Is natuurlijk helemaal je eigen beslissingquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:55 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ja misschien wel..maar misschien ga ik gewoon zelf weg. Willem is ook al 'min of meer' weg gegaan. (:
Ik weet niet precies de reden, maar hij kreeg toch ook alleen onzin naar z'n hoofd gegooid dus ja, niet gek. Zal hem anders wel een mailtje sturen om te vragen hoe of wat.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is natuurlijk helemaal je eigen beslissingEn Willem mis ik idd al een tijdje
Wat was daar de reden van
Ik heb het niet allemaal even goed gevolgd
Sorry hoor maar hij was diegene die onzin liep te verkopen in dit topicquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:01 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ik weet niet precies de reden, maar hij kreeg toch ook alleen onzin naar z'n hoofd gegooid dus ja, niet gek. Zal hem anders wel een mailtje sturen om te vragen hoe of wat.
Het was niet persoonlijk. En het ging niet per se over het akkefietje wat jij en hij hadden. Het ging over het algemeen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sorry hoor maar hij was diegene die onzin liep te verkopen in dit topic
Als je geen advies wil dan moet je hier niet posten
Das jammer. Ik vond het hier best prettig eigenlijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:06 schreef xBlossomx het volgende:
Ik zeg niet dat hij gelijk had in alle gevallen, het ging gewoon om de sfeer die hier hing.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Das jammer. Ik vond vind het hier best prettig eigenlijk
Had toch het idee dat dat vooral aan hem lag, de sfeer vond ik verder wel goedquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:06 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Het was niet persoonlijk. En het ging niet per se over het akkefietje wat jij en hij hadden. Het ging over het algemeen.
Ik zeg niet dat hij gelijk had in alle gevallen, het ging gewoon om de sfeer die hier hing.
Ik vind het hier ook prettig. Dus ik denk dat ik gewoon wel blijf.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Das jammer. Ik vond het hier best prettig eigenlijk
Nicequote:
Dankje.quote:
Yupquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:58 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Dankje.![]()
Ik moet vrijdag naar de diëtiste, maar ik houd nu al gewoon wel bij wat ik eet en hoe laat (ik moet echt om de 2 à 3 uur eten, anders worden de porties steeds maar groter..en groter..) en dat werkt.
Linkje? Ik zoek nog zo'n websitequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:46 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb op het moment trouwens wel een site dat mijn gegevens bij houd, ook met een lijstje zoals dit
Dat kunnen jullie ook eventueel gebruiken maar ik wil Troel niet zomaar passeren, die heeft heel lang heel veel werk hier ingestopt
Op het moment is het een prive sitequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:53 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Linkje? Ik zoek nog zo'n website.
mja.. zonder aan al Troel d'r werk voorbij te willen gaan..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:46 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb op het moment trouwens wel een site dat mijn gegevens bij houd, ook met een lijstje zoals dit
Dat kunnen jullie ook eventueel gebruiken maar ik wil Troel niet zomaar passeren, die heeft heel lang heel veel werk hier ingestopt
Lijkt mij ook leukquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Op het moment is het een prive site
Maar als er behoefte is aan een nieuw lijstjessysteem voor dit topic, kan ik kijken wat ik kan doen
mja als ze op haar mail wel reageerd ...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eens kijken of er een bepaald iemand ook zo blij mee is![]()
Maar moet ik Troel niet eerst mailen?
De vraag is: interesseert ze zich nog voor dit topicquote:
Maar zij is wel diegene die dit alles begonquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De vraag is: interesseert ze zich nog voor dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |