Kost mij 25 euro (EL + Sport1)quote:Op zondag 19 september 2010 20:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Maar 10 euro paar maand. En als je dan ziet hoeveel voetbal je krijgt...
Vind het wel genoeg zo hoor, zou niet weten wat ze anders nog moeten uitzenden. Kwam er trouwens van de week achter dat ik hier op Ziggo ook ESPN heb, heel de dag door bijna live NFL, is ook wel een mooie sport om te zienquote:Op zondag 19 september 2010 20:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze nog wel wat meer sportevenementen aantrekken. Nu is het Golf,Voetbal,Hockey, af en toe Tennis, Darts. En dat is het volgens mij ?
Ik heb Sport1 enkel en alleen voor de Spaanse en Engelse competitiequote:Op zondag 19 september 2010 20:57 schreef YazooW het volgende:
[..]
Vind het wel genoeg zo hoor, zou niet weten wat ze anders nog moeten uitzenden. Kwam er trouwens van de week achter dat ik hier op Ziggo ook ESPN heb, heel de dag door bijna live NFL, is ook wel een mooie sport om te zien
2x in dezelfde hoekquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:33 schreef chufi het volgende:
1-0 door een panalty van Ronaldo, die em 2x moest nemen.
quote:
Zozo, heb je wel even tegen hem aan geswaffeld?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Zat afgelopen week schuin achter Maduro On t plain
Nee alleen normaal lichamelijk contact gehad onder de. Bagagebakkenquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zozo, heb je wel even tegen hem aan geswaffeld?
Dat had je goed voor mekaarquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Zat afgelopen week schuin achter Maduro On t plain
Scoort ie dar weekend gelijk het enige en winnende doelpunt .
Erg zwak ja!quote:
Tot nu toe erg onopvallend. Atletico loert op de counter dus verdediging van Valencia heeft heel weinig te doen.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:41 schreef chufi het volgende:
Eens kijken of Maduro nog wat presteerd, 2 weken geleden zat ie schuin voor me in het vliegtuig en maakte daarna dat weekend de enige en beslissende goal.. nog 1 helft te gaan ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |