abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86062441
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 15:20 schreef nz1900 het volgende:

[..]

Wat gebeurt er dan als je teveel vet eet ?
Nou vertel het eens
pi_86065926
Mijn punt is dat bij het Atkins dieet je altijd onbeperkt vet en eiwitten mag eten en toch afvalt.
Terwijl op dit forum wordt verkondigd dat je niet teveel vet mag eten.
Wie legt mij dit uit ?
pi_86066019
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 18:07 schreef nz1900 het volgende:
Mijn punt is dat bij het Atkins dieet je altijd onbeperkt vet en eiwitten mag eten en toch afvalt.
Wie legt mij dit uit ?
Misschien komt het omdat niemand hier een dieet volgt dus dat je dan andere 'regels' volgt
En nu ga ik lekker pizza maken :W
pi_86067640
En daarom heet het topic Dieetclub ?
Kop in het zand steken en nergens inhoudelijk op in gaan, zo werkt hier zo'n beetje ?
pi_86069088
Ik volg geen dieet. :s)

@Sarabi: Geniet van je pizza! *O*
pi_86072675
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 19:06 schreef nz1900 het volgende:
En daarom heet het topic Dieetclub ?
Kop in het zand steken en nergens inhoudelijk op in gaan, zo werkt hier zo'n beetje ?
De naam klopt misschien inderdaad niet helemaal

De pizza was lekker :9
pi_86081772
Ok straks nederland in beweging :') als warming up voor P90X 8-)

En proberen te blijven low carben :)

[ Bericht 0% gewijzigd door N.I.M.B.Y. op 05-09-2010 08:55:40 ]
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_86082099
Damn afgelopen weekend 5 daagjes naar de zee getrokken, daar heb ik toch wat lopen vreten , vooral veel chips. Uitslag wanneer ik terug thuis op de weegschaal ging staan: +2.7kg ;( Natuurlijk van al de chips (zout -> houd vocht vast). Gelukkig wist ik dat en gewoon terug aan het sporten geslaan en terug gezond eten, en ja hoor nu 4 daagjes later is dat bijgekomen gewicht er alweer vanaf en zelfs nog meer :7 86.6kg nu (55.8kg totaal verloren)

Wie weet trouwens leuke kookboeken met gezonde recepten, ik ben een man en geen (nog niet) keukenprins, dus voorwaarden zijn wel dat het relatief makkelijke recepten zijn met niet een gigantische waslijst aan exotische ingrediënten voor 1 recept. Ik woon samen met een kameraad dus vind het niet praktisch om voor een gerecht voor 2 personen 10 ingrediënten in huis te halen, dan is nadien toch weer de helft om weg te gooien.
pi_86139807
quote:
Op zondag 5 september 2010 09:42 schreef Missaar het volgende:
Damn afgelopen weekend 5 daagjes naar de zee getrokken, daar heb ik toch wat lopen vreten , vooral veel chips. Uitslag wanneer ik terug thuis op de weegschaal ging staan: +2.7kg ;( Natuurlijk van al de chips (zout -> houd vocht vast). Gelukkig wist ik dat en gewoon terug aan het sporten geslaan en terug gezond eten, en ja hoor nu 4 daagjes later is dat bijgekomen gewicht er alweer vanaf en zelfs nog meer :7 86.6kg nu (55.8kg totaal verloren)

Wie weet trouwens leuke kookboeken met gezonde recepten, ik ben een man en geen (nog niet) keukenprins, dus voorwaarden zijn wel dat het relatief makkelijke recepten zijn met niet een gigantische waslijst aan exotische ingrediënten voor 1 recept. Ik woon samen met een kameraad dus vind het niet praktisch om voor een gerecht voor 2 personen 10 ingrediënten in huis te halen, dan is nadien toch weer de helft om weg te gooien.
Het groot Atkins kookboek
Atkins snel en makkelijk kookboek
pi_86170127
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 18:07 schreef nz1900 het volgende:
Wie legt mij dit uit ?
Zoals elk dieet is het Atkins dieet op iets specifieks gericht, in dit geval mag je je dus de tering eten aan vettige troep.
Meeste dieeten zweren bijv eieren bijna af (bijv. maximaal 3 eieren per week), Maar je hebt ook het eierdieet waarbij je elke dag meerdere eieren eet.
Verder heb je nog dieeten waarbij je alleen maar shakes drinkt, dieeten gebaseerd op siroop en dieeten die koolhydraten compleet afzweren.
Het verschilt dus...
Wat jij zegt is niet het enige op de wereld ;)
You're dead to me!
I'm eating all your sandwiches,
Dead people don't need them...
pi_86177132
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:54 schreef Selyn het volgende:

[..]

Zoals elk dieet is het Atkins dieet op iets specifieks gericht, in dit geval mag je je dus de tering eten aan vettige troep.
Meeste dieeten zweren bijv eieren bijna af (bijv. maximaal 3 eieren per week), Maar je hebt ook het eierdieet waarbij je elke dag meerdere eieren eet.
Verder heb je nog dieeten waarbij je alleen maar shakes drinkt, dieeten gebaseerd op siroop en dieeten die koolhydraten compleet afzweren.
Het verschilt dus...
Wat jij zegt is niet het enige op de wereld ;)
Mijn punt is dat low-carb dieeten, naar mijn mening, het meest effectief zijn
pi_86178692
Is dit tegenwoordig het Atkins topic?
pi_86181412
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:05 schreef nz1900 het volgende:

[..]

Mijn punt is dat low-carb dieeten, naar mijn mening, het meest effectief zijn
Dat hoeft niet indereen zo te ervaren, dus ik vind dat iedereen mag doen wat hij of zij zelf wilt. Het gaat er in dit geval om dat je je doel (op een zo'n gezond mogelijk manier) bereikt.

En ik vind al deze discussies een beetje irritant worden zo langzamerhand. :X
pi_86210627
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:38 schreef Pandorah het volgende:
Is dit tegenwoordig het Atkins topic?
Nope
Hier gaat het allemaal goed, lekker druk met studie/werk en sporten en het stabiel blijven lukt
pi_86212501
Ok, nu is het officieel: mijn lichaam is allergisch voor sporten @ sportschool. -O-

In 2005 liep ik na een maand of twee sporten een dubbele longontsteking op waardoor ik een maand of twee bijna niet naar buiten kon. Nu, 5 jaar later, loop ik tegen een soortgelijk probleem aan. Ik sport nu alweer een maand @ sportschool (heb het zelfs naar m'n zin ;) ), en ik heb een zware oor- en keelontsteking. :(

En ik maar denken dat het een simpele verkoudheid was... Het is maar goed dat ik voor vandaag toevallig een afspraak had bij de KNO-arts (ik wilde mijn voorgeschiedenis bij KNO bespreken), anders had dit nare gevolgen kunnen hebben voor m'n "goede" rechteroor (met links hoor ik praktisch niets).
pi_86220391
Een vriend van mij kwam langs (Die ik toch wel regelmatig zie) en elke keer zegt ie weer dat ik er beter uit ben gaan zien (ondanks ik het zelf totaaaal niet zie)
pi_86221530
Volgens mij kun je beter letten op gezond eten. Je hebt vet nodig, maar veel verzadigde vetten is echt niet goed voor je. Dat eiwitten slecht zouden zijn, heb ik nog nooit gehoord.
Ik ben trouwens wel heel goed aan het letten nu op koolhydraten (helemaal geen pasta meer, amper aardappelen en rijst en brood zo veel mogelijk beperken) en daarmee beperk je automatisch ook je calorieën.

Deze week heb ik wel een keertje macdonalds gegeten mét frietjes :@ ik zal dus wel niet afgevallen zijn. Kijken of ik er morgen aan denk om me te wegen in de ochtend...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_86221594
Wat voor maaltijden blijven er dan nog over? Ik denk altijd in 3 categorieen eten: Aardapelen, pasta of rijst.

wat blijft er dan nog aan avondeten over? :?
pi_86222050
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:49 schreef Laydina het volgende:
Wat voor maaltijden blijven er dan nog over? Ik denk altijd in 3 categorieen eten: Aardapelen, pasta of rijst.

wat blijft er dan nog aan avondeten over? :?
vlees en groenten..

ik ben juist in Groot britannie 1,5 kilo afgevallen in 4 dagen.. beetje weird met het eten van english breakfast , burgers en frietjes.. ik moet toch maar eens uit gaan zoeken wat nou goed voor me is...

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_86222241
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:58 schreef Barretje80 het volgende:

vlees en groenten..

Dat klinkt niet als een complete maaltijd.. in mijn hoofd hoor.
groente is iets wat je erbij doet nog altijd (in mijn belevenis).. en niet een hoofdingredient. Dat je er veel van in stopt oke, maar het is niet de gedachte waaruit ik denk. Denk ook niet dat dat snel bij mij zal veranderen -O-
pi_86222761
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:02 schreef Laydina het volgende:

[..]

Dat klinkt niet als een complete maaltijd.. in mijn hoofd hoor.
groente is iets wat je erbij doet nog altijd (in mijn belevenis).. en niet een hoofdingredient. Dat je er veel van in stopt oke, maar het is niet de gedachte waaruit ik denk. Denk ook niet dat dat snel bij mij zal veranderen -O-
mja je kan groenten ( boontjes oid..) en een stukje vlees doen.. en dan daarbij nog een salade..

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_86222840
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:58 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

vlees en groenten..
Dat zou ik niet kunnen en willen volhouden....
Maar ik geloof wel dat je goed afvalt als je rijst/pasta/aardappelen schrapt
pi_86223631
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je zou het natuurlijk ook kunnen afwisselen. In Burn the fat, feed the muscle wordt bijvoorbeeld gesproken over een zig-zag methode. Paar dagen lage calorie inname (max 3 dagen, om te voorkomen dat je lichaam in spaarstand gaat) en 'n paar dagen normaal. De lage dagen laat je dan je avond kh achterwege en de normale dagen eet je lekker je piepers enzo :)
pi_86223689
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:29 schreef sylvesterrr het volgende:
Ok, nu is het officieel: mijn lichaam is allergisch voor sporten @ sportschool. -O-

In 2005 liep ik na een maand of twee sporten een dubbele longontsteking op waardoor ik een maand of twee bijna niet naar buiten kon. Nu, 5 jaar later, loop ik tegen een soortgelijk probleem aan. Ik sport nu alweer een maand @ sportschool (heb het zelfs naar m'n zin ;) ), en ik heb een zware oor- en keelontsteking. :(

En ik maar denken dat het een simpele verkoudheid was... Het is maar goed dat ik voor vandaag toevallig een afspraak had bij de KNO-arts (ik wilde mijn voorgeschiedenis bij KNO bespreken), anders had dit nare gevolgen kunnen hebben voor m'n "goede" rechteroor (met links hoor ik praktisch niets).
Desondanks heb ik vandaag 35 minuten doorgebracht op de loopband. :s)
pi_86223700
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik kan het ook niet helemaal schrappen. Zeker rijst niet. Dan word ik onterfd door mijn schoonouders (Aziaten) :P Maar daarnaast ben ik een echte broodliefhebber. Ik maak er nu wel toast van, dat is dan weer beter, en ik neem zwaarder brood (liefst volkoren) voor de vezels.

Ik maak wel eens lekkere eiergerechten (Veel groenten, vlees en eieren bakken, dat mag allemaal). Verder maak ik vaak gewoon aardappeltjes met groenten en vlees. Alleen eet mijn vriend dan de aardappelen op :P
De aardappelen mis ik echt niet, eerlijk gezegd. Maar volledig koolhydratenvrij lijkt mij ook niet erg gezond. Het is vooral belangrijk te kijken naar welke koolhydraten je nu eigenlijk nuttigt.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')