner wordt en mensen zien dat het er beter uit ziet, ben ik tevreden.
Goed dat je het weer flink hebt opgepakt!
Het is gewoon erg he? Je moet voor jezelf gewoon een manier vinden waarin je gezond bezig bentquote:Op maandag 13 september 2010 21:09 schreef Juicyhil het volgende:
Ik wil ook weer eens de zoveelste poging wagen.
Ik doe het zeker voor mezelfquote:Op maandag 13 september 2010 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh 5 maanden al*oeps* dat wist ik niet. Maar idd als je het wel merkt qua shaping dan is dat ook niet zo heel erg natuurlijk. Spieren wegen natuurlijk ook wel wat.
En je doet het toch voor je zelf? Niet voor anderen
Ja ik moest mezelf maar weer eens bij elkaar rapen... vraag me af hoelang ik het nu ga volhouden
Want dat schort er nog wel eens aan... die discipline
Ja het slechte eten moet er gewoon weer uit, het regelmatige erin en dan zijn we al een heel eindquote:Op maandag 13 september 2010 21:27 schreef Laydina het volgende:
Ik doe het zeker voor mezelf![]()
Je moet een methode zien te vinden die bij je past. Niet alles in 1x willen doen, maar beetje bij beetje. Ik weet nog wel dat ik begon met het elimeren van kaas thuis.. en toen de ships en toen dit, en toen dat. En nu wat meer op het echt gezond eten ipv het slechte te elimineren. En beginnen met 2x in de week een vast uur sporten (Groepsles) en nu sport ik 4x in de week omdat ik het lekker vind, maar dat kost natuurlijk wel tijd voordat het er echt in zit.
precies, en met gezond eten en elke dag bewegen kom je er ook wel (weliswaar niet zo snel als bij een dieet, maar te snel is ook niet goed)quote:Op maandag 13 september 2010 22:18 schreef Laydina het volgende:
Je hoeft ook niet 4x in de week te sporten, gelukkig nietGewoon datgene doen wat er in jouw leven past, waar je je prettig bij voelt en wat werkt voor je gezondheid.
Zowieso, "op dieet gaan" betekent dat je er op een gegeven moment ook weer vanaf gaatquote:Op maandag 13 september 2010 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
precies, en met gezond eten en elke dag bewegen kom je er ook wel (weliswaar niet zo snel als bij een dieet, maar te snel is ook niet goed)
Lijkt me vrij duidelijk low carb werkt het beste.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:52 schreef Sarabi het volgende:
Zelf dit artikel geschreven nz1900?
Het is een beetje nutteloos om steeds alleen artikelen hier te plaatsen zonder je eigen mening er over te geven
quote:Op donderdag 16 september 2010 15:31 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Lijkt me vrij duidelijk low carb werkt het beste.
Snappie ?
Kutargument...quote:Op donderdag 16 september 2010 15:38 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Omdat je een vrouw bent begrijp ik dat.
Zo werkt het dus niet. Daarom postte ik ook het bovenstaande artikel.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Kutargument...
Meer verbruiken dan je binnenkrijgt, dat is het recept
Vind je?quote:Op donderdag 16 september 2010 15:14 schreef Sjeen het volgende:
Toch leuk om af en toe weer hier binnen te lopen...
Wat ik graag zou willen weten, heb je ervaring? Als in, ben je zelf 10% van je lichaamgewicht (of meer) kwijtgeraakt en ben je inmiddels al meer dan drie jaar stabiel?quote:Op donderdag 16 september 2010 15:41 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet. Daarom postte ik ook het bovenstaande artikel.
Hierin wordt het allemaal uitgelegd.
Ik ben al jaren stabiel kwa gewicht omdat ik geen suiker meer eet.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wat ik graag zou willen weten, heb je ervaring? Als in, ben je zelf 10% van je lichaamgewicht (of meer) kwijtgeraakt en ben je inmiddels al meer dan drie jaar stabiel?
Dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op donderdag 16 september 2010 15:55 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Ik ben al jaren stabiel kwa gewicht omdat ik geen suiker meer eet.
Ik let op met wat ik eet maar kijk daarbij alleen naar de koolhydraten, hoeveelheid vet of eiwit let ik niet op.
Als ik b.v. veel druivensap drink merk ik dat ik aankom, vanwege de suiker.
Als ik veel vet of eiwitten eet kom ik niet aan, val eerder dan wat af.
Ja, ik ben ben 10% van mijn lichaamgewicht kwijtgeraakt en dat al idd meer dan drie jaar.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag
Fijn voor je dat jouw principe voor jou werkt dan. Mijn principe werkt voor mij, zullen we er dan nu lekker vanuit gaan dat meerdere wegen naar Rome leidenquote:Op donderdag 16 september 2010 15:59 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Ja, ik ben ben 10% van je lichaamgewicht kwijtgeraakt en dat al idd meer dan drie jaar.
Jij kiest de moeilijke weg ik de makkelijke.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Fijn voor je dat jouw principe voor jou werkt dan. Mijn principe werkt voor mij, zullen we er dan nu lekker vanuit gaan dat meerdere wegen naar Rome leiden
Lieve nz1900, je bent een zeikerd, je gedraagt je nog erger dan de gemiddelde Jehova op zondagmorgen die het licht komt brengen. Je hebt je adviezen hier nu al 1000x gepost, 1x was meer dan voldoende geweest. Mensen kiezen hun eigen manier en er is geen 'beste' manier en er is ook geen 'gemakkelijke' manier. Dat dit voor jou werkt, is geweldig, maar hou op met prediken, je maakt jezelf alleen maar minder geliefd met je manier van doen...quote:Op donderdag 16 september 2010 16:04 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Jij kiest de moeilijke ik de makkelijke.
Nee, ik onderbouw het met een onderzoek. Als volgens dat onderzoek dan blijkt dat jij ongelijk hebt begin je te schreeuwen. Kom maar met bewijs dat ik er naast zit.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Lieve nz1900, je bent een zeikerd, je gedraagt je nog erger dan de gemiddelde Jehova op zondagmorgen die het licht komt brengen. Je hebt je adviezen hier nu al 1000x gepost, 1x was meer dan voldoende geweest. Mensen kiezen hun eigen manier en er is geen 'beste' manier en er is ook geen 'gemakkelijke' manier. Dat dit voor jou werkt, is geweldig, maar hou op met prediken, je maakt jezelf alleen maar minder geliefd met je manier van doen...
jij bent al vaker gewaarschuwd voor dit vervelende gedrag.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:13 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Nee, ik onderbouw het met een onderzoek. Als volgens dat onderzoek dan blijkt dat jij ongelijk hebt begin je te schreeuwen. Kom maar met bewijs dat ik er naast zit.
Ik hoef niks te bewijzen,ik zeg dat het voor mij niet werkt omdat ik zo'n levenswijze niet prefereer. ik wil genieten van mijn leven. Het door jouw gepromote dieet (alles waarbij je dingen niet mag eten, is in mijn ogen een dieet) past niet in mijn levensvisie, dus voor mij werkt het niet. Klaar, punt uit...quote:Op donderdag 16 september 2010 16:13 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Nee, ik onderbouw het met een onderzoek. Als volgens dat onderzoek dan blijkt dat jij ongelijk hebt begin je te schreeuwen. Kom maar met bewijs dat ik er naast zit.
Grappig dat je dat zegt. Ondertussen negeer je alle posts van onderzoeken die lijnrecht tegenover jouw mening staan (zoals een post van dalaiblama een tijd geleden met een hele shitload aan links naar onderzoeken.)quote:Op donderdag 16 september 2010 16:13 schreef nz1900 het volgende:
[..]
wat een onzin! Omdat 1 iemand zo post? Lekker blijven en eruit halen waar je wat aan hebt.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady vertrekt weer uit dit topic
hopeloos gedoe
Nou zoveel wordt er ook weer niet gepost dus ik weet het nietquote:Op donderdag 16 september 2010 16:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat een onzin! Omdat 1 iemand zo post? Lekker blijven en eruit halen waar je wat aan hebt.
ach .. het gaat met horten en stoten..quote:Op donderdag 16 september 2010 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou zoveel wordt er ook weer niet gepost dus ik weet het niet
maar afwachten schiet niemand wat mee op. Je kan zelf ook posten toch? Zelfde als een leeg terras, als er iemand gaat zitten volgen er meerquote:Op donderdag 16 september 2010 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou zoveel wordt er ook weer niet gepost dus ik weet het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |