Dit is Emile, geen Sierd.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Was een 100% schwalbeMaxwell deed niks verkeerd.
En Sierd kan maar niet verbloemen dat hij een fan van Barcelona is
Hij gaf echt wel een duw, maar goed, tis rust met net een afgekeurde goal van Villaquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Was een 100% schwalbeMaxwell deed niks verkeerd.
En Sierd kan maar niet verbloemen dat hij een fan van Barcelona is
Een duw?? Schouder tegen schouder zal je bedoelen. Je zag 10 seconden van te voren aankomen dat hij ging vallen. En die hondelul trapt erinquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij gaf echt wel een duw, maar goed, tis rust met net een afgekeurde goal van Villa
Voor 8 miljoen per jaar wil ik graag de bank/tribune wel warm houden hoor.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:48 schreef Doublepain het volgende:
Özil en Khedira worden een gevalletje Van der vaart of Drenthe.. Over 2 jaar zitten ze in de tribune, maar ze willen niet weg vanwege die 8 mil per jaar
Ibra is te traag voor het spel van Barcelonaquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:30 schreef Morendo het volgende:
En Villa past 100% beter bij het spel van Barca dan Ibrahimovic. Ik bedoel: als er vier pingelkoningen achter de spits staan, dan hoeft de spits zelf niet te kunnen pingelen maar moet 'ie gewoon de bal er in tikken.
Als Ibra dit jaar nog bij Barça bleef en Villa niet gekocht werd.. Dan had hij zeker 25+ gemaakt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ibra is te traag voor het spel van Barcelona
Villa past hier uitstekend bij
Met Iniesta en Xavi achter je, schiet elke middelmatige spits er 25+ in bij Barcelonaquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Ibra dit jaar nog bij Barça bleef en Villa niet gekocht werd.. Dan had hij zeker 25+ gemaakt.
Middelmatigequote:Op zondag 29 augustus 2010 20:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met Iniesta en Xavi achter je, schiet elke middelmatige spits er 25+ in bij Barcelona
Is dat beeld bij jou ook zo slecht? Heletijd strepenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:03 schreef Wilskracht het volgende:
off topic AC Milan 1-0 voor tegen Lecce
Pato scoort
nadeel alleen italiaans commentaar
prima beeld bij AC Milan gewoon en in HDquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is dat beeld bij jou ook zo slecht? Heletijd strepen
Lecce....quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:25 schreef Morendo het volgende:
Hmm, Milan zo te zien sterker dan sommigen dachten....
3-0 maar Lecce is nivo de Graafschapquote:
Hij is beter dan die prutsers die nu in het veld staan, elk jaar 7 spelers erbij halen heeft geen nut. Het is geen teamquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:46 schreef Sperma het volgende:
[..]
Real Madrid
Van der VaartDie gast moest bijna janken toen Ozil er bij kwam
Elk jaar individuele spelers halen schiet geen zak op, bouw aan een team. Dit is echt niksquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Real is lekker bezig .. heb geen normale combinatie gezien, alleen maar individuele acties.
Ik help het je hopen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:28 schreef Svubeqak het volgende:
Nog steeds saai en totaal niet interessant voetbal van Madrid. Ik zie Ajax goede kansen hebben als deze ploeg zo blijft spelen.
Ja maar Barca was ook niet bijster interresamtquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:28 schreef Svubeqak het volgende:
Nog steeds saai en totaal niet interessant voetbal van Madrid. Ik zie Ajax goede kansen hebben als deze ploeg zo blijft spelen.
De goal van Iniesta was al voldoende om dat interessant te maken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar Barca was ook niet bijster interresamt
Ik hoop echt dat hij er wat moois van weet te kneden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mourinho heeft altijd een jaar nodig om te bouwen alvorens de vruchten te plukken, laat het opportunisme voor 1 keer eens links liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |