quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:47 schreef Doekes het volgende:
Ik heb een vraagje voor de ervaringsdeskundigen hier: Hoe gaat het met je vel als je flink bent afgevallen? Blijft dat er een beetje bij hangen, of trekt dat vanzelf weer strak?
Thnxquote:
goed zo! daar zit zoveel suiker in, zo zonde van alle kcal die je zo binnenkrijgt, om nog niet te spreken van de suikerdips enzo..quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ThnxTot op heden gaat het nog goed
Pas 1 bak Wiener op. Mijn max voor de dag
Vanavond wordt het IETS met prei en gekookte krieltjes en een tartaartjequote:Op maandag 9 augustus 2010 11:22 schreef DarkElf het volgende:
goed zo! daar zit zoveel suiker in, zo zonde van alle kcal die je zo binnenkrijgt, om nog niet te spreken van de suikerdips enzo..
Wat schaft de pot vanavond? (heb je trouwens wel eens het 'low fat meals in minutes' van ainsley harriot wel eens bekeken? lekker eten, low fat en snel klaar, echt een aanrader. Evenals 'the italian diet' van gino d'acampo..)
ik kook er echt heel vaak uitquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vanavond wordt het IETS met prei en gekookte krieltjes en een tartaartjeIk zal eens naar die boeken kijken
Klinkt ok
*voelt d'r maagje knorren! *quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik kook er echt heel vaak uit![]()
vanavond weer. heb net de kipfilet in een marinade gezet van honing, citroensap en rasp, krorianderderpoeder, fijngesneden chili en knoflook (veel). die gaat een paar uur staan (kan de avond van tevoren al) en dat gaat de oven in een half uurtje. erbij gekruide couscous met pijnboompitjes en vosui en veel lekkere kruiden . snel klaar, lekker en heel verantwoord.
Damnquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik kook er echt heel vaak uit![]()
vanavond weer. heb net de kipfilet in een marinade gezet van honing, citroensap en rasp, krorianderderpoeder, fijngesneden chili en knoflook (veel). die gaat een paar uur staan (kan de avond van tevoren al) en dat gaat de oven in een half uurtje. erbij gekruide couscous met pijnboompitjes en vosui en veel lekkere kruiden . snel klaar, lekker en heel verantwoord.
is t ook. CF had dat ainsley boek toen aangeraden aan mij en ben er dol op! Dat gino boek heb ik zelf toen gevonden en is ook zo lekker. italiaans alleen net wat gezonder dan andersquote:
Ik heb ze al besteld hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
is t ook. CF had dat ainsley boek toen aangeraden aan mij en ben er dol op! Dat gino boek heb ik zelf toen gevonden en is ook zo lekker. italiaans alleen net wat gezonder dan anders
quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
sorry als t wat pusherig overkwammaar ik ben gewoon enthousiast erover en ze hebben mij erg goed geholpen
Goed argumentquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:07 schreef DarkElf het volgende:
Engelse kookboeken zijn veel goedkoper dus je kan er meer kopen voor t zelfde geld
ik denk dat we maar eens een nieuw lijstje moeten gaan fabriceren..quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:09 schreef djenneke het volgende:
Ah, hier hoop ik nog eens in het lijstje te komen. Is troel misschien met vakantie?
Ik voel me enigszins bezwaard om een derde PM te sturen...![]()
Zo handig ben ik niet helaasquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:35 schreef Barretje80 het volgende:
PdeHoog.. jij bent handig met computers.. regel jij eens wat???![]()
![]()
Negeren is het sleutelwoord hierquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:52 schreef xBlossomx het volgende:
@kahlanamnell:
Geen zin om echt heel erg op jouw post in te gaan, maar vanaf dat jij hier bent zit jij niet alleen mij maar ook andere gewoon een oor aan te naaien. Je kunt gewoon beter weg gaan eigenlijk.
Trouwens, als jij het allemaal zo goed weet, waarom was jij dan ooit te zwaar? En als je op gewicht bent, wat doe je dan nog hier? Heb je de OP niet gelezen? Zou ik maar doen.
Ja misschien wel..maar misschien ga ik gewoon zelf weg. Willem is ook al 'min of meer' weg gegaan. (:quote:
Is natuurlijk helemaal je eigen beslissingquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:55 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ja misschien wel..maar misschien ga ik gewoon zelf weg. Willem is ook al 'min of meer' weg gegaan. (:
Ik weet niet precies de reden, maar hij kreeg toch ook alleen onzin naar z'n hoofd gegooid dus ja, niet gek. Zal hem anders wel een mailtje sturen om te vragen hoe of wat.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is natuurlijk helemaal je eigen beslissingEn Willem mis ik idd al een tijdje
Wat was daar de reden van
Ik heb het niet allemaal even goed gevolgd
Sorry hoor maar hij was diegene die onzin liep te verkopen in dit topicquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:01 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ik weet niet precies de reden, maar hij kreeg toch ook alleen onzin naar z'n hoofd gegooid dus ja, niet gek. Zal hem anders wel een mailtje sturen om te vragen hoe of wat.
Het was niet persoonlijk. En het ging niet per se over het akkefietje wat jij en hij hadden. Het ging over het algemeen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sorry hoor maar hij was diegene die onzin liep te verkopen in dit topic
Als je geen advies wil dan moet je hier niet posten
Das jammer. Ik vond het hier best prettig eigenlijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:06 schreef xBlossomx het volgende:
Ik zeg niet dat hij gelijk had in alle gevallen, het ging gewoon om de sfeer die hier hing.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Das jammer. Ik vond vind het hier best prettig eigenlijk
Had toch het idee dat dat vooral aan hem lag, de sfeer vond ik verder wel goedquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:06 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Het was niet persoonlijk. En het ging niet per se over het akkefietje wat jij en hij hadden. Het ging over het algemeen.
Ik zeg niet dat hij gelijk had in alle gevallen, het ging gewoon om de sfeer die hier hing.
Ik vind het hier ook prettig. Dus ik denk dat ik gewoon wel blijf.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Das jammer. Ik vond het hier best prettig eigenlijk
Nicequote:
Dankje.quote:
Yupquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:58 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Dankje.![]()
Ik moet vrijdag naar de diëtiste, maar ik houd nu al gewoon wel bij wat ik eet en hoe laat (ik moet echt om de 2 à 3 uur eten, anders worden de porties steeds maar groter..en groter..) en dat werkt.
Linkje? Ik zoek nog zo'n websitequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:46 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb op het moment trouwens wel een site dat mijn gegevens bij houd, ook met een lijstje zoals dit
Dat kunnen jullie ook eventueel gebruiken maar ik wil Troel niet zomaar passeren, die heeft heel lang heel veel werk hier ingestopt
Op het moment is het een prive sitequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:53 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Linkje? Ik zoek nog zo'n website.
mja.. zonder aan al Troel d'r werk voorbij te willen gaan..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:46 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb op het moment trouwens wel een site dat mijn gegevens bij houd, ook met een lijstje zoals dit
Dat kunnen jullie ook eventueel gebruiken maar ik wil Troel niet zomaar passeren, die heeft heel lang heel veel werk hier ingestopt
Lijkt mij ook leukquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Op het moment is het een prive site
Maar als er behoefte is aan een nieuw lijstjessysteem voor dit topic, kan ik kijken wat ik kan doen
mja als ze op haar mail wel reageerd ...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eens kijken of er een bepaald iemand ook zo blij mee is![]()
Maar moet ik Troel niet eerst mailen?
De vraag is: interesseert ze zich nog voor dit topicquote:
Maar zij is wel diegene die dit alles begonquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De vraag is: interesseert ze zich nog voor dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |