Vervanger: mascherano ook een heldquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij speelt niet meer bij Barça, maar wat een baas was hij
quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:13 schreef Ambrosius het volgende:
Zlatan ook weg, al hebben ze met Villa een goede betere opvolger (voor het systeem dat Barca speelt).
Zlatan, de speler waarvoor in het totaal het meeste geld is betaald van alle voetballers bij overgang naar andere voetbalclubs: 168,6 Miljoen euro.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:13 schreef Ambrosius het volgende:
Zlatan ook weg, al hebben ze met Villa een goede opvolger.
Speelt Iniesta niet meer?quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij speelt niet meer bij Barça, maar wat een baas was hij
Is hij ook nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
Iniesta geen supervoetballer meer vinden
Inderdaad, ik walg vanaf nu op Iniestaquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is hij ook niet![]()
Hij kan alleen maar vallen
Hij moet gewoon een keer weggaan bij die koninklijke eikelsquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Van der Vaart moet echt even een club zoeken, hij zit niet eens bij de selectie
Beter dan die droge lullen bij de NOS en ELquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:50 schreef YazooW het volgende:
Vanavond ook maar eens een wedstrijd uit Spanje meepakken. Wel één met Sierd natuurlijk, zal dus wel Rrrrrrreal Madrid worden
Hij zit wel bij de selectie.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Van der Vaart moet echt even een club zoeken, hij zit niet eens bij de selectie
Met Kennedy in de basis bij Racingquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:03 schreef chufi het volgende:
Racing Santander - Barcelona is begonnen
Twas een stevige duw van Maxwel maar er buiten ... Penalty gemist trouwensquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:36 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg.
Makkelijk gegeven zeg deze penalty. Wat een SCHANDALIGE schwalbe
Stevige duwquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Twas een stevige duw van Maxwel maar er buiten ... Penalty gemist trouwens
Was een 100% schwalbequote:Op zondag 29 augustus 2010 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Twas een stevige duw van Maxwel maar er buiten ... Penalty gemist trouwens
Dit is Emile, geen Sierd.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Was een 100% schwalbeMaxwell deed niks verkeerd.
En Sierd kan maar niet verbloemen dat hij een fan van Barcelona is
Hij gaf echt wel een duw, maar goed, tis rust met net een afgekeurde goal van Villaquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Was een 100% schwalbeMaxwell deed niks verkeerd.
En Sierd kan maar niet verbloemen dat hij een fan van Barcelona is
Een duw?? Schouder tegen schouder zal je bedoelen. Je zag 10 seconden van te voren aankomen dat hij ging vallen. En die hondelul trapt erinquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij gaf echt wel een duw, maar goed, tis rust met net een afgekeurde goal van Villa
Voor 8 miljoen per jaar wil ik graag de bank/tribune wel warm houden hoor.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:48 schreef Doublepain het volgende:
Özil en Khedira worden een gevalletje Van der vaart of Drenthe.. Over 2 jaar zitten ze in de tribune, maar ze willen niet weg vanwege die 8 mil per jaar
Ibra is te traag voor het spel van Barcelonaquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:30 schreef Morendo het volgende:
En Villa past 100% beter bij het spel van Barca dan Ibrahimovic. Ik bedoel: als er vier pingelkoningen achter de spits staan, dan hoeft de spits zelf niet te kunnen pingelen maar moet 'ie gewoon de bal er in tikken.
Als Ibra dit jaar nog bij Barça bleef en Villa niet gekocht werd.. Dan had hij zeker 25+ gemaakt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ibra is te traag voor het spel van Barcelona
Villa past hier uitstekend bij
Met Iniesta en Xavi achter je, schiet elke middelmatige spits er 25+ in bij Barcelonaquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Ibra dit jaar nog bij Barça bleef en Villa niet gekocht werd.. Dan had hij zeker 25+ gemaakt.
Middelmatigequote:Op zondag 29 augustus 2010 20:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met Iniesta en Xavi achter je, schiet elke middelmatige spits er 25+ in bij Barcelona
Is dat beeld bij jou ook zo slecht? Heletijd strepenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:03 schreef Wilskracht het volgende:
off topic AC Milan 1-0 voor tegen Lecce
Pato scoort
nadeel alleen italiaans commentaar
prima beeld bij AC Milan gewoon en in HDquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is dat beeld bij jou ook zo slecht? Heletijd strepen
Lecce....quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:25 schreef Morendo het volgende:
Hmm, Milan zo te zien sterker dan sommigen dachten....
3-0 maar Lecce is nivo de Graafschapquote:
Hij is beter dan die prutsers die nu in het veld staan, elk jaar 7 spelers erbij halen heeft geen nut. Het is geen teamquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:46 schreef Sperma het volgende:
[..]
Real Madrid
Van der VaartDie gast moest bijna janken toen Ozil er bij kwam
Elk jaar individuele spelers halen schiet geen zak op, bouw aan een team. Dit is echt niksquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Real is lekker bezig .. heb geen normale combinatie gezien, alleen maar individuele acties.
Ik help het je hopen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:28 schreef Svubeqak het volgende:
Nog steeds saai en totaal niet interessant voetbal van Madrid. Ik zie Ajax goede kansen hebben als deze ploeg zo blijft spelen.
Ja maar Barca was ook niet bijster interresamtquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:28 schreef Svubeqak het volgende:
Nog steeds saai en totaal niet interessant voetbal van Madrid. Ik zie Ajax goede kansen hebben als deze ploeg zo blijft spelen.
De goal van Iniesta was al voldoende om dat interessant te maken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar Barca was ook niet bijster interresamt
Ik hoop echt dat hij er wat moois van weet te kneden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mourinho heeft altijd een jaar nodig om te bouwen alvorens de vruchten te plukken, laat het opportunisme voor 1 keer eens links liggen.
Totaal geen rendement, 0 uitgespeelde kansenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Blijven tikken tot het eind, wat een helden. Totaal voetbal
Ibrahimovic hadden ze helemaal niks aan gehad, die is veel te sloom. Villa wat een snelheid he past er precies bijquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Totaal geen rendement, 0 uitgespeelde kansen
Ja het is nu wel duidelijk dat je geen Barca-fan bent, ook niet komen slijmen als ze in de CL dit jaar weer iemand compleet van de mat tikken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ibrahimovic hadden ze helemaal niks aan gehad, die is veel te sloom. Villa wat een snelheid he past er precies bij.
Zal wel weer aan de scheids liggen. Barca
Is goed hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja het is nu wel duidelijk dat je geen Barca-fan bent, ook niet komen slijmen als ze in de CL dit jaar weer iemand compleet van de mat tikken.
Laat jou Ajax maar een keer wat zienquote:
Alleen Drenthequote:Op zaterdag 11 september 2010 19:54 schreef YazooW het volgende:
LOL, Barca verliest met 2-0.
Niet eens gekeken naar deze match omdat ik toch wel dacht dat Barca dik zou winnen
Speelde Drenthe en Pietje ook?
Drenthe 60 minuten ofzo, Piet niet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:54 schreef YazooW het volgende:
Niet eens gekeken naar deze match omdat ik toch wel dacht dat Barca dik zou winnen
Uiteraard..quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kom je wel gezellig meepraten als Barca weer faalt tegen een team als Inter?
En dat is ook de eindstand.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:05 schreef Trystar het volgende:
1-0 Real Madrid - Osasuna, Carvalho.
Als je verliest van de CL winnaar faal je niet hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kom je wel gezellig meepraten als Barca weer faalt tegen een team als Inter?
Hopelijk hebben de fans van Real Madrid er vrede mee dat dit seizoen het resultaat voorrang heeft boven het spelniveau.quote:
Barça is niet meer het droomteam van vorig jaar.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:54 schreef YazooW het volgende:
quote:Op zondag 12 september 2010 00:40 schreef Doublepain het volgende:
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA
BARÇA![]()
![]()
Ik wist het..
Barca heeft nog steeds het droomteam van vorig jaar. Alleen zijn nu alle tegenstanders voorbereid wat hun te wachten staat. Massaal voor het doel hangen, en hopen op een uitbraak.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Barça is niet meer het droomteam van vorig jaar.
Ik had al jaren gezegd dat Barça selectief en gericht inkocht, maar de problemen achterin blijven...
Jij wel.quote:Op zondag 12 september 2010 00:40 schreef Doublepain het volgende:
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA
BARÇA![]()
![]()
Ik wist het..
Vertel.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Barça is niet meer het droomteam van vorig jaar.
Ik had al jaren gezegd dat Barça selectief en gericht inkocht, maar de problemen achterin blijven...
Sierd de Vos zei een paar minuten terug dat een speler er sexy uitzag.quote:Op zondag 12 september 2010 21:16 schreef Wilskracht het volgende:
Sevilla-Deportivo met Sierd de Vos
is het raar dat als Eddy Poelman commentaar geeft ik deze wedstrijd niet kijkt.
Ja de tapas heten pinxtos in SS en zijn gewoon meestal gratis ...... Maar zeker de moeite waard... Heb net een weekje tapas achter de rug in Spanje en zit nog steeds volquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:45 schreef Trystar het volgende:
Sierd neemt even de menu kaart door
Laatste 2 jaar dacht ik 2-1 en 4-3 voor atl.madrid. Zou leuk zijn voor de competitiequote:Op zondag 19 september 2010 17:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Atletico Madrid moet vanavond even winnen
Ik kijk opeens naar Real madrid?quote:Op zondag 19 september 2010 19:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
94912 - sopcast, Nederlandse sport 1
Het is rustquote:Op zondag 19 september 2010 19:53 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ik kijk opeens naar Real madrid?
Ja ik hoor het net ook, wat een mongoolquote:Op zondag 19 september 2010 19:58 schreef TheDutchguy het volgende:
Hij vond de goal van Di Maria wel heel mooi
Maar 10 euro paar maandquote:Op zondag 19 september 2010 20:03 schreef FireFox1 het volgende:
Mensen die te arm zijn om sport1 niet aan te schaffen
15.quote:Op zondag 19 september 2010 20:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Maar 10 euro paar maand. En als je dan ziet hoeveel voetbal je krijgt...
Van mij mogen ze nog wel wat meer sportevenementen aantrekken. Nu is het Golf,Voetbal,Hockey, af en toe Tennis, Darts. En dat is het volgens mij ?quote:Op zondag 19 september 2010 20:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Kost mij 25 euro (EL + Sport1)quote:Op zondag 19 september 2010 20:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Vind het wel genoeg zo hoor, zou niet weten wat ze anders nog moeten uitzenden. Kwam er trouwens van de week achter dat ik hier op Ziggo ook ESPN heb, heel de dag door bijna live NFL, is ook wel een mooie sport om te zienquote:Op zondag 19 september 2010 20:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze nog wel wat meer sportevenementen aantrekken. Nu is het Golf,Voetbal,Hockey, af en toe Tennis, Darts. En dat is het volgens mij ?
Ik heb Sport1 enkel en alleen voor de Spaanse en Engelse competitiequote:Op zondag 19 september 2010 20:57 schreef YazooW het volgende:
[..]
Vind het wel genoeg zo hoor, zou niet weten wat ze anders nog moeten uitzenden. Kwam er trouwens van de week achter dat ik hier op Ziggo ook ESPN heb, heel de dag door bijna live NFL, is ook wel een mooie sport om te zien
2x in dezelfde hoekquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:33 schreef chufi het volgende:
1-0 door een panalty van Ronaldo, die em 2x moest nemen.
quote:
Zozo, heb je wel even tegen hem aan geswaffeld?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Zat afgelopen week schuin achter Maduro On t plain
Nee alleen normaal lichamelijk contact gehad onder de. Bagagebakkenquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zozo, heb je wel even tegen hem aan geswaffeld?
Dat had je goed voor mekaarquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Zat afgelopen week schuin achter Maduro On t plain
Scoort ie dar weekend gelijk het enige en winnende doelpunt .
Erg zwak ja!quote:
Tot nu toe erg onopvallend. Atletico loert op de counter dus verdediging van Valencia heeft heel weinig te doen.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:41 schreef chufi het volgende:
Eens kijken of Maduro nog wat presteerd, 2 weken geleden zat ie schuin voor me in het vliegtuig en maakte daarna dat weekend de enige en beslissende goal.. nog 1 helft te gaan ....
En nu net ook weer.... Over een terechte penalty van Hercules tegen Alicante.... Eerst zeuren ze om een onterechte penalty en eerst vind Sierd dat ook niets... Later krijgen ze een duidelijke terechte penalty , is dat een goedmakertje van de scheids, die dat volgens hem via zn oortje te horen heeft gekregen ...quote:Op zondag 26 september 2010 00:32 schreef DAMH het volgende:
echt die sierd de vos,, wat een homo zeg,, kan die ze bek niet eens dichthouden,, zit maar verhalen te vertellen ipv met de wedstrijd bezig te zijn.. word er gescoord zeg tie,, Goool Xavi, ow waar was ik gebleven,,, wat een gast..
Het begin is gewoon weer onvoorspelbaarquote:Op zondag 26 september 2010 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
Zozo Messi geblesseerd en Villa rood.
Gaat goed voor Barça. Tevens is Mourinho goed op stoom
Nee dat komt door zijn grootsheid waanzin zonder prestaties. Dus als hij inderdaad weer constant gaat presteren. Dan betwijfel ik dat iemand het erg vind als hij in het Nederlands elftal doorbreekt. Sterker nog geef hem alsjeblieft nu al een kans. Het is nog vroeg en niet zeker dat hij constant zal presteren, maar als je zelfs Bouma na 3 wedstrijden in 2 en half jaar bij de selectie haalt. Dan is dat blijkbaar geen maatstaf.quote:Op zondag 26 september 2010 21:06 schreef DAMH het volgende:
Gelukkig weet ik nu ook dat trezeguet ten tijde van ze monaco tijd altijd in een hotel verbleef, waar hij een stagaire heeft lopen hokken. Die toevallig uit Alicante kwam en waarmee ie nu is getrouwd en zondoende nu voor Hercules speelt![]()
![]()
Btw Drenthe deed het wel weer leuk, jammer dat die jongen zo is uitgespuugd in NL omdat ie ervoor koos om bij Real te gaan voetballen, wie doet nou zoiets!!
Die doen het toch vrij behoorlijk zonder Villa en Silva.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:51 schreef chufi het volgende:
Valencia wint met 2-1 van Atletic de Bilbao, 2 goals in de blessure-tijd
En zonder Maduro niet te vergetenquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die doen het toch vrij behoorlijk zonder Villa en Silva.
Geen idee, maar wat een geweldige voetballer is hetquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:33 schreef chufi het volgende:
Wat heeft die Özil toch met zn ogen? Altijd is het er rood om heen, kan ie niet tegen de zon ?
Hij doet het idd wel leuk in Madrid, maar dat hadden vele Hollanders ook in het begin...quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:34 schreef Trystar het volgende:
[..]
Geen idee, maar wat een geweldige voetballer is het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |