3-0 maar Lecce is nivo de Graafschapquote:
Hij is beter dan die prutsers die nu in het veld staan, elk jaar 7 spelers erbij halen heeft geen nut. Het is geen teamquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:46 schreef Sperma het volgende:
[..]
Real Madrid
Van der VaartDie gast moest bijna janken toen Ozil er bij kwam
Elk jaar individuele spelers halen schiet geen zak op, bouw aan een team. Dit is echt niksquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Real is lekker bezig .. heb geen normale combinatie gezien, alleen maar individuele acties.
Ik help het je hopen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:28 schreef Svubeqak het volgende:
Nog steeds saai en totaal niet interessant voetbal van Madrid. Ik zie Ajax goede kansen hebben als deze ploeg zo blijft spelen.
Ja maar Barca was ook niet bijster interresamtquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:28 schreef Svubeqak het volgende:
Nog steeds saai en totaal niet interessant voetbal van Madrid. Ik zie Ajax goede kansen hebben als deze ploeg zo blijft spelen.
De goal van Iniesta was al voldoende om dat interessant te maken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar Barca was ook niet bijster interresamt
Ik hoop echt dat hij er wat moois van weet te kneden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mourinho heeft altijd een jaar nodig om te bouwen alvorens de vruchten te plukken, laat het opportunisme voor 1 keer eens links liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |