Laatste 2 jaar dacht ik 2-1 en 4-3 voor atl.madrid. Zou leuk zijn voor de competitiequote:Op zondag 19 september 2010 17:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Atletico Madrid moet vanavond even winnen
Ik kijk opeens naar Real madrid?quote:Op zondag 19 september 2010 19:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
94912 - sopcast, Nederlandse sport 1
Het is rustquote:Op zondag 19 september 2010 19:53 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ik kijk opeens naar Real madrid?
Ja ik hoor het net ook, wat een mongoolquote:Op zondag 19 september 2010 19:58 schreef TheDutchguy het volgende:
Hij vond de goal van Di Maria wel heel mooi
Maar 10 euro paar maandquote:Op zondag 19 september 2010 20:03 schreef FireFox1 het volgende:
Mensen die te arm zijn om sport1 niet aan te schaffen
15.quote:Op zondag 19 september 2010 20:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Maar 10 euro paar maand. En als je dan ziet hoeveel voetbal je krijgt...
Van mij mogen ze nog wel wat meer sportevenementen aantrekken. Nu is het Golf,Voetbal,Hockey, af en toe Tennis, Darts. En dat is het volgens mij ?quote:Op zondag 19 september 2010 20:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Kost mij 25 euro (EL + Sport1)quote:Op zondag 19 september 2010 20:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Vind het wel genoeg zo hoor, zou niet weten wat ze anders nog moeten uitzenden. Kwam er trouwens van de week achter dat ik hier op Ziggo ook ESPN heb, heel de dag door bijna live NFL, is ook wel een mooie sport om te zienquote:Op zondag 19 september 2010 20:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze nog wel wat meer sportevenementen aantrekken. Nu is het Golf,Voetbal,Hockey, af en toe Tennis, Darts. En dat is het volgens mij ?
Ik heb Sport1 enkel en alleen voor de Spaanse en Engelse competitiequote:Op zondag 19 september 2010 20:57 schreef YazooW het volgende:
[..]
Vind het wel genoeg zo hoor, zou niet weten wat ze anders nog moeten uitzenden. Kwam er trouwens van de week achter dat ik hier op Ziggo ook ESPN heb, heel de dag door bijna live NFL, is ook wel een mooie sport om te zien
2x in dezelfde hoekquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:33 schreef chufi het volgende:
1-0 door een panalty van Ronaldo, die em 2x moest nemen.
quote:
Zozo, heb je wel even tegen hem aan geswaffeld?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Zat afgelopen week schuin achter Maduro On t plain
Nee alleen normaal lichamelijk contact gehad onder de. Bagagebakkenquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zozo, heb je wel even tegen hem aan geswaffeld?
Dat had je goed voor mekaarquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Zat afgelopen week schuin achter Maduro On t plain
Scoort ie dar weekend gelijk het enige en winnende doelpunt .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |