abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85031609
Vorige topic

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings*O* We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan ;) Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_85031683
een na laatste post:

quote:
Op zondag 8 augustus 2010 18:47 schreef Doekes het volgende:
Ik heb een vraagje voor de ervaringsdeskundigen hier: Hoe gaat het met je vel als je flink bent afgevallen? Blijft dat er een beetje bij hangen, of trekt dat vanzelf weer strak? :)

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_85031739
Laatste post:

quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:32 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

"Het zal wel net als het hardlopen gaan, je praat er veel over, maar in de praktijk komt er weinig van. Nu zal je wel zeggen dat je een blessure had en wat nog niet meer, maar doorzettingsvermogen heb je niet.

Schermen met het geld van je ouders vind je echter wel erg leuk en doe je helaas maar al te graag. Ondertussen zijn wel 3 van de 4 gezinsleden op een flink overgewicht bij jullie gekomen ondanks het sportieve verleden van je ouders.

Pak het dus gewoon aan en zet eens door en houd eens op met dingen roepen dat je nog nooit hebt hoeven werken, heel veel geld hebt, schoenen van 2000 euro kan kopen. Je ouders hadden je beter wat strenger kunnen opvoeden, dan was je niet als jonge meid al veel te zwaar."

Lol, whuut?

maandag 9 augustus 2010 @ 08:01:02 #4
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_85037873
Zo na een week vakantie toch nog ca 1 kg eraf, volgens eigen opgesteld schema zou ik nog 4 kilo zwaarder mogen wegen maar daar zit ik gelukkig al onder.

Gister mijn fietsrondje uitgebreid naar 42 km, maar dit was achteraf toch een beetje te veel van het goede, ik was de rest van de dag eigenlijk niets meer waard. Gisteravond is het me ook nog eens in mijn rug geschoten dus sporten zit er zeker vandaag niet in :( (dan maar wat beter op het eten letten).

Iedereen weer veel succes deze week!
Drop you like an ill, bad habit
pi_85037967
Hier verder? :D *O* AFgelopen week was een slechte week. Ik kon het gelijk merken toen ik weer aan de slag ging op kantoor na mijn vakantie. Veel te veel slechte zooi en ik word ook weer iets te makkelijk in bepaalde dingen. Vanaf vandaag dus weer streng zijn......

Heb mijn doel bijgesteld. Ipv 140 a.s. 13 september is het nu 130 op 1 januari geworden.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_85040089
succes P!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85040238
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:40 schreef DarkElf het volgende:
succes P!
Thnx :D Tot op heden gaat het nog goed :P Pas 1 bak Wiener op. Mijn max voor de dag ;)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_85041293
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:45 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Thnx :D Tot op heden gaat het nog goed :P Pas 1 bak Wiener op. Mijn max voor de dag ;)
goed zo! daar zit zoveel suiker in, zo zonde van alle kcal die je zo binnenkrijgt, om nog niet te spreken van de suikerdips enzo..

Wat schaft de pot vanavond? (heb je trouwens wel eens het 'low fat meals in minutes' van ainsley harriot wel eens bekeken? lekker eten, low fat en snel klaar, echt een aanrader :Y. Evenals 'the italian diet' van gino d'acampo..)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85041379
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:22 schreef DarkElf het volgende:
goed zo! daar zit zoveel suiker in, zo zonde van alle kcal die je zo binnenkrijgt, om nog niet te spreken van de suikerdips enzo..

Wat schaft de pot vanavond? (heb je trouwens wel eens het 'low fat meals in minutes' van ainsley harriot wel eens bekeken? lekker eten, low fat en snel klaar, echt een aanrader :Y. Evenals 'the italian diet' van gino d'acampo..)
Vanavond wordt het IETS met prei en gekookte krieltjes en een tartaartje :) Ik zal eens naar die boeken kijken :Y Klinkt ok :9
pi_85041604
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:25 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Vanavond wordt het IETS met prei en gekookte krieltjes en een tartaartje :) Ik zal eens naar die boeken kijken :Y Klinkt ok :9
ik kook er echt heel vaak uit :9

vanavond weer. heb net de kipfilet in een marinade gezet van honing, citroensap en rasp, krorianderderpoeder, fijngesneden chili en knoflook (veel :P). die gaat een paar uur staan (kan de avond van tevoren al) en dat gaat de oven in een half uurtje. erbij gekruide couscous met pijnboompitjes en vosui en veel lekkere kruiden . snel klaar, lekker en heel verantwoord.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85041768
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:32 schreef DarkElf het volgende:

[..]

vanavond weer. heb net de kipfilet in een marinade gezet van honing, citroensap en rasp, krorianderderpoeder, fijngesneden chili en knoflook (veel :P). die gaat een paar uur staan (kan de avond van tevoren al) en dat gaat de oven in een half uurtje. erbij gekruide couscous met pijnboompitjes en vosui en veel lekkere kruiden . snel klaar, lekker en heel verantwoord.
*voelt d'r maagje knorren! *

Maar meestal heb ik geen zin om NA het eten weer te koken voor de volgende dag -O-

pi_85041873
de marinade maken voor die kip is echt nog geen 5 minuten werk dus je hebt t zo gedaan.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85041944
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:32 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Damn :9 Dat klinkt goed :9
pi_85042116
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:44 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Damn :9 Dat klinkt goed :9
is t ook. CF had dat ainsley boek toen aangeraden aan mij en ben er dol op! Dat gino boek heb ik zelf toen gevonden en is ook zo lekker. italiaans alleen net wat gezonder dan anders :9
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85042396
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:48 schreef DarkElf het volgende:

[..]

is t ook. CF had dat ainsley boek toen aangeraden aan mij en ben er dol op! Dat gino boek heb ik zelf toen gevonden en is ook zo lekker. italiaans alleen net wat gezonder dan anders :9
Ik heb ze al besteld hoor }:|
pi_85042444
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:56 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb ze al besteld hoor }:|
:D

sorry als t wat pusherig overkwam :@ maar ik ben gewoon enthousiast erover en ze hebben mij erg goed geholpen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85042725
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:57 schreef DarkElf het volgende:

[..]

:D

sorry als t wat pusherig overkwam :@ maar ik ben gewoon enthousiast erover en ze hebben mij erg goed geholpen
;) Het kwam niet pusherig over. Ik was nl. al mijn kookboeken aan het doorzoeken naar lichte recepten maar kan weinig leuks vinden. Ik bedoel.... Jamie is leuk, maar kost vaak een eeuwigheid. Nigella is lekker, maar kost me teveel kcals :P En om nou elke dag salade te gaan eten of soep te gaan eten... :')

Dus eigenlijk heb je een goeie daad gedaan door me hier op te wijzen. Enige jammere is dat ik liever NL kookboeken heb maar daar kom ik ook wel weer overheen ;)
pi_85042767
Engelse kookboeken zijn veel goedkoper dus je kan er meer kopen voor t zelfde geld *)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85045514
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:07 schreef DarkElf het volgende:
Engelse kookboeken zijn veel goedkoper dus je kan er meer kopen voor t zelfde geld *)
Goed argument 8-)
pi_85050665
Ah, hier hoop ik nog eens in het lijstje te komen. Is troel misschien met vakantie?

Ik voel me enigszins bezwaard om een derde PM te sturen... :@
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_85051842
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:09 schreef djenneke het volgende:
Ah, hier hoop ik nog eens in het lijstje te komen. Is troel misschien met vakantie?

Ik voel me enigszins bezwaard om een derde PM te sturen... :@
ik denk dat we maar eens een nieuw lijstje moeten gaan fabriceren..
want ook mijn pm's worden niet gelezen..
geeft verder niet.. genoeg mensen die ophouden met fok! toch??

PdeHoog.. jij bent handig met computers.. regel jij eens wat??? :@ O+ O-)

pi_85052330
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:35 schreef Barretje80 het volgende:
PdeHoog.. jij bent handig met computers.. regel jij eens wat??? :@ O+ O-)
Zo handig ben ik niet helaas :@ Ik kan wel iets bouwen met een databaseje dat dan vervolgens een tabelletje genereert, maar of het zo'n mooi plaatje wordt....geen idee :P
pi_85052616
@kahlanamnell:

Geen zin om echt heel erg op jouw post in te gaan, maar vanaf dat jij hier bent zit jij niet alleen mij maar ook andere gewoon een oor aan te naaien. Je kunt gewoon beter weg gaan eigenlijk.

Trouwens, als jij het allemaal zo goed weet, waarom was jij dan ooit te zwaar? En als je op gewicht bent, wat doe je dan nog hier? Heb je de OP niet gelezen? Zou ik maar doen.
pi_85052703
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:52 schreef xBlossomx het volgende:
@kahlanamnell:

Geen zin om echt heel erg op jouw post in te gaan, maar vanaf dat jij hier bent zit jij niet alleen mij maar ook andere gewoon een oor aan te naaien. Je kunt gewoon beter weg gaan eigenlijk.

Trouwens, als jij het allemaal zo goed weet, waarom was jij dan ooit te zwaar? En als je op gewicht bent, wat doe je dan nog hier? Heb je de OP niet gelezen? Zou ik maar doen.
Negeren is het sleutelwoord hier :Y ;)
pi_85052752
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:54 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Negeren is het sleutelwoord hier :Y ;)
Ja misschien wel..maar misschien ga ik gewoon zelf weg. Willem is ook al 'min of meer' weg gegaan. (:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')